quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:20 schreef Klonk het volgende:
http://mahasamatman.com/Penguins/FullSize/Inflatable.HTML
http://www.google.nl/search?hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl:official&hs=xVO&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=inflatable+penguin&spell=1
gaatje moet je even zelf maken
RIPquote:The first was destroyed by a co-worker's daughter as she accidentally "hugged" it to death.
Behalve ikquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:31 schreef Pheno het volgende:
En dan is iedereen weg
Wat bewijst dat iedereen een kloon is van Klonk.
Gewoon een beurt geven.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:39 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben druk aan het werk
Krijg je als de baas terug is.. die doet tenminste nog iets
Stiekem toch naar de parenclub?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:38 schreef marcb1974 het volgende:
Waar zijn we heen dan?
Onthoud dat nou; verkeerde baasquote:
Oh ja. Shit.quote:
altijd stiekem hequote:
Alsof leeftijd iets ermee te maken heeft..quote:
Mijn rug gaat te irritant worden nuquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat is er?
werkt je mail weer niet?
quote:
Dan maar even een afspraak maken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn rug gaat te irritant worden nu
Morgen, half 8 gaat er een fysio naar kijken.
blijkbaar niet, komt het pas vannacht weer aan![]()
Gelukkig mag je ook zonder in de OP te staan posten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:22 schreef ScarFace- het volgende:![]()
Koffie!
Hm ik ben uit de OP![]()
Mja zovaak post ik hier ook niet.
Had je die vandaag al gepost?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:27 schreef OA het volgende:
Zo, ik ga proberen weer wat meer te posten. Misschien kom ik danzelfs wel in de daglijsten terecht...
Terrance Hill...quote:
Die is toch een tikkie scheel (of heb ik nou de verkeerde voor)quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Terrance Hill...
en het leuke is: er loopt ook altijd een vaste klant die echt mega veel op Bud Spencer lijkt.
Ik zei laatst nog tegen hem: ik mis Terrance naast je..
nou die was er gisteren duswel grappig (vooral als iedereen dat vindt)
Neen. Sinds woensdag of donderdag al niet meer...quote:
Wel.quote:
Tel je ze wel op, voor een complete weeklijst dan?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:44 schreef OA het volgende:
[..]
Neen. Sinds woensdag of donderdag al niet meer....
Morgen maar de stats van een hele week posten!
Morgen in het lijstje van vandaag?quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:45 schreef OA het volgende:
[..]
Wel.Misschien niet vandaag, dan wel morgen.
.
Liever niet eigenlijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tel je ze wel op, voor een complete weeklijst dan?
Vroeger was het imo een oude vent, nu vind ik hem leuk.. isset echt een oude ventquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:47 schreef es70 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vergeet altijd dat die lui ook gewoon ouder worden
.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |