Volgens mij ben je piepjong, ik krijg altijd het gevoel dat je ook nog een meisje bent, ik hbe dat ook hoor, ik ben 29 maar voel me nog steeds een meisjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik gooi het er maar uit. Voel me zo oud als ik het zeg. Maar eigenlijk ben ik eindelijk es ergens te jong voor![]()
Krijg een compleet nieuwe heup. Maar ik worstel al jaren .. Atrose. Gelukkig maar aan één kant
Ik voel dat ook zo maar ben toch wel wat ouder hoor..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je piepjong, ik krijg altijd het gevoel dat je ook nog een meisje bent, ik hbe dat ook hoor, ik ben 29 maar voel me nog steeds een meisje
Neuh en fok is helemaal niet traag .. Lag bij mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:18 schreef liesje1979 het volgende:
ik kan het gewoon niet laten! Of jullie nou slapen of niet, ik heb 4 op een rij!!!!!
Doe maar niet ben net jarig geweestquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
Soury, ik durf het bijna niet te vragen....
Doe Maarquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
voor Soury!
Ik bedoel hem juist lief! Want in sommige dingen zullen we ws even oud zijn, en sommige even jong. En op papier een totaal andere leeftijd:
Die haalt ff 2 weken slaapgebrek in..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:25 schreef liesje1979 het volgende:
slaapt nmns? Dan moeten we misschien zachtjes doen enzo, die moet weer in het ritme komen
Ja lekker, heb ik echt herinneringen aan. Mijn eerste echte vriendje was fan, het was al een tijdje na onze tijd enzo, maar we vonden het beiden geweldig! Zeiden altijd tegen elkaar, jammer dat we nooit een concert van hun kunnen bijwonen! (ze waren uit elkaar al) en toen was er opeens een comeback, ze gingen weer eenmalig optreden, ik geloof dat het ahoy was, en mijn toen inmiddels exvriendje en ik waren nog steeds vrienden en wilden gaan!!! De verkoop starte op een zaterdag, en dan moest ik werken, in de supermarkt en mijn exje ook. Maar ik kon wat later beginnen en had een uur om ticketservice te pakken te krijgen. En dan moest ik op mijn werk zijn. Dus ik bellen en bellen, maar lijnen compleet overbelast! Ik dacht OMG ik krijg geen kaartjes! Ik het werk bellen, en uitleggen aan de vervangend baas dat ik echt te laat ging komen, maar dit echt moest enzo. Toen mocht ik zo laat komen als ik wilde, zolang ik dan ook 2 kaartjes voor hem regelde! Zo lief! Het was top uiteraard.quote:
Leuk he?? Maar ik was een pubertje. No Nukes festival in Utrecht. Utrecht was al een wereldreisquote:
Stagedivequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:43 schreef liesje1979 het volgende:
Maar mijn beste herinneringen heb ik nog wel aan een Gronings bandje, Jammah Tammah! (ik denk opeens ff youtuben en het staat er gewoon op! Ff een leuk nummer uitzoeken!) We gingen vaak naar hun concerten en zijn op feestjes eindeloos uit ons dak gegaan op hun muziek! hahahha thnx backspace, ik wilde bijna een hele vage herinnering schrijven. Maar zo uit mijn dak gegaan op die muziek, fijn ook dat je bij hun als vrouw altijd op het podium mocht klimmen, ff swingen en dan er van af duiken. Maar mijn eerste stagedive maakte ik bij de heideroosjes album fifi, hand in hand met een vriendinnetje.
heej dit gesprek bent zoete herinneringen bij me boven
Ik durfde echt niet, maar een vriendinnetje vertelde me dat vrouwen ALTIJD werden opgevangen!! En dat het geweldig is! En dat het verstandig is ff oogcontact te maken terwijl je op het podium staat, met de richting publiek waarin je gaat springen. Iemand die ik kende rende van links podium, rechts het publiek in, ja dat zagen ze niet aankomen zeg maar, gebroken tand, en een vriend van mij (datzelfde exje) die had een tuinbroek aan en huissleutels in zijn voorvakje, kijk dat moet je ook niet doen. Maar door haar enthousiasme klom ik op het podium daar kwam ik een ander vriendinnetje tegen en die pakte imjn hand vast en trok me mee.quote:
Jeetje Liesjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik durfde echt niet, maar een vriendinnetje vertelde me dat vrouwen ALTIJD werden opgevangen!! En dat het geweldig is! En dat het verstandig is ff oogcontact te maken terwijl je op het podium staat, met de richting publiek waarin je gaat springen. Iemand die ik kende rende van links podium, rechts het publiek in, ja dat zagen ze niet aankomen zeg maar, gebroken tand, en een vriend van mij (datzelfde exje) die had een tuinbroek aan en huissleutels in zijn voorvakje, kijk dat moet je ook niet doen. Maar door haar enthousiasme klom ik op het podium daar kwam ik een ander vriendinnetje tegen en die pakte imjn hand vast en trok me mee.
En toen was ik verslaafd!
Toch leuk als je gemist wordtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 03:21 schreef liesje1979 het volgende:
'(maar het is wel gezelliger wanneer nmns en manu wakker zijn)
Huh, ik was in dromenland hè. Heb in een soort van coma gelegen en ben nog een beetje van de wereldquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 05:45 schreef Manu82 het volgende:
Uitgeslapen dus
Wat hebben de hockeyvrouwen eigenlijk gedaan?
En was het wat vannachtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 05:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huh, ik was in dromenland hè. Heb in een soort van coma gelegen en ben nog een beetje van de wereld
Ik zit het terug te lezen, jammer. Maar goed, we kunnen niet alles hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 05:54 schreef Manu82 het volgende:
Je hebt trouwens wel Marianne gemist bij Mart
Hockey vrouwen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 06:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
We zitten inmiddels bij hockey Manu, blijf je wel bij de les?
Ik ben er nog niet helemaal uit, ik zie wel baarden, maar ik blijf opletten. Zodra ik het zeker weet geef ik een seintjequote:
Ja, die kan beter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:10 schreef Manu82 het volgende:
Teun de Nooijer valt wel een beetje tegen vind ik
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Manu, heb je al ontbeten? En zo nee, wat zullen we voor lekkers klaar maken
Zou het niet weten, die Antoinette is iig niet lelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zou die Hertzberger familie zijn van die Antoinette van dat consumentenprogramma? Zo vaak kom ik die naam niet tegen
02:30 - 04:00 Hockey - NED - PAK Voorronde - Poule - B - mannenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:20 schreef Manu82 het volgende:
Maar naar welk Hockey zat Liesje eigenlijk te kijken vannacht?
* Manu82 slingert pc aanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dan maar op de computer kijker, kanaal 4
Dat zullen we nog wel eens zienquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:52 schreef Manu82 het volgende:
Een huishoudster maakt normaal geen omeletje voor je
Je kunt ook gewoon de buurvrouw van LS adopterenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zullen we nog wel eens zien![]()
Kijk wel link uit, die zijn inmiddels volkomen suf geluldquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon de buurvrouw van LS adopteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |