Ja, daar ga ik ook voor. Binnenkort even wat geld voor apart zetten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:40 schreef Sunnythesun het volgende:
En als je goede doppen hebt, van die wat duurdere muzikantendoppen met verwisselbare filters b.v., dan hoor je de muziek ook nog eens veel beter!![]()
Hier ook 1.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Alleen moet je ze niet vergeten mee te nemen zoals ik
Ik was mijn Alpine setje ook vergeten..quote:
Iets minder gelukkig, volgens jaar ook naar Rock am Ring, dat is al wat eerder in het seizoen. Net als Wâldrock. En wellicht Fields of Rock, als het dit jaar wel doorgaat.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:09 schreef PastoorPeter het volgende:
En nu weer een jaar wachten.
Ja zoveel geld heb ik niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Iets minder gelukkig, volgens jaar ook naar Rock am Ring, dat is al wat eerder in het seizoen. Net als Wâldrock. En wellicht Fields of Rock, als het dit jaar wel doorgaat.
Ik op het moment ook niet, maar tegen die tijd moet ik wel weer wat apart hebben voor festivals. Ik wil sowieso naar minimaal 2, maar eigenlijk 3 festivals. RaR is van het weekedn afgesproken. Wâldrock is al 3 jaar de moeite, dus ook in 2009. Lowlands is nog niet zeker, maar dat was het de afgelopen 4 jaar ook niet en toen ging ik uiteraard ook gewoon.quote:
Ik denk dat ik volgend jaar eens fijn alleen naar LL ga. Kost me een fortuin die festivals.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:18 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik op het moment ook niet, maar tegen die tijd moet ik wel weer wat apart hebben voor festivals. Ik wil sowieso naar minimaal 2, maar eigenlijk 3 festivals. RaR is van het weekedn afgesproken. Wâldrock is al 3 jaar de moeite, dus ook in 2009. Lowlands is nog niet zeker, maar dat was het de afgelopen 4 jaar ook niet en toen ging ik uiteraard ook gewoon.
Het was zo geniaal gezellig inderdaad. Die strandbal was het leukste van alles. Wat konden die security mensen slecht ballen in het publiek gooien. Daarnaast stonden er zoveel toffe mensen. We hebben echt constant zitten lachen om van alles. Van JanPeter tot Fransie Bauer. En die britten die de mededeling niet snapten dat de lijn voor Jan Jaap dicht was (Jen Jeep? Who the fuck is that?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:54 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ja de wachtrij bij Stephen! Die strandbal. Het was zo typisch Lowlands, zo gezellig.
Goedkoop is het zeker niet inderdaad, maar ik vind het tot nu toe na elk festival het geld absoluut waard. Wâldrock is trouwens niet zo duur, dat is ook van de redenen dat ik elk jaar vrij zeker weet dat ik er weer heen ga.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgend jaar eens fijn alleen naar LL ga. Kost me een fortuin die festivals.
Ik ook niet, ik ben bang dat tijdens LL ook mijn creditcard rekening weer afgeschreven is.quote:
Zoiets ben ik ook gemiddeld kwijt, is niet goedkoop, maar voor 4 dagen feest ook niet overdreven duur. Koop in ieder geval je kaartje tijdens de ' early bird' actie, scheelt toch weer 4 biertjes.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net gekeken, op lowlands zelf zo'n slordige 300 euro. En dan ben ik zondagavond al naar huis gegaan. Kaartje a 145 euro er nog bovenop, zitten we weer op 450 euro, goedkoop kan ik dat niet noemen.
Whehehe, ik word nooit gecontroleerd. Zondag met 9 (quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:41 schreef Technoviking het volgende:
Ik leef nog!
(3 keer compleet gefouilleerd door de security)
Ze kijken volgens mij gewoon of je een brakke, verotte kop hebt en pikken je er dan uit.
Er liep trouwens 's ochtends tussen 6 en 8 politie in burger door het 24h café om 'at random' mensen eruit te pikken en te fouilleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |