abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 00:42:26 #276
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_62095939
Ik vind het heel erg ongepast dat die Orlando tijdens een diner van notabene iemand anders (!!!!!) een discussie begint over zijn seropositiviteit nadat hij eerst de vraag in de groep gooide of iedereen wel veilig vree!!! En die Robbert vol overtuiging met opgetrokken wenkbrauwen nee knikken! You gotta love the guy!!

De gastvrouw (Marian was het toch?) had eigenlijk in moeten grijpen! Ik kan ook niet bedenken waarom hij dit naar voren bracht. Medelijden wekken (en punten scoren?) of het via het programma 'wereldkundig' maken; tijdens zijn 'moment of fame' de Net 5 kijkbuiskindjes even een stukje bewustzijn bijbrengen?!

Volgens mij is het best een aardige gast, maar wel een aandachttrekker!
pi_62096490
Volgens mij vroeg iemand aan Orlando hoe hij het met zijn vriend doet. Orlando antwoordde volgens mij met dat zijn vriend gezond is en dat hij dus altijd bescherming moet dragen.

Daaruit maak ik dus op dat hij het via de vrouw heeft gekregen met wie hij zijn derde kindje wilde. Hij heeft het altijd veilig gedaan behalve toen? Hoe zat het dan met de eerste twee kinderen?

Edit: Vandaag goed opgelet bij de herhaling op tv.

Hij zegt letterlijk: "We wouden een derde kindje, maar ipv kreeg ik hiv."

[ Bericht 12% gewijzigd door ShinobizWinter op 04-10-2008 00:45:48 ]
pi_62096863
Volgens mij heeft die lesbische vriendin de missie in haar leven om alle homo-mannen van kinderen te voorzien en is er daar iets mis gegaan.
pi_62098244
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 00:42 schreef JeanVe het volgende:
Ik vind het heel erg ongepast dat die Orlando tijdens een diner van notabene iemand anders (!!!!!) een discussie begint over zijn seropositiviteit nadat hij eerst de vraag in de groep gooide of iedereen wel veilig vree!!! En die Robbert vol overtuiging met opgetrokken wenkbrauwen nee knikken! You gotta love the guy!!

De gastvrouw (Marian was het toch?) had eigenlijk in moeten grijpen! Ik kan ook niet bedenken waarom hij dit naar voren bracht. Medelijden wekken (en punten scoren?) of het via het programma 'wereldkundig' maken; tijdens zijn 'moment of fame' de Net 5 kijkbuiskindjes even een stukje bewustzijn bijbrengen?!

Mee eens, ik had er ook iets van gezegd. Zoiets doe je maar tijdens je eigen toetje.
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 19:26:06 #280
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_62112205
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 00:42 schreef JeanVe het volgende:

De gastvrouw had het te druk met eten weggooien omdat ze te veel had gemaakt. Misschien ben ik ouderwets maar ik zou dat gewoon bewaren in de koelkast en er de volgende dag wat mee doen.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_62113021
Ilse blundert even goed door te doen of ze weet waar ze het over heeft.
quote:
Ilse zei in smaken verschillen:
Carpaccio van ossehaas. Lekker, maar ik hoop wel dat hij hem dan zelf heeft aangebraden.
pi_62113228
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 19:58 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Ilse blundert even goed door te doen of ze weet waar ze het over heeft.
[..]

Heb ik helemaal niet gehoord! Dat is wel erg idd.
Die courgettecarpaccio was wel heel erg dik gesneden trouwens.
pi_62113444
Bah, koken met je handen.
Dat is sowieso al vies en onhygiënisch maar als je eters hebt is het nog veel viezer en met zoiets als HIV onder de leden vind ik dat je helemaal extra zorgvuldig om zou moeten gaan met hygiëne. Zowel ten bate van je gasten als jezelf.
pi_62113602
OMG, die blikeend wint.
pi_62113622
Is er nog gereld?

Ik moet vanavond even de herhaling kijken.
pi_62113643
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:16 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat is sowieso al vies en onhygiënisch maar als je eters hebt is het nog veel viezer en met zoiets als HIV onder de leden vind ik dat je helemaal extra zorgvuldig om zou moeten gaan met hygiëne. Zowel ten bate van je gasten als jezelf.
Ik heb er niet zo'n bezwaar tegen als iemand van een lepel proeft of dingen met z'n handen op een bord legt. Eten hoeft niet klinisch bereid te worden, we leven al schoon genoeg. Maar in zijn geval lijkt het me toch wel anders ja. En er is een verschil tussen je handen gebruiken met het koken en voluit graaien in het eten. Dat is wel goor.

Orlando, of zal ik marquis De Sade zeggen, laat mensen bij hem thuis huilen voor zijn eigen genot. Sick fuck.
pi_62114058
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:24 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Ik heb er niet zo'n bezwaar tegen als iemand van een lepel proeft of dingen met z'n handen op een bord legt.
Oh nee, dat vind ik ook. Maar hij was gewoon smerig bezig.
pi_62114870
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh nee, dat vind ik ook. Maar hij was gewoon smerig bezig.
Dat bedoelde ik ook in de laatste zin die je niet gequote hebt. "voluit graaien". Waarschijnlijk had hij daarna wel schone nagels.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand naar zijn cateringbedrijf zou stappen om wat te laten maken. Het leek echt helemaal nergens op. Allegaartje en dan ook nog niet te kanen. "Het is binnen te houden" zegt genoeg.
pi_62119223
Zijn er trouwens nog Fokkers in deze reeks die toevallig meedoen aan het programma? .
pi_62119340
Dat vroeg ik me ook al af, ik meende in de sc gelezen te hebben dat er wel mensen waren die zich opgegeven hadden maar of die nu ook echt meedoen?
pi_62120875
Iets in me knot steken.

Zagen jullie ook trouwens hoe smooth Robbert moves maakte richting Mariëtte?
Hij zou het wel weten als de camera weg is.
pi_62122689
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 20:16 schreef MinderMutsig het volgende:
doen ze dat in restaurants ook niet?
pi_62122699
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 01:17 schreef Vodkadruppel het volgende:
Zagen jullie ook trouwens hoe smooth Robbert moves maakte richting Mariëtte?
Hij zou het wel weten als de camera weg is.
Toen ze samen op bed lagen zeker?

Ik moest zo lachen om de opmerking van Robbert over het bed: "ik ga er maar niet aan ruiken". Het idee alleen al.
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 09:17 schreef computergirl het volgende:
doen ze dat in restaurants ook niet?
MinderMutsig geeft al aan dat het gaat om het grote graaien met de handen zoals die vreselijke kerel deed. Beetje z'n nagels schoonmaken in de mie.
pi_62124178
Trouwens, als ik zo zie hoe hij met zijn handen in die wok aan het scheppen was dan was die wok natuurlijk ook nooit heet genoeg om er iets fatsoenlijks in klaar te maken.
pi_62127921
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 11:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Trouwens, als ik zo zie hoe hij met zijn handen in die wok aan het scheppen was dan was die wok natuurlijk ook nooit heet genoeg om er iets fatsoenlijks in klaar te maken.
Hij was het aan het opwarmen. Ik heb in ieder geval geen voorbereiding gezien voor het wokgerecht.
  zaterdag 4 oktober 2008 @ 17:37:52 #296
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_62130826
Nou ik vind het smerig met je handen in de pan of gelik aan lepels! En al helemaal als een VREEMDELING het doet.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_62130873
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2008 17:37 schreef Psych-case het volgende:
Nou ik vind het smerig met je handen in de pan of gelik aan lepels! En al helemaal als een VREEMDELING het doet.
Het was nog een hiv neger ook!!!1

Dat kaartspel was wel redelijk gestoord trouwens.
pi_62131286
quote:
Ga dan maar niet in een restaurant eten.
pi_62135101
quote:
Wat bedoel je met vreemdeling? Orlando deed toch al de hele week mee? Of heb ik iets gemist? .
pi_62182726
Ik kan die jongen nu al niet uitstaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')