abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62086294
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:09 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Mee eens. Iemand nog een stukkie vlees? Oh btw, ik ben seropositief.
Je brengt in die setting toch ook niet ter sprake dat je een nierziekte o.i.d. hebt? Gaat echt nergens over.
Het past wel helemaal bij hem. Dat zichzelf in de spotlight willen zetten en het liefst met een kwaal
zodat anderen daar weer met medelijden op kunnen reageren.
pi_62086531
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:06 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Allemaal prima maar wat heeft dat met koemelk te maken dan? Of mis ik iets?
Nee, niet allemaal prima.
Ik vind het een vaag verhaal en wrs. twijfel ik omdat hij liegt over die koemelkallergie.
Van een homo op middelbare leeftijd heb ik ook het lulverhaaltje mogen meemaken over bloedtransfusie besmetting. . Het is triest natuurlijk, dit terzijde.

Ik vind het na die koemelkallergie nogal typisch dat Orlando hier beweert altijd veilig te vrijen maar een derde kind verwachtte en in plaats daarvan seropositief is geworden. Verder krijg je niets te horen over de besmette moeder van zijn kinderen, laat staan zijn kinderen. Hij heeft het enkel over Orlando himself. .
pi_62086616
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:08 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Volgens mij had hij het van een kerel.
Het is een beetje snel geknipt allemaal.
Nee, niet. Hij zei letterlijk dat hij altijd veilig aan seks gedaan heeft behalve die drie minuten waarop hij een kind verwachtte maar hiv kreeg.
M.a.w. altijd veilig behalve neuken om een kind te verwekken. Dat is wat hij zei.
pi_62086843
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:19 schreef Stali het volgende:

[..]

Nee, niet. Hij zei letterlijk dat hij altijd veilig aan seks gedaan heeft behalve die drie minuten waarop hij een kind verwachtte maar hiv kreeg.
M.a.w. altijd veilig behalve neuken om een kind te verwekken. Dat is wat hij zei.
Ik heb het dan anders opgevat, ik dacht dat hij voordat hij dat kind wilde verwekken onveilige seks gehad
had met iemand anders.
Als die vrouw besmet is zijn al die kinderen dat ook.

Wat een circus weer.
pi_62087003
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:24 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Ik heb het dan anders opgevat, ik dacht dat hij voordat hij dat kind wilde verwekken onveilige seks gehad
had met iemand anders.

Wat een circus weer.
Dat is waar je vanuit gaat maar dat was niet wat hij vertelde.

Ik vind het maar vreemd. Dit gecombineerd met die vage koemelkallergie. Enfin, ik heb de rest van het programma een beetje gemist trouwens. .
pi_62087119
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:28 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat is waar je vanuit gaat maar dat was niet wat hij vertelde.

Ik vind het maar vreemd. Dit gecombineerd met die vage koemelkallergie. Enfin, ik heb de rest van het programma een beetje gemist trouwens. .
Heeft hij letterlijk gezegd dat het van die of een vrouw kwam?
Misschien moet ik het nog even terugkijken. Of eigenlijk ook niet.

Misschien is het wel zo'n hypochonder.
pi_62087368
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:31 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Heeft hij letterlijk gezegd dat het van die of een vrouw kwam?
Misschien moet ik het nog even terugkijken. Of eigenlijk ook niet.

Misschien is het wel zo'n hypochonder.
Niet letterlijk gezegd dat het van die vrouw kwam maar inhoudelijk heeft hij het wel gezegd.

Hij is vaag. .
pi_62087448
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:37 schreef Stali het volgende:

[..]

Niet letterlijk gezegd dat het van die vrouw kwam maar inhoudelijk heeft hij het wel gezegd.

Hij is vaag. .
Het is niet echt heel duidelijk nee, maar dat krijg je als je liegt, dan moet de volgende leugen
de eerdere opvullen.
Volgens mij gaat hij morgen blowen.
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:54:29 #259
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_62087943
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:24 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

had met iemand anders.

Wat een circus weer.
Nou ik had uit het verhaal opgemaakt dat hij een vriend heeft. Zou ook die kleding in het voorprogrammaatje verklaren. Welke heteroman draagt nou zulke bonte kleding? En volgensmij was die vrouw alleen maar ee hulpmiddel om aan een kind te komen. Nouja dat heb ik ervan gemaakt. En volgensmij heeft hij toen ontdekt dat hij het had. Of hij het van die vrouw heeft gekregen of al eerder heeft opgelopen dat is mij niet duidelijk, maar dit is wat ik ervan gemaakt heb!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_62087991
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:54 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Nou ik had uit het verhaal opgemaakt dat hij een vriend heeft. Zou ook die kleding in het voorprogrammaatje verklaren. Welke heteroman draagt nou zulke bonte kleding? En volgensmij was die vrouw alleen maar ee hulpmiddel om aan een kind te komen. Nouja dat heb ik ervan gemaakt. En volgensmij heeft hij toen ontdekt dat hij het had. Of hij het van die vrouw heeft gekregen of al eerder heeft opgelopen dat is mij niet duidelijk, maar dit is wat ik ervan gemaakt heb!
Ja, precies, verder dan dat kwam ik ook niet.
pi_62089147
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:54 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Hij heeft eerder heel duidelijk verteld dat hij homo is inderdaad. En ook dat hij kinderen heeft bij een vrouw en dat zoiets prima in vriendschap kan. En waarom ook niet? Meen zelfs te herinneren dat zij lesbisch zou zijn. Maar in de uitspraken die vanavond werden uitgezonden zegt hij inhoudelijk dat hij besmet is door drie minuten seks waarvan hij een kind verwacht had maar HIV opgelopen heeft.

Nu ja, misschien ben ik wat te analytisch ook en bedoelde hij weer wat jullie zeggen. Dat kan net zo goed natuurlijk. Maar vage dude vind ik het.
pi_62089575
Het is toch een KOOKprogramma!!
Ze hadden die aandachtsgeile hypochonder niet moeten uitnodigen.....
geniet nooit met mate
pi_62094417
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 21:25 schreef Stali het volgende:
Hij heeft eerder heel duidelijk verteld dat hij homo is inderdaad. En ook dat hij kinderen heeft bij een vrouw en dat zoiets prima in vriendschap kan. En waarom ook niet? Meen zelfs te herinneren dat zij lesbisch zou zijn. Maar in de uitspraken die vanavond werden uitgezonden zegt hij inhoudelijk dat hij besmet is door drie minuten seks waarvan hij een kind verwacht had maar HIV opgelopen heeft.
Wahaha, ik heb heel wat gemist zo te lezen. In aflevering een vertelt hij volgens mij dat hij en zijn vriend kinderen delen met een lesbisch stel. Maar zo'n geval was laatst ook ergens anders op televisie, dus begin nu te twijfelen.

Zo... nu de aflevering nakijken.
pi_62095098
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 23:35 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Wahaha, ik heb heel wat gemist zo te lezen. In aflevering een vertelt hij volgens mij dat hij en zijn vriend kinderen delen met een lesbisch stel. Maar zo'n geval was laatst ook ergens anders op televisie, dus begin nu te twijfelen.

Zo... nu de aflevering nakijken.
Oh, maar daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben trouwens. Ik heb slechts onthouden dat hij homo is en kinderen bij een lesbische vrouw heeft. Maar ik heb dat eik als weloverwogen onthouden niet in detail.

Ik ben wel benieuwd hoe jij Orlando's uitspraken van vanavond ziet. En trouwens ook of dat meisje kookpunten heeft gescoord. Ben eik meteen op FOK! gaan posten en heb dat niet gezien.

Slaap lekker voor later. .
pi_62095109
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:02 schreef Vodkadruppel het volgende:
Niks koemelkallergie, het is gewoon een aidsneger.
HIV-neger hé, een beetje respect graag.

Ligt het aan mij of zou het heel onverstandig te zijn om risico's met je gezondheid te gaan nemen met je weestand door bewust koemelkproducten te eten bij een allergie? Je zou haast denken dat hij het hele HIV-gebeuren verzint om aandacht te krijgen. Een andere mogelijkheid is dat Ilse morgen moet huilen aan tafel omdat ze de HIV-neger wel had kunnen vermoorden door hem ziek te maken met al haar room en boter in de gerechten.

Het lijkt wel of er steeds minder op het eten wordt beoordeeld aangezien dat er niet speciaal uitzag en ook veelal uit een pakje kwam. Het hoofdgerecht met de drie pasta's vond ik zelfs armoedig. Gezelligheid telt natuurlijk ook, maar iets meer balans zou wel prima zijn.

Edit: Oh, enneh, die HIV heeft hij bij de poging om een kindje te maken (met een vrouw dus) opgelopen. Dat is mijn interpretatie.
pi_62095220
Btw... hij zei geen hiv te hebben in de zin van medicijnen maar wel seropositief te zijn.
Jeez.. hoe zit dat?
Als je seropositief bent dan ben je toch besmet met HIV en heb je nog geen Aids of zit dat anders?
pi_62095284
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 00:01 schreef TheSilverSpoon het volgende:

[..]

Edit: Oh, enneh, die HIV heeft hij bij de poging om een kindje te maken (met een vrouw dus) opgelopen. Dat is mijn interpretatie.
Duidelijk. .
pi_62095334
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 00:05 schreef Stali het volgende:
Btw... hij zei geen hiv te hebben in de zin van medicijnen maar wel seropositief te zijn.
Jeez.. hoe zit dat?
Als je seropositief bent dan ben je toch besmet met HIV en heb je nog geen Aids of zit dat anders?
Zo zit het ja.
pi_62095357
quote:
Maar, is dat dezelfde dan als waar hij die andere kinderen mee had volgens jou?
pi_62095416
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 00:09 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Zo zit het ja.
Okay maar prinses Orlando zat fijn te vertellen dat hij "slechts" seropositief was en nog geen HIV had, geen medicijnen en laat staan Aids.

Hij is echt vaag. .
pi_62095459
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 00:10 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Maar, is dat dezelfde dan als waar hij die andere kinderen mee had volgens jou?
Dat heb ik iig niet beweerd he? Even voor de duidelijkheid. Ik vroeg me dat af.
pi_62095510
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 00:12 schreef Stali het volgende:

[..]

Okay maar prinses Orlando zat fijn te vertellen dat hij "slechts" seropositief was en nog geen HIV had, geen medicijnen en laat staan Aids.

Hij is echt vaag. .
Als je seropositief bent ben je drager van het hiv-virus. Maar dan heb je niet automatisch aids.
Je wordt langzaam afgebroken. Dan moet je op een gegeven moment medicijnen slikken.
pi_62095527
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 00:14 schreef Stali het volgende:

[..]

Dat heb ik iig niet beweerd he? Even voor de duidelijkheid. Ik vroeg me dat af.
Nee, want ik reageerde op die zilveren lepel.
  vrijdag 3 oktober 2008 @ 00:27:30 #274
190236 JeanVe
Cloudbusting daddy....
pi_62095711
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 13:05 schreef DarkElf het volgende:
ik was helemaal geschokt dat die 30 is...

ze ziet er veel ouder uit
Wat grappig!! Ik had EXACT hetzelfde!!! Ik had haar zeker 7 of 8 jaar ouder geschat! Ongelooflijk hoe oud voor hun leeftijd sommige mensen eruit kunnen zien!!
pi_62095752
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2008 00:16 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Als je seropositief bent ben je drager van het hiv-virus. Maar dan heb je niet automatisch aids.
Je wordt langzaam afgebroken. Dan moet je op een gegeven moment medicijnen slikken.
Nee, okay dan klopt het dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')