quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blijft ze zo lang weg? Deze joetjoep heeft ze voor je achter gelaten.![]()
Ik kan een hele foute opmerking maken maar ik doe het lekker niet!quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Blaas het maar neiuw lev in dan
Nee doe maar nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kan een hele foute opmerking maken maar ik doe het lekker niet!
Wordt iedereen tenminste een beetje wakkerquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:52 schreef Manu82 het volgende:
als er zo niet meer gepost is kom ik met een andere versie
Oh Manu, one of my all times favoritequote:Op maandag 18 augustus 2008 21:52 schreef Manu82 het volgende:
als er zo niet meer gepost is kom ik met een andere versie
Hehe ik zit al een tijdje de rollende steentjes in HD te kijken hoor.quote:
Stiekum toch gedaan. Wow, chapeau voor die dame en diep respect. Hemelse goedheid, zoveel katten en er lopen ook nog wat doggies tussen. Prachtig om te zien dat er mensen zijn die echt begaan zijn met dakloze cq oude beessies maar dat wist ik eigenlijk al.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:51 schreef Disana het volgende:
http://www.bestofyoutube.com/video.asp?videoid=1082
Beequeen mag niet kijken.
Haha, nee hoor, was even mailtjes aan het lezen en een rondje surfen...quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Schrok al. Dacht dat het verkeerd viel
zucht...... Bolle zoek hulpquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:05 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht, alles is klaar.
Er zijn er maar een paar die mij kunnen redden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zucht...... Bolletje zoek hulp![]()
moet weer verder heb effe jullie toepjes gekeken en peukie gerookt.....
jack![]()
toedeledokie maar weer
Truste BQquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:18 schreef beequeen het volgende:
Tot morgen en voor strakkies Sweet dreams.
Manu is de wijk Dukenborg in Nijmegen een probleemwijk?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:21 schreef Manu82 het volgende:
Hey Leontien is straks ook nog bij Knevel enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |