abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60949293
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:29 schreef Kekaa het volgende:
Ik vraag me trouwens af, moet je met je rolstoel ook over die brug?
Nee, je kunt bij de organisatie vooraf aangeven dat je met een rolstoel komt. Dan krijg je een brief waarmee je op de backstageparking kunt staan en via de guest/pressingang het terrein op kan. Zo kom je op de straat tussen de campings en de festivalingang binnen. Geen loopbrug dus. En een stuk minder controle .
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Over het asfalt kom je een heel eind, maar het lijkt me inderdaad ook niet ideaal. Erg vermoeiend ook vooral. Maar er is altijd wel iemand in de buurt die je even de bagger door wil helpen denk ik hoor.
Zelfs zonder bagger boden al diverse mensen aan om te duwen, erg aardig. Een aantal waren alleen al zo ver heen dat ik zonder hun hulp al sneller was .
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:32 schreef AMDB het volgende:
Ik heb een asociale rolstoeler gezien bij de Balkan Beats dj's in de lima, die gast dacht dat ie overal tegen iedereen aan kon rijden, ging ook achteruit rijden. Ik laat rolstoelers altijd voor maar als het op die manier moet dan maar niet.
Ik ben alleen de Alpha en de Grolsch in geweest. De overige tenten waren eigenlijk continu vol, waardoor ik óf niks kon zien, óf dat het gewoon teveel gedoe was om erin te komen. Vol is vol lijkt me. Mijn uittocht uit de Alpha tijdens DKM was het omgekeerde, iedereen ging netjes opzij .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:39:41 #52
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60949335
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:38 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Nee, je kunt bij de organisatie vooraf aangeven dat je met een rolstoel komt. Dan krijg je een brief waarmee je op de backstageparking kunt staan en via de guest/pressingang het terrein op kan. Zo kom je op de straat tussen de campings en de festivalingang binnen. Geen loopbrug dus. En een stuk minder controle .
Daar stond een vriend van me dus ook, per ongeluk. Zondagavond was zijn auto dan ook pleite omdat er geen briefje in lag dat hij daar mocht staan. Hij was de verkeerde kant op gestuurd ofzo.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_60949350
ik heb heimwee.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:41:26 #54
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_60949376
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:40 schreef BloodyLotte het volgende:
ik heb heimwee.
Ik ook... Misschien vanavond zelf maar eens pannekoeken met suiker en kaneel maken
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_60949403
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:39 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Daar stond een vriend van me dus ook, per ongeluk. Zondagavond was zijn auto dan ook pleite omdat er geen briefje in lag dat hij daar mocht staan. Hij was de verkeerde kant op gestuurd ofzo.
Heh, ja, bij de Lowlands Reception mocht je maar even staan, daarna moest je door naar P Backstage. Daar kwam je alleen met speciale P-sticker.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:44:21 #56
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_60949432
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:25 schreef lunko1979 het volgende:
En vervolgens naar de Alpha voor de killers.
De Killers? Geheime act ofzo?
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:44:56 #57
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60949450
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:42 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Heh, ja, bij de Lowlands Reception mocht je maar even staan, daarna moest je door naar P Backstage. Daar kwam je alleen met speciale P-sticker.
Ja, na een kwartier moest je er weer weg zijn. Hij vroeg zich al af waarom hij zo veel dichterbij kon parkeren dan wij, wij waren er immers eerder. Maar daar zijn we dus zondagavond achter gekomen toen we 2 uur na zijn vertrek belden en hij zijn auto nog steeds niet had gevonden.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:44:59 #58
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_60949452
ook erg fout btw

- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_60949474
Iemand een meisje met te hete thee geholpen? Of heeft een 26-jarig meisje uit Utrecht nog iets met een enquete gedaan? klik hier
pi_60949535
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:22 schreef Birra het volgende:
Ik moest elke keer bij binnenkomst mijn bandje laten zien. .
Is wel erg veel moeite zeg!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:49:34 #61
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60949558
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:46 schreef Toad het volgende:
Iemand een meisje met te hete thee geholpen? Of heeft een 26-jarig meisje uit Utrecht nog iets met een enquete gedaan? klik hier
Hehe. Ik heb me gisteren ook maar eens bij Hyves aangemeld, we hadden zaterdag- of zondagochtend nog een geweldig idee voor een Hyves, maar ik weet niet meer wat het was. Maar ja, maar even aangemeld, eens zien wie ik daar allemaal ga tegenkomen, zoals oude klasgenoten enzo die ik jaren niet gesproken heb.
pi_60949587
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:49 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Hehe. Ik heb me gisteren ook maar eens bij Hyves aangemeld, we hadden zaterdag- of zondagochtend nog een geweldig idee voor een Hyves, maar ik weet niet meer wat het was. Maar ja, maar even aangemeld, eens zien wie ik daar allemaal ga tegenkomen, zoals oude klasgenoten enzo die ik jaren niet gesproken heb.
Ik heb ook nog steeds geen Hyves. Maar Kees van Hondt heeft er wel een fanclub zie ik.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:52:49 #63
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_60949641
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:50 schreef Longmen het volgende:

[..]

Ik heb ook nog steeds geen Hyves. Maar Kees van Hondt heeft er wel een fanclub zie ik.
Het heeft bij mij dus ook behoorlijk lang geduurd. Maar enkele weken terug kwam stond er opeens een meisje van de middelbare school voor mijn neus, na elkaar jaren niet gezien te hebben. Toen bedacht ik dat het wel leuk is om sommige mensen weer eens te spreken en vond ik dat Hyves wel een geschikte site is daarvoor.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:54:55 #64
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_60949702
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:46 schreef Toad het volgende:
Haha, zo zoek ik ook nog wel een aantal leuke meisjes die ik afgelopen dagen ben tegengekomen. Maar of je nou energie moet steken in zo'n kansloze zoektocht...
pi_60949773
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 11:28 schreef ebeaydojraes het volgende:
foto's staan online op www.gzig.nl
Gave foto's zeg....
Die 2e zou mooi zijn voor in de OP volgend jaar.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_60949782
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 12:38 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Ja, zoiets dacht ik al
Ook geen controle voor medewerkers trouwens, handig! Nog nooit misbruik van gemaakt btw.
pi_60949856

kwam ik net tegen op iemands fotoboek
zo ging het in de bravo ongeveer zondag
pi_60949908
Is dat de magneetbar of a sunday self service?
pi_60950073
Is dat niet Camp Jesus?
pi_60950224
Heeft iemand btw nog Mindless Self Indulgence gekeken. Wat een ziekelijk raar optreden..
Gitarist die duidelijk het publiek wou raken met zijn kots.. zichzelf in zn pols snijden met een plectrum..
pi_60950311
Volgens mij hebben ze geen Bravo op Xnoizz hoor.
pi_60950334
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2008 13:10 schreef UncleSam het volgende:
Heeft iemand btw nog Mindless Self Indulgence gekeken. Wat een ziekelijk raar optreden..
Gitarist die duidelijk het publiek wou raken met zijn kots.. zichzelf in zn pols snijden met een plectrum..
I was there, een vriendin van mij wilde het graag zien. En het was erg raar ja, en die frontman lekker het publiek afzeiken. Dat met die kots kon ik ook nog meekrijgen, echt raar.. Wel leuke show opzich het verveelde iig niet.
pi_60950399
Het was weer fijn

Mijn LL08 top 5:
1. Elbow
2. Vive La Fête
3. Henry Rollins
4. Blood Red Shoes
5. dEUS (helaas alleen het eind gezien)
"They misunderestimated me"
pi_60950449
Heeft iemand trouwens ook de komkommer/appelshake bij de Oxfam stand gehad? Ik vind echt alles geweldig lekker daar, maar die troep was echt niet te zuipen. Gadverdamme. Maar ja, het kostte 2 muntjes, dus toch maar leeggedronken. Bah.
De Lemon/Lime coolers daarentegen waren weer niet te versmaden.
pi_60950493
Geniaal stukje uit de Juliet;

Vrij vertaald im Hollandisch ;

Ik zat gisteren op mijn hotelkamer, was geil en bestelde een hoertje, ik was nogal verbaasd dat dat hoertje mijn dochter bleek te zijn.

Gelukkig was het mijn vrouw niet anders had ik pas echt problemen gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')