De herhaling is nog mooier hè?quote:
Kan zulk soort dingen 100 x zienquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
De herhaling is nog mooier hè?
Thanx Disana.
Ik vond die Kanis wel echt sterk overigens, misschien medaillie kandidaat?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Kanis gaf de USA een dreun voor de kanis![]()
Starks is ze te gast bij Mart . Wil ik zienquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:44 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Kan zulk soort dingen 100 x zien
In Studio Sportzomer was ze ook nog tussendoor en ze komt natuurlijk ook nog uit Nijmegen
Bush kan mijn rug op.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:43 schreef Dementor het volgende:
You forgot to mention Bush became president, rock became a bunch of whining p*ssies, black eyed peas and soulja boy are what people consider music, PC gaming disappeared and the dollar is losing value. It's like we've slipped into another dimension where everything bad happens.reacties op Youtube zijn af en toe zo mooi.
Geloof er niks vanquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is dus de oplossing voor het slaapkamerprobleem
Ja, mooi nummer, vind ik van het origineel ook, maar ik heb geen linkje, nuquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:52 schreef Dementor het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Leuk nummer, heb ik zojuist op Youtube gezet.
Er stond wel een LP versie op maar die was bagger.
Dus zo, luisteren!
Kwaliteit is best goed.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, mooi nummer, vind ik van het origineel ook, maar ik heb geen linkje, nu
Wil je dat ik die afbeelding wis? jij hebt hem er vanaf gepleurt.quote:
En Henk Grol dan, vergeten we die zomaar?quote:
Ik heb hem verkleind, dus graag.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wil je dat ik die afbeelding wis? jij hebt hem er vanaf gepleurt.
Jemig, ben ik even blij dat ik alles laat komen zoals het komt. Live life to the max.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:05 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht, alles is klaar.
Dit moet af en toe he.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jemig, ben ik even blij dat ik alles een beetje laat komen zoals het komt. Live life to the max.![]()
Fucking hell, even vergetenquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
En Henk Grol dan, vergeten we die zomaar?![]()
Zomaar een nummertje.![]()
WTF is dat?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:05 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht, alles is klaar.
Dat meen je toch niet hè? Die indeling, 5 minuten dit, een half uur dat, pauze en dan een biertje. Ik moet er niet aan denken maar ieder zijn meug hoor.quote:
Mijn haar losgooien om mijn laatste studiepunten te verdienen gaat hem niet worden ben ik bang.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet hè? Die indeling, 5 minuten dit, een half uur dat, pauze en dan een biertje. Ik moet er niet aan denken maar ieder zijn meug hoor.
Gooi je haar een keer los en ga uit je dak.![]()
Ik geef het op.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:16 schreef Dementor het volgende:
Mijn haar losgooien om mijn laatste studiepunten te verdienen gaat hem niet worden ben ik bang.
Nee the power of speech moet er weer eens aan te pas komen.
Het is voor een workshop he.
quote:
Oh die Kellyquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Kelly in DGK remember?
Die was echt het spoor bijster samen met Jaap in bed.
Ach laat een bepaalde dame op mij los en ik ben the goners.quote:
Ja ja.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:24 schreef Dementor het volgende:
Ach laat een bepaalde dame op mij los en ik ben the goners.
Dan komt er helemaal geen workshop, zo ben ik dan ook wel weer.
Maar als ik moet presenteren of zoiets als een workshop moet geven is het even oorlog.
*prroest*quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh die KellyDie heeft nog nooit een spoor gevonden
Ze had de laagste score toch?quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heeft ook wel eens meegedaan aan de nationale IQ test
Blijft ze zo lang weg? Deze joetjoep heeft ze voor je achter gelaten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:31 schreef Dementor het volgende:
Dit krijg ik 2 weken lang te horen he?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Blijft ze zo lang weg? Deze joetjoep heeft ze voor je achter gelaten.![]()
Ik kan een hele foute opmerking maken maar ik doe het lekker niet!quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Blaas het maar neiuw lev in dan
Nee doe maar nietquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik kan een hele foute opmerking maken maar ik doe het lekker niet!
Wordt iedereen tenminste een beetje wakkerquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:52 schreef Manu82 het volgende:
als er zo niet meer gepost is kom ik met een andere versie
Oh Manu, one of my all times favoritequote:Op maandag 18 augustus 2008 21:52 schreef Manu82 het volgende:
als er zo niet meer gepost is kom ik met een andere versie
Hehe ik zit al een tijdje de rollende steentjes in HD te kijken hoor.quote:
Stiekum toch gedaan. Wow, chapeau voor die dame en diep respect. Hemelse goedheid, zoveel katten en er lopen ook nog wat doggies tussen. Prachtig om te zien dat er mensen zijn die echt begaan zijn met dakloze cq oude beessies maar dat wist ik eigenlijk al.quote:Op maandag 18 augustus 2008 21:51 schreef Disana het volgende:
http://www.bestofyoutube.com/video.asp?videoid=1082
Beequeen mag niet kijken.
Haha, nee hoor, was even mailtjes aan het lezen en een rondje surfen...quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Schrok al. Dacht dat het verkeerd viel
zucht...... Bolle zoek hulpquote:Op maandag 18 augustus 2008 21:05 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht, alles is klaar.
Er zijn er maar een paar die mij kunnen redden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:11 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zucht...... Bolletje zoek hulp![]()
moet weer verder heb effe jullie toepjes gekeken en peukie gerookt.....
jack![]()
toedeledokie maar weer
Truste BQquote:Op maandag 18 augustus 2008 22:18 schreef beequeen het volgende:
Tot morgen en voor strakkies Sweet dreams.
Manu is de wijk Dukenborg in Nijmegen een probleemwijk?quote:Op maandag 18 augustus 2008 22:21 schreef Manu82 het volgende:
Hey Leontien is straks ook nog bij Knevel enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |