abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 september 2008 @ 21:04:21 #101
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61657030
quote:
Op maandag 15 september 2008 19:11 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Ik vind haar ruim zestig lijken... hoe oud zou ze dan echt zijn?
En ze heeft een prima figuurtje hoor maar als ik op die manier oud moet worden dan laat maar. Dan heb ik liever een dikke buik, gezellige appelwangen en lachrimpels.
Ze heeft een slank figuur maar is ook echt alles ja.
Die tieten en dat hoofd zou ik niet willen hebben hoor.
Dat griezelig geglosste smoeltje...
Voorlopig geen lipgloss meer voor mij!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  maandag 15 september 2008 @ 21:05:06 #102
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61657050
quote:
Op maandag 15 september 2008 20:33 schreef Zhenar het volgende:
Wat een suffe bedoening deze avond!
Ik vond die Erwin wel innemend: vol goede bedoelingen, die er helaas niet echt uit kwamen
Maar deze groep heeft echt géén onderlinge chemie vooralsnog. Een van die dames wist aan het eind van de avond de namen niet eens
Toch vind ik ook zo'n suffe groep wel leuk om te zien: een beetje The Office-achtige pijnlijke humor
Het eten en de combinaties waren gewoonweg RANZIG!
pi_61664005
quote:
Op maandag 15 september 2008 14:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
die twee mannen zijn homoseksueel of biseksueel, en slapen en wonen samen, Patty is hun gelegenheidsdame die op komt dagen als een van de heren zich voor moet doen als hetero in het zakenleven. Ze slaapt wel bij de beiden heren, maar niet met de heren (omdat ze een vagijn heeft en geen van de twee mannen daar raad mee weet... en omdat het Patty is en als je daar in de ochtend naast wakker word dan ben je ook niet heel blij meer...)
dus t is een societyhoer, dás ook een dame ( maar dan van lichte, in haar geval geblondeerde, zeden)
pi_61666412
De vorige groep vond ik persoonlijk toch leuker. Vond ook dat er vrij weinig onderling werd gelachen/gepraat.

Vanavond nogmaals aankijken aangezien de mevrouw die heeft gezegd die gaat 'winnen' het volgens de voorstukjes aardig verprutst
MOKUM XXX RATED
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:25:10 #105
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61684422
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 07:56 schreef dronkeykong het volgende:
De vorige groep vond ik persoonlijk toch leuker. Vond ook dat er vrij weinig onderling werd gelachen/gepraat.

Vanavond nogmaals aankijken aangezien de mevrouw die heeft gezegd die gaat 'winnen' het volgens de voorstukjes aardig verprutst
Gut, ik ben ook best een trutje en houd ook van mooie kleren, maar je kan ook te ver gaan.
En als je er dan 'absolutely fabulous' bij wil lopen in een fancy dress, zorg dan dat je haar en make up daar ook op afgestemd zijn, anders lijk je zo'n opgedirkte boerentrien!

De groep van deze week is idd. minder sociaal. Ze komen echt om het eten te beoordelen.

''Als leraar geef ik nooit tienen'' Eeeewwwww wat haatttt ik zulke leraren. ERKEN het als iemand een 10 verdient, looser! Hij liet zich wel erg kennen met zijn 6je zeg!

[ Bericht 5% gewijzigd door Psych-case op 16-09-2008 20:33:35 ]
pi_61684646
Die gozer heeft als enige het juiste cijfer gegeven. Een 6 meer was het niet waard. Helemaal dat belachelijk verkleed gedoe van madam.
MOKUM XXX RATED
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:35:22 #107
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61684768
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 20:31 schreef dronkeykong het volgende:
Die gozer heeft als enige het juiste cijfer gegeven. Een 6 meer was het niet waard. Helemaal dat belachelijk verkleed gedoe van madam.
Een 8 vond ik ook te hoog, maar zijn cijfers van gisteren waren dat ook! Ik had em een 4 gegeven!
pi_61685001
wat is dat vervélende aandacht gevraag van haar steeds?

god, wat annoying.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61685075
Wat een duf stel bij elkaar deze week. Dat verkleedpartijtje sloeg echt alles. Niemand die er aandacht aan besteedde als madam in een jurkje de woonkamer in kwam huppelen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_61685215
Weet niet waar het origineel van dit programma vandaan komt, maar zag het ook in Frankrijk, vond het daar wel 10x leuker gemaakt en interessanter om te kijken eerlijk gezegd. Mensen maakten er veel meer werk van en deden er ook veel meer moeite van om zichzelf leuk te presenteren. Dit is echt weer op zn boerenhollandspruitjes
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_61692100
Leuk programma, tvp
pi_61712886
Vanavond voor het eerst gezien. Voice over: erg gemaakt lollig. Kandidate die morgen gaat koken: vervelend met haar filosofietjes. Man met baard vanavond: aardig. Én goede baard.
(tvp)
anonieme razernist
  woensdag 17 september 2008 @ 21:47:44 #113
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61715125
Die baardmans was leuk ja! En zijn gerechten waren interessant!
pi_61718404
Jacco (heet ie geloof ik) vind ik de leukste van het stel! Gewoon een enthousiaste, vriendelijke man die veel moeite voor zijn gasten heeft gedaan. Ik vond dat kleine boedabeeldje en dat bloemetje erg leuk bedacht!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_61722826
Ok, ik kijk deze week voor het eerst en heb alles nu gezien.

Ik dacht eerst dat de 3 dames iets 'hadden'. Er leek iets niet te kloppen.
Zoals dat Bryony het meisje met de tik is en dat Gaia af en toe trekjes vertoont
van een meisje dat haar ex-vriend zou kunnen vermoorden.
En Simone was dan een zure zeikdoos, nouja, dat is ook iets.

Het laatste bleek waar. (en dat gestress in de keuken, met dat zelfbenoemde carnaval, de tering)
Maar die Bryony en Gaia zijn verder wel .
Volgens mij kan Erwin niet zo goed om gaan met al die vrouwen om zich heen. (adidas was zijn sponsor in zijn uitzending, zag je het?)
En Jaco lijkt me gewoon een hele lieve kerel.

Qua eten ziet het er tot nu toe allemaal vrij goor uit.

Morgen mag Bryony, die ik wel steeds leuker begin te vinden maar ze is een hippie.

Tot de volgende uitzending.
pi_61733768
leuk programma om te kijken onder t eten ( ja we weten vrij laat )
alleen die voice-over is zoooo irritant met zn semi-grappige kut-commentaar
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_61748332
quote:
Op donderdag 18 september 2008 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
leuk programma om te kijken onder t eten ( ja we weten vrij laat )
alleen die voice-over is zoooo irritant met zn semi-grappige kut-commentaar
Jack Wouterse is een stuk beter aan te horen dan die mongool die het bij wie is de chef deed.

Na die uitzending van vanavond ben ik tot de conclusie gekomen dat behalve Jaco
de rest toch wel iets mankeert. Iedereen is zo verongelijkt.
Simone had ik overigens wel na en half uurtje het huis uitgezet.
pi_61748453
Bryony had wel een niet ingericht huisje. Het was gewoon niks. Die Jim Morrison had ik in de eerste tien seconden al van de muur af gerukt en om haar would-be quasi empathische sociaal werksters mbo-ers hals gewrongen. Verder niks persoonlijks natuurlijk en die SImone was inderdaad erg erg, met haar gezeur over de ruimte en over de leraar-neuroot met zijn kutstropdas die desondanks lekker aan het drinken en genieten was en gewoon geen gezeik aan zijn kop wilden van empathische wanna be filosofische MBO-ers met een tik. Niet dat hij verder veel voorsteld voor zover ik kan zien, en ik gun hem 24 uur met Bryony alleen, maar in dit verband is er niets mis mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 19-09-2008 02:33:48 ]
anonieme razernist
pi_61748467
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 01:27 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Jack Wouterse is een stuk beter aan te horen dan die mongool die het bij wie is de chef deed.
Inderdaad, deed.
Maar die was zó irritant, dat hij nu waarschijnlijk dood is. Nu is er iemand die best meevalt imho, gelukkig.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 19-09-2008 02:34:30 ]
anonieme razernist
pi_61748494
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 01:44 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Inderdaad, deed.
Maar die was zó irritant, dat hij nu waarschijnlijk dood is.Nu is er iemand die best meevalt imho, gelukkig.
Inderdaad.

En wat betreft Bryony, leuk dat ze een vriend heeft die er mee om kan gaan.
Ik zou het niet kunnen.
Volgens mij had ze op een gegeven moment ook tranen in dr ogen vanwege die kritiek.
pi_61748603
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 01:48 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Inderdaad.

En wat betreft Bryony, leuk dat ze een vriend heeft die er mee om kan gaan.
Ik zou het niet kunnen.
Volgens mij had ze op een gegeven moment ook tranen in dr ogen vanwege die kritiek.
Valt allemaal wel mee, die rooie bostrol kwam gelijk al met haar kritiek op de kamer terwijl zij druk bezig was in de keuken. Dat zette gelijk de sfeer en de trend. Van mij had die nep Ab-Fab gelijk afgevoerd mogen worden.

Jaloers wicht, naar mens. Ik hoop dat ze haar morgen allemaal op haar plek zetten
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_61748831
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 02:03 schreef Morwen het volgende:

[..]

Valt allemaal wel mee, die rooie bostrol kwam gelijk al met haar kritiek op de kamer terwijl zij druk bezig was in de keuken. Dat zette gelijk de sfeer en de trend. Van mij had die nep Ab-Fab gelijk afgevoerd mogen worden.

Jaloers wicht, naar mens. Ik hoop dat ze haar morgen allemaal op haar plek zetten
Die rooie bostrol is al geweest. Die kon er duidelijk niet mee omgaan.
En ze wilde zo graag aandacht voor al haar verschillende jurkjes, die ze niet kreeg.
pi_61748859
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 02:41 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Die rooie bostrol is al geweest. Die kon er duidelijk niet mee omgaan.
En ze wilde zo graag aandacht voor al haar verschillende jurkjes, die ze niet kreeg.
Ja, ik weets, maar ik hoop dat ze haar op die laatste dag even flink onderuitschoffelen hoe dan ook
Only Human
pi_61749110
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 02:46 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ja, ik weets, maar ik hoop dat ze haar op die laatste dag even flink onderuitschoffelen hoe dan ook
Eens.
pi_61761145
Irritant wijf die hele Bryoni ofzo,Een beetje kritiek mag best hoor!
pi_61761652
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 02:03 schreef Morwen het volgende:
nep Ab-Fab
Dáár deed ze me dus aan denken!
There is no love sincerer than the love of food.
  vrijdag 19 september 2008 @ 18:29:17 #127
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61765295
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 15:21 schreef joep.t het volgende:
Irritant wijf die hele Bryoni ofzo,Een beetje kritiek mag best hoor!
Zeggen dat iets je smaak niet is, is toch anders als iets totaal afkraken... Het is niet je inrichting, so what, je hoeft er maar 1 avondje door te brengen. Ze waren gisteren allemaal weinig sociaal zeg.
pi_61765409
deze club word idd neergezet als een saaie boel.. maar dat kan ook de manier van monteren zijn, gewoon een hoop stiltes erin plakken en alleen kritiek laten zien. Bij de eindcijfers gaf er maar een commentaar op de gezelligheid en dat was die sjagerijnige vrouw, de rest vond het allemaal gezellig. Dus denk dat net 5 wel een beetje met de sfeer heeft gesjoemeld.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_61765866
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 18:29 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Het is niet je inrichting, so what, je hoeft er maar 1 avondje door te brengen.
Idd, hou dat gewoon voor je. Wat kan jou dat in hemelsnaam schelen.
anonieme razernist
  vrijdag 19 september 2008 @ 20:31:37 #130
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_61768178
Jack Wouterse is the man
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_61774035
Vet waar je niet dik van wordt? Dat bestaat helaas niet.
De rooie bostrol was vandaag weer erg irritant met haar stompzinnige gezeur over het uiterlijk van de gastvrouw. Hou gewoon je kop als je niks te zeggen hebt (en ga je elders met konijnen-uitwerpselen insmeren).

Ook Bryoni vind ik nogal krampachtig overkomen, wellicht dat de vorm van haar gezicht daar iets aan bijdraagt.

[ Bericht 1% gewijzigd door NoCigar op 20-09-2008 12:51:43 ]
anonieme razernist
pi_61774101
Oe, zo even online kijken.
pi_61774146
Nou ja, het was weinig spectaculair: niemand werd eens goed op haar nummer gezet of zo, en niemand werd kwaad of begon te huilen. Ik stoorde me af en toe aan het accent van Gaia met haar Rw-en, maar goed, misschien vind de rest van NL dat wel meevallen.
anonieme razernist
pi_61774409
Bostrol was weer aan het zeiken. Ik vond de voorgerechten om te watertanden, mooi huis. Leuke sfeer, een terechte 2e plaats Baardmans was terecht eerste
Only Human
pi_61774657
Toen Gaia met dat mes in de keuken tegenover bostrol stond kreeg ik beelden van Ciske de Rat in mijn hoofd.
Hoe hij zijn moeder in de hals steekt.

En ik vond de kledingkeuze van Gaia ook veel leuker dan van die rooie bloedhoer.

De kandidaten voor volgende week zagen er wel veelbelovend uit.
  zaterdag 20 september 2008 @ 14:52:39 #136
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61780422
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 01:44 schreef Vodkadruppel het volgende:
Oe, zo even online kijken.
Ik ben nu ook online aan het kijken.

Die opmerking: halloow lekker casual voor jou!

Die rooie bostrol is IRRITANTTTT!!! Heeft echt op alles commentaar! Het huis, de kleding en de bordjes die niet warm waren....

Baardmans was leuk en die wilde de sessie nog een keer zonder camera's overdoen maar die rooie die wilde natuurlijk weer niet en die gaf ook nog eens een 7 want de kleding deugde niet. Het is verdomme een KOOKWEDSTRIJD!

Op naar het volgende groepje!
  zondag 21 september 2008 @ 16:12:33 #137
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_61801816
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 03:03 schreef Vodkadruppel het volgende:
Toen Gaia met dat mes in de keuken tegenover bostrol stond kreeg ik beelden van Ciske de Rat in mijn hoofd.
Hoe hij zijn moeder in de hals steekt.
Ik dacht ook al "Damn, kiest zij even een verkeerd moment uit om de 'gastvrijheid' van haar kleding te bekritiseren" Hoe Gaia heel geïrriteerd opkijkt, en dan dat mes omhoog haalt
pi_61857152
Inside info over Bryony; jullie gevoel klopt hoor, die meid is zo gek als een deur, obsessief en overigens ze woont daar helemaal niet alleen ze woont samen. In weze is het een heel erg zielig meisje die in de week dat ze meedeed nog sneu liep te doen dat ze suicidaal was. Ik was verbijsterd door de beelden echt....
Just relax and everything will be ok....
pi_61858684
wat een grappig meisje die Sally
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:18:46 #140
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_61858975
jezus wat is die ene toch een zeikwijf... allemaal trouwens wel een beetje, behalve die oude man...

Ze woont in een kamer zo groot als een postzegel... ze is twintig lentes jong... en je ziet ze daar zitten met een kop van "Oh... maar ik had moeders zilverwerk naar boven gehaald..."

Eigenlijk vind ik de recepten trouwens steeds vreemder en vreemder... of beter gezegd... de mensen lijken niet meer te koken omdat het lekker is, maar omdat het duur oogt en klinkt...

Ik voel de drang om mee te doen en dan gewoon een rijst tafel te maken waar iedereen maar van moet opscheppen, en zelf zijn of haar bord moet opmaken. Gewoon twee soorten rijst, twee soorten saus, en kipfilet die op twee manieren is voorbereid.

Voorgerecht is soep ofzo, en het dessert een taart van het een of het ander met een bolletje ijs.

Onder het motto het vult, het is veel, en het is lekker.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:22:24 #141
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_61859068
ik neem alles terug... die tang woont nog groter dan ik!
I'm hungry!
pi_61859259
Maargoed. Ikvind het een rare groep.
Ja het ligt niet aan jou maar aan mijn smaak.
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:29:31 #143
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_61859272
ok... geen messen, geen wentelteefjes, geen eieren, maar met haar koeienogen gooit ze wel een bak met Ben&Jerry op tafel...

En morgen komt die vieze Yup...
I'm hungry!
pi_61859329
vind het ook zo jammer dat ze zo huichelig doen; als je iets niet lust/lekker vindt/stom vindt of whatever moet je niet het ene aan tafel zeggen en het andere tegen de camera, bah
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:36:53 #145
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61859512
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:31 schreef DarkElf het volgende:
vind het ook zo jammer dat ze zo huichelig doen; als je iets niet lust/lekker vindt/stom vindt of whatever moet je niet het ene aan tafel zeggen en het andere tegen de camera, bah
Ja dat vind ik nou ook!

Hoeveel mascara gebruikt die Sally wel niet? 1 roller per week? Haar wimpers zien er echt RANZIG uit!!
  dinsdag 23 september 2008 @ 20:40:03 #146
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_61859612
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:29 schreef amaranta het volgende:
Maargoed. Ikvind het een rare groep.
Ja het ligt niet aan jou maar aan mijn smaak.
Ik snap die Soraya helemaal niet... en die D-J is typisch gevalletje van haantje-de-voorste met een budget. Toon loopt een beetje te sukkelen en lijkt te aardig te zijn voor de groep... Sally heeft gewoon niks te zoeken in het programma (en komt ook nogal beduusd over alsof ze drugs gebruikt)... en die ene andere die heeft amper een persoonlijkheid om iets over te zeggen...

maar opmerkelijk dat iedereen de eend liet staan...
I'm hungry!
pi_61859835
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 20:40 schreef Cairon het volgende:

[..]

Ik snap die Soraya helemaal niet... en die D-J is typisch gevalletje van haantje-de-voorste met een budget. Toon loopt een beetje te sukkelen en lijkt te aardig te zijn voor de groep... Sally heeft gewoon niks te zoeken in het programma (en komt ook nogal beduusd over alsof ze drugs gebruikt)... en die ene andere die heeft amper een persoonlijkheid om iets over te zeggen...

maar opmerkelijk dat iedereen de eend liet staan...
Is het niet Didier?
pi_61860482
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 19:20 schreef GameOn het volgende:
Inside info over Bryony; jullie gevoel klopt hoor, die meid is zo gek als een deur, obsessief en overigens ze woont daar helemaal niet alleen ze woont samen. In weze is het een heel erg zielig meisje die in de week dat ze meedeed nog sneu liep te doen dat ze suicidaal was. Ik was verbijsterd door de beelden echt....
En hoe weet jij dat?

Dat ze samenwoont heeft ze wel gezegd in de uitzending.
pi_61867429
Suikerbrood met mascarpone en ijs. Ik had er voor bedankt.
pi_61867666
kan mij niet voorstellen dat je mensen uitnodigd en dan geen messen hebt, ook al zijn ze in gebruik, dan was je ze toch snel af

vond wel knap hoe ze in die kleine ruimte met de beperkte middelen ging koken...er zijn ja ook altijd nog een cameraman/ geluidsman mee
pi_61867856
Leuke aflevering Ze nam het duidelijk totaal niet serieus, maar so what, ze is 20.

Kritisch: Veels te groot voorgerecht, ik zou gelijk al volzitten. Hoofdgerecht zag er lekker uit, nagerecht......achja Een vijf was een goed cijfer voor het eten dan, maar voor de avond (lekker ongedwongen) zou het van mij een 9 krijgen.
Only Human
pi_61869120
quote:
Op woensdag 24 september 2008 01:21 schreef Morwen het volgende:
Leuke aflevering Ze nam het duidelijk totaal niet serieus, maar so what, ze is 20.

Kritisch: Veels te groot voorgerecht, ik zou gelijk al volzitten. Hoofdgerecht zag er lekker uit, nagerecht......achja Een vijf was een goed cijfer voor het eten dan, maar voor de avond (lekker ongedwongen) zou het van mij een 9 krijgen.
Ik zou me er ontzettend aan storen juist. Het toont van weinig respect om op die manier met je gasten om te gaan. Iedereen doet ontzettend zijn/haar best om wat lekkers neer te zetten, dan kan je niet met zoiets aankomen. Of je nou student bent of niet. Ook vond ik haar weinig enthousiast; de manier alleen al hoe ze verbaasd reageerde op het feit dat mensen het dessert verwachten dat op de kaart staat. Het hoofdgerecht was ook te karig voor woorden: een enorme lap vlees met eigenlijk niets degelijks erbij.

De enige manier waarop ik er om kan lachen is omdat ik het (in termen van Ramsay) un-fucking-beliavable vindt dat je het zo voor elkaar krijgt. Maar goed, ik ben ook maar een zuurpruim dat niet tegen zo'n dom wicht kan.
pi_61872351
Ik zit nog even de compilatie van vorige week te kijken omdat ik toen een paar dagen gemist heb maar ik erger me kapot aan de ontevreden bekken van die Simone en Gaja.
Die Simone slaat trouwens echt alles... je doet mee aan een kookprogramma, komt door slechte timing in de knoei met je voorbereiding en in plaats van dan die totaal overbodige en nogal zielige modeshow te laten voor wat hij is ten bate van het eten besluit zij om de amuses maar weg te gooien omdat ze er niet aan toe komt als ze zich nog in een suikerspin wil hijsen.
pi_61875045
ik heb me kapot gelachen gisteren ;D

"Oh ja, ik heb trouwens maar 1 mes"
"Ow, jullie verwachtene cht wentelteefjes? Misschien heeft de buurman nog eieren":')

En totaal onverstoorbaar, alsof ze zich helemaal ziek geblowd had van te voren.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_61875064
ze kijkt idd wel de wereld in alsof ze wat gebruikt ja
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 24 september 2008 @ 17:06:49 #156
58921 Day
You can fly!
pi_61881024
Die nep Georgina Verbaan (Soraya) is ook een zeikwijf! Ben benieuwd wat zij gaat koken.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_61881245
Het valt me altijd op dat domme mensen veelal een punt maken over dat 'het is mijn smaak niet'. Quasi intellectueel doen over waarom ze geen ene flikker eten en dat ze daarom niets lekker vinden. Ze zien het als hun grondrecht dat ze een eigen mening over smaak mogen hebben en maken dit altijd op zo'n overdreven manier aan de buitenwereld duidelijk. Houd dan gewoon je bek dicht, ja!?

Zo, ik draaf wat door geloof ik.
  woensdag 24 september 2008 @ 17:20:21 #158
58921 Day
You can fly!
pi_61881329
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:16 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Het valt me altijd op dat domme mensen veelal een punt maken over dat 'het is mijn smaak niet'. Quasi intellectueel doen over waarom ze geen ene flikker eten en dat ze daarom niets lekker vinden. Ze zien het als hun grondrecht dat ze een eigen mening over smaak mogen hebben en maken dit altijd op zo'n overdreven manier aan de buitenwereld duidelijk. Houd dan gewoon je bek dicht, ja!?

IK vind het nog het schijnheiligst als ze tegen de gastheer/vrouw zeggen dat ze de gerechten lekker vinden en dat later in de interviewtjes weer ontkennen. Wees dan een vent/wijf en zegt het gewoon eerlijk!
I am gonna shine
pi_61882051
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:20 schreef Day het volgende:

[..]

IK vind het nog het schijnheiligst als ze tegen de gastheer/vrouw zeggen dat ze de gerechten lekker vinden en dat later in de interviewtjes weer ontkennen. Wees dan een vent/wijf en zegt het gewoon eerlijk!
Eens.
"Goh wat is dit een aparte combinatie zeg. Maar wel heel lekker." = "Jezus trut, dat combineer je toch niet? Wat een varkensvoer."
pi_61882147
quote:
Op woensdag 24 september 2008 17:16 schreef TheSilverSpoon het volgende:
.....

vanavond weer kijken he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 24 september 2008 @ 19:10:45 #161
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61883987
quote:
Op woensdag 24 september 2008 00:58 schreef Zana het volgende:
kan mij niet voorstellen dat je mensen uitnodigd en dan geen messen hebt, ook al zijn ze in gebruik, dan was je ze toch snel af

vond wel knap hoe ze in die kleine ruimte met de beperkte middelen ging koken...er zijn ja ook altijd nog een cameraman/ geluidsman mee
Ze had toch gewoon een 4pitsfornuis en een oven? Een een grote keukentafel? Genoeg middelen en ruimte als je mij vraagt.

Ze had gewoon voor gerechten moeten kiezen waar ze bekend mee was en niet eendenborst omdat je wil scoren. Qua timing was zat ze ook aan de verkeerde kant. Ze had eerder moeten beginnen!

Bestek had ze eerder moeten regelen. Glazen had ze toch ook geleend!

Stom half-af toetje omdat ze er op gerekend had dat niemand het toetje zou willen...

Die gore eendenborst had ik niet eens aangeraakt. Hopla hier heb je een homp vlees is geen normaal hoofdgerecht!

En dat voorgerecht was net een bord vol gras.

Kleedt de boel een beetje netjes aan en wees een beetje een goede gastvrouw. Een stuk vlees op een bord klappen en een beetje je gasten dom laten aankloten met hun toetje kan echt niet! En dan nog zeggen dat je echt wil winnen...

[ Bericht 2% gewijzigd door Psych-case op 24-09-2008 19:15:58 ]
pi_61885690
wat een gezeik toch steeds van die mensen: ooh tonijn... nou nee das niet bijzonder, we hadden al vis..

Ik vind koken ook leuk hoor maar t hoeft toch niet steeds meer bijzonder, grootser, ingewikkelder, duurder of weet ik het voor het goed is
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61886064
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:12 schreef DarkElf het volgende:
wat een gezeik toch steeds van die mensen: ooh tonijn... nou nee das niet bijzonder, we hadden al vis..

Ik vind koken ook leuk hoor maar t hoeft toch niet steeds meer bijzonder, grootser, ingewikkelder, duurder of weet ik het voor het goed is
Ik vind een simpel gerecht dat goed is klaargemaakt veel interessanter en lekkerder dan een ingewikkeld culinair hoogstandje wat net even te hoog gegrepen is.
Ik snap het wel een beetje hoor, als je zelf een beetje leuk kunt koken dan is al snel weinig bijzonder omdat je het zelf thuis ook wel eens eet op een doordeweekse dag maar dan kan je er toch nog wel van genieten? Het gaat toch uiteindelijk om hóe het smaakt en niet om het circus er omheen?
pi_61886157
quote:

Veel gezeur inderdaad. Waar de eerste afleveringen elkaars kookkunsten nog echt gewaardeerd werden, is het nu vooral sport om elkaar op zoveel mogelijk puntjes te bekritiseren.
pi_61886222
quote:
Op woensdag 24 september 2008 20:31 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Veel gezeur inderdaad. Waar de eerste afleveringen elkaars kookkunsten nog echt gewaardeerd werden, is het nu vooral sport om elkaar op zoveel mogelijk puntjes te bekritiseren.
ja, erg vreemd. Erg negatief ook..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61886328
zag er allemaal lekker uit vandaag, ik zou er zo gaan eten...

ik denk dat de makers de mensen aanmoedigen om vooral ook kritiek te geven, want dat is voor het programma "interessanter"...sommige uitspraken komen misschien nog extra bot over door handig knip en plak werk van de regie
pi_61886362
zoiets zal het wel zijn ja, maar t lijkt me heel vervelend om jezelf dan zo terug te zien én om te zien wat er achter je rug om gesmiespelt is.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61887179
Hee, er is wel een topic over. .

Ik sta er van te kijken hoe onbeschoft mensen zich lijken te gedragen. Ja, Amsterdam maar als ik dan een half uur in de tram moet zitten...buurt blabla. Ja hier had ik toch echt wel een plasma verwacht hoor.
En terwijl de gastvrouw of heer in de keuken staat te zwoegen om zijn of haar gasten een zo fijn mogelijke maaltijd voor te schotelen zitten diezelfde gasten in het hele huis rond te snuffelen en trekken allerlei kasten en toestanden open om over alle persoonlijke dingen te schamperen. Steeds maar overal die negatieve commentaartjes op en echt over alles.

In het begin was dat in mijn beleving helemaal niet zo negatief allemaal.
Het is leuk om te zien hoe de sfeer verandert tussen voor elkaar wildvreemde mensen die slechts 1 ding gemeen hebben nl. dat ze van koken houden of ze het nu kunnen of niet. En wie weet steek ik nog wat kooktruukjes op.

Het gaat hier immers niet om het winnen van een sloot geld maar om de eer. Maar die mensen lijken met dat achterbakse gesmoes bar weinig eer aan zichzelf te houden. .
pi_61888351
Het wordt inderdaad steeds minder leuk. Wat ik me afvraag: zouden deze afleveringen allemaal afgelopen zomer opgenomen zijn of zouden de mensen die nu meedoen de eerste afleveringen gezien hebben? Zoiets is wel van invloed op hoe ze reageren denk ik.
  woensdag 24 september 2008 @ 21:47:03 #170
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_61888837
quote:
Op woensdag 24 september 2008 21:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Het wordt inderdaad steeds minder leuk. Wat ik me afvraag: zouden deze afleveringen allemaal afgelopen zomer opgenomen zijn of zouden de mensen die nu meedoen de eerste afleveringen gezien hebben? Zoiets is wel van invloed op hoe ze reageren denk ik.
Je kunt je in ieder geval nog steeds opgeven, al zou dat ook wel voor het volgende seizoen kunnen zijn...
pi_61889285
Waar is 'actrice' Soraya in vredesnaam van bekend?
pi_61891515
De aflevering met Sally was echt helemaal top! Men, wat heb ik me rotgelachen bij deze aflevering.
Zag je die koppies van de gasten toen sally vertelde dat ze geen messen voor ze had. Echt geniaal gewoon!!
Tuurlijk, dat koken is wel leuk enzo maar dat is slechts bijzaak vind ik, het is veel interessanter om te volgen hoe 4 wildvreemde mensen/karakters uit verschillende milieus samenkomen met alle gevolgen vandien, dat schept toch meer diepgang en dat heeft Sally en in het verleden ook Eliese heel goed begrepen.
Wat mij betreft televisie zoals televisie behoort te zijn.

[ Bericht 52% gewijzigd door nostres op 24-09-2008 23:09:42 ]
pi_61892774
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:56 schreef nostres het volgende:
De aflevering met Sally was echt helemaal top! Men, wat heb ik me rotgelachen bij deze aflevering.
Zag je die koppies van de gasten toen sally vertelde dat ze geen messen voor ze had. Echt geniaal gewoon!!
Ja leuk was dat.
Oh men... die eendenborstjes dreven in een grijsrozeblubber. .
Die laat zich echt nergens door gek maken. Leuk meisje vind ik het toch wel. Maar ik vind het vreemd dat ze in de uitzending vanavond zo pietluttig was. Het zal allemaal wel wat te veel geregisseerd zijn. Toch zonde, het programma zou leuker zijn wanneer de mensen naturel wat meer uitgelicht zouden worden.
pi_61894122
helemaal mee eens, wat ze nu doen is inderdaad knip en plakwerk met als doel de sensatie te benadrukken daar is op zich niets mis mee maar het komt zo gekunsteld en onnatuurlijk over wat natuurlijk heel goed binnen het commerciele plaatje past, maar het blijft zonde want dit concept zou wat mij betreft met wat meer diepgang beter tot zijn recht komen ze moeten het programma daarom ook veel langer maken(een uurtje ofzo) zodat je een beter beeld krijgt van de deelnemers.
dat koken is dan slechts een bindmiddel.

[ Bericht 25% gewijzigd door nostres op 25-09-2008 00:32:37 ]
pi_61894294
quote:

Zoals je beveelde heb ik weer gekeken hoor. Mijn hart kon het aan.

Ik ben het helemaal met je eens dat men veel te neerbuigend doet over een aantal gepresenteerde gangen. De kwaliteit van de ingrediënten en de uiteindelijke verwerking vind ik vaak belangrijker dan een gecompliceerd geheel dat uiteindelijk maar matig smaakt. Daarmee schiet je alleen maar je doel voorbij. Ik kan erg genieten van de meest simpele gerechten, mits goed uitgevoerd.

Dat Sally überhaupt nog wat durft te zeggen na die aanfluiting van gisteren. Natuurlijk hoef je niet persé zelf een goede kok te zijn om een mening over een ander gerecht te hebben, maar op culinair gebied is ze duidelijk niet ontwikkeld.

Toch zie ik wel in dat het heel lastig is om een mening te geven zonder dat het vervelend over komt op televisie. In dit geval moet je wel eerlijk zijn, terwijl je daar in het echt (tot op zekere hoogte) uit beleefdheid minder direct zou zijn.
pi_61913384
ik heb liever een lekkere auberginepuree met tahin en koriander enzo met brood dan een eendenborst in een lillend stuk roze/grijs iets ja

en je mening geven is moeilijk ja maar dat huichelachtige maakt het gewoon erg negatief en oneerlijk.. zou mezelf zo niet terug willen zien iig...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 25 september 2008 @ 20:24:33 #177
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_61913768
quote:
Op woensdag 24 september 2008 22:56 schreef nostres het volgende:
Tuurlijk, dat koken is wel leuk enzo maar dat is slechts bijzaak vind ik, het is veel interessanter om te volgen hoe 4 wildvreemde mensen/karakters uit verschillende milieus samenkomen met alle gevolgen vandien, dat schept toch meer diepgang en dat heeft Sally en in het verleden ook Eliese heel goed begrepen.
Wat mij betreft televisie zoals televisie behoort te zijn.
De meest rare mensen maken het programma het interessantst! Dat is wel zo. Want wie kan zich die aflevering van maandag met die grijze muis nog heugen? Als er allemaal van dat soort tiepjes inzaten dan zou het programma ook niks zijn.

Ik blijf die make up van Sally misselijk vinden! Die vieze dikke spinnenpootwimpers en haal die gore vegen toch weg meid! Nog nooit van een wattenstaafje gehoord?
pi_61913808
ja ziet er idd onsmakelijk uit
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61919987
Soraya heeft iets ontzettend kinderachtigs over haar, wat komt door de manier waarop ze zichzelf presenteert en de manier waarop ze omgaat met kritiek. Het lijkt verdomme wel een kleuter. Ze bevestigt zichzelf ook constant in haar eigen verhaal.

Ze heeft zich ook wel heel makkelijk van het eten afgemaakt met die Arabische 'snackies' (aldus Sally). Gerechten waar helemaal niets aan kan mislukken. Als die lui de dag daarna geen diaree hadden dan weet ik het ook niet meer. Dat voer bevatte zoveel (goedkope volgens mij) olijfolie dat je niet eens meer langs de kliniek van Patty hoeft voor een ontslakkingskuur. Je moet dan niet denken dat je voorzichtig een windje kunt laten, voor je het weet heb je een gevulde broek.
pi_61920040
stel je niet zo aan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_61921225
quote:
Op donderdag 25 september 2008 23:26 schreef DarkElf het volgende:
stel je niet zo aan
Ik wilde het graag even kwijt.

Internetridder die ik ben.
pi_61921552
Ik snap werkelijk niet wat een persoon als Sally in dit programma te zoeken heeft. Weinig culinaire passie bij haar te ontdekken. De heren scoren deze week denk ik goed. Ik ben benieuwd naar Leon.
pi_61921593
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:29 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Ik snap werkelijk niet wat een persoon als Sally in dit programma te zoeken heeft. Weinig culinaire passie bij haar te ontdekken. De heren scoren deze week denk ik goed. Ik ben benieuwd naar Leon.
Sally is leuk!

Dat geklooi met zo'n broodmes en verder geen bestek hebben. Prachtig om te zien.
pi_61921681
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:31 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Sally is leuk!

Dat geklooi met zo'n broodmes en verder geen bestek hebben. Prachtig om te zien.
Whehe Sally een dag om me heen en ik verdwijn in een separeer van Amc de Meren.
pi_61921717
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Whehe Sally een dag om me heen en ik verdwijn in een separeer van Amc de Meren.
Dat heb ik met Rebecca.
pi_61921757
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:41 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Dat heb ik met Rebecca.
Nou die zou ik van de 3 dames nog aan mijn moeder durven voorstellen.
pi_61921901
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Nou die zou ik van de 3 dames nog aan mijn moeder durven voorstellen.
Jij vindt de mening van je moeder belangrijk?

Rebecca is voor mij te netjes, te keurig.
Maargoed, smaken verschillen.
pi_61922013
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:58 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Jij vindt de mening van je moeder belangrijk?

Rebecca is voor mij te netjes, te keurig.
Maargoed, smaken verschillen.
Nou ja ik wil me zeker niet hoeven schamen
  vrijdag 26 september 2008 @ 13:58:23 #189
58921 Day
You can fly!
pi_61930886
Die maniertjes van Soraya! Eén en al nep, continue aan het acteren (en nog slecht ook).
En ze had zich er wel heel goedkoop van afgemaakt met haar menu, er kon nog geen stukje vlees of vis (oh nee, dat lust ze niet) vanaf. Tegen kritiek kan ze ook niet, haar reactie op Didier was ronduit kinderachtig. Maar zelf wel continue zeiken over het eten van de andere deelnemers.

Ben wel heel benieuwd naar Leon's menu vanavond, zag er goed uit!
I am gonna shine
pi_61931385
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 13:58 schreef Day het volgende:
Die maniertjes van Soraya! Eén en al nep, continue aan het acteren (en nog slecht ook).
En ze had zich er wel heel goedkoop van afgemaakt met haar menu, er kon nog geen stukje vlees of vis (oh nee, dat lust ze niet) vanaf. Tegen kritiek kan ze ook niet, haar reactie op Didier was ronduit kinderachtig. Maar zelf wel continue zeiken over het eten van de andere deelnemers.

Ben wel heel benieuwd naar Leon's menu vanavond, zag er goed uit!
Volgens mij moet je daar doorheen kijken, ze is zoals ze is en dat spreekt mij wel aan, ik denk dat ze ook juist heel lief kan zijn en ze is nog knap ook!
Met haar zou ik wel een beschuitje willen eten!
pi_61932525
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 14:21 schreef nostres het volgende:

[..]

Volgens mij moet je daar doorheen kijken, ze is zoals ze is en dat spreekt mij wel aan, ik denk dat ze ook juist heel lief kan zijn en ze is nog knap ook!
Met haar zou ik wel een beschuitje willen eten!
Ik snap precies wat Day bedoelt, ik heb (zie daarboven) precies hetzelfde. Ze is volgens mij juist helemaal niet hoe ze is. Ze is gemaakt en verzuurd. Zo.
pi_61934049
Ik hou van Sally
Lekker onbevangen en vrij!

Als het niet smaakt,Bestellen we wel een pizza ofzo
pi_61943127
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 16:16 schreef joep.t het volgende:
Ik hou van Sally
Lekker onbevangen en vrij!

Als het niet smaakt,Bestellen we wel een pizza ofzo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61945359
Ohjee, volgende week een klagende dieetneger.
pi_62005431
Ik ben ook opgegroeid in de Ten Katebuurt, me ouders wonen er nog steeds
MOKUM XXX RATED
pi_62005526
De imitatie van de visboer en de taxichauffeur waren toch wel om te huilen...
pi_62005540
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:09 schreef TheSilverSpoon het volgende:
De imitatie van de visboer en de taxichauffeur waren toch wel om te huilen...
Wel een service dat ie het laat brengen
MOKUM XXX RATED
pi_62005704
Ziet trouwens wel dat die muts niet uit de randstad komt...
MOKUM XXX RATED
pi_62006255
Eerst zegt Orlando 'culinair orgasme' tijdens het diner, om vervolgens achteraf te zeggen dat hij het hoofdgerecht 'eigenlijk wel wat minder' vond. Goed dat je beleefd blijft, maar overdrijven om vervolgens het tegenovergestelde zeggen.
  maandag 29 september 2008 @ 21:04:16 #200
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_62007248
quote:
Op maandag 29 september 2008 20:29 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Eerst zegt Orlando 'culinair orgasme' tijdens het diner, om vervolgens achteraf te zeggen dat hij het hoofdgerecht 'eigenlijk wel wat minder' vond. Goed dat je beleefd blijft, maar overdrijven om vervolgens het tegenovergestelde zeggen.
Een man die een orgasme faked!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')