SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Mag het ook Gamecube spellen zijn?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 10:58 schreef LiquidSoul het volgende:
Aangeboden
Tony Hawk's Downhill Jam
Gezocht
Sport/Race/Platform. Doe maar een suggestie.
Dat zou op zich geen probleem zijn, ware het niet dat ik geen GC controller heb. En om die er nou speciaal voor aan te schaffen.......quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:49 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Mag het ook Gamecube spellen zijn?
Wil je misschien Call of Duty 3 ook los verkopen? Zo ja wat is je prijs inclusief verzendkostenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:57 schreef killermj het volgende:
Aangeboden:
Excite Truck
Call Of Duty 3
Resident Evil: The Umbrella Chronicles
Wii Play
Splinter Cell
Fifa 2008
Battalion Wars 2
Gezocht:
Super Smash Bros Brawl
Wii Fit + Board
Donkey Kong - Jet Race
Mario & Sonic at the Olympic Games
Boom Blox
Harvest Moon-Magical Melody (wii versie)
Sega SuperStar Tennis
Mercury Meltdown Revolution
Zack & Wiki
Rayman - Raving Rabbids
Rayman - Raving Rabbids 2
Sports Island
Die heb ik wel voor je. Wat heb je te ruil/ wat bied je??quote:Op donderdag 11 september 2008 03:03 schreef twister_rodriguez het volgende:
ik zoek top spin 3
Waar zat je aan te denken?quote:Op woensdag 24 september 2008 18:36 schreef koeneloen het volgende:
Zelda the Twilight Princess gezocht voor een schappelijk prijsje;)
quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:46 schreef Dizer het volgende:
[ afbeelding ]
Need for Speed: Pro Street
[ afbeelding ]
Pokemon Battle Revolution
Ik wil ze kwijt. Enige wat er op dit moment op mijn wenslijst staat is Mario Kart.
En anders gewoon verkoop.
Mag het ook ruilen met Gamecube spellen??quote:Op zondag 28 september 2008 21:07 schreef LiquidSoul het volgende:
Ik heb de volgende titel te ruil:
Worms A Space Oddity
Tony Hawk Downhill Jam
Graag ruilen tegen een sportspel/racespel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |