nogsteedsquote:Op zaterdag 13 september 2008 02:12 schreef CaLeX het volgende:
Blazing angles TR/TK
quote:Op maandag 17 november 2008 19:40 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft iemand nog The Legend Of Zelda: Twilight Princess?
MarioParty 8 27 incl.quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:03 schreef GONZA het volgende:
Te koop aangeboden:
Wii Games:
Disaster: Day of Crisis ¤35,-
Mario Party 8 ¤35,-
Mortal Kombat: Armageddon ¤20,-
Excite Truck ¤20,-
Bully Scholarship Edition ¤20,-
Splinter Cell Double Agent ¤20,-
No More Heroes (US) + Freeloader ¤25
Ik zoek:
Manhunt 2
Shaun White Snowboarding
Wii fit
Rayman Raving Rabbids 2/TV Party
Zack & Wicki: Quest for Barbaros' Treasure
Bod genoteerd, laat em wel nog even staan. Vind het toch nog wel aan de lage kant. Nieuw gewoon nog steeds ¤45, en deze is in nieuwstaat.quote:
En..?quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:30 schreef GONZA het volgende:
[..]
Bod genoteerd, laat em wel nog even staan. Vind het toch nog wel aan de lage kant. Nieuw gewoon nog steeds ¤45, en deze is in nieuwstaat.
Wat wil je voor Mario Galaxy hebben?quote:Op zondag 30 november 2008 00:56 schreef Prik0 het volgende:
Ik heb Twilight Princess en Mario Galaxy. Wil een van beide graag ruilen voor Twilight Princess voor de Gamecube.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:46 schreef Dizer het volgende:
[ afbeelding ]
Need for Speed: Pro Street
[ afbeelding ]
Pokemon Battle Revolution
Voor de verkoop dus.
27,50 incl.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:15 schreef Dark_Neve het volgende:
[..]
Wat wil je voor Mario Galaxy hebben?
Hoeveel voor Carnival Games incl. verzenden M_13?quote:Op maandag 22 december 2008 07:24 schreef M_13 het volgende:
TK/TR:
Wii Family Trainer, ongebruikt (wel getest om werkend te zien) dus nog vers
Sega Superstars Tennis
Table Tennis
Eledees
Mercury Meltdown Revolution
Mario Party 8
Kororinpa
Carnival Games
Super Fruit Fall
Gez:
Boomblox
Wii Mario Kart
hoe werk dat? Die mat houd je bewegingen bij ofzo?quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:40 schreef M_13 het volgende:
Wii Family Trainer: Outdoor Challenge (ongebruikt)
Carnival Games is al weg...quote:Op zaterdag 27 december 2008 20:29 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hoeveel voor Carnival Games incl. verzenden M_13?
Op de mat zitten 8 (of 6, weet ik even niet zeker) "knoppen" waarop je met je voeten of handen bewegingen maakt die de Wii wil. Bijvoorbeeld hardlopen, springen, roeien, etc.quote:Op zaterdag 27 december 2008 21:33 schreef iFries het volgende:
[..]
hoe werk dat? Die mat houd je bewegingen bij ofzo?
Is Mariokart inclusief stuurtje?quote:Op maandag 29 december 2008 08:16 schreef rival het volgende:
ik heb te koop....
Mariokart (35¤)
Wii playground (25¤)
yes.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:41 schreef cerberus84 het volgende:
[..]
Is Mariokart inclusief stuurtje?
Ik heb wel intresse in Zack & wiki, je kan me een PM sturenquote:Op maandag 29 december 2008 23:33 schreef -Yuna- het volgende:
Ik heb Zack & Wiki al een tijdje liggen. Heb het een paar keer gespeeld maar vind het spel toch niet helemaal mijn ding. Iemand hier nog interesse in?
Ik heb Bully voor je liggen, je kan me ook een PM sturenquote:Op maandag 5 januari 2009 15:27 schreef BB-boy het volgende:
Iemand die Bully van de hand wil doen voor 15 euro inc.?
heb je Zelda nog is dit de europese versie?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:25 schreef DaForZz het volgende:
Te koop
Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure ¤ 30
The Legend of Zelda: Twilight Princess ¤ 30
Super Smash Bros. Brawl ¤ 40
Metroid Prime 3: Corruption ¤ 30
Zie ook TK] 2 Gamecube en 4 Wii games
Heb je Zelda nog liggen? Ik heb helaas weinig te ruil... alleen Raving Rabbids TV Party, maar misschien wil je hem verkopen?quote:Op zondag 4 januari 2009 10:19 schreef uglyduckling het volgende:
Aangeboden: Zelda Twilight Princess
Gezocht: Mario Kart
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:21 schreef uniekje het volgende:
[..]
Heb je Zelda nog liggen? Ik heb helaas weinig te ruil... alleen Raving Rabbids TV Party, maar misschien wil je hem verkopen?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:11 schreef uglyduckling het volgende:
Ik wil Mario Kart wel overnemen. M'n Zelda is verkocht!
Ik heb interesse in Raving Rabbids TV party. Ruilen/verkopen? Stuur maar PM.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 15:21 schreef uniekje het volgende:
[..]
Heb je Zelda nog liggen? Ik heb helaas weinig te ruil... alleen Raving Rabbids TV Party, maar misschien wil je hem verkopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |