Nee, je kunt bij de organisatie vooraf aangeven dat je met een rolstoel komt. Dan krijg je een brief waarmee je op de backstageparking kunt staan en via de guest/pressingang het terrein op kan. Zo kom je op de straat tussen de campings en de festivalingang binnen. Geen loopbrug dus. En een stuk minder controlequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:29 schreef Kekaa het volgende:
Ik vraag me trouwens af, moet je met je rolstoel ook over die brug?
Zelfs zonder bagger boden al diverse mensen aan om te duwen, erg aardig. Een aantal waren alleen al zo ver heen dat ik zonder hun hulp al sneller wasquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Over het asfalt kom je een heel eind, maar het lijkt me inderdaad ook niet ideaal. Erg vermoeiend ook vooral. Maar er is altijd wel iemand in de buurt die je even de bagger door wil helpen denk ik hoor.
Ik ben alleen de Alpha en de Grolsch in geweest. De overige tenten waren eigenlijk continu vol, waardoor ik óf niks kon zien, óf dat het gewoon teveel gedoe was om erin te komen. Vol is vol lijkt me. Mijn uittocht uit de Alpha tijdens DKM was het omgekeerde, iedereen ging netjes opzijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:32 schreef AMDB het volgende:
Ik heb een asociale rolstoeler gezien bij de Balkan Beats dj's in de lima, die gast dacht dat ie overal tegen iedereen aan kon rijden, ging ook achteruit rijden. Ik laat rolstoelers altijd voor maar als het op die manier moet dan maar niet.
Daar stond een vriend van me dus ook, per ongeluk. Zondagavond was zijn auto dan ook pleite omdat er geen briefje in lag dat hij daar mocht staan. Hij was de verkeerde kant op gestuurd ofzo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee, je kunt bij de organisatie vooraf aangeven dat je met een rolstoel komt. Dan krijg je een brief waarmee je op de backstageparking kunt staan en via de guest/pressingang het terrein op kan. Zo kom je op de straat tussen de campings en de festivalingang binnen. Geen loopbrug dus. En een stuk minder controle.
Ik ook... Misschien vanavond zelf maar eens pannekoeken met suiker en kaneel makenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:40 schreef BloodyLotte het volgende:
ik heb heimwee.
Heh, ja, bij de Lowlands Reception mocht je maar even staan, daarna moest je door naar P Backstage. Daar kwam je alleen met speciale P-sticker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daar stond een vriend van me dus ook, per ongeluk. Zondagavond was zijn auto dan ook pleite omdat er geen briefje in lag dat hij daar mocht staan. Hij was de verkeerde kant op gestuurd ofzo.
De Killers? Geheime act ofzo?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:25 schreef lunko1979 het volgende:
En vervolgens naar de Alpha voor de killers.
Ja, na een kwartier moest je er weer weg zijn. Hij vroeg zich al af waarom hij zo veel dichterbij kon parkeren dan wij, wij waren er immers eerder. Maar daar zijn we dus zondagavond achter gekomen toen we 2 uur na zijn vertrek belden en hij zijn auto nog steeds niet had gevonden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:42 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Heh, ja, bij de Lowlands Reception mocht je maar even staan, daarna moest je door naar P Backstage. Daar kwam je alleen met speciale P-sticker.
Is wel erg veel moeite zeg!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:22 schreef Birra het volgende:
Ik moest elke keer bij binnenkomst mijn bandje laten zien..
Hehe. Ik heb me gisteren ook maar eens bij Hyves aangemeld, we hadden zaterdag- of zondagochtend nog een geweldig idee voor een Hyves, maar ik weet niet meer wat het was. Maar ja, maar even aangemeld, eens zien wie ik daar allemaal ga tegenkomen, zoals oude klasgenoten enzo die ik jaren niet gesproken heb.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:46 schreef Toad het volgende:
Iemand een meisje met te hete thee geholpen? Of heeft een 26-jarig meisje uit Utrecht nog iets met een enquete gedaan? klik hier
Ik heb ook nog steeds geen Hyves. Maar Kees van Hondt heeft er wel een fanclub zie ik.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hehe. Ik heb me gisteren ook maar eens bij Hyves aangemeld, we hadden zaterdag- of zondagochtend nog een geweldig idee voor een Hyves, maar ik weet niet meer wat het was. Maar ja, maar even aangemeld, eens zien wie ik daar allemaal ga tegenkomen, zoals oude klasgenoten enzo die ik jaren niet gesproken heb.
Het heeft bij mij dus ook behoorlijk lang geduurd. Maar enkele weken terug kwam stond er opeens een meisje van de middelbare school voor mijn neus, na elkaar jaren niet gezien te hebben. Toen bedacht ik dat het wel leuk is om sommige mensen weer eens te spreken en vond ik dat Hyves wel een geschikte site is daarvoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:50 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ik heb ook nog steeds geen Hyves. Maar Kees van Hondt heeft er wel een fanclub zie ik.
Haha, zo zoek ik ook nog wel een aantal leuke meisjes die ik afgelopen dagen ben tegengekomen. Maar of je nou energie moet steken in zo'n kansloze zoektocht...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:46 schreef Toad het volgende:
Iemand een meisje met te hete thee geholpen? Of heeft een 26-jarig meisje uit Utrecht nog iets met een enquete gedaan? klik hier
Gave foto's zeg....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
foto's staan online op www.gzig.nl
Ja, zoiets dacht ik alquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:38 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nee, je kunt bij de organisatie vooraf aangeven dat je met een rolstoel komt. Dan krijg je een brief waarmee je op de backstageparking kunt staan en via de guest/pressingang het terrein op kan. Zo kom je op de straat tussen de campings en de festivalingang binnen. Geen loopbrug dus. En een stuk minder controle.
I was there, een vriendin van mij wilde het graag zien. En het was erg raar ja, en die frontman lekker het publiek afzeiken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:10 schreef UncleSam het volgende:
Heeft iemand btw nog Mindless Self Indulgence gekeken. Wat een ziekelijk raar optreden..
Gitarist die duidelijk het publiek wou raken met zijn kots.. zichzelf in zn pols snijden met een plectrum..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |