Ik heb Top Spin 3 wel, de rest niet. Echter wil ik hem niet ruilen maar wel verkopen, ik weet niet of jij hem wil kopen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:27 schreef 3MinuteHero het volgende:
Te ruil:
Mijn nooit gespeelde:
'Brothers in arms; Double Time'
Een duo box met daarin:
'Brothers in arms; Earned in blood'
en
'Brothers in arms; Road to hill 30'
Gezocht:
- Tomb Raider Underworld
en
- Crazy Mini Golf
of
- Top Spin 3
of
- Sega Superstars Tennis
Ruilen voor Mario Party 8. Super Smash Bros Brawl, Metriod Prime 3 of Mario en Sonic op de Olympische Spelen??quote:Op zaterdag 10 januari 2009 11:51 schreef Dark_Neve het volgende:
Te ruil CoD: World at War voor Mario Kart of Mario Galaxy.
Ruilen tegen COD3?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Heb hier nog Sport Island liggen voor de Wii. Het is een soort Wii sports maar dan met meer sporten. Indien interesse moet je maar een pbtje sturen. Ruilen mag, hij is ook te koop.
ruilen tegen top spin 3?quote:Op maandag 26 januari 2009 19:20 schreef Feyenoord_Epe het volgende:
Heb hier nog Sport Island liggen voor de Wii. Het is een soort Wii sports maar dan met meer sporten. Indien interesse moet je maar een pbtje sturen. Ruilen mag, hij is ook te koop.
Ik wil op zich ook wel ruilen tegen TP3.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:51 schreef twister_rodriguez het volgende:
[..]
ruilen tegen top spin 3?
En Big Brain Academy is weg, wel nog steeds op zoek naar Zelda, Twilight Princess en Mario Kart.quote:Op zondag 15 februari 2009 11:50 schreef EdmondDantes het volgende:
Ik heb Big Brain Academy die ik graag wil ruilen.
Ik zoek nog Zelda, Twilight Princess en Mario Kart.
Als je iets leuks hebt liggen hoor ik het graag.
Verkoop je hem ook? Zo ja, voor hoeveel? Ik heb alleen Zack & Wiki te ruil, weet niet of je daar interesse in hebt?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 10:43 schreef Ninedarts het volgende:
Ik heb Wario the Shake Dimension te ruil....
Zack & Wiki heb ik alquote:Op maandag 23 februari 2009 13:54 schreef -Yuna- het volgende:
[..]
Verkoop je hem ook? Zo ja, voor hoeveel? Ik heb alleen Zack & Wiki te ruil, weet niet of je daar interesse in hebt?
Nieuw is het spel al voor rond de 30-33 euro te krijgen. Ik denk dat ruilen gunstiger is. Ik heb alleen niks anders te ruil helaas.quote:Op maandag 23 februari 2009 14:29 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Zack & Wiki heb ik al
Heb je niks anders te ruil, zo nee
hoeveel wil je er dan voor betalen??
Groet
omdat het zo'n geweldig spel is om een andere redenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 03:34 schreef mirandardam het volgende:
hoi gamers
ik ben op zoek naar het spel zelda twillight princess voor de wii
de pal versie in goede staat
hoor graag van jullie![]()
groetjes miranda
Nieuw kan je hem al halen voor 17 euro dus 10 inc geboden!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
No More Heroes in de aanbieding: 20 euro inclusief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |