quote:
"Smart products every mom needs" past daar dan ook mooi bijquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:05 schreef Enfermera het volgende:
en nog 1 leuke die ik in het vorige topic postte:
[ afbeelding ]
Donequote:Op zondag 17 augustus 2008 13:08 schreef FastFox91 het volgende:
Link naar vorige topic zou wel mogen in de OP hoor.
Ja daar is een filmpje van.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:36 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Filmpje hiervan anyone?
[ afbeelding ]
Japanse tekenfilms heetten toch Hentaiquote:
Webcam babe gets busted by dadquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:36 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Filmpje hiervan anyone?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 18:14 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Japanse tekenfilms heetten toch Hentai![]()
[..]
Webcam babe gets busted by dad
WTF, die is echt ergquote:
Ja doe maar!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:55 schreef beverton het volgende:
graag meer van die schoolopgaven en verslagen, die vınd ık nog wel de beste
Die 4de....quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:34 schreef Blackninjadude het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste is gewoon
hmmm deze 2 lijken me wel erg sterk. Ik bedoel een 5 op zijn kantquote:
Ja... Want nou staat het voor eeuwig op internetquote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:09 schreef Da_Ripper het volgende:
Seriously owned![]()
This is why you don't masturbate at work
Maar is dat filmpje wel echt?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 02:09 schreef Da_Ripper het volgende:
Seriously owned![]()
This is why you don't masturbate at work
WTF!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:04 schreef RobRobert het volgende:
[..]
Maar is dat filmpje wel echt?
Op dat moment dat die kerel eerst aan zijn vinger likt en em daarna in zijn kont stopt had ik toch wel even zoiets van 'dit is fake'
Wat denken julle
Je bron denkt dat het echt is.quote:
heb wel een soortgelijke voor jequote:Op zondag 17 augustus 2008 16:36 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Filmpje hiervan anyone?
[ afbeelding ]
What are the odds....quote:
yea rightquote:
Volgens mij is het waar, had het heeel lang geleden al eens gezien, al was het toen gewoon gedumpte pis.quote:
Nep, vliegtuigmaatschappijen voegen altijd antivriesvloeistof in het toiletreservoir.quote:
never back down is de film.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:42 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
yea right
en die vechtscene deed mij denken aan een scene uit Tom Yum Goong![]()
of was het Ong Bak?
Even voor de n00bs hier, die 'acht op zijn kant' is het symbool voor oneindig.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:47 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Even voor de n00bs hier, die 'acht op zijn kant' is het symbool voor oneindig.
Dit moet wel bullshit zijnquote:
Het grappige is, het is GEEN 8 OP ZIJN KANTquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:47 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Even voor de n00bs hier, die 'acht op zijn kant' is het symbool voor oneindig.
PIXELNEUKER!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
Het grappige is, het is GEEN 8 OP ZIJN KANT.
De 8 heeft 1 klein en 1 groot bolletje, het teken voor oneindig heeft twee gelijke bolletjes.
o god....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:25 schreef UncleSam het volgende:
Even een zelfgemaakte.
[ afbeelding ]
Helaas wonen al deze mensen bij mij in de buurt
Waarom blijven sommige mensen de dagelijkse failblog plaatjes posten?quote:
Zodat ik daar niet elke dag heen hoefquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:35 schreef Govinda het volgende:
[..]
Waarom blijven sommige mensen de dagelijkse failblog plaatjes posten?
Kreeg hem ook maar iemandquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:35 schreef Govinda het volgende:
[..]
Waarom blijven sommige mensen de dagelijkse failblog plaatjes posten?
terug vind post..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:11 schreef inkblisss het volgende:
ik ben een beetje nieuw hier dus zou iemand mij willen vertellen waar tvp voor staat?
http://wiki.fok.nl/index.php/Tvpquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:11 schreef inkblisss het volgende:
ik ben een beetje nieuw hier dus zou iemand mij willen vertellen waar tvp voor staat?
Die helemaal linkse was ooit mijn huisgenootquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:25 schreef UncleSam het volgende:
Even een zelfgemaakte.
[ afbeelding ]
Helaas wonen al deze mensen bij mij in de buurt
Volgens mij is die echt, dat was toen op het nieuws een tijd geleden. In 2004 ofzo. Antivries werkt niet echt goed bij temperaturen rond de -50 gr c.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:50 schreef Placenta het volgende:
[..]
Nep, vliegtuigmaatschappijen voegen altijd antivriesvloeistof in het toiletreservoir.
en als urine geloost wordt bevriest het in een perfecte staaf? zo'n vliegtuig gaat knetterhard, bij lozig sputtert dat echt wel hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Volgens mij is die echt, dat was toen op het nieuws een tijd geleden. In 2004 ofzo. Antivries werkt niet echt goed bij temperaturen rond de -50 gr c.
Logo van Zune op zen arm, Zune = Microsoft.. zegt genoeg lijkt mij?quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:37 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
als dit het orgineel was, dan idd: FAIL![]()
[ afbeelding ]
Een beetje Googlen leert dat hij zijn 3 (!!!) Zune tattoos wil laten verwijderenquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Logo van Zune op zen arm, Zune = Microsoft.. zegt genoeg lijkt mij?
De HOAX is...? In het verhaaltje staat dat het reservoir een LEK heeft. Snap het verband met die septicslurper op Rotterdam Airport niet echt..quote:Op maandag 1 september 2008 12:21 schreef Ome_G het volgende:
Die staaf plas is een grote HOAX. Ik heb als bagage jongen gewerkt op Rotterdam Airport (Zestienhoven), en als het vliegtuig geland is, komt er een soort afvaltank op wielen, en daar laten ze het WC-reservoir in leeglopen. Daarom mag je ook geen WC-papier in een vliegtuig WC gooien, dan raakt het verstopt.
Google, zoeken op : Tricycle Squarequote:Op woensdag 3 september 2008 14:05 schreef EggsTC het volgende:
Kan iemand hier dat plaatje posten met dat kind op die 3wieler met dat vierkante wiel svp
En op de achtergrond zie je een fontein, lijkt dus verdacht veel op een openbaar park... kut amerikanenquote:Op woensdag 3 september 2008 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Overdreven Amerikanen.
Tweede poging:
Bijna feilloos gedaan tot dat blijkt dat die drijvende scheidings lijn in het origineel rood van kleur is en die in de fake een blauwe kleur heeft.quote:
Whehe, denk je nou echt dat die tank een deel van de romp vormt?? Dat reservoir zit in het vliegtuig dus als er wat lekt, dan lekt het naar alle waarschijnlijkheid niet naar buiten tenzij er ook een gat in de romp zit plus dat het nooit zo'n perfect staaf kan vormen. Ontzettende newbiequote:Op dinsdag 2 september 2008 14:42 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
De HOAX is...? In het verhaaltje staat dat het reservoir een LEK heeft. Snap het verband met die septicslurper op Rotterdam Airport niet echt..
Je hebt wel gelijk dat als je geen verstand hebt van strontresevoirs dat je dan een newbie bentquote:Op vrijdag 5 september 2008 16:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Whehe, denk je nou echt dat die tank een deel van de romp vormt?? Dat reservoir zit in het vliegtuig dus als er wat lekt, dan lekt het naar alle waarschijnlijkheid niet naar buiten tenzij er ook een gat in de romp zit plus dat het nooit zo'n perfect staaf kan vormen. Ontzettende newbie![]()
Die bovenste.... dubbele fail, of ben ik de enige die er een borst in ziet? ...quote:Op vrijdag 5 september 2008 15:25 schreef tarzan1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze onderste was volgens mij al eens langs gekomen, maar weet het niet zeker meer.
Eh, ik had de eerste fail nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die bovenste.... dubbele fail, of ben ik de enige die er een borst in ziet? ...
borsten zijn geen failquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zielig mannetje, zo zien Citroenen er nu eenmaal uitquote:Op vrijdag 5 september 2008 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij kan niet spellen.quote:Op vrijdag 5 september 2008 20:33 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zielig mannetje, zo zien Citroenen er nu eenmaal uit.
Overal borsten in zien duid op een tekortkoming
Dat was ook mijn eerste gedachte aangezien ze borsten soms ook lemons noemen...quote:Op vrijdag 5 september 2008 19:45 schreef Faxie het volgende:
Euh... Ja.quote:Op vrijdag 5 september 2008 22:54 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zozo, ik kan een woordje niet spellen, oh jee wat een ramp
Boehoequote:Op vrijdag 5 september 2008 20:33 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zielig mannetje, zo zien Citroenen er nu eenmaal uit.
Overal borsten in zien duid op een tekortkoming
quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:43 schreef Kerol het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of hij hier al geplaatst is.
hehehe! vettquote:Op zaterdag 6 september 2008 08:21 schreef Irving het volgende:
Kan zijn dat hij oud is, maar toch de moeite waard om hem te posten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:43 schreef Kerol het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of hij hier al geplaatst is.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 08:21 schreef Irving het volgende:
Kan zijn dat hij oud is, maar toch de moeite waard om hem te posten
[ afbeelding ]
Is dat z'n............en zo...........quote:
Wat is hier FAIL aan?quote:
Is meestal niet zo bij rollercoaster tycoon. Zeker eten en drinken kost geld en vaak ook de attracties.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:24 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wat is hier FAIL aan?
Dat de toegang tot het park zijn gehele geldvoorraad heeft opgeslokt? Boeiend, de rides kunnen verder toch gratis zijn?
Denk voortaan even na als je zelf weer gaat prutsen
met n klein beetje audio:quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:24 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wat is hier FAIL aan?
Dat de toegang tot het park zijn haar gehele geldvoorraad heeft opgeslokt? Boeiend, de rides kunnen verder toch gratis zijn?
Denk voortaan even na als je zelf weer gaat prutsen
Ik speelde altijd Themepark World van bullfrog...daar waren de rides wel gratis. Puh.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is meestal niet zo bij rollercoaster tycoon. Zeker eten en drinken kost geld en vaak ook de attracties.
Tenminste, dat doe ik wel altijd. Dus denk jij voortaan ook even na.
Waarom praat je engels??quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:28 schreef slindenau het volgende:
[..]
What would happen if we went back in time, and killed Danny 1 day before posting the above...
Dan zou Tong80 waarschijnlijk een leven hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:28 schreef slindenau het volgende:
[..]
What would happen if we went back in time, and killed Danny 1 day before posting the above...
onzin dus.. de urine wordt niet geloosd maar uit de tanks gehaald gedurende postflight service. Mocht het al geloosd worden tijdens de vlucht dan wordt het een grote wolk natuurlijk. Bevriezen kan het wel doen maar tijdens de laatste paar kilometer zal het weer ontdooien en vernevelen doordat het verdampt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij is het waar, had het heeel lang geleden al eens gezien, al was het toen gewoon gedumpte pis.
Gast, wat de fak? waarom loop je overal je kutpoll te spammen?quote:Op zondag 14 september 2008 13:11 schreef kijkmij het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
tietenpoll
Flikker aub even op met die lelijke tieten.quote:Op zondag 14 september 2008 13:11 schreef kijkmij het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
tietenpoll
Jawel, Extreme Public Pissing24.WMVquote:
Dat weet jij dan weerquote:Op maandag 15 september 2008 02:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Jawel, Extreme Public Pissing24.WMV
Gewoon 'n vieze attentie-hoer die over straat loopt, haar topje tussen de tieten vouwt, loopt te showen, weer verder loopt en op een gegeven moment gaat zitten om te pissen. Die ouwe held zie je al op de achtergrond voordat hij het in de gaten heeft...
Filmpje duurt 23 min met allemaal pissende hoeren op straat
Eerder gevalletje 'bril nodig'quote:Op woensdag 17 september 2008 13:24 schreef Paulifinario het volgende:
[ afbeelding ]
FAAAAAAAAIIIIIIILLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!
FAILquote:Op woensdag 17 september 2008 13:36 schreef Da_Ripper het volgende:
Je bent zowiezo een fail als je in het water springt met je neus dichtgeknepen ...
Neen.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:46 schreef Da_Ripper het volgende:
Taalpurisme op FOK! = zowiezo 'n fail
quote:Op woensdag 17 september 2008 02:36 schreef Yueh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, als officiële spellchecker van FOK!games kan ik je daar geen gelijk in geven. Maar zolang jij zowiezo schrijft als je sowieso bedoelt zal je er niet al te veel aandacht aan besteden....quote:Op woensdag 17 september 2008 13:46 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Taalpurisme op FOK! = zowiezo 'n fail
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:29 schreef C2000 het volgende:
(2:49)
omfg deze is geniaalquote:
Ik ook.quote:
Google eens op goatse anders.quote:
Backwards Bquote:Op maandag 22 september 2008 07:33 schreef Lyrebird het volgende:
Twee mijner favorieten:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Op een AZerty, bedoel je?quote:Op maandag 22 september 2008 21:56 schreef C2000 het volgende:
Op sommige toetsenborden zit de Z op een andere plaats. Maar ja dan nog![]()
quote:Op maandag 22 september 2008 21:06 schreef vdvorst het volgende:
Mijn absulte favoriet, met stipt op 1, vandaag binnen gekomen, maar zal ook wel even zo blijven:
[ afbeelding ]
sowieso als je nog iets nieuws wilt zien hier dan ben je aan het verkeerde adres denk ik zo.quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:59 schreef EggsTC het volgende:
Die inverted d en die A to Z penis komen allemaal van bash.org.
Oooh, vandaar dat failblog.org watermerk...quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:59 schreef EggsTC het volgende:
Die inverted d en die A to Z penis komen allemaal van bash.org.
Daarom zeg ik, het ORIGINEEL komt van bash.orgquote:Op donderdag 25 september 2008 15:34 schreef slindenau het volgende:
[..]
Oooh, vandaar dat failblog.org watermerk...![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2008 08:59 schreef EggsTC het volgende:
Die inverted d en die A to Z penis komen allemaal van bash.org. 4chan.
Heel goed van tinypicquote:
Maar goed dat jouw UI niet op tinypic staat dan...quote:Op donderdag 25 september 2008 19:35 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heel goed van tinypic![]()
Het zag er niet uit.
Failquote:
Verklaar u nader ...quote:Op vrijdag 26 september 2008 11:32 schreef DSS24 het volgende:
Ik kan trouwens geen vervolg topic vinden?
Dat is geen Amerikaanse dame en er zijn veel Canadezen die geen goed Engels kunnen dus het is niet zo gek dat ze even weg moest. De val is ook gewoon toevallig. Domme Amerikanen weer met hun titels.quote:Op zondag 21 september 2008 22:57 schreef Knipoogje het volgende:
ok ok, 't is een filmpje, maar wel een epic fail...een dubbele zelfs voor een vol stadion
hèhè, eindelijk weer eens wat goede failsquote:Op vrijdag 26 september 2008 15:39 schreef kawa2 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het doet mij al pijn als ik het alleen ziequote:
ben je niet de enigequote:Op vrijdag 26 september 2008 22:01 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het doet mij al pijn als ik het alleen zie
Die laatste moet je ff uitleggenquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:14 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
travestiet alert!quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:18 schreef James52 het volgende:
[..]
Die laatste moet je ff uitleggen
Nutteloze kring. Ze konden net zo goed een verhoging maken.quote:Op zaterdag 27 september 2008 15:18 schreef James52 het volgende:
[..]
Die laatste moet je ff uitleggen
Ik ken genoeg van dit soort kringen, omdat rechtstreeks omhoog gewoon te stijl is.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:25 schreef Mirel het volgende:
[..]
Nutteloze kring. Ze konden net zo goed een verhoging maken.
Het zijn allemaal geen fail plaatjes, de poster moet het concept nog eens nalezenquote:Op zaterdag 27 september 2008 16:56 schreef James52 het volgende:
[..]
Ik ken genoeg van dit soort kringen, omdat rechtstreeks omhoog gewoon te stijl is.
quote:Op zondag 7 september 2008 13:51 schreef Mirel het volgende:
gdvrd..quote:Op maandag 29 september 2008 17:44 schreef Scarface2004 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |