quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blijft ze zo lang weg? Deze joetjoep heeft ze voor je achter gelaten.![]()
Ik kan een hele foute opmerking maken maar ik doe het lekker niet!quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Blaas het maar neiuw lev in dan
Nee doe maar nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kan een hele foute opmerking maken maar ik doe het lekker niet!
Wordt iedereen tenminste een beetje wakkerquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:52 schreef Manu82 het volgende:
als er zo niet meer gepost is kom ik met een andere versie
Oh Manu, one of my all times favoritequote:Op maandag 18 augustus 2008 21:52 schreef Manu82 het volgende:
als er zo niet meer gepost is kom ik met een andere versie
Hehe ik zit al een tijdje de rollende steentjes in HD te kijken hoor.quote:
Stiekum toch gedaan. Wow, chapeau voor die dame en diep respect. Hemelse goedheid, zoveel katten en er lopen ook nog wat doggies tussen. Prachtig om te zien dat er mensen zijn die echt begaan zijn met dakloze cq oude beessies maar dat wist ik eigenlijk al.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:51 schreef Disana het volgende:
http://www.bestofyoutube.com/video.asp?videoid=1082
Beequeen mag niet kijken.
Haha, nee hoor, was even mailtjes aan het lezen en een rondje surfen...quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Schrok al. Dacht dat het verkeerd viel
zucht...... Bolle zoek hulpquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:05 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht, alles is klaar.
Er zijn er maar een paar die mij kunnen redden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zucht...... Bolletje zoek hulp![]()
moet weer verder heb effe jullie toepjes gekeken en peukie gerookt.....
jack![]()
toedeledokie maar weer
Truste BQquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:18 schreef beequeen het volgende:
Tot morgen en voor strakkies Sweet dreams.
Manu is de wijk Dukenborg in Nijmegen een probleemwijk?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:21 schreef Manu82 het volgende:
Hey Leontien is straks ook nog bij Knevel enzo
Knevel, dat is toch die vent die het tweedelige boek van Erik van Muiswinkel Willem Oltmans onder zijn kussen heeftquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:21 schreef Manu82 het volgende:
Hey Leontien is straks ook nog bij Knevel enzo
Dukenburg is niet echt een probleemwijk, hebben we 2 andere wijken voor, het is wel zo dat het een wijk is die ver van het centrum ligt, je dus eigenlijk niet wil wonen en dus iets sociaal zwakkere personen wonenquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Manu is de wijk Dukenborg in Nijmegen een probleemwijk?
Dukenburg, daar heb ik mij hartje eens ooit aan iemand verlorenquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Manu is de wijk Dukenborg in Nijmegen een probleemwijk?
Aha zit namelijk samen met een nichtje naar een kamer te zoeken maar Dukenborg leek mij niet echt geschikt voor studenten, ligt ook te ver van de uni af he?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dukenburg is niet echt een probleemwijk, hebben we 2 andere wijken voor, het is wel zo dat het een wijk is die ver van het centrum ligt, je dus eigenlijk niet wil wonen en dus iets sociaal zwakkere personen wonen
Nee, dat was Bonnie St-Clair.quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dukenburg is niet echt een probleemwijk, hebben we 2 andere wijken voor, het is wel zo dat het een wijk is die ver van het centrum ligt, je dus eigenlijk niet wil wonen en dus iets sociaal zwakkere personen wonen
MG kan het triesterquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, dat was Bonnie St-Clair.![]()
[ afbeelding ]
In principe zou ik het niet doen, maar ik ben ook in een ander dorp begonnenquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:30 schreef Sporti het volgende:
[..]
Aha zit namelijk samen met een nichtje naar een kamer te zoeken maar Dukenborg leek mij niet echt geschikt voor studenten, ligt ook te ver van de uni af he?
Die zie ik even nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:36 schreef Sporti het volgende:
[..]
Qua hoteldebotel ook niet slechtMaar die Mart
Nog maar even verde zoeken dan, ze heeft nog tijd tot 1 oktober dus zal wel gaan lukken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
In principe zou ik het niet doen, maar ik ben ook in een ander dorp begonnenHet ligt er met name aan hoe vaak je de 'stad' in wil. Dan zou ik het niet aanraden en al helemaal niet als je nichtje alleen moet fietsen. Als het enige probleem de afstand naar de uni is, zou ik het daar niet van laten afhangen, want je bent per bus snel genoeg op de uni...
Weet niet helemaal hoe de situatie is, evt kun je ook in het [STA] Nijmegen topic wat dingen vragen, heb je wat meer meningen (alhoewel de meesten op dit moment niet echt nuchter zijn).quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nog maar even verde zoeken dan, ze heeft nog tijd tot 1 oktober dus zal wel gaan lukken.
NMNS mist een hoop vanavondquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goffedomme, wat zijn de Nederlandse vouwen GEWELDIG![]()
![]()
![]()
Echt Sporti, ik zit hier met tranen in mijn ogen,. van plezierquote:
hahaha introductieweken dus kan nog wel even duren voor ze daar weer nuchter zijnquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weet niet helemaal hoe de situatie is, evt kun je ook in het [STA] Nijmegen topic wat dingen vragen, heb je wat meer meningen (alhoewel de meesten op dit moment niet echt nuchter zijn).
Tis ook prachtig al die stralende sportersquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Echt Sporti, ik zit hier met tranen in mijn ogen,. van plezier![]()
Ja!! Er zijn twee ploeggenootjes van Marianne overgevlogen maar, ho maar, vragen hoe die heten!quote:
Maar wat wil je eigenlijk? Een flatje, een kamer of wat?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
hahaha introductieweken dus kan nog wel even duren voor ze daar weer nuchter zijn
Ach Coos, Mart laat ons de geweldigste topsportsters van Nederland zien en laat ze aan het woord, waar gaat hij in de fout dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja!! Er zijn twee ploeggenootjes van Marianne overgevlogen maar, ho maar, vragen hoe die heten!![]()
Hebben jullie een idee wie dat zijn?
Mart houdt alleen van Mart
Ik niet hoor nichtje van mijquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Maar wat wil je eigenlijk? Een flatje, een kamer of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |