quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:43 schreef Kerol het volgende:
[ afbeelding ]
Weet niet of hij hier al geplaatst is.
quote:Op zaterdag 6 september 2008 08:21 schreef Irving het volgende:
Kan zijn dat hij oud is, maar toch de moeite waard om hem te posten
[ afbeelding ]
Is dat z'n............en zo...........quote:
Wat is hier FAIL aan?quote:
Is meestal niet zo bij rollercoaster tycoon. Zeker eten en drinken kost geld en vaak ook de attracties.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:24 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wat is hier FAIL aan?
Dat de toegang tot het park zijn gehele geldvoorraad heeft opgeslokt? Boeiend, de rides kunnen verder toch gratis zijn?
Denk voortaan even na als je zelf weer gaat prutsen
met n klein beetje audio:quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:24 schreef slindenau het volgende:
[..]
Wat is hier FAIL aan?
Dat de toegang tot het park zijn haar gehele geldvoorraad heeft opgeslokt? Boeiend, de rides kunnen verder toch gratis zijn?
Denk voortaan even na als je zelf weer gaat prutsen
Ik speelde altijd Themepark World van bullfrog...daar waren de rides wel gratis. Puh.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is meestal niet zo bij rollercoaster tycoon. Zeker eten en drinken kost geld en vaak ook de attracties.
Tenminste, dat doe ik wel altijd. Dus denk jij voortaan ook even na.
Waarom praat je engels??quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:28 schreef slindenau het volgende:
[..]
What would happen if we went back in time, and killed Danny 1 day before posting the above...
Dan zou Tong80 waarschijnlijk een leven hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:28 schreef slindenau het volgende:
[..]
What would happen if we went back in time, and killed Danny 1 day before posting the above...
onzin dus.. de urine wordt niet geloosd maar uit de tanks gehaald gedurende postflight service. Mocht het al geloosd worden tijdens de vlucht dan wordt het een grote wolk natuurlijk. Bevriezen kan het wel doen maar tijdens de laatste paar kilometer zal het weer ontdooien en vernevelen doordat het verdampt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Volgens mij is het waar, had het heeel lang geleden al eens gezien, al was het toen gewoon gedumpte pis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |