Ok, wat hints voor haar dan http://www.kamerbeheerservice.nl/index.php?view=index , www.sshn.nl, www.entree.nu , www.directwonen.nlquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:01 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik niet hoor nichtje van mijwoonruimte, zal wel kamer worden als ik zo de prijzen zie is Nijmegen ook niet echt goedkoop.
En van eten zo te zienquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mart houdt ook van basketbal en van Ria
Zal me worst wezen wie hij in zijn eigen tijd aan zijn paaltje rijgt, wat is er dan mis met die uitzendingquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mart houdt ook van basketbal en van Ria
Dank je ik geef ze door, sshn kende is wel top lijk me.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ok, wat hints voor haar dan http://www.kamerbeheerservice.nl/index.php?view=index , www.sshn.nl, www.entree.nu , www.directwonen.nl
Ik loop niet te klagenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal me worst wezen wie hij in zijn eigen tijd aan zijn paaltje rijgt, wat is er dan mis met die uitzending
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal me worst wezen wie hij in zijn eigen tijd aan zijn paaltje rijgt, wat is er dan mis met die uitzending
Even vergeten, als ze gaat studeren laat ze dan zich zsm zich inschrijven bij www.entree.nu. Is meestal gratis en je hebt er later misschien wat aanquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dank je ik geef ze door, sshn kende is wel top lijk me.
oke mail alles doorquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Even vergeten, als ze gaat studeren laat ze dan zich zsm zich inschrijven bij www.entree.nu. Is meestal gratis en je hebt er later misschien wat aan
Dus jij weet wie die twee ploeggenootjes van Marianne zijn?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zet m'n geld op den Belsquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik loop niet te klagen
Vind Mart een stuk beter dan Jack
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
Jij had je budget al overschreden met je vakantie, en nu ga je weer de mist in
Sporza!! Op België dus. Daar kunnen ze nog normaal praten.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:25 schreef PC eend het volgende:
Ze zouden het huis van mart in de fik moeten steken
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus jij weet wie die twee ploeggenootjes van Marianne zijn?![]()
Ik heb de arrogante hork ze niet voor horen stellen.
Dus wie zijn het?
Als je het antwoord niet weet, weet je ook wat er mis is met de uitzending.
Nog tot laat OS zitten kijken?quote:
Ik ben daar in principe tegenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:25 schreef PC eend het volgende:
Eend speelt in op de (een beetje verouderde) actualiteitenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:25 schreef PC eend het volgende:
Nee dat OS is me worst.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nog tot laat OS zitten kijken?
De jaren gaan tellen?
De drugs zijn op?
Heb je last van een Halsema momentje?quote:
Dus de Eend is nu de Fok-huisdealer?quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, wanneer wordt er weer eens geleverd?
Ja, maar Ducky is een beetje aan het falenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus de Eend is nu de Fok-huisdealer?
Je moet bij Coos zijnquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, wanneer wordt er weer eens geleverd?
Ik plaats uitsluitend nog aambeienpiercingsquote:
Heb je weer genoten van je momentjequote:Op maandag 18 augustus 2008 23:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Je moet bij Coos zijn![]()
Bij mij is het wel op
Ik ben aan het warmdraaienquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb je weer genoten van je momentjeFIjn dan
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus de Eend is nu de Fok-huisdealer?
quote:
Dan zien we je over drie dagen wel weer.quote:
Dat is ook toevallig, ik doe alleen nog maar kleine jongensquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik plaats uitsluitend nog aambeienpiercings
Ook niet in 3 dagenquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gij maakt mijne zeik niet meer lauw
Peize dattus van in't wezen bloazen woar.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gij maakt mijne zeik niet meer lauw
Met wondersponsquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[..]
Nu snap ik het, het hele netwerk loopt via Coos en Ducky
Jullie zijn de nieuwe Spic & Span
Viespeukquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is ook toevallig, ik doe alleen nog maar kleine jongens
Nee aambeienpiercings, dat is lekkerquote:
Als je aambeien hebt wel ja.quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee aambeienpiercings, dat is lekker
Als jij dat lekker vindt, fijn voor jou... Heb daar nooit over nagedacht en ga dat ook niet doen.Tekenend voor een verwrongen geest? You tell me...quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee aambeienpiercings, dat is lekker
Heb ik nietquote:
Rest my casequote:Op maandag 18 augustus 2008 23:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb ik niet
Wel 5 olympische cockringen
In welke van die twee wijken woon jij dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dukenburg is niet echt een probleemwijk, hebben we 2 andere wijken voor, het is wel zo dat het een wijk is die ver van het centrum ligt, je dus eigenlijk niet wil wonen en dus iets sociaal zwakkere personen wonen
Gezwelligquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
In welke van die twee wijken woon jij dan?
En volgens mij heb jij meetings met een verkeerd soort maten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |