abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62036540
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:06 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik vond die oudere man van vorige week zo leuk! hij was heel aardig en had zelf herlijk gekookt! Was echt prima!!
Die week daarvoor was er ook al zo'n vriendelijke kabouter.
pi_62040388
Wel een leuke uitzending, die dieetneger zit alles te neppen.

Volgens mij was er in zo'n voorfilmpje te zien dat ie ook nog flink gaat blowen.
pi_62040805
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 00:39 schreef Vodkadruppel het volgende:
Wel een leuke uitzending, die dieetneger zit alles te neppen.

Volgens mij was er in zo'n voorfilmpje te zien dat ie ook nog flink gaat blowen.
Hij is gewoon een aandachtshoer en mag zijn shirt wel dichthouden.
pi_62040904
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:14 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Inderdaad, hij heeft alleen zijn onderste knoopje nog vast.

Ik hoop dat er nog een bitchfight komt deze week.
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:58:16 #215
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_62057481
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 22:03 schreef Stali het volgende:
Btw... voor haar 52 vind ik haar er helemaal niet slecht uitzien. Niet iedereen heeft de middelen die Madonna wel binnen handbereik heeft. Ze heeft heeft hele mooie contouren en ik denk dat Marian (zo heet ze toch?) een heel mooi meiske is geweest en van jeugdigheid is best lastig afscheid nemen, wrs. heeft ze daarom nog lang haar. Maar ze is in ieder geval geen dik propje geworden zoals de meeste Nederlandse vrouwen het voor elkaar krijgen om na werpen van kinderen te transformeren in gedrongen kleurloze zeugjes met zo'n lekker vlot en pittig kort koppie. Maar fair is fair, mager doet ook ouder lijken een paar kilo erbij , halflang haar en wat minder eyeliner en ze is helemaal prachtig.

Idd.!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 18:59:39 #216
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_62057511
quote:
Op maandag 29 september 2008 21:50 schreef Stali het volgende:

Wat dat betreft ben ik de eind dertigers, begin veertigers die naast hun volmaakte leventje het miskende chefje uithangen echt wel beu.
Haha ik met mijn redelijk halfvolmaakte leventje dus ook!
  woensdag 1 oktober 2008 @ 20:12:01 #217
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_62059305
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 01:14 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Nou idd.! Ik wist niet dat je bij mannen ook van een kippenborst kon spreken tot ik hem zag.
pi_62059677
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 20:12 schreef Psych-case het volgende:
Nou idd.! Ik wist niet dat je bij mannen ook van een kippenborst kon spreken tot ik hem zag.
Kippenborst is simpelweg een medische aandoening (uitwendige vergroeiing van het borstbeen). Ik ken overigens geen vrouw die het heeft, maar daar zal het wellicht ook wel bij voorkomen.

Is die kerel voor 10 man vlees aan het bakken ofzo? Ongelofelijk, wat een inschattingsvermogen.
pi_62062378
Leuk concept Mooie mix van mensen kijken, hun leefomgeving en gedrag tegenover uiteenlopende andere figuren observeren, en af-en-toe nog wat culinaire ideetjes opdoen..
Persoonlijk vind ik de culinaire kant niet zo heel interessant, maar 't gegeven van 5 vreemden die bij allemaal een keertje gaan eten vind ik wel
pi_62074325
Ach een vorkje met Ilse sla ik ook niet af.
pi_62074529
ik was helemaal geschokt dat die 30 is...

ze ziet er veel ouder uit
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62074607
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:05 schreef DarkElf het volgende:
ik was helemaal geschokt dat die 30 is...

ze ziet er veel ouder uit
Vergis je je nu niet met marian?
pi_62074619
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:07 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Vergis je je nu niet met marian?
duh nee.

Mijn man had ook zoiets van ouwe kop!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62074632
De aflevering stond gisteravond niet online.

Nouja, dan maar zo op tv kijken.
pi_62074679
Tipje van de sluier voor jou: de koemelk-homo gaat helemaal los.
pi_62074758
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:10 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Ow, ik ga gelijk kijken Ik vind die gast zo heerlijk irritant
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_62074814
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:10 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Whehehe
pi_62079035
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 20:35 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Mooi ook dat die allergiemanolo door de mand is gevallen. Gisteren flink veel boter en andere zut gegeten, de crème brulée slobberde hij ook rustig naar binnen. Dat alles zonder problemen. Geen wonder dat hij Ilse niet mocht nadat zij hem ontmaskerde.
Ik vond het prachtig om hem op zijn bek te zien gaan maar ik vind het ook wel knap asociaal om iemand die aangeeft een allergie te hebben gewoon zomaar iets voor te zetten waar dat wel in zit.
Dat kan gewoon écht niet.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62079126
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:47 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik vond het prachtig om hem op zijn bek te zien gaan maar ik vind het ook wel knap asociaal om iemand die aangeeft een allergie te hebben gewoon zomaar iets voor te zetten waar dat wel in zit.
Dat kan gewoon écht niet.
De eerste dag waren er alternatieven voor het e.e.a., maar evengoed at hij van die drabberige crème brulée. Hij was er ook van op de hoogte dat er 'wat' room in zat. Dat het uiteindelijk meer was is inderdaad niet heel netjes, maar ik denk dat iedereen al doorhad dat hij de boel aan het flessen was. Tegen de laatste kok had hij ook gezegd 'maakt niet uit'.

Met dergelijke allergieën moet je eigenlijk niet mee willen doen aan zo'n show lijkt me. Een notenallergie is beter te omzeilen dan een melkallergie aangezien er in heel veel gerechten wel een melkproduct zit.
pi_62079337
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:51 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

De eerste dag waren er alternatieven voor het e.e.a., maar evengoed at hij van die drabberige crème brulée. Hij was er ook van op de hoogte dat er 'wat' room in zat. Dat het uiteindelijk meer was is inderdaad niet heel netjes, maar ik denk dat iedereen al doorhad dat hij de boel aan het flessen was. Tegen de laatste kok had hij ook gezegd 'maakt niet uit'.

Met dergelijke allergieën moet je eigenlijk niet mee willen doen aan zo'n show lijkt me. Een notenallergie is beter te omzeilen dan een melkallergie aangezien er in heel veel gerechten wel een melkproduct zit.
een koemelkallergie merk je toch ook anders? Een notenallergie kan heel heftig zijn met benauwdheid, zwelling van luchtwegen etc. Mensen die niet tegen koemelk kunnen krijgen toch 'alleen maar' buikpijn/diarree achtige klachten?
pi_62079699
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 15:58 schreef computergirl het volgende:

[..]

een koemelkallergie merk je toch ook anders? Een notenallergie kan heel heftig zijn met benauwdheid, zwelling van luchtwegen etc. Mensen die niet tegen koemelk kunnen krijgen toch 'alleen maar' buikpijn/diarree achtige klachten?
Klopt.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 16:14:48 #232
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_62079764
Wel een leuk programma, probeer als ik thuis ben te kijken. Qualiteit en leukheid ligt wel echt aan de mensen, vorige week vond ik het saai.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_62079957
Die muts van dag 1 had toch overal heel veel boter bij gebruikt?
Is wel de ultieme manier om te testen.

Misschien voor haar wat minder als die dieetneger tijdens het eten dood gaat.
pi_62080268
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:21 schreef Vodkadruppel het volgende:
Die muts van dag 1 had toch overal heel veel boter bij gebruikt?
Is wel de ultieme manier om te testen.

Misschien voor haar wat minder als die dieetneger tijdens het eten dood gaat.
Hij gaat niet dood want hij stelt zich aan. En hij was zelfs te lui om de symptomen van een koemelkallergie op te zoeken, de sukkel.
pi_62080743
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:33 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Hij gaat niet dood want hij stelt zich aan. En hij was zelfs te lui om de symptomen van een koemelkallergie op te zoeken, de sukkel.
Jammer genoeg blijft hij leven ja, ik zit het nu op tv te kijken, hij heeft zijn shirt weer zo belachelijk
laag openhangen.

Na de reclame gaat zijn allergie 'opspelen', ik ben benieuwd.
pi_62080851
Zit me er ook al over te verbazen...

ben nog nooit iemand tegengekomen met eenn koemelkallergie waar die persoon benauwd van wordt

last van maag en darmen; tuurlijk , maar benauwd???
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62080855
Ik verdenk Orlando ervan dat hij zich verschuilt achter een zgn. koemelkallergie om te maskeren dat hij een slechte eter is.
pi_62080919
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:54 schreef Stali het volgende:
Ik verdenk Orlando ervan dat hij zich verschuilt achter een zgn. koemelkallergie om te maskeren dat hij een slechte eter minimale eter is want hij heeft eigenlijk gewoon een eetprobleem en vindt zichzelf te dik.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62081024
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 16:56 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Zo wilde ik het niet zeggen maar dit is wel wat ik denk idd. .
pi_62081325
Wel een relaxte gast die Robert btw. En Marian lijkt me een schatje. Ilse heeft nogale en grote mond voor iemand die het zelf niet zo goed heeft gedaan en kan niet wachten tot orlando moet gaan koken
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')