De herhaling is nog mooier hè?quote:
Kan zulk soort dingen 100 x zienquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
De herhaling is nog mooier hè?
Thanx Disana.
Ik vond die Kanis wel echt sterk overigens, misschien medaillie kandidaat?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kanis gaf de USA een dreun voor de kanis![]()
Starks is ze te gast bij Mart . Wil ik zienquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan zulk soort dingen 100 x zien
In Studio Sportzomer was ze ook nog tussendoor en ze komt natuurlijk ook nog uit Nijmegen
Bush kan mijn rug op.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:43 schreef Dementor het volgende:
You forgot to mention Bush became president, rock became a bunch of whining p*ssies, black eyed peas and soulja boy are what people consider music, PC gaming disappeared and the dollar is losing value. It's like we've slipped into another dimension where everything bad happens.reacties op Youtube zijn af en toe zo mooi.
Geloof er niks vanquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is dus de oplossing voor het slaapkamerprobleem
Ja, mooi nummer, vind ik van het origineel ook, maar ik heb geen linkje, nuquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:52 schreef Dementor het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Leuk nummer, heb ik zojuist op Youtube gezet.
Er stond wel een LP versie op maar die was bagger.
Dus zo, luisteren!
Kwaliteit is best goed.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, mooi nummer, vind ik van het origineel ook, maar ik heb geen linkje, nu
Wil je dat ik die afbeelding wis? jij hebt hem er vanaf gepleurt.quote:
En Henk Grol dan, vergeten we die zomaar?quote:
Ik heb hem verkleind, dus graag.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wil je dat ik die afbeelding wis? jij hebt hem er vanaf gepleurt.
Jemig, ben ik even blij dat ik alles laat komen zoals het komt. Live life to the max.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:05 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht, alles is klaar.
Dit moet af en toe he.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig, ben ik even blij dat ik alles een beetje laat komen zoals het komt. Live life to the max.![]()
Fucking hell, even vergetenquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Henk Grol dan, vergeten we die zomaar?![]()
Zomaar een nummertje.![]()
WTF is dat?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:05 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht, alles is klaar.
Dat meen je toch niet hè? Die indeling, 5 minuten dit, een half uur dat, pauze en dan een biertje. Ik moet er niet aan denken maar ieder zijn meug hoor.quote:
Mijn haar losgooien om mijn laatste studiepunten te verdienen gaat hem niet worden ben ik bang.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet hè? Die indeling, 5 minuten dit, een half uur dat, pauze en dan een biertje. Ik moet er niet aan denken maar ieder zijn meug hoor.
Gooi je haar een keer los en ga uit je dak.![]()
Ik geef het op.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:16 schreef Dementor het volgende:
Mijn haar losgooien om mijn laatste studiepunten te verdienen gaat hem niet worden ben ik bang.
Nee the power of speech moet er weer eens aan te pas komen.
Het is voor een workshop he.
quote:
Oh die Kellyquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kelly in DGK remember?
Die was echt het spoor bijster samen met Jaap in bed.
Ach laat een bepaalde dame op mij los en ik ben the goners.quote:
Ja ja.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:24 schreef Dementor het volgende:
Ach laat een bepaalde dame op mij los en ik ben the goners.
Dan komt er helemaal geen workshop, zo ben ik dan ook wel weer.
Maar als ik moet presenteren of zoiets als een workshop moet geven is het even oorlog.
*prroest*quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh die KellyDie heeft nog nooit een spoor gevonden
Ze had de laagste score toch?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft ook wel eens meegedaan aan de nationale IQ test
Blijft ze zo lang weg? Deze joetjoep heeft ze voor je achter gelaten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:31 schreef Dementor het volgende:
Dit krijg ik 2 weken lang te horen he?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blijft ze zo lang weg? Deze joetjoep heeft ze voor je achter gelaten.![]()
Ik kan een hele foute opmerking maken maar ik doe het lekker niet!quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Blaas het maar neiuw lev in dan
Nee doe maar nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kan een hele foute opmerking maken maar ik doe het lekker niet!
Wordt iedereen tenminste een beetje wakkerquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:52 schreef Manu82 het volgende:
als er zo niet meer gepost is kom ik met een andere versie
Oh Manu, one of my all times favoritequote:Op maandag 18 augustus 2008 21:52 schreef Manu82 het volgende:
als er zo niet meer gepost is kom ik met een andere versie
Hehe ik zit al een tijdje de rollende steentjes in HD te kijken hoor.quote:
Stiekum toch gedaan. Wow, chapeau voor die dame en diep respect. Hemelse goedheid, zoveel katten en er lopen ook nog wat doggies tussen. Prachtig om te zien dat er mensen zijn die echt begaan zijn met dakloze cq oude beessies maar dat wist ik eigenlijk al.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:51 schreef Disana het volgende:
http://www.bestofyoutube.com/video.asp?videoid=1082
Beequeen mag niet kijken.
Haha, nee hoor, was even mailtjes aan het lezen en een rondje surfen...quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Schrok al. Dacht dat het verkeerd viel
zucht...... Bolle zoek hulpquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:05 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht, alles is klaar.
Er zijn er maar een paar die mij kunnen redden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zucht...... Bolletje zoek hulp![]()
moet weer verder heb effe jullie toepjes gekeken en peukie gerookt.....
jack![]()
toedeledokie maar weer
Truste BQquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:18 schreef beequeen het volgende:
Tot morgen en voor strakkies Sweet dreams.
Manu is de wijk Dukenborg in Nijmegen een probleemwijk?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:21 schreef Manu82 het volgende:
Hey Leontien is straks ook nog bij Knevel enzo
Knevel, dat is toch die vent die het tweedelige boek van Erik van Muiswinkel Willem Oltmans onder zijn kussen heeftquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:21 schreef Manu82 het volgende:
Hey Leontien is straks ook nog bij Knevel enzo
Dukenburg is niet echt een probleemwijk, hebben we 2 andere wijken voor, het is wel zo dat het een wijk is die ver van het centrum ligt, je dus eigenlijk niet wil wonen en dus iets sociaal zwakkere personen wonenquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Manu is de wijk Dukenborg in Nijmegen een probleemwijk?
Dukenburg, daar heb ik mij hartje eens ooit aan iemand verlorenquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Manu is de wijk Dukenborg in Nijmegen een probleemwijk?
Aha zit namelijk samen met een nichtje naar een kamer te zoeken maar Dukenborg leek mij niet echt geschikt voor studenten, ligt ook te ver van de uni af he?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dukenburg is niet echt een probleemwijk, hebben we 2 andere wijken voor, het is wel zo dat het een wijk is die ver van het centrum ligt, je dus eigenlijk niet wil wonen en dus iets sociaal zwakkere personen wonen
Nee, dat was Bonnie St-Clair.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dukenburg is niet echt een probleemwijk, hebben we 2 andere wijken voor, het is wel zo dat het een wijk is die ver van het centrum ligt, je dus eigenlijk niet wil wonen en dus iets sociaal zwakkere personen wonen
MG kan het triesterquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, dat was Bonnie St-Clair.![]()
[ afbeelding ]
In principe zou ik het niet doen, maar ik ben ook in een ander dorp begonnenquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:30 schreef Sporti het volgende:
[..]
Aha zit namelijk samen met een nichtje naar een kamer te zoeken maar Dukenborg leek mij niet echt geschikt voor studenten, ligt ook te ver van de uni af he?
Die zie ik even nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
Qua hoteldebotel ook niet slechtMaar die Mart
Nog maar even verde zoeken dan, ze heeft nog tijd tot 1 oktober dus zal wel gaan lukken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In principe zou ik het niet doen, maar ik ben ook in een ander dorp begonnenHet ligt er met name aan hoe vaak je de 'stad' in wil. Dan zou ik het niet aanraden en al helemaal niet als je nichtje alleen moet fietsen. Als het enige probleem de afstand naar de uni is, zou ik het daar niet van laten afhangen, want je bent per bus snel genoeg op de uni...
Weet niet helemaal hoe de situatie is, evt kun je ook in het [STA] Nijmegen topic wat dingen vragen, heb je wat meer meningen (alhoewel de meesten op dit moment niet echt nuchter zijn).quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nog maar even verde zoeken dan, ze heeft nog tijd tot 1 oktober dus zal wel gaan lukken.
NMNS mist een hoop vanavondquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goffedomme, wat zijn de Nederlandse vouwen GEWELDIG![]()
![]()
![]()
Echt Sporti, ik zit hier met tranen in mijn ogen,. van plezierquote:
hahaha introductieweken dus kan nog wel even duren voor ze daar weer nuchter zijnquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet niet helemaal hoe de situatie is, evt kun je ook in het [STA] Nijmegen topic wat dingen vragen, heb je wat meer meningen (alhoewel de meesten op dit moment niet echt nuchter zijn).
Tis ook prachtig al die stralende sportersquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Echt Sporti, ik zit hier met tranen in mijn ogen,. van plezier![]()
Ja!! Er zijn twee ploeggenootjes van Marianne overgevlogen maar, ho maar, vragen hoe die heten!quote:
Maar wat wil je eigenlijk? Een flatje, een kamer of wat?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
hahaha introductieweken dus kan nog wel even duren voor ze daar weer nuchter zijn
Ach Coos, Mart laat ons de geweldigste topsportsters van Nederland zien en laat ze aan het woord, waar gaat hij in de fout dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja!! Er zijn twee ploeggenootjes van Marianne overgevlogen maar, ho maar, vragen hoe die heten!![]()
Hebben jullie een idee wie dat zijn?
Mart houdt alleen van Mart
Ik niet hoor nichtje van mijquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar wat wil je eigenlijk? Een flatje, een kamer of wat?
Ok, wat hints voor haar dan http://www.kamerbeheerservice.nl/index.php?view=index , www.sshn.nl, www.entree.nu , www.directwonen.nlquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik niet hoor nichtje van mijwoonruimte, zal wel kamer worden als ik zo de prijzen zie is Nijmegen ook niet echt goedkoop.
En van eten zo te zienquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mart houdt ook van basketbal en van Ria
Zal me worst wezen wie hij in zijn eigen tijd aan zijn paaltje rijgt, wat is er dan mis met die uitzendingquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mart houdt ook van basketbal en van Ria
Dank je ik geef ze door, sshn kende is wel top lijk me.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ok, wat hints voor haar dan http://www.kamerbeheerservice.nl/index.php?view=index , www.sshn.nl, www.entree.nu , www.directwonen.nl
Ik loop niet te klagenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal me worst wezen wie hij in zijn eigen tijd aan zijn paaltje rijgt, wat is er dan mis met die uitzending
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal me worst wezen wie hij in zijn eigen tijd aan zijn paaltje rijgt, wat is er dan mis met die uitzending
Even vergeten, als ze gaat studeren laat ze dan zich zsm zich inschrijven bij www.entree.nu. Is meestal gratis en je hebt er later misschien wat aanquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dank je ik geef ze door, sshn kende is wel top lijk me.
oke mail alles doorquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Even vergeten, als ze gaat studeren laat ze dan zich zsm zich inschrijven bij www.entree.nu. Is meestal gratis en je hebt er later misschien wat aan
Dus jij weet wie die twee ploeggenootjes van Marianne zijn?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld op den Belsquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik loop niet te klagen
Vind Mart een stuk beter dan Jack
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jij had je budget al overschreden met je vakantie, en nu ga je weer de mist in
Sporza!! Op België dus. Daar kunnen ze nog normaal praten.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:25 schreef PC eend het volgende:
Ze zouden het huis van mart in de fik moeten steken
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus jij weet wie die twee ploeggenootjes van Marianne zijn?![]()
Ik heb de arrogante hork ze niet voor horen stellen.
Dus wie zijn het?
Als je het antwoord niet weet, weet je ook wat er mis is met de uitzending.
Nog tot laat OS zitten kijken?quote:
Ik ben daar in principe tegenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:25 schreef PC eend het volgende:
Eend speelt in op de (een beetje verouderde) actualiteitenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:25 schreef PC eend het volgende:
Nee dat OS is me worst.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog tot laat OS zitten kijken?
De jaren gaan tellen?
De drugs zijn op?
Heb je last van een Halsema momentje?quote:
Dus de Eend is nu de Fok-huisdealer?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, wanneer wordt er weer eens geleverd?
Ja, maar Ducky is een beetje aan het falenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus de Eend is nu de Fok-huisdealer?
Je moet bij Coos zijnquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, wanneer wordt er weer eens geleverd?
Ik plaats uitsluitend nog aambeienpiercingsquote:
Heb je weer genoten van je momentjequote:Op maandag 18 augustus 2008 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet bij Coos zijn![]()
Bij mij is het wel op
Ik ben aan het warmdraaienquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je weer genoten van je momentjeFIjn dan
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus de Eend is nu de Fok-huisdealer?
quote:
Dan zien we je over drie dagen wel weer.quote:
Dat is ook toevallig, ik doe alleen nog maar kleine jongensquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik plaats uitsluitend nog aambeienpiercings
Ook niet in 3 dagenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gij maakt mijne zeik niet meer lauw
Peize dattus van in't wezen bloazen woar.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gij maakt mijne zeik niet meer lauw
Met wondersponsquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[..]
Nu snap ik het, het hele netwerk loopt via Coos en Ducky
Jullie zijn de nieuwe Spic & Span
Viespeukquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is ook toevallig, ik doe alleen nog maar kleine jongens
Nee aambeienpiercings, dat is lekkerquote:
Als je aambeien hebt wel ja.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee aambeienpiercings, dat is lekker
Als jij dat lekker vindt, fijn voor jou... Heb daar nooit over nagedacht en ga dat ook niet doen.Tekenend voor een verwrongen geest? You tell me...quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee aambeienpiercings, dat is lekker
Heb ik nietquote:
Rest my casequote:Op maandag 18 augustus 2008 23:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb ik niet
Wel 5 olympische cockringen
In welke van die twee wijken woon jij dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gezwelligquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In welke van die twee wijken woon jij dan?
En volgens mij heb jij meetings met een verkeerd soort maten.quote:
Heb ik weerquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En volgens mij heb jij meetings met een verkeerd soort maten.
Ja hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb ik weer![]()
Ben je al uit ge-edit![]()
Vraag ff wat in FBquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoorhad je verder nog wat
Coos zeg er wat vanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:04 schreef Juud79 het volgende:
Ow en om het af te leren nog een van Alain Clark....
[ afbeelding ]
achter het stationquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In welke van die twee wijken woon jij dan?
Omdat het de vorige keer ook zo goed gingquote:
eend, ik probeer kwaad op je te worden maar het lukt me niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat het de vorige keer ook zo goed ging
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
eend, ik probeer kwaad op je te worden maar het lukt me niet.
Vind hem ook ook superquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:02 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zag het live gisteren, tranen stonden me in de ogen...
[ afbeelding ]
Poging tot grappig te zijn, maar ik laat NIEMAND in mijn bek schijtenquote:
Het is ook nergens voor nodig, want je praat sowieso al poepquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Poging tot grappig te zijn, maar ik laat NIEMAND in mijn bek schijten
edit:![]()
Nou eend, het was me niet eens onaangenaamquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is ook nergens voor nodig, want je praat sowieso al poep
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou eend, het was me niet eens onaangenaammaar dat laatste neem ik je toch wel kwalijk
Ik hoopte dat jij het zou kunnenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:25 schreef Manu82 het volgende:
Kunnen jullie even verheldering geven over jullie dispuut?
Hangt af van de response van eendquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:25 schreef Manu82 het volgende:
Kunnen jullie even verheldering geven over jullie dispuut?
Zoek je ruzie?quote:
Ikke ??? nooitquote:
Die mannen liggen al te hijgen, willen te graagquote:
Ooowwwwwww Durf je wel tegen een dame ... Laf hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die mannen liggen al te hijgen, willen te graag![]()
Denk dat jij de lul bent![]()
Wat een kutreply Eendquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die mannen liggen al te hijgen, willen te graag![]()
Denk dat jij de lul bent![]()
Gelijk een charme offensiefquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooowwwwwww Durf je wel tegen een dame ... Laf hoor
Gut gut, meneer wil ook aandachtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een kutreply EendLamlul
Het werktquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gelijk een charme offensief![]()
kutwijven
Aandachtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gut gut, meneer wil ook aandacht
*SCROLL
Ren es met een komkommer in je reet door de kalverstraat Staphorstquote:
Eend haalt al het goede in de mens naar bovenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik sta versteld van mezelf, zo ben ik helemaal niet
Dat is sooo 2005 ..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ren es met een komkommer in je reet door de kalverstraat Staphorst
Weer zo'n kutopmerkingquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ren es met een komkommer in je reet door de kalverstraat
Volgende gay parade, boot 8quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weer zo'n kutopmerkingIk ben je helemaal zat. Noem een plaats en een tijd en wij komen elkaar daar tegen. 1 op 1. Held.
Een pijn-appelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is sooo 2005 ..Doe dat nu met een ananas
Kijk dat komt me beter uit. met die komkommerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weer zo'n kutopmerkingIk ben je helemaal zat. Noem een plaats en een tijd en wij komen elkaar daar tegen. 1 op 1. Held.
Een ananas in je reet en een komkommer in je kut, jij bent echt hardcorequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk dat komt me beter uit. met die komkommer
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beter dat ik hier even weg gadag
Hè hè, da's één die ut snapt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:19 schreef Soury het volgende:
Ách moet kunnen in een aambeien topic. Dan lucht een ananas een beetje op
Eend is zo snel dat fok traag wordquote:
Na even tot tien te hebben geteld zakt dat al weer een beetje.quote:
Die maakt zich niet zo druk hoorquote:
Behaalde resultaten in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomstquote:
Dat moet toch in héle kleine lettertjes ?????quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Behaalde resultaten in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst
Inderdaad, mijn uitspraken zijn niet altijd correct en die van jou ook nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Behaalde resultaten in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst
gadverdamme Souryquote:
Hahaha Ik zag het op mijn werk en moet héél hard lachen.. Das best stom als je in je uppie zit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gadverdamme Soury![]()
ga ik effe pauze houden met een boterhammetje en glasie melk denk ik hé leuk Soury is er
en kijk aan ook leuk een joutoepje
leuk.........
nog een paar nachies slapen hé.........
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha Ik zag het op mijn werk en moet héél hard lachen.. Das best stom als je in je uppie zit.![]()
Mijn laatste werkdag gehad voorlopig. Best gek.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha Ik zag het op mijn werk en moet héél hard lachen.. Das best stom als je in je uppie zit.![]()
tuttebel wat doe je er lang over .........quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:46 schreef Soury het volgende:
Ja heb wel de zenuwen. Maar vreemd genoeg ook een zootje energie. Ben de rest van de week vrij dus ik ga als een debiel schoonmaken en dingen doen/kopen .. Dus als ik thuiskom alles lekker in orde is.
Slaap lekker meis ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tuttebel wat doe je er lang over .........![]()
wil net opstaandoe nou ook maar een beetje rustig aan anders ben je straks uitgeput en heb je
minder weerstand (zei opoe)
ik moet slapen..... morgen weer vroeg dag en ben kapot........
zie je nog wel morgen ofzo hier...... kussie kussie![]()
en truste
![]()
Wat ga je/ moet je doen dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik gooi het er maar uit. Voel me zo oud als ik het zeg. Maar eigenlijk ben ik eindelijk es ergens te jong voorquote:
Volgens mij ben je piepjong, ik krijg altijd het gevoel dat je ook nog een meisje bent, ik hbe dat ook hoor, ik ben 29 maar voel me nog steeds een meisjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik gooi het er maar uit. Voel me zo oud als ik het zeg. Maar eigenlijk ben ik eindelijk es ergens te jong voor![]()
Krijg een compleet nieuwe heup. Maar ik worstel al jaren .. Atrose. Gelukkig maar aan één kant
Ik voel dat ook zo maar ben toch wel wat ouder hoor..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je piepjong, ik krijg altijd het gevoel dat je ook nog een meisje bent, ik hbe dat ook hoor, ik ben 29 maar voel me nog steeds een meisje
Neuh en fok is helemaal niet traag .. Lag bij mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
ik kan het gewoon niet laten! Of jullie nou slapen of niet, ik heb 4 op een rij!!!!!
Doe maar niet ben net jarig geweestquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
Soury, ik durf het bijna niet te vragen....
Doe Maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
voor Soury!
Ik bedoel hem juist lief! Want in sommige dingen zullen we ws even oud zijn, en sommige even jong. En op papier een totaal andere leeftijd:
Die haalt ff 2 weken slaapgebrek in..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
slaapt nmns? Dan moeten we misschien zachtjes doen enzo, die moet weer in het ritme komen
Ja lekker, heb ik echt herinneringen aan. Mijn eerste echte vriendje was fan, het was al een tijdje na onze tijd enzo, maar we vonden het beiden geweldig! Zeiden altijd tegen elkaar, jammer dat we nooit een concert van hun kunnen bijwonen! (ze waren uit elkaar al) en toen was er opeens een comeback, ze gingen weer eenmalig optreden, ik geloof dat het ahoy was, en mijn toen inmiddels exvriendje en ik waren nog steeds vrienden en wilden gaan!!! De verkoop starte op een zaterdag, en dan moest ik werken, in de supermarkt en mijn exje ook. Maar ik kon wat later beginnen en had een uur om ticketservice te pakken te krijgen. En dan moest ik op mijn werk zijn. Dus ik bellen en bellen, maar lijnen compleet overbelast! Ik dacht OMG ik krijg geen kaartjes! Ik het werk bellen, en uitleggen aan de vervangend baas dat ik echt te laat ging komen, maar dit echt moest enzo. Toen mocht ik zo laat komen als ik wilde, zolang ik dan ook 2 kaartjes voor hem regelde! Zo lief! Het was top uiteraard.quote:
Leuk he?? Maar ik was een pubertje. No Nukes festival in Utrecht. Utrecht was al een wereldreisquote:
Stagedivequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
Maar mijn beste herinneringen heb ik nog wel aan een Gronings bandje, Jammah Tammah! (ik denk opeens ff youtuben en het staat er gewoon op! Ff een leuk nummer uitzoeken!) We gingen vaak naar hun concerten en zijn op feestjes eindeloos uit ons dak gegaan op hun muziek! hahahha thnx backspace, ik wilde bijna een hele vage herinnering schrijven. Maar zo uit mijn dak gegaan op die muziek, fijn ook dat je bij hun als vrouw altijd op het podium mocht klimmen, ff swingen en dan er van af duiken. Maar mijn eerste stagedive maakte ik bij de heideroosjes album fifi, hand in hand met een vriendinnetje.
heej dit gesprek bent zoete herinneringen bij me boven
Ik durfde echt niet, maar een vriendinnetje vertelde me dat vrouwen ALTIJD werden opgevangen!! En dat het geweldig is! En dat het verstandig is ff oogcontact te maken terwijl je op het podium staat, met de richting publiek waarin je gaat springen. Iemand die ik kende rende van links podium, rechts het publiek in, ja dat zagen ze niet aankomen zeg maar, gebroken tand, en een vriend van mij (datzelfde exje) die had een tuinbroek aan en huissleutels in zijn voorvakje, kijk dat moet je ook niet doen. Maar door haar enthousiasme klom ik op het podium daar kwam ik een ander vriendinnetje tegen en die pakte imjn hand vast en trok me mee.quote:
Jeetje Liesjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik durfde echt niet, maar een vriendinnetje vertelde me dat vrouwen ALTIJD werden opgevangen!! En dat het geweldig is! En dat het verstandig is ff oogcontact te maken terwijl je op het podium staat, met de richting publiek waarin je gaat springen. Iemand die ik kende rende van links podium, rechts het publiek in, ja dat zagen ze niet aankomen zeg maar, gebroken tand, en een vriend van mij (datzelfde exje) die had een tuinbroek aan en huissleutels in zijn voorvakje, kijk dat moet je ook niet doen. Maar door haar enthousiasme klom ik op het podium daar kwam ik een ander vriendinnetje tegen en die pakte imjn hand vast en trok me mee.
En toen was ik verslaafd!
Toch leuk als je gemist wordtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
'(maar het is wel gezelliger wanneer nmns en manu wakker zijn)
Huh, ik was in dromenland hè. Heb in een soort van coma gelegen en ben nog een beetje van de wereldquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 05:45 schreef Manu82 het volgende:
Uitgeslapen dus
Wat hebben de hockeyvrouwen eigenlijk gedaan?
En was het wat vannachtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 05:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh, ik was in dromenland hè. Heb in een soort van coma gelegen en ben nog een beetje van de wereld
Ik zit het terug te lezen, jammer. Maar goed, we kunnen niet alles hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 05:54 schreef Manu82 het volgende:
Je hebt trouwens wel Marianne gemist bij Mart
Hockey vrouwen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 06:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We zitten inmiddels bij hockey Manu, blijf je wel bij de les?
Ik ben er nog niet helemaal uit, ik zie wel baarden, maar ik blijf opletten. Zodra ik het zeker weet geef ik een seintjequote:
Ja, die kan beter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:10 schreef Manu82 het volgende:
Teun de Nooijer valt wel een beetje tegen vind ik
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Manu, heb je al ontbeten? En zo nee, wat zullen we voor lekkers klaar maken
Zou het niet weten, die Antoinette is iig niet lelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zou die Hertzberger familie zijn van die Antoinette van dat consumentenprogramma? Zo vaak kom ik die naam niet tegen
02:30 - 04:00 Hockey - NED - PAK Voorronde - Poule - B - mannenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:20 schreef Manu82 het volgende:
Maar naar welk Hockey zat Liesje eigenlijk te kijken vannacht?
* Manu82 slingert pc aanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan maar op de computer kijker, kanaal 4
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:52 schreef Manu82 het volgende:
Een huishoudster maakt normaal geen omeletje voor je
Je kunt ook gewoon de buurvrouw van LS adopterenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien![]()
Kijk wel link uit, die zijn inmiddels volkomen suf geluldquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de buurvrouw van LS adopteren![]()
quote:
Goedemoggel! Er lagen net nog van die zwarte rubberen ringenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemorgen PeetNB. Hoe ligt het Hofplein er bij rond deze tijd.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |