What else?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:25 schreef Markster het volgende:
[..]
Die wijven die er zo bijlopen, bedoel je natuurlijk.
Denk je? Ik denk van niet, maar misschien komt dat omdat ik in ZO-Azie woon en helaas soms van dit soort dingen zie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:00 schreef -SG- het volgende:
En Te Nep.
uhmmm,ik snap ze niet of ik ''zie'' t er niet inquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:00 schreef crazy987 het volgende:
[ afbeelding ]
*edit*
nog een paar gevonden op men pc
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
juah, bij de passage daaro.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:11 schreef Markster het volgende:
Zat even de oude topics door te lezen en ag deze, [ afbeelding ], is dit in Almere, weet iemand dat? Ziet er namelijk erg bekend uit (woon zelf i n Almere)
Hey die heb ik gemaaktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:49 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik kwam deze tegen in een ander topic:
[ afbeelding ]
haha, mooi hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:49 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik kwam deze tegen in een ander topic:
[ afbeelding ]
mooi hoor.quote:
fail, deze zit bij het centraal station.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:26 schreef Maax het volgende:
[..]
juah, bij de passage daaro.
links van die bartsmit de straat inlopen, aan de linkerkant zit de winkel.
oh, dan ben ik in de war met een andere hardloopwinkelquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 04:20 schreef Govinda het volgende:
[..]
fail, deze zit bij het centraal station.
idd, aan de buskant en waar de fietsenrekken staan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 04:20 schreef Govinda het volgende:
[..]
fail, deze zit bij het centraal station.
Eigenlijk heet het animequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:25 schreef slindenau het volgende:
[..]
Uhm, dat is een tekenfilm. Daarkan kan de auteur iedereen iedereen laten ownen
met photoshop ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:25 schreef slindenau het volgende:
[..]
Uhm, dat is een tekenfilm. Daarkan kan de auteur iedereen iedereen laten ownen
Uw zoekbewerking - boopity boo i p0wn j00 - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverdquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:18 schreef DomMAXx het volgende:
heeft iemand die boopity boo i p0wn j00 (van lazy town ) afbeelding/avatar ?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:32 schreef DomMAXx het volgende:
het komt namelijk uit een filmpje op youtube van de very funny animated gif video (nummer 455).
nu heb ik dus eerst via vynix het bestand gedownd, het precieze stukje (zie boven ) gecut met video edit software, vervolgens met vidgif geconverteerd, alleen dat grijze scherm aan het einde ? fuk knows hoe ik daar vanaf kom , hij is dus niet perfect
tyvm my friendquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:54 schreef slindenau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aub, de 3 grijze frames verwijderd, gecropped & resized naar 60x60 icon formaat.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk heet het anime
Wel saaie/domme anime overigens.
Uhm nee, dat heet Tekenfilm in het Nederlands. Animatiefilm indien met de PC geanimeerd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eigenlijk heet het anime
Wel saaie/domme anime overigens.
Kan iemand die uitleggen, zo grappig vind ik m nietquote:
Er staat iets van "Warning due to overfeeding some pigeons can become aggressive" op het bordje en dan komt die groter eraan. Hij is wel aardig, maar ik vind hem nou ook weer niet zo super.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 22:04 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Kan iemand die uitleggen, zo grappig vind ik m niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |