Mee eens, ik had er ook iets van gezegd. Zoiets doe je maar tijdens je eigen toetje.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:42 schreef JeanVe het volgende:
Ik vind het heel erg ongepast dat die Orlando tijdens een diner van notabene iemand anders (!!!!!) een discussie begint over zijn seropositiviteit nadat hij eerst de vraag in de groep gooide of iedereen wel veilig vree!!! En die Robbert vol overtuiging met opgetrokken wenkbrauwen nee knikken! You gotta love the guy!!![]()
De gastvrouw (Marian was het toch?) had eigenlijk in moeten grijpen! Ik kan ook niet bedenken waarom hij dit naar voren bracht. Medelijden wekken (en punten scoren?) of het via het programma 'wereldkundig' maken; tijdens zijn 'moment of fame' de Net 5 kijkbuiskindjes even een stukje bewustzijn bijbrengen?!
Volgens mij is het best een aardige gast, maar wel een aandachttrekker!
De gastvrouw had het te druk met eten weggooien omdat ze te veel had gemaakt. Misschien ben ik ouderwets maar ik zou dat gewoon bewaren in de koelkast en er de volgende dag wat mee doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:42 schreef JeanVe het volgende:
Ik vind het heel erg ongepast dat die Orlando tijdens een diner van notabene iemand anders (!!!!!) een discussie begint over zijn seropositiviteit nadat hij eerst de vraag in de groep gooide of iedereen wel veilig vree!!! En die Robbert vol overtuiging met opgetrokken wenkbrauwen nee knikken! You gotta love the guy!!![]()
De gastvrouw (Marian was het toch?) had eigenlijk in moeten grijpen! Ik kan ook niet bedenken waarom hij dit naar voren bracht. Medelijden wekken (en punten scoren?) of het via het programma 'wereldkundig' maken; tijdens zijn 'moment of fame' de Net 5 kijkbuiskindjes even een stukje bewustzijn bijbrengen?!
Volgens mij is het best een aardige gast, maar wel een aandachttrekker!
quote:Ilse zei in smaken verschillen:
Carpaccio van ossehaas. Lekker, maar ik hoop wel dat hij hem dan zelf heeft aangebraden.
Heb ik helemaal niet gehoord!quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 19:58 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Ilse blundert even goed door te doen of ze weet waar ze het over heeft.
[..]
![]()
Ik heb er niet zo'n bezwaar tegen als iemand van een lepel proeft of dingen met z'n handen op een bord legt. Eten hoeft niet klinisch bereid te worden, we leven al schoon genoeg. Maar in zijn geval lijkt het me toch wel anders ja. En er is een verschil tussen je handen gebruiken met het koken en voluit graaien in het eten. Dat is wel goor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Bah, koken met je handen.![]()
Dat is sowieso al vies en onhygiënisch maar als je eters hebt is het nog veel viezer en met zoiets als HIV onder de leden vind ik dat je helemaal extra zorgvuldig om zou moeten gaan met hygiëne. Zowel ten bate van je gasten als jezelf.
Oh nee, dat vind ik ook. Maar hij was gewoon smerig bezig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:24 schreef TheSilverSpoon het volgende:
[..]
Ik heb er niet zo'n bezwaar tegen als iemand van een lepel proeft of dingen met z'n handen op een bord legt.
Dat bedoelde ik ook in de laatste zin die je niet gequote hebt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 20:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh nee, dat vind ik ook. Maar hij was gewoon smerig bezig.
Toen ze samen op bed lagen zeker?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 01:17 schreef Vodkadruppel het volgende:
Zagen jullie ook trouwens hoe smooth Robbert moves maakte richting Mariëtte?
Hij zou het wel weten als de camera weg is.
MinderMutsig geeft al aan dat het gaat om het grote graaien met de handen zoals die vreselijke kerel deed. Beetje z'n nagels schoonmaken in de mie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 09:17 schreef computergirl het volgende:
doen ze dat in restaurants ook niet?
Hij was het aan het opwarmen. Ik heb in ieder geval geen voorbereiding gezien voor het wokgerecht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 11:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Trouwens, als ik zo zie hoe hij met zijn handen in die wok aan het scheppen was dan was die wok natuurlijk ook nooit heet genoeg om er iets fatsoenlijks in klaar te maken.
Het was nog een hiv neger ook!!!1quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:37 schreef Psych-case het volgende:
Nou ik vind het smerig met je handen in de pan of gelik aan lepels! En al helemaal als een VREEMDELING het doet.
Ga dan maar niet in een restaurant eten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:37 schreef Psych-case het volgende:
Nou ik vind het smerig met je handen in de pan of gelik aan lepels! En al helemaal als een VREEMDELING het doet.
Wat bedoel je met vreemdeling? Orlando deed toch al de hele week mee? Of heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 17:37 schreef Psych-case het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |