SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Mag het ook Gamecube spellen zijn?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:58 schreef LiquidSoul het volgende:
Aangeboden
Tony Hawk's Downhill Jam
Gezocht
Sport/Race/Platform. Doe maar een suggestie.
Dat zou op zich geen probleem zijn, ware het niet dat ik geen GC controller heb. En om die er nou speciaal voor aan te schaffen.......quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:49 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Mag het ook Gamecube spellen zijn?
Wil je misschien Call of Duty 3 ook los verkopen? Zo ja wat is je prijs inclusief verzendkostenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:57 schreef killermj het volgende:
Aangeboden:
Excite Truck
Call Of Duty 3
Resident Evil: The Umbrella Chronicles
Wii Play
Splinter Cell
Fifa 2008
Battalion Wars 2
Gezocht:
Super Smash Bros Brawl
Wii Fit + Board
Donkey Kong - Jet Race
Mario & Sonic at the Olympic Games
Boom Blox
Harvest Moon-Magical Melody (wii versie)
Sega SuperStar Tennis
Mercury Meltdown Revolution
Zack & Wiki
Rayman - Raving Rabbids
Rayman - Raving Rabbids 2
Sports Island
Die heb ik wel voor je. Wat heb je te ruil/ wat bied je??quote:Op donderdag 11 september 2008 03:03 schreef twister_rodriguez het volgende:
ik zoek top spin 3
Waar zat je aan te denken?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:36 schreef koeneloen het volgende:
Zelda the Twilight Princess gezocht voor een schappelijk prijsje;)
quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:46 schreef Dizer het volgende:
[ afbeelding ]
Need for Speed: Pro Street
[ afbeelding ]
Pokemon Battle Revolution
Ik wil ze kwijt. Enige wat er op dit moment op mijn wenslijst staat is Mario Kart.
En anders gewoon verkoop.
Mag het ook ruilen met Gamecube spellen??quote:Op zondag 28 september 2008 21:07 schreef LiquidSoul het volgende:
Ik heb de volgende titel te ruil:
Worms A Space Oddity
Tony Hawk Downhill Jam
Graag ruilen tegen een sportspel/racespel.
nogsteedsquote:Op zaterdag 13 september 2008 02:12 schreef CaLeX het volgende:
Blazing angles TR/TK
quote:Op maandag 17 november 2008 19:40 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft iemand nog The Legend Of Zelda: Twilight Princess?
MarioParty 8 27 incl.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:03 schreef GONZA het volgende:
Te koop aangeboden:
Wii Games:
Disaster: Day of Crisis ¤35,-
Mario Party 8 ¤35,-
Mortal Kombat: Armageddon ¤20,-
Excite Truck ¤20,-
Bully Scholarship Edition ¤20,-
Splinter Cell Double Agent ¤20,-
No More Heroes (US) + Freeloader ¤25
Ik zoek:
Manhunt 2
Shaun White Snowboarding
Wii fit
Rayman Raving Rabbids 2/TV Party
Zack & Wicki: Quest for Barbaros' Treasure
Bod genoteerd, laat em wel nog even staan. Vind het toch nog wel aan de lage kant. Nieuw gewoon nog steeds ¤45, en deze is in nieuwstaat.quote:
En..?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:30 schreef GONZA het volgende:
[..]
Bod genoteerd, laat em wel nog even staan. Vind het toch nog wel aan de lage kant. Nieuw gewoon nog steeds ¤45, en deze is in nieuwstaat.
Wat wil je voor Mario Galaxy hebben?quote:Op zondag 30 november 2008 00:56 schreef Prik0 het volgende:
Ik heb Twilight Princess en Mario Galaxy. Wil een van beide graag ruilen voor Twilight Princess voor de Gamecube.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:46 schreef Dizer het volgende:
[ afbeelding ]
Need for Speed: Pro Street
[ afbeelding ]
Pokemon Battle Revolution
Voor de verkoop dus.
27,50 incl.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:15 schreef Dark_Neve het volgende:
[..]
Wat wil je voor Mario Galaxy hebben?
Hoeveel voor Carnival Games incl. verzenden M_13?quote:Op maandag 22 december 2008 07:24 schreef M_13 het volgende:
TK/TR:
Wii Family Trainer, ongebruikt (wel getest om werkend te zien) dus nog vers
Sega Superstars Tennis
Table Tennis
Eledees
Mercury Meltdown Revolution
Mario Party 8
Kororinpa
Carnival Games
Super Fruit Fall
Gez:
Boomblox
Wii Mario Kart
hoe werk dat? Die mat houd je bewegingen bij ofzo?quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:40 schreef M_13 het volgende:
Wii Family Trainer: Outdoor Challenge (ongebruikt)
Carnival Games is al weg...quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:29 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hoeveel voor Carnival Games incl. verzenden M_13?
Op de mat zitten 8 (of 6, weet ik even niet zeker) "knoppen" waarop je met je voeten of handen bewegingen maakt die de Wii wil. Bijvoorbeeld hardlopen, springen, roeien, etc.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:33 schreef iFries het volgende:
[..]
hoe werk dat? Die mat houd je bewegingen bij ofzo?
Is Mariokart inclusief stuurtje?quote:Op maandag 29 december 2008 08:16 schreef rival het volgende:
ik heb te koop....
Mariokart (35¤)
Wii playground (25¤)
yes.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:41 schreef cerberus84 het volgende:
[..]
Is Mariokart inclusief stuurtje?
Ik heb wel intresse in Zack & wiki, je kan me een PM sturenquote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef -Yuna- het volgende:
Ik heb Zack & Wiki al een tijdje liggen. Heb het een paar keer gespeeld maar vind het spel toch niet helemaal mijn ding. Iemand hier nog interesse in?
Ik heb Bully voor je liggen, je kan me ook een PM sturenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:27 schreef BB-boy het volgende:
Iemand die Bully van de hand wil doen voor 15 euro inc.?
heb je Zelda nog is dit de europese versie?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:25 schreef DaForZz het volgende:
Te koop
Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure ¤ 30
The Legend of Zelda: Twilight Princess ¤ 30
Super Smash Bros. Brawl ¤ 40
Metroid Prime 3: Corruption ¤ 30
Zie ook TK] 2 Gamecube en 4 Wii games
Heb je Zelda nog liggen? Ik heb helaas weinig te ruil... alleen Raving Rabbids TV Party, maar misschien wil je hem verkopen?quote:Op zondag 4 januari 2009 10:19 schreef uglyduckling het volgende:
Aangeboden: Zelda Twilight Princess
Gezocht: Mario Kart
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:21 schreef uniekje het volgende:
[..]
Heb je Zelda nog liggen? Ik heb helaas weinig te ruil... alleen Raving Rabbids TV Party, maar misschien wil je hem verkopen?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:11 schreef uglyduckling het volgende:
Ik wil Mario Kart wel overnemen. M'n Zelda is verkocht!
Ik heb interesse in Raving Rabbids TV party. Ruilen/verkopen? Stuur maar PM.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:21 schreef uniekje het volgende:
[..]
Heb je Zelda nog liggen? Ik heb helaas weinig te ruil... alleen Raving Rabbids TV Party, maar misschien wil je hem verkopen?
Ik heb Top Spin 3 wel, de rest niet. Echter wil ik hem niet ruilen maar wel verkopen, ik weet niet of jij hem wil kopen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:27 schreef 3MinuteHero het volgende:
Te ruil:
Mijn nooit gespeelde:
'Brothers in arms; Double Time'
Een duo box met daarin:
'Brothers in arms; Earned in blood'
en
'Brothers in arms; Road to hill 30'
Gezocht:
- Tomb Raider Underworld
en
- Crazy Mini Golf
of
- Top Spin 3
of
- Sega Superstars Tennis
Ruilen voor Mario Party 8. Super Smash Bros Brawl, Metriod Prime 3 of Mario en Sonic op de Olympische Spelen??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:51 schreef Dark_Neve het volgende:
Te ruil CoD: World at War voor Mario Kart of Mario Galaxy.
Ruilen tegen COD3?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Heb hier nog Sport Island liggen voor de Wii. Het is een soort Wii sports maar dan met meer sporten. Indien interesse moet je maar een pbtje sturen. Ruilen mag, hij is ook te koop.
ruilen tegen top spin 3?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Heb hier nog Sport Island liggen voor de Wii. Het is een soort Wii sports maar dan met meer sporten. Indien interesse moet je maar een pbtje sturen. Ruilen mag, hij is ook te koop.
Ik wil op zich ook wel ruilen tegen TP3.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:51 schreef twister_rodriguez het volgende:
[..]
ruilen tegen top spin 3?
En Big Brain Academy is weg, wel nog steeds op zoek naar Zelda, Twilight Princess en Mario Kart.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:50 schreef EdmondDantes het volgende:
Ik heb Big Brain Academy die ik graag wil ruilen.
Ik zoek nog Zelda, Twilight Princess en Mario Kart.
Als je iets leuks hebt liggen hoor ik het graag.
Verkoop je hem ook? Zo ja, voor hoeveel? Ik heb alleen Zack & Wiki te ruil, weet niet of je daar interesse in hebt?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:43 schreef Ninedarts het volgende:
Ik heb Wario the Shake Dimension te ruil....
Zack & Wiki heb ik alquote:Op maandag 23 februari 2009 13:54 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Verkoop je hem ook? Zo ja, voor hoeveel? Ik heb alleen Zack & Wiki te ruil, weet niet of je daar interesse in hebt?
Nieuw is het spel al voor rond de 30-33 euro te krijgen. Ik denk dat ruilen gunstiger is. Ik heb alleen niks anders te ruil helaas.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:29 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Zack & Wiki heb ik al
Heb je niks anders te ruil, zo nee
hoeveel wil je er dan voor betalen??
Groet
omdat het zo'n geweldig spel is om een andere redenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:34 schreef mirandardam het volgende:
hoi gamers
ik ben op zoek naar het spel zelda twillight princess voor de wii
de pal versie in goede staat
hoor graag van jullie![]()
groetjes miranda
Nieuw kan je hem al halen voor 17 euro dus 10 inc geboden!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
No More Heroes in de aanbieding: 20 euro inclusief
Ruilen voor Wario Land: the Shake Dimension?quote:Op maandag 2 maart 2009 17:44 schreef ScrapHead het volgende:
Aangeboden Shrek 3 voor de Wii:
Gezocht: alles beter dan dit... bij voorkeur Mario Galaxy!
quote:Op maandag 2 maart 2009 18:33 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Ruilen voor Wario Land: the Shake Dimension?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:56 schreef Schunckelstar het volgende:
te ruil:
-endless ocean
-lego star wars
-red steel
-super mario galaxy
-the simpsons game
-zelda: twilight princess
pmquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:30 schreef ScrapHead het volgende:
[..]
Mario & Sonic at the olympics...
[ link | afbeelding ]
...ruilen tegen Super Mario Galaxy?
Fototje is klikbaar gemaakt, naar die officiële site!
verkoop je zelda ook?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:56 schreef Schunckelstar het volgende:
te ruil:
-endless ocean
-lego star wars
-red steel
-super mario galaxy
-the simpsons game
-zelda: twilight princess
Call of duty 3 incl gun?quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:08 schreef rulerofdeath het volgende:
tvp, ik zoek nog games. heb niets om te ruilen, dus koop.
gezocht: iets van een schietspel dat multiplayer te doen is en mariokart (maar daar zal wel niemand afstand van willen doen)
hmm, das wel jammer.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Call of duty 3 incl gun?
edit: laat maar cod3 is niet met multiplayer.
Wat vraag je voor batt wars 2?quote:Op dinsdag 21 april 2009 11:51 schreef killermj het volgende:
Aangeboden TK/TR (TR heeft voorkeur)
Excite Truck
Wii Play
Splinter Cell
Fifa 2008
Battialon Wars 2
Smackdown vs Raw 2008
Prince Of Persia - Rival Swords
The Golden Compass
Ik weet niet in hoeverre jij hier nog mee zit. Maar bovenstaande zie ik wel zitten.quote:
lolquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:22 schreef lkb9000 het volgende:
Misschien binnenkort The Conduit te ruil (gekocht en daarna gewonnen met een prijsvraag, dus dubbel)
Gamer.nl inderdaadquote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
lol
gamer,nl had een prijsvraag, hoezo misschien dan?
Windwaker en Twilight Princess heb ik voor de Gamecube...........wat heb jij te ruil??quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:08 schreef skittelman het volgende:
ik zoek..
The Legend of Zelda: The Wind Waker of
The Legend of Zelda: Twilight Princess of
The Legend of Zelda: Phantom Hourglass
Ruilen dan wel kopen, alles mag
inmiddels windwaker binnen en Twilight princess zit op de postquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:05 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Windwaker en Twilight Princess heb ik voor de Gamecube...........wat heb jij te ruil??
Groet
Mijn Wii-versie Twilight Princess ruilen vs jouw GC versie?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 10:05 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Windwaker en Twilight Princess heb ik voor de Gamecube...........wat heb jij te ruil??
Groet
Sorry die heb ik al.........quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:46 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Mijn Wii-versie Twilight Princess ruilen vs jouw GC versie?
Wil je jouw Wii-versie Twilight Princess ruilen tegen The Conduit?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:46 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Mijn Wii-versie Twilight Princess ruilen vs jouw GC versie?
Ik zou graag The Conduit willen hebben maar alleen ruilen met de Gamecube versiequote:Op woensdag 16 september 2009 10:11 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Wil je jouw Wii-versie Twilight Princess ruilen tegen The Conduit?
Sorry ik wil wel de Wii versiequote:Op donderdag 17 september 2009 06:31 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Ik zou graag The Conduit willen hebben maar alleen ruilen met de Gamecube versie
En u hééft PM!quote:Op zaterdag 19 september 2009 14:15 schreef knoest99 het volgende:
Dead Rising Wii SEALED te ruil
Ik zoek:
No More Heroes
Resident Evil 4 Wii
Monkey Ball Wii
Deadly Creatures
Of andere topppers
Graag via PM
Zie me quote ;Dquote:Op donderdag 15 oktober 2009 10:41 schreef Cluijt het volgende:
Ik heb in de aanbieding voor de wii:
Batallion Wars 2
Kawasaki Quad Bike
Ik ben opzoek naar:
Mario Galaxy
Brawl
PM me maar
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:43 schreef lkb9000 het volgende:
Interesse in The Conduit? Is nog sealed
Mario Galaxyquote:Op maandag 28 december 2009 00:06 schreef radioanne het volgende:
Ik ga mijn Wii verkopen, heb de volgende games in de aanbieding:
Wii Play
Mario Galaxy
Mario Strikers Charged Football
Okami
WarioWare Smooth Moves
Legend of Zelda: Twilight Princess
Harvest Moon: A Wonderful Life (GameCube)
Rabbids Go Home
Als iemand interesse heeft in mijn Wii: ik doe hem weg incl. de spellen voor een richtprijs van 250 euro. Er zit ook een extra remote bij.
eventueel op te halen in?quote:Op maandag 28 december 2009 00:06 schreef radioanne het volgende:
Ik ga mijn Wii verkopen, heb de volgende games in de aanbieding:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:31 schreef radioanne het volgende:
in Nijmegenik zou het liefste alles in 1x verkopen, maar wellicht gaan de spellen ook los de deur uit. Rabbids Go Home is trouwens al verkocht.
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Mario Galaxy
Okami
Legend of Zelda: TP
Wat wil je hier voor?
Ik heb wel interesse in The Golden Compass en Harry Potter. Is there a chance dat er bij mij iets tussen zit waar je mee wilt ruilen?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:40 schreef killermj het volgende:
Excite Truck
Fifa 08
Harry Potter en de orde van de feniks
Battalion Wars 2
The Golden Compass
Smackdown vs Ray 2009 (ft ECW)
Wii play
Splinter Cell - Double Agent
Deal! Ik stuur je ff een pm.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:30 schreef killermj het volgende:
Golden Compass <-> TopSpin 3
Harry Potter heb ik hoogst waarschijnlijk een deal via een ander form tegen Smash Brothers Melee
Twilight Princess tegen The Conduit?quote:Op zondag 31 januari 2010 15:16 schreef Opperkwal het volgende:
Resident evil: umbrella chronicles
scarface: the world is yours
the legend of zelda: the twilight princess
iemand interesse?
nee sorry, lijkt me niks. lijkt teveel op umbrella chronicles en die vond ik niks.quote:Op zondag 31 januari 2010 15:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Twilight Princess tegen The Conduit?
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:16 schreef Opperkwal het volgende:
The legend of zelda: the twilight princess
iemand interesse?
Hier iets voor je tussen ?quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:16 schreef MJ-Salsa het volgende:
Aangeboden om te ruilen:
- Manhunt 2
- Scarface: The world is yours
- Deadly creatures
- Super smash bros brawl
Ik ben in ieder geval nog op zoek naar guitar hero (3 of 5) met gitaar. Andere voorstellen zijn ook welkom.
Prince Of Persia - Rival Swords voor?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:19 schreef killermj het volgende:
[..]
Hier iets voor je tussen ?
Excite Truck
Fifa 08
Battalion Wars 2
Wii play
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:50 schreef Ayca het volgende:
Niemand die Monster Lab wil hebben?ruilen kan ook
Ik heb wel interesse in jouw PoP en Play...quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:39 schreef killermj het volgende:
Excite Truck
Fifa 08
Battalion Wars 2
Wii play
ObsCure II
Table Tennis
TopSpin 3
Ik heb wel een wii voor je met 2 wii motes en 1 nunchuck met Wii sports, eventueel met spellen erbijquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:22 schreef Sandous het volgende:
Ik zoek een hele wii en balanceboard, mag dit hier ook?
hiero 15 inc. goede prijsje, niet waar?quote:Op donderdag 9 september 2010 09:49 schreef Salamando het volgende:
Ik ben op zoek naar Twilight Princess als iemand deze wellicht heeft
Wii balance board wii wit + wii fit plus + Shaun white snowboarding nu voor 80 euroquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:34 schreef Funkel het volgende:
Ik heb nog een balance board + wii wit + wii fit plus + Shaun white snowboarding voor 100 euro..
Op te halen in Breda
En;
Metroid Prime 3
The conduit (special edition)
Deadly creatures
10tje ps ex verzenden
Prijs?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:11 schreef rookworst4 het volgende:
Te Koop
wii spel New supermario bross
Dj hero 1 & 2 inclusief de dj hero controller
Forum Opties | |
---|---|