What else?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:25 schreef Markster het volgende:
[..]
Die wijven die er zo bijlopen, bedoel je natuurlijk.
Denk je? Ik denk van niet, maar misschien komt dat omdat ik in ZO-Azie woon en helaas soms van dit soort dingen zie.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:00 schreef -SG- het volgende:
En Te Nep.
uhmmm,ik snap ze niet of ik ''zie'' t er niet inquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:00 schreef crazy987 het volgende:
[ afbeelding ]
*edit*
nog een paar gevonden op men pc
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
juah, bij de passage daaro.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 00:11 schreef Markster het volgende:
Zat even de oude topics door te lezen en ag deze, [ afbeelding ], is dit in Almere, weet iemand dat? Ziet er namelijk erg bekend uit (woon zelf i n Almere)
Hey die heb ik gemaaktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:49 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik kwam deze tegen in een ander topic:
[ afbeelding ]
haha, mooi hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:49 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik kwam deze tegen in een ander topic:
[ afbeelding ]
mooi hoor.quote:
fail, deze zit bij het centraal station.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 03:26 schreef Maax het volgende:
[..]
juah, bij de passage daaro.
links van die bartsmit de straat inlopen, aan de linkerkant zit de winkel.
oh, dan ben ik in de war met een andere hardloopwinkelquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 04:20 schreef Govinda het volgende:
[..]
fail, deze zit bij het centraal station.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |