De zoveelste kookshow of iets anders?quote:Welke amateurkok verzorgt het perfecte etentje?
In Smaken Verschillen bereiden elke week vijf uiteenlopende deelnemers een drie gangendiner voor elkaar. Alle voorbereidingen van de kandidaten worden gevolgd; van het doen van de boodschappen tot het uitserveren van de gerechten aan tafel. De amateurkoks beoordelen elkaar op verschillende aspecten van de avondinvulling en elke vrijdag wordt de winnaar van de week gekozen.
NET 5 heeft het concept van Smaken Verschillen in maart van dit jaar aangekocht van de Britse producent Granada. Onder de titel Come Dine With Me is het programma in het Verenigd Koninkrijk een groot succes op Channel 4. Het programma wordt sinds 2005 uitgezonden en houdt dagelijks 2,3 miljoen kijkers per aflevering aan de buis gekluisterd. Daarmee scoort het format een marktaandeel van 15%. Inmiddels is Come Dine With Me in een locale variant te zien in de Verenigde Staten, Denemarken, Duitsland en Frankrijk.
Iedereen die denkt dat hij of zij tijdens een etentje hoge ogen kan gooien als ideale gastheer- of vrouw is, kan zich nog aanmelden voor Smaken Verschillen.
Idd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:42 schreef Adelante het volgende:
het tijdstip van 20 uur is ook niet top.
Nou ja spelelement, spelelement. Wie is de chef brokkelt ook wat af.quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:42 schreef Adelante het volgende:
Ik denk dat ik tot woensdag nog wel kijk, Servio die als travestiet zijn etentje gaat doen, maar dan afhaak. Er ontbreekt een beetje een echt spelelement en het tijdstip van 20 uur is ook niet top.
Wie is de Chef?!: 672.000 (16.5% madl)quote:176.000 kijkers voor Smaken Verschillen
Geplaatst op dinsdag 19 augustus 2008 om 11:42
De kijkcijfers van maandag 18 augustus 2008 (SKO)
Smaak Verschillen (NET5, 19:59) - NET 5 brengt sinds deze week het dagelijkse programma ‘Smaken Verschillen’ op de buis. De eerste aflevering trok maandag 176.000 kijkers (madl: 3.2%). Volgens programmaleider Karin de Groot lijkt ‘Smaken Verschillen’ inderdaad op ‘Wie Is De Chef?’ van RTL 4. “Zowel RTL als NET 5 had belangstelling voor het origi- neel, oorspronkelijk Come Dine With Me getiteld. Vervolgens hebben wij de rechten gekocht en RTL heeft zelf een programma ontwikkeld.”
Karin de Groot brengt meteen tachtig afleveringen op de buis. “En ik verwacht dat we daarna gewoon doorgaan“, zegt De Groot in De Telegraaf. De van oorsprong Engelse formule is in Groot-Brittanniė dagelijks goed voor 2,3 miljoen kijkers en een marktaandeel van 15 procent. Elke zondag is er om 18.30 uur een compilatie te zien van de week ervoor. In Duitsland (waar de serie Das Perfekte Dinner heet) wordt die verzamelaflevering zelfs beter bekeken dan de reguliere uitzendingen.
Eerst maar eens een paar weken afwachten, hoeveel kijkers trok "de chef" in het begin?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wie is de Chef?!: 672.000 (16.5% madl)
Smaken Verschillen: 176.000 (3.2% madl)
Inderdaad zeg, tot en met het mandje naast bed!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:26 schreef Zana het volgende:
waarom zijn de gasten altijd zo nieuwsgierig?? ik moet er niet aan denken dat bezoek in mijn kasten zit
Ze heeft een beetje een zeurderige manier van praten..quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:33 schreef amaranta het volgende:
Vond die student criminologie, whats her name. Beetje een doos.
Had ze er drie?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:28 schreef Adelante het volgende:
Drie afwasmachines maar wel hebben ze een eco-stand![]()
Ik vind het niet zo erg dat ik die aflevering ga missen inderdaad.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:34 schreef YPrue het volgende:
Brr, dat voorstukje voor de aflevering van morgen hoe Elise haar vingers helemaal aflikt en dan weer uitgebreid aan het gerecht gaat zitten friemelen
Ik heb er een hekel aan als mensen met hun vingers uit de pan vreten.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:34 schreef YPrue het volgende:
Brr, dat voorstukje voor de aflevering van morgen hoe Elise haar vingers helemaal aflikt en dan weer uitgebreid aan het gerecht gaat zitten friemelen
En het is gewoon erg dat anderen daar ook nog van moeten eten, dat is gewoon ronduit smerig.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:59 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan als mensen met hun vingers uit de pan vreten.
Volgens mij lukt dat ook nog wel op de camping.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:14 schreef Zana het volgende:
wat schattig...wel knap dat ze in zo een klein huis een 3 gangen menu kan maken
Een kwartje althans 25 eurocent korting vragen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:58 schreef computergirl het volgende:
hmmmm, proberen jullie ook wel eens af te dingen bij de groeteboer? Het idee is niet eens bij me opgekomen eigenlijk. Maar ja...ben ook niet van adel he?
Nee geen enkele korting. Ze probeerde van 6.25 nog 6 rond te maken maar de groenteboer was onverbiddelijk voor dit meisje van adel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:41 schreef Zana het volgende:
heeft ze de korting wel gekregen, ik kon het niet goed volgen...en ik kom niet bij de groenteboer, koop mijn groenten vaak bij de Lidlof op de markt (kort voor sluitingstijd willen ze soms ook nog goedkoop van hun spul af)
Wie was van adel dan? Die rare?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Nee geen enkele korting. Ze probeerde van 6.25 nog 6 rond te maken maar de groenteboer was onverbiddelijk voor dit meisje van adel.
Dat snap ik ook niet inderdaad.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:01 schreef Zana het volgende:
waarom serveerde ze die risotto dan, als ze wist dat die nog niet goed was, laat het dan even nog een tijdje garen
Ja en waarom op DAT moment een ander merk proberen dan je gewend bent.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:01 schreef Zana het volgende:
waarom serveerde ze die risotto dan, als ze wist dat die nog niet goed was, laat het dan even nog een tijdje garen
Beetje dom dat haar planning niet klopte en dat irritant hoge zenuwachtige gegiechel tussendoor, vreselijk!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:19 schreef Zana het volgende:
wat een rommeltje was het vandaag, en schlecht knip- en plakwerk ook, eerst stond de kan met juice de orange bij het raam, twee seconden later haalde ze de kan pas uit de koelkast, en soms was het buiten al donker en drie telen later bij de volgende cut was het wel nog licht....volgens mij worden wij goed bedonderd![]()
bovendien, ik kan mij echt niet voorstellen dat de gasten 2 uur op het hoofdgerecht moesten wachten, gezien de menukeuze kan dat haast niet zoooo lang duren
Snackbarquote:Op woensdag 3 september 2008 17:06 schreef Cyan het volgende:
Ik irriteer me dood aan die zwangere hormonenbom. Wat een ontiegelijk zeikwijf is dat zeg! Ben benieuwd wat zij vanavond in elkaar flanst.
Ze zeurt aan een stuk door en vervolgens is het eindcijfer een 8!quote:Op woensdag 3 september 2008 17:06 schreef Cyan het volgende:
Ik irriteer me dood aan die zwangere hormonenbom. Wat een ontiegelijk zeikwijf is dat zeg! Ben benieuwd wat zij vanavond in elkaar flanst.
Hahahaha aan het (nep)bevallen?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:05 schreef amaranta het volgende:
Nou heb ik gemist waar die andere is. Wat is er gebeurd.
Je kan het terug kijken via de Net 5 site!quote:Op zaterdag 6 september 2008 15:47 schreef Psych-case het volgende:
*zucht* Afgelopen vrijdag maar een klein stukje kunnen zien.
Samenvatting, anyone?
Whahaha, goed voor em!quote:Op zaterdag 6 september 2008 16:15 schreef amaranta het volgende:
Ja die bal die zo hoog van de toren had geblazen bakte er letterlijk en figuur niks van. Barbeque deed het ook niet goed.
Kreeg tot 2 keer toe een 4.
Goh, klinkt allemaal erg lui en zo is iedereen een goede kok! Kan weinig misgaan als een ander het voor je doet.quote:Op zaterdag 6 september 2008 20:51 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je kan het terug kijken via de Net 5 site!
Jan Jaap is op de 5e plaats geėindigd. Hij schonk wel goede wijnen (voornamelijk in zijn eigen glas) maar hij had teveel producten ingekocht die eigenlijk al kant en klaar worden (oesters, paling, vega hapjes voor Christie, een beenhammetje dat ie nog even heeft verwarmd aan een spit op een houtbarbeque).
Papa en mama hadden de tafel gedekt, papa gaf hier en daar nog wat advies en JJ heeft hier en daar wat gebakken, gebraden en verwarmd.
Dus al met al een tegenvaller ....
NET5: 18:30 - 19:30quote:Op zondag 7 september 2008 00:10 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Goh, klinkt allemaal erg lui en zo is iedereen een goede kok! Kan weinig misgaan als een ander het voor je doet.
Hoorde net dat er op zondag een weekcompilatie wordt uitgezonden.
Ga zo ff op de site kijken.
Ja vegetariėrs en zwangere vrouwen moeten ze niet laten deelnemen.quote:Op zondag 7 september 2008 16:00 schreef Windigo het volgende:
Goh wat was die vegetarier irritant zeg, overal wat op aan te merken..vreselijk.
en homos?quote:Op zondag 7 september 2008 16:57 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ja vegetariėrs en zwangere vrouwen moeten ze niet laten deelnemen.
nee, patty vd brardquote:Op dinsdag 9 september 2008 10:26 schreef linebear het volgende:
jezus wat is die Patty eng zeg.... volgens mij is dat stiekem Marijke Helwegen zonder masker
Ik quote:quote:Op dinsdag 9 september 2008 10:26 schreef linebear het volgende:
jezus wat is die Patty eng zeg.... volgens mij is dat stiekem Marijke Helwegen zonder masker
quote:Op dinsdag 9 september 2008 18:09 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Ik quote:
''Ik eet geen vlees en gevogelte''
Is dat voor haar niet gewoon een verkapte / veredelde titel voor werkeloos?quote:Op dinsdag 9 september 2008 20:21 schreef duivelin1 het volgende:
die patty een societydame?? Sinds wanneer zijn societyvrouwen hooggeblondeerd,zonnebankbruin en ver in de 50?
Wordt 's middags ook nog een keer herhaald. Geloof rond half 5 ofzo?quote:Op woensdag 10 september 2008 15:39 schreef amaranta het volgende:
Gisteren gemist.
Nou ja, er zijn heel lekkere vegetarische gerechten dus dat een vegetariėr als het zijn beurt is vegetarisch kookt heb ik geen problemen mee maar verwachten dat de andere koks speciaal voor jou hun menu gaan aanpassen slaat nergens op inderdaad. En ik vind ook dat iemand die niet alles eet wat er op tafel gezet wordt kan bepalen of het menu geslaagd is of niet. Misschien is het een beter idee om er dan een aparte vegetarische aflevering van te maken.quote:Op woensdag 10 september 2008 16:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik snap niet waarom vegetariers meedoen aan het programma... ze zijn irritant, ze eisen dat je een heel nieuw menu speciaal voor hen in elkaar zet, maar als de mensen bij hen komen eten, nou dan moeten die ook maar ineens vegetarisch eten.
Tolerantie werkt blijkbaar maar in 1 richting.
Hier kan ik mij in vinden!quote:Op woensdag 10 september 2008 17:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik vind een weekje vegetarisch een stuk praktischer en leuker om naar te kijken.
Nu krijg je telkens weer een uitgebreid menu dat wordt beschreven en waarbij iedereen loopt te katten en te vitten, en dan heb je de vegetarier erbij zitten en die krijgt dan heel braaf de restjes van het gerecht dat de normale mensen te eten krijgen. Als een soort van losse noot die erbij bungelt "hier hebben we het lamsrack, de zalm, de overheerlijke steak... en natuurlijk de paddestoelen met groente voor de vegetarier..."
Ik geloof dat die ene muts vorige week ook droogjes stelde "Dit is alweer de vierde keer dat ik paddestoelen voorgeschoteld krijg..."
Ik heb liever een week vol met goed uitgewerkte vegetarische gerechten waarbij de koks het vegetarische gedeelte alle aandacht geven, dan dat het vegetarische gerecht een soort van bijzaak is dat op de vijfde plaats komt omdat er maar 1 iemand is in de hele groep die geen vlees of vis eet.
Dat het meteen de week zal zijn dat ik niet kijk is bijzaak... wat dat betreft ben ik net als de vorige groep... een stukje vlees hoort er gewoon voor mij bij.
Volgensmij heeft ze een LAT-relatie met 2 mannen. Die 2 mannen wonen volgensmij wel weer samen maar zij woont op zichzelf. Zoiets denk ik. En ze hebben nooit sex tegelijk. Dus geen trio. Dat is wat ik ervan begrepen heb haha.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:09 schreef linebear het volgende:
Heb gisteren helaas maar met een half oog zitten kijken...
Was het nou dat die Patty het met twee mannen deed !?
lijkt het wel op ja en aan de dunne rimpelige huid van haar oogleden zie je dat ze echt flink ouder is dan je denkt als je haar ff snel ziet...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:15 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Bij Patty is bij een oog de botox een beetje mislukt volgensmij....
quote:Op maandag 15 september 2008 14:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
die twee mannen zijn homoseksueel of biseksueel, en slapen en wonen samen, Patty is hun gelegenheidsdame die op komt dagen als een van de heren zich voor moet doen als hetero in het zakenleven. Ze slaapt wel bij de beiden heren, maar niet met de heren (omdat ze een vagijn heeft en geen van de twee mannen daar raad mee weet... en omdat het Patty is en als je daar in de ochtend naast wakker word dan ben je ook niet heel blij meer...)
Ik vind haar ruim zestig lijken... hoe oud zou ze dan echt zijn?quote:Op maandag 15 september 2008 14:35 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lijkt het wel op ja en aan de dunne rimpelige huid van haar oogleden zie je dat ze echt flink ouder is dan je denkt als je haar ff snel ziet...
die tieten trouwens vind ik echt niet kunnen in die jurkjes waar je zowat tot haar navel kijkt
jezus, dat ziét er niet uit hoor
Ze heeft een slank figuur maar is ook echt alles ja.quote:Op maandag 15 september 2008 19:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vind haar ruim zestig lijken... hoe oud zou ze dan echt zijn?
En ze heeft een prima figuurtje hoor maar als ik op die manier oud moet worden dan laat maar.Dan heb ik liever een dikke buik, gezellige appelwangen en lachrimpels.
Het eten en de combinaties waren gewoonweg RANZIG!quote:Op maandag 15 september 2008 20:33 schreef Zhenar het volgende:
Wat een suffe bedoening deze avond!![]()
Ik vond die Erwin wel innemend: vol goede bedoelingen, die er helaas niet echt uit kwamen![]()
Maar deze groep heeft echt géén onderlinge chemie vooralsnog. Een van die dames wist aan het eind van de avond de namen niet eens![]()
Toch vind ik ook zo'n suffe groep wel leuk om te zien: een beetje The Office-achtige pijnlijke humor
dus t is een societyhoer, dįs ook een dame ( maar dan van lichte, in haar geval geblondeerde, zeden)quote:Op maandag 15 september 2008 14:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
die twee mannen zijn homoseksueel of biseksueel, en slapen en wonen samen, Patty is hun gelegenheidsdame die op komt dagen als een van de heren zich voor moet doen als hetero in het zakenleven. Ze slaapt wel bij de beiden heren, maar niet met de heren (omdat ze een vagijn heeft en geen van de twee mannen daar raad mee weet... en omdat het Patty is en als je daar in de ochtend naast wakker word dan ben je ook niet heel blij meer...)
Gut, ik ben ook best een trutje en houd ook van mooie kleren, maar je kan ook te ver gaan.quote:Op dinsdag 16 september 2008 07:56 schreef dronkeykong het volgende:
De vorige groep vond ik persoonlijk toch leuker. Vond ook dat er vrij weinig onderling werd gelachen/gepraat.
Vanavond nogmaals aankijken aangezien de mevrouw die heeft gezegd die gaat 'winnen' het volgens de voorstukjes aardig verprutst
Een 8 vond ik ook te hoog, maar zijn cijfers van gisteren waren dat ook! Ik had em een 4 gegeven!quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:31 schreef dronkeykong het volgende:
Die gozer heeft als enige het juiste cijfer gegeven. Een 6 meer was het niet waard. Helemaal dat belachelijk verkleed gedoe van madam.
Jack Wouterse is een stuk beter aan te horen dan die mongool die het bij wie is de chef deed.quote:Op donderdag 18 september 2008 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
leuk programma om te kijken onder t eten ( ja we weten vrij laat)
alleen die voice-over is zoooo irritant met zn semi-grappige kut-commentaar
Inderdaad, deed.quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:27 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Jack Wouterse is een stuk beter aan te horen dan die mongool die het bij wie is de chef deed.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Inderdaad, deed.
Maar die was zó irritant, dat hij nu waarschijnlijk dood is.Nu is er iemand die best meevalt imho, gelukkig.
Valt allemaal wel mee, die rooie bostrol kwam gelijk al met haar kritiek op de kamer terwijl zij druk bezig was in de keuken. Dat zette gelijk de sfeer en de trend. Van mij had die nep Ab-Fab gelijk afgevoerd mogen worden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 01:48 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Inderdaad.
En wat betreft Bryony, leuk dat ze een vriend heeft die er mee om kan gaan.
Ik zou het niet kunnen.
Volgens mij had ze op een gegeven moment ook tranen in dr ogen vanwege die kritiek.
Die rooie bostrol is al geweest. Die kon er duidelijk niet mee omgaan.quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee, die rooie bostrol kwam gelijk al met haar kritiek op de kamer terwijl zij druk bezig was in de keuken. Dat zette gelijk de sfeer en de trend. Van mij had die nep Ab-Fab gelijk afgevoerd mogen worden.![]()
Jaloers wicht, naar mens. Ik hoop dat ze haar morgen allemaal op haar plek zetten![]()
Ja, ik weets, maar ik hoop dat ze haar op die laatste dag even flink onderuitschoffelen hoe dan ookquote:Op vrijdag 19 september 2008 02:41 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Die rooie bostrol is al geweest. Die kon er duidelijk niet mee omgaan.
En ze wilde zo graag aandacht voor al haar verschillende jurkjes, die ze niet kreeg.
Eens.quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, ik weets, maar ik hoop dat ze haar op die laatste dag even flink onderuitschoffelen hoe dan ook
Dįįr deed ze me dus aan denken!quote:Op vrijdag 19 september 2008 02:03 schreef Morwen het volgende:
nep Ab-Fab
Zeggen dat iets je smaak niet is, is toch anders als iets totaal afkraken... Het is niet je inrichting, so what, je hoeft er maar 1 avondje door te brengen. Ze waren gisteren allemaal weinig sociaal zeg.quote:Op vrijdag 19 september 2008 15:21 schreef joep.t het volgende:
Irritant wijf die hele Bryoni ofzo,Een beetje kritiek mag best hoor!
Idd, hou dat gewoon voor je. Wat kan jou dat in hemelsnaam schelen.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:29 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Het is niet je inrichting, so what, je hoeft er maar 1 avondje door te brengen.
Ik ben nu ook online aan het kijken.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2008 03:03 schreef Vodkadruppel het volgende:
Toen Gaia met dat mes in de keuken tegenover bostrol stond kreeg ik beelden van Ciske de Rat in mijn hoofd.
Hoe hij zijn moeder in de hals steekt.
Ja dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:31 schreef DarkElf het volgende:
vind het ook zo jammer dat ze zo huichelig doen; als je iets niet lust/lekker vindt/stom vindt of whatever moet je niet het ene aan tafel zeggen en het andere tegen de camera, bah
Ik snap die Soraya helemaal niet... en die D-J is typisch gevalletje van haantje-de-voorste met een budget. Toon loopt een beetje te sukkelen en lijkt te aardig te zijn voor de groep... Sally heeft gewoon niks te zoeken in het programma (en komt ook nogal beduusd over alsof ze drugs gebruikt)... en die ene andere die heeft amper een persoonlijkheid om iets over te zeggen...quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:29 schreef amaranta het volgende:
Maargoed. Ikvind het een rare groep.
Ja het ligt niet aan jou maar aan mijn smaak.
Is het niet Didier?quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:40 schreef Cairon het volgende:
[..]
Ik snap die Soraya helemaal niet... en die D-J is typisch gevalletje van haantje-de-voorste met een budget. Toon loopt een beetje te sukkelen en lijkt te aardig te zijn voor de groep... Sally heeft gewoon niks te zoeken in het programma (en komt ook nogal beduusd over alsof ze drugs gebruikt)... en die ene andere die heeft amper een persoonlijkheid om iets over te zeggen...
maar opmerkelijk dat iedereen de eend liet staan...
En hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:20 schreef GameOn het volgende:
Inside info over Bryony; jullie gevoel klopt hoor, die meid is zo gek als een deur, obsessief en overigens ze woont daar helemaal niet alleen ze woont samen. In weze is het een heel erg zielig meisje die in de week dat ze meedeed nog sneu liep te doen dat ze suicidaal was. Ik was verbijsterd door de beelden echt....
Ik zou me er ontzettend aan storen juist. Het toont van weinig respect om op die manier met je gasten om te gaan. Iedereen doet ontzettend zijn/haar best om wat lekkers neer te zetten, dan kan je niet met zoiets aankomen. Of je nou student bent of niet. Ook vond ik haar weinig enthousiast; de manier alleen al hoe ze verbaasd reageerde op het feit dat mensen het dessert verwachten dat op de kaart staat. Het hoofdgerecht was ook te karig voor woorden: een enorme lap vlees met eigenlijk niets degelijks erbij.quote:Op woensdag 24 september 2008 01:21 schreef Morwen het volgende:
Leuke afleveringZe nam het duidelijk totaal niet serieus, maar so what, ze is 20.
Kritisch: Veels te groot voorgerecht, ik zou gelijk al volzitten. Hoofdgerecht zag er lekker uit, nagerecht......achjaEen vijf was een goed cijfer voor het eten dan, maar voor de avond (lekker ongedwongen) zou het van mij een 9 krijgen.
IK vind het nog het schijnheiligst als ze tegen de gastheer/vrouw zeggen dat ze de gerechten lekker vinden en dat later in de interviewtjes weer ontkennen. Wees dan een vent/wijf en zegt het gewoon eerlijk!quote:Op woensdag 24 september 2008 17:16 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Het valt me altijd op dat domme mensen veelal een punt maken over dat 'het is mijn smaak niet'. Quasi intellectueel doen over waarom ze geen ene flikker eten en dat ze daarom niets lekker vinden. Ze zien het als hun grondrecht dat ze een eigen mening over smaak mogen hebben en maken dit altijd op zo'n overdreven manier aan de buitenwereld duidelijk. Houd dan gewoon je bek dicht, ja!?
Zo, ik draaf wat door geloof ik.
Eens.quote:Op woensdag 24 september 2008 17:20 schreef Day het volgende:
[..]
IK vind het nog het schijnheiligst als ze tegen de gastheer/vrouw zeggen dat ze de gerechten lekker vinden en dat later in de interviewtjes weer ontkennen. Wees dan een vent/wijf en zegt het gewoon eerlijk!
vanavond weer kijken he?quote:Op woensdag 24 september 2008 17:16 schreef TheSilverSpoon het volgende:
.....
Zo, ik draaf wat door geloof ik.
Ze had toch gewoon een 4pitsfornuis en een oven? Een een grote keukentafel? Genoeg middelen en ruimte als je mij vraagt.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:58 schreef Zana het volgende:
kan mij niet voorstellen dat je mensen uitnodigd en dan geen messen hebt, ook al zijn ze in gebruik, dan was je ze toch snel af
vond wel knap hoe ze in die kleine ruimte met de beperkte middelen ging koken...er zijn ja ook altijd nog een cameraman/ geluidsman mee
Ik vind een simpel gerecht dat goed is klaargemaakt veel interessanter en lekkerder dan een ingewikkeld culinair hoogstandje wat net even te hoog gegrepen is.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:12 schreef DarkElf het volgende:
wat een gezeik toch steeds van die mensen: ooh tonijn... nou nee das niet bijzonder, we hadden al vis..
Ik vind koken ook leuk hoor maar t hoeft toch niet steeds meer bijzonder, grootser, ingewikkelder, duurder of weet ik het voor het goed is
Veel gezeur inderdaad. Waar de eerste afleveringen elkaars kookkunsten nog echt gewaardeerd werden, is het nu vooral sport om elkaar op zoveel mogelijk puntjes te bekritiseren.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:12 schreef DarkElf het volgende:
wat een gezeik toch steeds van die mensen: ooh tonijn... nou nee das niet bijzonder, we hadden al vis..
Ik vind koken ook leuk hoor maar t hoeft toch niet steeds meer bijzonder, grootser, ingewikkelder, duurder of weet ik het voor het goed is
ja, erg vreemd. Erg negatief ook..quote:Op woensdag 24 september 2008 20:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Veel gezeur inderdaad. Waar de eerste afleveringen elkaars kookkunsten nog echt gewaardeerd werden, is het nu vooral sport om elkaar op zoveel mogelijk puntjes te bekritiseren.
Je kunt je in ieder geval nog steeds opgeven, al zou dat ook wel voor het volgende seizoen kunnen zijn...quote:Op woensdag 24 september 2008 21:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Het wordt inderdaad steeds minder leuk. Wat ik me afvraag: zouden deze afleveringen allemaal afgelopen zomer opgenomen zijn of zouden de mensen die nu meedoen de eerste afleveringen gezien hebben? Zoiets is wel van invloed op hoe ze reageren denk ik.
Ja leuk was dat.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:56 schreef nostres het volgende:
De aflevering met Sally was echt helemaal top! Men, wat heb ik me rotgelachen bij deze aflevering.
Zag je die koppies van de gasten toen sally vertelde dat ze geen messen voor ze had. Echt geniaal gewoon!!
Zoals je beveelde heb ik weer gekeken hoor. Mijn hart kon het aan.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:12 schreef DarkElf het volgende:
De meest rare mensen maken het programma het interessantst! Dat is wel zo. Want wie kan zich die aflevering van maandag met die grijze muis nog heugen? Als er allemaal van dat soort tiepjes inzaten dan zou het programma ook niks zijn.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:56 schreef nostres het volgende:
De aflevering met Sally was echt helemaal top! Men, wat heb ik me rotgelachen bij deze aflevering.
Zag je die koppies van de gasten toen sally vertelde dat ze geen messen voor ze had. Echt geniaal gewoon!!
Tuurlijk, dat koken is wel leuk enzo maar dat is slechts bijzaak vind ik, het is veel interessanter om te volgen hoe 4 wildvreemde mensen/karakters uit verschillende milieus samenkomen met alle gevolgen vandien, dat schept toch meer diepgang en dat heeft Sally en in het verleden ook Eliese heel goed begrepen.
Wat mij betreft televisie zoals televisie behoort te zijn.![]()
Sally is leuk!quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:29 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Ik snap werkelijk niet wat een persoon als Sally in dit programma te zoeken heeft. Weinig culinaire passie bij haar te ontdekken. De heren scoren deze week denk ik goed. Ik ben benieuwd naar Leon.
Whehe Sally een dag om me heen en ik verdwijn in een separeer van Amc de Meren.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:31 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Sally is leuk!![]()
Dat geklooi met zo'n broodmes en verder geen bestek hebben. Prachtig om te zien.
Dat heb ik met Rebecca.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Whehe Sally een dag om me heen en ik verdwijn in een separeer van Amc de Meren.
Jij vindt de mening van je moeder belangrijk?quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Nou die zou ik van de 3 dames nog aan mijn moeder durven voorstellen.
Nou ja ik wil me zeker niet hoeven schamenquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:58 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Jij vindt de mening van je moeder belangrijk?![]()
Rebecca is voor mij te netjes, te keurig.
Maargoed, smaken verschillen.
Volgens mij moet je daar doorheen kijken, ze is zoals ze is en dat spreekt mij wel aan, ik denk dat ze ook juist heel lief kan zijn en ze is nog knap ook!quote:Op vrijdag 26 september 2008 13:58 schreef Day het volgende:
Die maniertjes van Soraya! Eén en al nep, continue aan het acteren (en nog slecht ook).
En ze had zich er wel heel goedkoop van afgemaakt met haar menu, er kon nog geen stukje vlees of vis (oh nee, dat lust ze niet) vanaf. Tegen kritiek kan ze ook niet, haar reactie op Didier was ronduit kinderachtig. Maar zelf wel continue zeiken over het eten van de andere deelnemers.
Ben wel heel benieuwd naar Leon's menu vanavond, zag er goed uit!
Ik snap precies wat Day bedoelt, ik heb (zie daarboven) precies hetzelfde. Ze is volgens mij juist helemaal niet hoe ze is. Ze is gemaakt en verzuurd. Zo.quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:21 schreef nostres het volgende:
[..]
Volgens mij moet je daar doorheen kijken, ze is zoals ze is en dat spreekt mij wel aan, ik denk dat ze ook juist heel lief kan zijn en ze is nog knap ook!![]()
Met haar zou ik wel een beschuitje willen eten!
quote:Op vrijdag 26 september 2008 16:16 schreef joep.t het volgende:
Ik hou van Sally![]()
Lekker onbevangen en vrij!
Als het niet smaakt,Bestellen we wel een pizza ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een service dat ie het laat brengenquote:Op maandag 29 september 2008 20:09 schreef TheSilverSpoon het volgende:
De imitatie van de visboer en de taxichauffeur waren toch wel om te huilen...
Een man die een orgasme faked!quote:Op maandag 29 september 2008 20:29 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Eerst zegt Orlando 'culinair orgasme' tijdens het diner, om vervolgens achteraf te zeggen dat hij het hoofdgerecht 'eigenlijk wel wat minder' vond. Goed dat je beleefd blijft, maar overdrijven om vervolgens het tegenovergestelde zeggen.
Bij mij beginnen de zalm/tonijn tartaartjes een beetje de strot uit te hangen. En dan als hoofdgerecht wéér vis.... Maar goed, was misschien nog in de hete zomer, maar ik hoop toch wel op wat andere gerechten zo inmiddels.quote:Op maandag 29 september 2008 21:50 schreef Stali het volgende:
Ik vind het wel een aardige groep.. Goed, het concept is wel weer herkenbaar maar het is niet weer zo'n een kleurloze brij wat hier en daar opgeleukt moet worden door een beginnende student.
.
Wat dat betreft ben ik de eind dertigers, begin veertigers die naast hun volmaakte leventje het miskende chefje uithangen echt wel beu.
Hete zomer... is het programma al zo oud?quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Bij mij beginnen de zalm/tonijn tartaartjes een beetje de strot uit te hangen. En dan als hoofdgerecht wéér vis.... Maar goed, was misschien nog in de hete zomer, maar ik hoop toch wel op wat andere gerechten zo inmiddels.
Ja, ik vind dat er doorgaans ook wel erg armoedig uitzien. Maar begreep ik nou dat ze 52 is? Dan ziet ze er verdomd oud uit voor haar leeftijd.quote:
De confit de canard, oftewel een blik eendenpoten in ganzenvet. Het leek waarschijnlijk zelfgemaakt omdat ze er één rosé gebakken eendenborst op had gelegd.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:31 schreef amaranta het volgende:
wat had ze nou niet zelf klaargemaakt?
Ze rookt (veel)quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:35 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat er doorgaans ook wel erg armoedig uitzien. Maar begreep ik nou dat ze 52 is? Dan ziet ze er verdomd oud uit voor haar leeftijd.
Die week daarvoor was er ook al zo'n vriendelijke kabouter.quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:06 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik vond die oudere man van vorige week zo leuk! hij was heel aardig en had zelf herlijk gekookt! Was echt prima!!
Hij is gewoon een aandachtshoer en mag zijn shirt wel dichthouden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 00:39 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wel een leuke uitzending, die dieetneger zit alles te neppen.
Volgens mij was er in zo'n voorfilmpje te zien dat ie ook nog flink gaat blowen.
Inderdaad, hij heeft alleen zijn onderste knoopje nog vast.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:14 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Hij is gewoon een aandachtshoer en mag zijn shirt wel dichthouden.
Idd.!quote:Op dinsdag 30 september 2008 22:03 schreef Stali het volgende:
Btw... voor haar 52 vind ik haar er helemaal niet slecht uitzien. Niet iedereen heeft de middelen die Madonna wel binnen handbereik heeft. Ze heeft heeft hele mooie contouren en ik denk dat Marian (zo heet ze toch?) een heel mooi meiske is geweest en van jeugdigheid is best lastig afscheid nemen, wrs. heeft ze daarom nog lang haar. Maar ze is in ieder geval geen dik propje geworden zoals de meeste Nederlandse vrouwen het voor elkaar krijgen om na werpen van kinderen te transformeren in gedrongen kleurloze zeugjes met zo'n lekker vlot en pittig kort koppie. Maar fair is fair, mager doet ook ouder lijken een paar kilo erbij , halflang haar en wat minder eyeliner en ze is helemaal prachtig.
Haha ik met mijn redelijk halfvolmaakte leventje dus ook!quote:Op maandag 29 september 2008 21:50 schreef Stali het volgende:
Wat dat betreft ben ik de eind dertigers, begin veertigers die naast hun volmaakte leventje het miskende chefje uithangen echt wel beu.
Nou idd.! Ik wist niet dat je bij mannen ook van een kippenborst kon spreken tot ik hem zag.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 01:14 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Hij is gewoon een aandachtshoer en mag zijn shirt wel dichthouden.
Kippenborst is simpelweg een medische aandoening (uitwendige vergroeiing van het borstbeen). Ik ken overigens geen vrouw die het heeft, maar daar zal het wellicht ook wel bij voorkomen.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 20:12 schreef Psych-case het volgende:
Nou idd.! Ik wist niet dat je bij mannen ook van een kippenborst kon spreken tot ik hem zag.
Vergis je je nu niet met marian?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:05 schreef DarkElf het volgende:
ik was helemaal geschokt dat die 30 is...
ze ziet er veel ouder uit
duh nee.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Vergis je je nu niet met marian?
Ow, ik ga gelijk kijkenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:10 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Tipje van de sluier voor jou: de koemelk-homo gaat helemaal los.
Whehehequote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:10 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Tipje van de sluier voor jou: de koemelk-homo gaat helemaal los.
Ik vond het prachtig om hem op zijn bek te zien gaan maar ik vind het ook wel knap asociaal om iemand die aangeeft een allergie te hebben gewoon zomaar iets voor te zetten waar dat wel in zit.quote:Op dinsdag 30 september 2008 20:35 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Mooi ook dat die allergiemanolo door de mand is gevallen. Gisteren flink veel boter en andere zut gegeten, de crčme brulée slobberde hij ook rustig naar binnen. Dat alles zonder problemen. Geen wonder dat hij Ilse niet mocht nadat zij hem ontmaskerde.
De eerste dag waren er alternatieven voor het e.e.a., maar evengoed at hij van die drabberige crčme brulée. Hij was er ook van op de hoogte dat er 'wat' room in zat. Dat het uiteindelijk meer was is inderdaad niet heel netjes, maar ik denk dat iedereen al doorhad dat hij de boel aan het flessen was. Tegen de laatste kok had hij ook gezegd 'maakt niet uit'.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vond het prachtig om hem op zijn bek te zien gaan maar ik vind het ook wel knap asociaal om iemand die aangeeft een allergie te hebben gewoon zomaar iets voor te zetten waar dat wel in zit.
Dat kan gewoon écht niet.
een koemelkallergie merk je toch ook anders? Een notenallergie kan heel heftig zijn met benauwdheid, zwelling van luchtwegen etc. Mensen die niet tegen koemelk kunnen krijgen toch 'alleen maar' buikpijn/diarree achtige klachten?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:51 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
De eerste dag waren er alternatieven voor het e.e.a., maar evengoed at hij van die drabberige crčme brulée. Hij was er ook van op de hoogte dat er 'wat' room in zat. Dat het uiteindelijk meer was is inderdaad niet heel netjes, maar ik denk dat iedereen al doorhad dat hij de boel aan het flessen was. Tegen de laatste kok had hij ook gezegd 'maakt niet uit'.
Met dergelijke allergieėn moet je eigenlijk niet mee willen doen aan zo'n show lijkt me. Een notenallergie is beter te omzeilen dan een melkallergie aangezien er in heel veel gerechten wel een melkproduct zit.
Klopt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 15:58 schreef computergirl het volgende:
[..]
een koemelkallergie merk je toch ook anders? Een notenallergie kan heel heftig zijn met benauwdheid, zwelling van luchtwegen etc. Mensen die niet tegen koemelk kunnen krijgen toch 'alleen maar' buikpijn/diarree achtige klachten?
Hij gaat niet dood want hij stelt zich aan. En hij was zelfs te lui om de symptomen van een koemelkallergie op te zoeken, de sukkel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:21 schreef Vodkadruppel het volgende:
Die muts van dag 1 had toch overal heel veel boter bij gebruikt?
Is wel de ultieme manier om te testen.
Misschien voor haar wat minder als die dieetneger tijdens het eten dood gaat.
Jammer genoeg blijft hij leven ja, ik zit het nu op tv te kijken, hij heeft zijn shirt weer zo belachelijkquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij gaat niet dood want hij stelt zich aan. En hij was zelfs te lui om de symptomen van een koemelkallergie op te zoeken, de sukkel.
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:54 schreef Stali het volgende:
Ik verdenk Orlando ervan dat hij zich verschuilt achter een zgn. koemelkallergie om te maskeren dat hij een slechte eter minimale eter is want hij heeft eigenlijk gewoon een eetprobleem en vindt zichzelf te dik.
Ja dat denk ik ook. Want als je ECHT ziek wordt van iets dan blijf je er wel van af!quote:
kan wel hoor, mijn dochter heeft behoorlijk zware koemelkallergie, en krijgt dat ook, alleen daar gaat het ook verder bij als alleen benauwdheidquote:Op donderdag 2 oktober 2008 16:54 schreef DarkElf het volgende:
Zit me er ook al over te verbazen...
ben nog nooit iemand tegengekomen met eenn koemelkallergie waar die persoon benauwd van wordt
last van maag en darmen; tuurlijk , maar benauwd???
Allemaal prima maar wat heeft dat met koemelk te maken dan? Of mis ik iets?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:02 schreef Vodkadruppel het volgende:
Niks koemelkallergie, het is gewoon een aidsneger.
Hij is een keer volgeblaft met verkeerde 'koemelk'?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Allemaal prima maar wat heeft dat met koemelk te maken dan? Of mis ik iets?
Volgens mij had hij het van een kerel.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:07 schreef Stali het volgende:
Vraagje...
Hij verwachtte een derde kind maar is nu seropositief geraakt door die drie minuten, aldus Orlando. Dus is hij besmet geraakt door die vrouw. Gaat het hier tevens om de moeder van zijn andere 2 kinderen?
Mee eens. Iemand nog een stukkie vlees? Oh btw, ik ben seropositief.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:05 schreef DarkElf het volgende:
dat doe je toch niet zo... zomaar zo aan tafel ineens??
ik vind dat raar hoor
Het past wel helemaal bij hem. Dat zichzelf in de spotlight willen zetten en het liefst met een kwaalquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:09 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Mee eens. Iemand nog een stukkie vlees? Oh btw, ik ben seropositief.![]()
Je brengt in die setting toch ook niet ter sprake dat je een nierziekte o.i.d. hebt? Gaat echt nergens over.
Nee, niet allemaal prima.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Allemaal prima maar wat heeft dat met koemelk te maken dan? Of mis ik iets?
Nee, niet. Hij zei letterlijk dat hij altijd veilig aan seks gedaan heeft behalve die drie minuten waarop hij een kind verwachtte maar hiv kreeg.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:08 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het van een kerel.
Het is een beetje snel geknipt allemaal.
Ik heb het dan anders opgevat, ik dacht dat hij voordat hij dat kind wilde verwekken onveilige seks gehadquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Nee, niet. Hij zei letterlijk dat hij altijd veilig aan seks gedaan heeft behalve die drie minuten waarop hij een kind verwachtte maar hiv kreeg.
M.a.w. altijd veilig behalve neuken om een kind te verwekken. Dat is wat hij zei.
Dat is waar je vanuit gaat maar dat was niet wat hij vertelde.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:24 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ik heb het dan anders opgevat, ik dacht dat hij voordat hij dat kind wilde verwekken onveilige seks gehad
had met iemand anders.
Als die vrouw besmet is zijn al die kinderen dat ook.
Wat een circus weer.
Heeft hij letterlijk gezegd dat het van die of een vrouw kwam?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:28 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat is waar je vanuit gaat maar dat was niet wat hij vertelde.
Ik vind het maar vreemd. Dit gecombineerd met die vage koemelkallergie. Enfin, ik heb de rest van het programma een beetje gemist trouwens..
Niet letterlijk gezegd dat het van die vrouw kwam maar inhoudelijk heeft hij het wel gezegd.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:31 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Heeft hij letterlijk gezegd dat het van die of een vrouw kwam?
Misschien moet ik het nog even terugkijken. Of eigenlijk ook niet.
Misschien is het wel zo'n hypochonder.
Het is niet echt heel duidelijk nee, maar dat krijg je als je liegt, dan moet de volgende leugenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:37 schreef Stali het volgende:
[..]
Niet letterlijk gezegd dat het van die vrouw kwam maar inhoudelijk heeft hij het wel gezegd.
Hij is vaag..
Nou ik had uit het verhaal opgemaakt dat hij een vriend heeft. Zou ook die kleding in het voorprogrammaatje verklaren. Welke heteroman draagt nou zulke bonte kleding? En volgensmij was die vrouw alleen maar ee hulpmiddel om aan een kind te komen. Nouja dat heb ik ervan gemaakt. En volgensmij heeft hij toen ontdekt dat hij het had. Of hij het van die vrouw heeft gekregen of al eerder heeft opgelopen dat is mij niet duidelijk, maar dit is wat ik ervan gemaakt heb!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:24 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ik heb het dan anders opgevat, ik dacht dat hij voordat hij dat kind wilde verwekken onveilige seks gehad
had met iemand anders.
Als die vrouw besmet is zijn al die kinderen dat ook.
Wat een circus weer.
Ja, precies, verder dan dat kwam ik ook niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:54 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Nou ik had uit het verhaal opgemaakt dat hij een vriend heeft. Zou ook die kleding in het voorprogrammaatje verklaren. Welke heteroman draagt nou zulke bonte kleding? En volgensmij was die vrouw alleen maar ee hulpmiddel om aan een kind te komen. Nouja dat heb ik ervan gemaakt. En volgensmij heeft hij toen ontdekt dat hij het had. Of hij het van die vrouw heeft gekregen of al eerder heeft opgelopen dat is mij niet duidelijk, maar dit is wat ik ervan gemaakt heb!
Hij heeft eerder heel duidelijk verteld dat hij homo is inderdaad. En ook dat hij kinderen heeft bij een vrouw en dat zoiets prima in vriendschap kan. En waarom ook niet? Meen zelfs te herinneren dat zij lesbisch zou zijn. Maar in de uitspraken die vanavond werden uitgezonden zegt hij inhoudelijk dat hij besmet is door drie minuten seks waarvan hij een kind verwacht had maar HIV opgelopen heeft.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:54 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Nou ik had uit het verhaal opgemaakt dat hij een vriend heeft. Zou ook die kleding in het voorprogrammaatje verklaren. Welke heteroman draagt nou zulke bonte kleding? En volgensmij was die vrouw alleen maar ee hulpmiddel om aan een kind te komen. Nouja dat heb ik ervan gemaakt. En volgensmij heeft hij toen ontdekt dat hij het had. Of hij het van die vrouw heeft gekregen of al eerder heeft opgelopen dat is mij niet duidelijk, maar dit is wat ik ervan gemaakt heb!
Wahaha, ik heb heel wat gemist zo te lezen.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:25 schreef Stali het volgende:
Hij heeft eerder heel duidelijk verteld dat hij homo is inderdaad. En ook dat hij kinderen heeft bij een vrouw en dat zoiets prima in vriendschap kan. En waarom ook niet? Meen zelfs te herinneren dat zij lesbisch zou zijn. Maar in de uitspraken die vanavond werden uitgezonden zegt hij inhoudelijk dat hij besmet is door drie minuten seks waarvan hij een kind verwacht had maar HIV opgelopen heeft.
Oh, maar daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben trouwens. Ik heb slechts onthouden dat hij homo is en kinderen bij een lesbische vrouw heeft. Maar ik heb dat eik als weloverwogen onthouden niet in detail.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:35 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Wahaha, ik heb heel wat gemist zo te lezen.In aflevering een vertelt hij volgens mij dat hij en zijn vriend kinderen delen met een lesbisch stel. Maar zo'n geval was laatst ook ergens anders op televisie, dus begin nu te twijfelen.
Zo... nu de aflevering nakijken.
HIV-neger hé, een beetje respect graag.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:02 schreef Vodkadruppel het volgende:
Niks koemelkallergie, het is gewoon een aidsneger.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:01 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Edit: Oh, enneh, die HIV heeft hij bij de poging om een kindje te maken (met een vrouw dus) opgelopen. Dat is mijn interpretatie.
Zo zit het ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:05 schreef Stali het volgende:
Btw... hij zei geen hiv te hebben in de zin van medicijnen maar wel seropositief te zijn.
Jeez.. hoe zit dat?
Als je seropositief bent dan ben je toch besmet met HIV en heb je nog geen Aids of zit dat anders?
Maar, is dat dezelfde dan als waar hij die andere kinderen mee had volgens jou?quote:Edit: Oh, enneh, die HIV heeft hij bij de poging om een kindje te maken (met een vrouw dus) opgelopen. Dat is mijn interpretatie.
Okay maar prinses Orlando zat fijn te vertellen dat hij "slechts" seropositief was en nog geen HIV had, geen medicijnen en laat staan Aids.quote:
Dat heb ik iig niet beweerd he? Even voor de duidelijkheid. Ik vroeg me dat af.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:10 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Maar, is dat dezelfde dan als waar hij die andere kinderen mee had volgens jou?
Als je seropositief bent ben je drager van het hiv-virus. Maar dan heb je niet automatisch aids.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Okay maar prinses Orlando zat fijn te vertellen dat hij "slechts" seropositief was en nog geen HIV had, geen medicijnen en laat staan Aids.
Hij is echt vaag..
Nee, want ik reageerde op die zilveren lepel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:14 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat heb ik iig niet beweerd he? Even voor de duidelijkheid. Ik vroeg me dat af.
Wat grappig!! Ik had EXACT hetzelfde!!! Ik had haar zeker 7 of 8 jaar ouder geschat! Ongelooflijk hoe oud voor hun leeftijd sommige mensen eruit kunnen zien!!quote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:05 schreef DarkElf het volgende:
ik was helemaal geschokt dat die 30 is...
ze ziet er veel ouder uit
Nee, okay dan klopt het dus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:16 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Als je seropositief bent ben je drager van het hiv-virus. Maar dan heb je niet automatisch aids.
Je wordt langzaam afgebroken. Dan moet je op een gegeven moment medicijnen slikken.
Mee eens, ik had er ook iets van gezegd. Zoiets doe je maar tijdens je eigen toetje.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:42 schreef JeanVe het volgende:
Ik vind het heel erg ongepast dat die Orlando tijdens een diner van notabene iemand anders (!!!!!) een discussie begint over zijn seropositiviteit nadat hij eerst de vraag in de groep gooide of iedereen wel veilig vree!!! En die Robbert vol overtuiging met opgetrokken wenkbrauwen nee knikken! You gotta love the guy!!![]()
De gastvrouw (Marian was het toch?) had eigenlijk in moeten grijpen! Ik kan ook niet bedenken waarom hij dit naar voren bracht. Medelijden wekken (en punten scoren?) of het via het programma 'wereldkundig' maken; tijdens zijn 'moment of fame' de Net 5 kijkbuiskindjes even een stukje bewustzijn bijbrengen?!
Volgens mij is het best een aardige gast, maar wel een aandachttrekker!
De gastvrouw had het te druk met eten weggooien omdat ze te veel had gemaakt. Misschien ben ik ouderwets maar ik zou dat gewoon bewaren in de koelkast en er de volgende dag wat mee doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:42 schreef JeanVe het volgende:
Ik vind het heel erg ongepast dat die Orlando tijdens een diner van notabene iemand anders (!!!!!) een discussie begint over zijn seropositiviteit nadat hij eerst de vraag in de groep gooide of iedereen wel veilig vree!!! En die Robbert vol overtuiging met opgetrokken wenkbrauwen nee knikken! You gotta love the guy!!![]()
De gastvrouw (Marian was het toch?) had eigenlijk in moeten grijpen! Ik kan ook niet bedenken waarom hij dit naar voren bracht. Medelijden wekken (en punten scoren?) of het via het programma 'wereldkundig' maken; tijdens zijn 'moment of fame' de Net 5 kijkbuiskindjes even een stukje bewustzijn bijbrengen?!
Volgens mij is het best een aardige gast, maar wel een aandachttrekker!
quote:Ilse zei in smaken verschillen:
Carpaccio van ossehaas. Lekker, maar ik hoop wel dat hij hem dan zelf heeft aangebraden.
Heb ik helemaal niet gehoord!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:58 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Ilse blundert even goed door te doen of ze weet waar ze het over heeft.
[..]
![]()
Ik heb er niet zo'n bezwaar tegen als iemand van een lepel proeft of dingen met z'n handen op een bord legt. Eten hoeft niet klinisch bereid te worden, we leven al schoon genoeg. Maar in zijn geval lijkt het me toch wel anders ja. En er is een verschil tussen je handen gebruiken met het koken en voluit graaien in het eten. Dat is wel goor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Bah, koken met je handen.![]()
Dat is sowieso al vies en onhygiėnisch maar als je eters hebt is het nog veel viezer en met zoiets als HIV onder de leden vind ik dat je helemaal extra zorgvuldig om zou moeten gaan met hygiėne. Zowel ten bate van je gasten als jezelf.
Oh nee, dat vind ik ook. Maar hij was gewoon smerig bezig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:24 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n bezwaar tegen als iemand van een lepel proeft of dingen met z'n handen op een bord legt.
Dat bedoelde ik ook in de laatste zin die je niet gequote hebt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh nee, dat vind ik ook. Maar hij was gewoon smerig bezig.
Toen ze samen op bed lagen zeker?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:17 schreef Vodkadruppel het volgende:
Zagen jullie ook trouwens hoe smooth Robbert moves maakte richting Mariėtte?
Hij zou het wel weten als de camera weg is.
MinderMutsig geeft al aan dat het gaat om het grote graaien met de handen zoals die vreselijke kerel deed. Beetje z'n nagels schoonmaken in de mie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:17 schreef computergirl het volgende:
doen ze dat in restaurants ook niet?
Hij was het aan het opwarmen. Ik heb in ieder geval geen voorbereiding gezien voor het wokgerecht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Trouwens, als ik zo zie hoe hij met zijn handen in die wok aan het scheppen was dan was die wok natuurlijk ook nooit heet genoeg om er iets fatsoenlijks in klaar te maken.
Het was nog een hiv neger ook!!!1quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:37 schreef Psych-case het volgende:
Nou ik vind het smerig met je handen in de pan of gelik aan lepels! En al helemaal als een VREEMDELING het doet.
Ga dan maar niet in een restaurant eten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:37 schreef Psych-case het volgende:
Nou ik vind het smerig met je handen in de pan of gelik aan lepels! En al helemaal als een VREEMDELING het doet.
Wat bedoel je met vreemdeling? Orlando deed toch al de hele week mee? Of heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:37 schreef Psych-case het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |