terug vind post..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:11 schreef inkblisss het volgende:
ik ben een beetje nieuw hier dus zou iemand mij willen vertellen waar tvp voor staat?
http://wiki.fok.nl/index.php/Tvpquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:11 schreef inkblisss het volgende:
ik ben een beetje nieuw hier dus zou iemand mij willen vertellen waar tvp voor staat?
Die helemaal linkse was ooit mijn huisgenootquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:25 schreef UncleSam het volgende:
Even een zelfgemaakte.
[ afbeelding ]
Helaas wonen al deze mensen bij mij in de buurt
Volgens mij is die echt, dat was toen op het nieuws een tijd geleden. In 2004 ofzo. Antivries werkt niet echt goed bij temperaturen rond de -50 gr c.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:50 schreef Placenta het volgende:
[..]
Nep, vliegtuigmaatschappijen voegen altijd antivriesvloeistof in het toiletreservoir.
en als urine geloost wordt bevriest het in een perfecte staaf? zo'n vliegtuig gaat knetterhard, bij lozig sputtert dat echt wel hoorquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Volgens mij is die echt, dat was toen op het nieuws een tijd geleden. In 2004 ofzo. Antivries werkt niet echt goed bij temperaturen rond de -50 gr c.
Logo van Zune op zen arm, Zune = Microsoft.. zegt genoeg lijkt mij?quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:37 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
als dit het orgineel was, dan idd: FAIL![]()
[ afbeelding ]
Een beetje Googlen leert dat hij zijn 3 (!!!) Zune tattoos wil laten verwijderenquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Logo van Zune op zen arm, Zune = Microsoft.. zegt genoeg lijkt mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |