Kut zijn valt wel mee.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:38 schreef trovey het volgende:
Heb je alles aangeschaft...blijkt het kut te zijn...succes met de verkoop, ik ben ook geen gamer dus aan mij kun je het ook niet kwijt.
Vind ik wat aan de lage kant.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:50 schreef SIRfuckalot het volgende:
275 voor alles bij elkaar ?
kom ik het morgen halen
Je mag ook alleen het Wii sports pakket + Big Brain Academy kopen voor 200 hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:00 schreef SIRfuckalot het volgende:
sorry maar het gaat het niet worden ..
ik heb net even overlegd (wat dat doe ik altijd achteraf ) en dat is dus niet zo slim![]()
we gaan wss alleen de wii sports gebruiken (guitar hero is niet ons ding ..)
maar mooi pakket nieuwe alles bij elkaar rond de 500 euro dus 300 was een mooie prijs
succes met de verkoop
Voor 225 hebben we een deal.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:08 schreef gonzo1979 het volgende:
Wii pakket:
* Wii Console
* Kabels / voeding etc.
* Sensorbar
* Wiimote + Nunchuck
* Wii Sports
Accesoires:
* Sandisk 2GB SD kaartje
* Wiimote
* Nunchuck
175 euro
Check je PMquote:Op zondag 13 september 2009 17:32 schreef blizzardo het volgende:
Ik heb wel interesse, maar is verzenden mogelijk?
Pm me anders waar je woont(plaats) en dan bespreken we het wel verder.;)
Guitar Hero werkt perfect.quote:Op dinsdag 22 september 2009 18:33 schreef Pietmans het volgende:
Interesse in Guitar Hero. Werkt nog volledig? Zo ja, kom ik hem ophalen voor 45 euro!
Alles = Alles: Wii, accesoires & games.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:04 schreef Lantashh het volgende:
Alles voor 250
Edit: ff iets langer over nadenken![]()
'Alles' = 2 wii motes en nunchucks?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |