quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:20 schreef Klonk het volgende:
http://mahasamatman.com/Penguins/FullSize/Inflatable.HTML
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:official&hs=xVO&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=inflatable+penguin&spell=1
gaatje moet je even zelf maken
RIPquote:The first was destroyed by a co-worker's daughter as she accidentally "hugged" it to death.
Behalve ikquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:31 schreef Pheno het volgende:
En dan is iedereen weg
Wat bewijst dat iedereen een kloon is van Klonk.
Gewoon een beurt geven.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:39 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben druk aan het werk
Krijg je als de baas terug is.. die doet tenminste nog iets
Stiekem toch naar de parenclub?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
Waar zijn we heen dan?
Onthoud dat nou; verkeerde baasquote:
Oh ja. Shit.quote:
altijd stiekem hequote:
Alsof leeftijd iets ermee te maken heeft..quote:
Mijn rug gaat te irritant worden nuquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is er?
werkt je mail weer niet?
quote:
Dan maar even een afspraak maken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn rug gaat te irritant worden nu
Morgen, half 8 gaat er een fysio naar kijken.
blijkbaar niet, komt het pas vannacht weer aan![]()
Gelukkig mag je ook zonder in de OP te staan posten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:22 schreef ScarFace- het volgende:![]()
Koffie!
Hm ik ben uit de OP![]()
Mja zovaak post ik hier ook niet.
Had je die vandaag al gepost?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:27 schreef OA het volgende:
Zo, ik ga proberen weer wat meer te posten. Misschien kom ik danzelfs wel in de daglijsten terecht...
Terrance Hill...quote:
Die is toch een tikkie scheel (of heb ik nou de verkeerde voor)quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Terrance Hill...
en het leuke is: er loopt ook altijd een vaste klant die echt mega veel op Bud Spencer lijkt.
Ik zei laatst nog tegen hem: ik mis Terrance naast je..
nou die was er gisteren duswel grappig (vooral als iedereen dat vindt)
Neen. Sinds woensdag of donderdag al niet meer...quote:
Wel.quote:
Tel je ze wel op, voor een complete weeklijst dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:44 schreef OA het volgende:
[..]
Neen. Sinds woensdag of donderdag al niet meer....
Morgen maar de stats van een hele week posten!
Morgen in het lijstje van vandaag?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:45 schreef OA het volgende:
[..]
Wel.Misschien niet vandaag, dan wel morgen.
.
Liever niet eigenlijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tel je ze wel op, voor een complete weeklijst dan?
Vroeger was het imo een oude vent, nu vind ik hem leuk.. isset echt een oude ventquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:47 schreef es70 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vergeet altijd dat die lui ook gewoon ouder worden
.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:57 schreef Fha het volgende:helluh!!
Ik ben vet blijIk mag van twee vrienden geld lenen zodat ik woensdag met het poezenbeest naar de DA kan en dus niet hoef te wachten tot na de 24e
whoeeei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |