Heb ik weerquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En volgens mij heb jij meetings met een verkeerd soort maten.
Ja hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb ik weer![]()
Ben je al uit ge-edit![]()
Vraag ff wat in FBquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja hoorhad je verder nog wat
Coos zeg er wat vanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:04 schreef Juud79 het volgende:
Ow en om het af te leren nog een van Alain Clark....
[ afbeelding ]
achter het stationquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In welke van die twee wijken woon jij dan?
Omdat het de vorige keer ook zo goed gingquote:
eend, ik probeer kwaad op je te worden maar het lukt me niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Omdat het de vorige keer ook zo goed ging
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
eend, ik probeer kwaad op je te worden maar het lukt me niet.
Vind hem ook ook superquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:02 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik zag het live gisteren, tranen stonden me in de ogen...
[ afbeelding ]
Poging tot grappig te zijn, maar ik laat NIEMAND in mijn bek schijtenquote:
Het is ook nergens voor nodig, want je praat sowieso al poepquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Poging tot grappig te zijn, maar ik laat NIEMAND in mijn bek schijten
edit:![]()
Nou eend, het was me niet eens onaangenaamquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is ook nergens voor nodig, want je praat sowieso al poep
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou eend, het was me niet eens onaangenaammaar dat laatste neem ik je toch wel kwalijk
Ik hoopte dat jij het zou kunnenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:25 schreef Manu82 het volgende:
Kunnen jullie even verheldering geven over jullie dispuut?
Hangt af van de response van eendquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:25 schreef Manu82 het volgende:
Kunnen jullie even verheldering geven over jullie dispuut?
Zoek je ruzie?quote:
Ikke ??? nooitquote:
Die mannen liggen al te hijgen, willen te graagquote:
Ooowwwwwww Durf je wel tegen een dame ... Laf hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die mannen liggen al te hijgen, willen te graag![]()
Denk dat jij de lul bent![]()
Wat een kutreply Eendquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die mannen liggen al te hijgen, willen te graag![]()
Denk dat jij de lul bent![]()
Gelijk een charme offensiefquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ooowwwwwww Durf je wel tegen een dame ... Laf hoor
Gut gut, meneer wil ook aandachtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een kutreply EendLamlul
Het werktquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gelijk een charme offensief![]()
kutwijven
Aandachtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gut gut, meneer wil ook aandacht
*SCROLL
Ren es met een komkommer in je reet door de kalverstraat Staphorstquote:
Eend haalt al het goede in de mens naar bovenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik sta versteld van mezelf, zo ben ik helemaal niet
Dat is sooo 2005 ..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ren es met een komkommer in je reet door de kalverstraat Staphorst
Weer zo'n kutopmerkingquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ren es met een komkommer in je reet door de kalverstraat
Volgende gay parade, boot 8quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weer zo'n kutopmerkingIk ben je helemaal zat. Noem een plaats en een tijd en wij komen elkaar daar tegen. 1 op 1. Held.
Een pijn-appelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is sooo 2005 ..Doe dat nu met een ananas
Kijk dat komt me beter uit. met die komkommerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weer zo'n kutopmerkingIk ben je helemaal zat. Noem een plaats en een tijd en wij komen elkaar daar tegen. 1 op 1. Held.
Een ananas in je reet en een komkommer in je kut, jij bent echt hardcorequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Kijk dat komt me beter uit. met die komkommer
quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beter dat ik hier even weg gadag
Hè hè, da's één die ut snapt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:19 schreef Soury het volgende:
Ách moet kunnen in een aambeien topic. Dan lucht een ananas een beetje op
Eend is zo snel dat fok traag wordquote:
Na even tot tien te hebben geteld zakt dat al weer een beetje.quote:
Die maakt zich niet zo druk hoorquote:
Behaalde resultaten in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomstquote:
Dat moet toch in héle kleine lettertjes ?????quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Behaalde resultaten in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst
Inderdaad, mijn uitspraken zijn niet altijd correct en die van jou ook nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Behaalde resultaten in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst
gadverdamme Souryquote:
Hahaha Ik zag het op mijn werk en moet héél hard lachen.. Das best stom als je in je uppie zit.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
gadverdamme Soury![]()
ga ik effe pauze houden met een boterhammetje en glasie melk denk ik hé leuk Soury is er
en kijk aan ook leuk een joutoepje
leuk.........
nog een paar nachies slapen hé.........
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha Ik zag het op mijn werk en moet héél hard lachen.. Das best stom als je in je uppie zit.![]()
Mijn laatste werkdag gehad voorlopig. Best gek.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha Ik zag het op mijn werk en moet héél hard lachen.. Das best stom als je in je uppie zit.![]()
tuttebel wat doe je er lang over .........quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:46 schreef Soury het volgende:
Ja heb wel de zenuwen. Maar vreemd genoeg ook een zootje energie. Ben de rest van de week vrij dus ik ga als een debiel schoonmaken en dingen doen/kopen .. Dus als ik thuiskom alles lekker in orde is.
Slaap lekker meis ...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tuttebel wat doe je er lang over .........![]()
wil net opstaandoe nou ook maar een beetje rustig aan anders ben je straks uitgeput en heb je
minder weerstand (zei opoe)
ik moet slapen..... morgen weer vroeg dag en ben kapot........
zie je nog wel morgen ofzo hier...... kussie kussie![]()
en truste
![]()
Wat ga je/ moet je doen dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik gooi het er maar uit. Voel me zo oud als ik het zeg. Maar eigenlijk ben ik eindelijk es ergens te jong voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |