Meer vragen dan nieuwprijs??quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:37 schreef egg-bird het volgende:
te koop.
mario kart wii. (orgineel. NL en inc. stuur.)
60¤ (inc. evt verzendkosten)
wat vraag je voor zelda?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:28 schreef TearSong het volgende:
TK of TR:
Need for speed prostreet
red steel
thrillville off the rails
resident evil the umbrella chronicles
resident evil 4
mysims
the legend of zelda: twilight princess
gezocht:
big brain academy
super mario galaxy
boom blox
Super Smash Bros. Brawl
Ik heb nog maar net een Wii dus nog niks te ruilquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 11:18 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Ik heb die te ruil......
Heb je ook wat te ruilen of????
Metroid Prime, Medal of Honour Vanguard, Topspin 3. Al deze games heb ik te ruil voor je.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:35 schreef marvdeparv het volgende:
Te ruil aangeboden:
Tony Hawk's Proving Ground voor de Wii
gekregen voor m'n verjaardag, maar hou totaal niet van skate-games, dus nog maar een uurtje speeltijd erop zitten
Graag ruilen tegen:
elke andere leuke Wii of Gamecube titel
genre's die ik leuk vind:
RPG
Platform
Party-games
Dus bied maar wat, ik sta voor elke suggestie open!
Ik heb Zelda the Windwaker, Mario Party 5 voor je ruil dus Gamecube spellenquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 21:35 schreef marvdeparv het volgende:
Te ruil aangeboden:
Tony Hawk's Proving Ground voor de Wii
gekregen voor m'n verjaardag, maar hou totaal niet van skate-games, dus nog maar een uurtje speeltijd erop zitten
Graag ruilen tegen:
elke andere leuke Wii of Gamecube titel
genre's die ik leuk vind:
RPG
Platform
Party-games
Dus bied maar wat, ik sta voor elke suggestie open!
sorry wil alleen maar ruilen want ik kan er toch haast niks voor vragen vermoed ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 13:56 schreef Rixie het volgende:
[..]
Ik heb nog maar net een Wii dus nog niks te ruil![]()
Wil je hem misschien ook verkopen? Zo ja, wat wil je er voor hebben inclusief verzendkosten?
Doe eens een gokquote:Op woensdag 13 augustus 2008 17:17 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
sorry wil alleen maar ruilen want ik kan er toch haast niks voor vragen vermoed ik
Is die in zgan staat?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 07:55 schreef B1tchwax het volgende:
Te koop:
Wii:
The Legend Of Zelda: Twilight Princess (25 ex.)
Dat is hier zeker niet het geval. In zeer nette staat (ZGAN dusquote:Op donderdag 14 augustus 2008 16:34 schreef MuseMuse het volgende:
[..]
Is die in zgan staat?
Ik haat het als er een scheurtje oid op het hoesje zit
Wil je dit spel misschien ook verkopen?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 18:48 schreef LiquidSoul het volgende:
Te ruil: Wii Play
Tegen: Doe eens een suggestie!! (Als het maar geen Manga-spel is)
Zo niet heb ik wii play ook nog wel liggen (back-up aanbodquote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:51 schreef Teigutjuhh het volgende:
[..]
Wil je dit spel misschien ook verkopen?
Ik denk dat je even met B1tchwax moet handelen. Ik heb 'm alleen te ruil.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 19:51 schreef Teigutjuhh het volgende:
[..]
Wil je dit spel misschien ook verkopen?
Wat wil je ervoor hebben (inclusief verzendkosten) ?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:02 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
Zo niet heb ik wii play ook nog wel liggen (back-up aanbod)
Ik heb Wii playquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Te ruil:
Cocoto Magic Circus. Zonder Wiimote inzetstuk/gun.
[ link | afbeelding ]
Gezocht:
Wii Play
quote:
kon 'm niet meer editten, maar heb m via elders verkochtquote:Op woensdag 13 augustus 2008 09:06 schreef Dylanesque het volgende:
Mario Strikers te ruil hier, of te koop t.e.a.b.
E 10?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 12:22 schreef Teigutjuhh het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben (inclusief verzendkosten) ?
Ik heb interesse in Eledees. Momenteel heb ik te ruil:quote:Op maandag 21 juli 2008 20:05 schreef -Yuna- het volgende:
Ik heb eledees te ruil. Iemand nog wat leuks in de aanbieding?
Ik wil graag EA Plaground maar heb alleen maar Gamecube spellen te ruil voor je...quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:10 schreef M_13 het volgende:
[..]
Ik heb interesse in Eledees. Momenteel heb ik te ruil:
- EA Playground
- Table Tennis
- PS2 SingStar microfoons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |