Oh een nieuw topicquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:04 schreef Piles het volgende:
Wat zijn jullie allemaal laat vandaag
Goedemorgen
Ik hou het voorlopig op 'aanwezig'quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:29 schreef on_air het volgende:
[..]
Het lijkt erop. Maar zo voelt het niet.
*schrik*quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:38 schreef Piles het volgende:
BOE!
Staat bij mij ook nog steeds hoog op de lijst met goede nummersquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:36 schreef -Hans- het volgende:
Eine gute morgen !![]()
ready or not van de Fugees blijf ik toch wel een erg aardige single vinden.
Vond dat wel coolquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:20 schreef Feivel1 het volgende:
Live door je performance heen lachen..
quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ouders Katy Perry niet blij met 'I kissed a girl'
Kortzichtige Amerikanen![]()
![]()
.
Ik moest er ook al om lachen jaquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
En tevens, ben ik overigens de enige die die headset die de producers 'dragen' echt lomp groot is?
Ik stoor me er niet aan ;-)quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
En tevens, ben ik overigens de enige die die headset die de producers 'dragen' echt lomp groot is?
Zijn gewoon standaard intercom headsets.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ahh, ik kijk naar de webcam, waar ik Maricha zag heupwiegen op dit nummerquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs beeld bij (via 3VOOR12CENTRAL).
Op de webcam?quote:
Ow wacht ik ken m. Gaat ie zoiets als: "Tu tu dududud tu tu tu bam bam tu tu du du bam du tu tu ! TU TU TU TU TU DU DU BAM BAM BOEM BOEM !" ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:40 schreef borisz het volgende:
Ik zoek gvd een plaat, alleen die plaat heeft geen tekst en ik weet ook geen artiest. Maar die melodie heb ik in mijn kop hangen.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
* verwacht grote donderbuien hier in de straat, er heerste gespannen sfeer hier, overbuur jongen heeft weer een meisje verkracht en kennissen en familie kwamen verhaal halen, politie is nu weg, zoontje lief is nog niet thuisgekomen.
ja dat is hier ook t geval. Alleen zit er zo'n 50 meter tussen mijn overburen omdat er een pleintje tussen ligt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dure koophuizen (280k) tussen sociale huur (400 euro huur)
Ik vraag me nog steeds af hoe ze dat ooit hebben kunnen verzinnen...quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dure koophuizen (280k) tussen sociale huur (400 euro huur)
ongeveer. Vangelis zocht ikquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:47 schreef toma het volgende:
[..]
Ow wacht ik ken m. Gaat ie zoiets als: "Tu tu dududud tu tu tu bam bam tu tu du du bam du tu tu ! TU TU TU TU TU DU DU BAM BAM BOEM BOEM !" ?
Zing zelf een stukje, neem dat op en plaats het hier of in MUZ.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:40 schreef borisz het volgende:
Ik zoek gvd een plaat, alleen die plaat heeft geen tekst en ik weet ook geen artiest. Maar die melodie heb ik in mijn kop hangen.
Ga nu weer naar zo'n situatie verhuizen, huizen 380k en vrije sector huur 1600 euroquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af hoe ze dat ooit hebben kunnen verzinnen...
400 en 1600 is idd een best aardig verschil, kan eigenlijk alleen maar beter worden.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga nu weer naar zo'n situatie verhuizen, huizen 380k en vrije sector huur 1600 euro
denk dat het verschil aanmerkelijk zal zijn
Huur is opzich een goede zaak, maar kan voor problemen zorgenquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
400 en 1600 is idd een best aardig verschil, kan eigenlijk alleen maar beter worden.
Hier zijn in het hele dorp eigenlijk geen huurhuizen te vinden.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
hoe bekrompen zijn die amerikaanse oudes van Kate Perry
quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ouders Katy Perry niet blij met 'I kissed a girl'
Kortzichtige Amerikanen![]()
![]()
.
Dat kon inderdaad wel wat beterquote:Op zondag 17 augustus 2008 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Muziek klinkt goed, zang daarintegen is om te huilen
idd!quote:
Vergeet Stenders niet.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
idd!
Groep die op 3FM toch flink gepushed is door Dolf Jansen.
Even wennen trouwens, Paul op de zondagavond
Dolf was volgens mij veel eerder hiermee, als zal Stenders het op z'n eigen zender wel eerder onder de aandacht gebracht hebben denk ikquote:
KX inderdaad...quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dolf was volgens mij veel eerder hiermee, als zal Stenders het op z'n eigen zender wel eerder onder de aandacht gebracht hebben denk ik
Ik was gisteravond, -nacht en vanochtend in jouw stadje! Was weer errug gezellig...quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Gaaf dat ze zometeen de Editors live gaan uitzenden
Dat is hier ook het geval jaquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:53 schreef toma het volgende:
[..]
ja dat is hier ook t geval. Alleen zit er zo'n 50 meter tussen mijn overburen omdat er een pleintje tussen ligt.
Ooh tof ja ! mooie periode om in de stad te zijn want het stikt er nu helemaal van leuke studentes.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik was gisteravond, -nacht en vanochtend in jouw stadje! Was weer errug gezellig...
En dan op pad zijn met 30 voetballers... Niet iedereen heeft in het hotel geslapenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh tof ja ! mooie periode om in de stad te zijn want het stikt er nu helemaal van leuke studentes.
Editors![]()
Hahaquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En dan op pad zijn met 30 voetballers... Niet iedereen heeft in het hotel geslapen
Haha, hoeveel zijn er zo laveloos geworden dat ze niet meer wisten dat ze in groningen warenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En dan op pad zijn met 30 voetballers... Niet iedereen heeft in het hotel geslapen
Blijf ik zeker even luisteren !quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:58 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen Veenstra vanuit Hilversum met de Lowlands afterparty.
Geinig dat die gast bij jullie speeltquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:57 schreef Sersjee het volgende:
Ook erg grappig: Arjan de Zeeuw speelt nu bij ons, was dus ook mee en sliep dus ook in dat cheapass hotel op de slaapzaal. Zijn commentaar: "het is iets anders dan ik gewend ben..."
Ik heb er gisteren weinig van gehoord (behalve Campingradio dan), want ik zat de hele dag in de Efteling.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:06 schreef borisz het volgende:
Ik heb echt niks van Lowlands meegekregen
Vriend van de trainer, dus ach. Erg leuke vent trouwens.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geinig dat die gast bij jullie speeltHij zal inderdaad wel wat anders zijn gewend want ik lees dat hij ook in Engeland heeft gespeeld.
Ik ben verslaafd aan de OS dus ja ik heb nu sportzomer aan staanquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren weinig van gehoord (behalve Campingradio dan), want ik zat de hele dag in de Efteling.
JIj verslaaft aan sport ,dat heb nou nog nooit aan je gemerktquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan de OS dus ja ik heb nu sportzomer aan staan.
Ik ben er ook, en heb juist vakantiequote:Op zondag 17 augustus 2008 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
vanaf morgen kom ik de overdagploeg ook weer steunen met posten, morgen weer aan het werk
* Sirolf moet morgen ook weer beginnen...quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er ook, en heb juist vakantie
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:17 schreef Sirolf het volgende:
Daarin ga ik toch dat stuk hout van je maar eens ophalen Piles.
Jij vermaakt je wel?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:48 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
je vraagt nu al de hele avond wat iedereen van Lowlands vond. Maar wat vond je er zelf nou van?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:07 schreef MichielV het volgende:
Hallowlands!
Lees de OP eens.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:20 schreef toma het volgende:
Leg eens uit Maricha, (ik post nog niet zo lang in dit topic). Wat is jouw taak bij 3FM? Want volgens mij ben je niet een standaard user. Of sla ik de plank nou helemaal mis?
Ik ben producer van MetMichielquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:20 schreef toma het volgende:
Leg eens uit Maricha, (ik post nog niet zo lang in dit topic). Wat is jouw taak bij 3FM? Want volgens mij ben je niet een standaard user. Of sla ik de plank nou helemaal mis?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:31 schreef muisje-eliza het volgende:
DAMN...tis al half 1![]()
truste allemaal![]()
Nou dat vind ik dus ook!quote:
Op de radio klinkt het wat minder inderdaad (vond de LIVE-opname net niet zo heel erg goed klinken), maar live zijn ze zéér okay!quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:59 schreef toma het volgende:
Ik weet niet waarom. Maar ik ben niet zo kapot van the Infadels
Wat doet pijn?quote:Op maandag 18 augustus 2008 07:32 schreef on_air het volgende:
Oh... nu doet het pijn.
Morrie!quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:32 schreef Sersjee het volgende:
Kent iemand Alexander Curly nog? Brakheid...
O, en goedemorgen
Eric Prydz - Pjanooooquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:05 schreef cosmick het volgende:
Wat is de MH eigenlijk?
Santagold is wel ok !quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:05 schreef cosmick het volgende:
Ha Hans!
Zaterdagnacht nog wel ff LowLands op tv gekeken; vooral SantaGold vond ik wel ok!
Zag gisteren nog een nummer van Pharell (wat ik over het algemeen superkut vind) mét dezelfde Santagold. en dat was verrassend grappig!
Wat is de MH eigenlijk?
En met Ekdomquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:13 schreef -Hans- het volgende:
Ojee, de arbeidsvitaminen zijn natuurlijk net begonnen.. Kan de radio wel weer om.
Roos past veel beter in de avond, imo. Misschien een kwestie van wennen maar op een of andere manier vond ik de combi ook niet heel geslaagd. Nog 2 weken Arbeidsvitaminen lang en daarna een uurtje korter.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
En met Ekdom. Die Roos vond ik eigenlijk niet zo denderend als ik eerlijk ben.
Mensen die verder kijken dan hun neus lang is en/of hun oren groot zijn kennen het natuurlijk al ja-ren.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:15 schreef Sersjee het volgende:
Wat een prachtig nummer is dit toch... Jammer dat zo weinig mensen het kennen.
Lijkt me wel, hij was gisteravond ook al te horen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mensen die verder kijken dan hun neus lang is en/of hun oren groot zijn kennen het natuurlijk al ja-ren.
Zou Mr. Rab Radio er vanmiddag ook weer zijn?
Zou de rest weer in slaap gevallen zijn?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:52 schreef -Hans- het volgende:
Al een half uur stil hier? Wakker worden !
Opzich natuurlijk geen verkeerde zaak om eens echt aan het werk te gaan. Moet ik ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou de rest weer in slaap gevallen zijn?
Of zijn ze gewoon weer aan het werk gegaan?
Ik zit semi-verplicht thuis vandaag. De bouw schiet gewoon dusdanig niet op dat ik vandaag daar toch geen ene fuck uit kan voeren...quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou de rest weer in slaap gevallen zijn?
Of zijn ze gewoon weer aan het werk gegaan?
dat dusquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ikalvast op de aankondiging van Fascination van Alphabeat
.
Teller staat op 373quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ikalvast op de aankondiging van Fascination van Alphabeat
.
3FM zorgt in z'n eentje ervoor dat dat de meest gedraaide plaat van NL is. Blof kan toch nauwelijks méér gedraaid zijn...quote:
Onderschat 538 niet, daar komt ie zowat elk half uur voorbij.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
3FM zorgt in z'n eentje ervoor dat dat de meest gedraaide plaat van NL is. Blof kan toch nauwelijks méér gedraaid zijn...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Onderschat 538 niet, daar komt ie zowat elk half uur voorbij.
Heel blij.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dus we mogen nog blij zijn op 3FM?
Nogal jaquote:
dat was even een knuffelmomentquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:50 schreef Feivel1 het volgende:
Ekdom en Veenstra zijn elkaar weer tegengekomen...
En dan te bedenken dat ik ze op 5 mei al live heb gezien. Toen was het nog leuk...quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:36 schreef -Hans- het volgende:
SlamFM draait zowaar ook de nieuwe van Alphabeat (), maar wat een bagger plaat is dat weer zeg. Soort van vernieuwde versie van Fascination.. maar ja, alles beter dan Fascination..
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat was even een knuffelmoment?
Vroeger.....quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik ze op 5 mei al live heb gezien. Toen was het nog leuk...
Hoe zijn die gasten trouwens live? opname van 3FM vind ik zwaar ruk klinken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:54 schreef Sirolf het volgende:
En dan te bedenken dat ik ze op 5 mei al live heb gezien. Toen was het nog leuk...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:06 schreef gerbenp het volgende:
Hier ben ik ook weer, nog een weekje vakantie.
u hier?quote:
Als 'ie dat zelf zou gaan doen is 'ie niet te zien (videomenger staat in een andere ruimte).quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:30 schreef gerbenp het volgende:
En zal Veenstra gaan spelen met de VideoMerger? :p
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:49 schreef on_air het volgende:
Oeh. Killers.
het nummer is al zo'n jaar of vier oud, dus zou zomaar kunnenquote:
Prima criteria.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
het nummer is al zo'n jaar of vier oud, dus zou zomaar kunnen
Dat weet ik. Maar omdat ie opnieuw is uitgebracht kan het toch wel?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
het nummer is al zo'n jaar of vier oud, dus zou zomaar kunnen
Gad-ver-damme!quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:56 schreef on_air het volgende:
I drink my sugar with coffee and cream.
Ja, ies viesz. Maar ze zingen het.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Gad-ver-damme!
I'll stir fry you in my wok
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:34 schreef Sersjee het volgende:
Een van die zeilbroertjes kwam ik 4 jaar terug tegen in het appartement van een stel hockeydames
quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Maar uhm, wat deed jij dan in het appartement van een stel hockeydames?
Hè jammer. Ik dacht: nu komt 't. Maar neequote:Op maandag 18 augustus 2008 13:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op visite bij de toenmalige vriendin van m'n beste vriend, helaas geen sappige verhalen verder...
Een smiley past bij de bovenstaande reactie:quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
De nieuwe Mika. Kleuterpop
.
Dat ze die kerel ooit met Freddie Mercury durfden te vergelijken.
Tja, ik kan wel verhalen over het uitgebreid koffie drinken met Maartje Scheepstra en Sylvia Karres, maar daar zit je niet echt op te wachten gok ik zo...quote:Op maandag 18 augustus 2008 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hè jammer. Ik dacht: nu komt 't. Maar nee.
Hmnee, da's weer net niet spannend genoegquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, ik kan wel verhalen over het uitgebreid koffie drinken met Maartje Scheepstra en Sylvia Karres, maar daar zit je niet echt op te wachten gok ik zo...
O, je had die shit liever aan willen horen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:52 schreef Sirolf het volgende:
Net toen Armin/Sharon begon dook ik de Schipholtunnel in...
uuhhm de vrijdag is wel tof maar die andere dagen is natuurlijk een stuk minderquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:49 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 is terug.
Ik heb mn rooster, hij gaat wel ;-).
MA: 09.00 - 17.00 (Hmmzz.)
DI: 09.00 - 16.00 (Mweh..)
WO: 08.00 - 16.00 (Mweh..)
DO: 08 - 14.00 (Yihaaaa!)
VR: 09.00 - 12.30 (KLAPPERRRR!)
Ja.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, je had die shit liever aan willen horen?
Mijn roosterquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:49 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 is terug.
Ik heb mn rooster, hij gaat wel ;-).
MA: 09.00 - 17.00 (Hmmzz.)
DI: 09.00 - 16.00 (Mweh..)
WO: 08.00 - 16.00 (Mweh..)
DO: 08 - 14.00 (Yihaaaa!)
VR: 09.00 - 12.30 (KLAPPERRRR!)
Ja, maar ik heb dit jaar niet veel vakken waar ik geregeld huiswerk van krijg, en ik kan drie dagen in de week uitslapenquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm de vrijdag is wel tof maar die andere dagen is natuurlijk een stuk minder
oohh kijk eens aan.. dat is toch best wel te doenquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dit jaar niet veel vakken waar ik geregeld huiswerk van krijg, en ik kan drie dagen in de week uitslapen
Bij ons op school is het om 1) de verplichte 1040 uren te halen 2) drop-outs te voorkomen 3) mensen die gaan werken af te schrikken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oohh kijk eens aan.. dat is toch best wel te doen![]()
Maar ook bij borisz zie ik een dag van na 17:00.. dat was in mijn tijd nog niet zo.
Tja universiteit hequote:Op maandag 18 augustus 2008 15:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oohh kijk eens aan.. dat is toch best wel te doen![]()
Maar ook bij borisz zie ik een dag van na 17:00.. dat was in mijn tijd nog niet zo.
Grappig dat ze het rooster tegenwoordig ook gaan motiverenquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Bij ons op school is het om 1) de verplichte 1040 uren te halen 2) drop-outs te voorkomen 3) mensen die gaan werken af te schrikken.
Die vermoeidheid komt er vandaag en morgen pas uit zekerquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:18 schreef Glacier het volgende:
Middag
Heb net ff een uurtje geslapen, dat Lowlands is toch best wel vermoeiend
Ik vermoed van wel..ben ook wat ziekig eigenlijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:20 schreef borisz het volgende:
Die vermoeidheid komt er vandaag en morgen pas uit zeker
quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel..ben ook wat ziekig eigenlijk
Thnxquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:17 schreef -Hans- het volgende:
Beterschap Glacier !![]()
Hit Me TV stonden toch ook op Lowlands? Heeft iemand die gasten nog zien optreden want ik heb er op 3FM nog niets van gehoord.
Lost dat mijn hoest en koortsig gevoel ook op? Ik heb vanmiddag al wat geslapen overigensquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:18 schreef borisz het volgende:
Ongevraagd Medisch Advies
Het advies is: Slapen![]()
Dat is dan 30 euro voor dit consult
Die plaat is ècht tof.quote:
Hier moet je toch wel vrolijk van worden!quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:52 schreef -Hans- het volgende:
Eej Toma !!!
Geweldige plaat zeg van Anita meyer- why tell me why
quote:
Doe mij maar Rihanna. Alleen al vanwege haar mooie kontjequote:Geweldige plaat zeg van Anita meyer- why tell me why
Zanger vind ik echt goedquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
Thnx
Ik heb Hit Me TV gezien op Lowlands (was niet de bedoeling, maar We Are Scientists was een beetje saai). Ondanks dat het de derde keer was dat ik ze live zag, was het weer leuk!
haha ja die mag er zeker wezen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:54 schreef toma het volgende:
[..]
Doe mij maar Rihanna. Alleen al vanwege haar mooie kontje
Dat bedoel ik. Er is zoveel volk dat bij de naam Anita Meyer meteen denkt dat het ruk is... Open your mind, people! Het swingt nl. de freakin' pan uit.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha ja die mag er zeker wezen.
Sersjee, absoluut ! Toen ik de plaat sinds lang tijd weer hoorde had ik niet verwacht dat het van f*cking Anita Meijer was. 't is gewoon echt een fijne plaat zeg.
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:00 schreef Sersjee het volgende:
Dat bedoel ik. Er is zoveel volk dat bij de naam Anita Meyer meteen denkt dat het ruk is... Open your mind, people! Het swingt nl. de freakin' pan uit.
Nee, nog niet bijgkomen, maar dat geeft niet. Als ik wel was bijgekomen was het niet echt Lowlands (festival) geweest.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Al een beetje bijgekomen van het Lowlands avontuur?
Nog blauwe plekken opgelopen bij het uitdelen van de badeenden?
Het zag er ook heel gevaarlijk uit!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:13 schreef Maricha het volgende:
En die blauwe plekken heb ik er gelukkig niet aan over gehouden, maar scheelde niet veel....ppffff vond het heel eng!
Ik heb echt mijn best gedaan om overal naar toe te gooien, maar zat bijna klem tussen de bezoekers, dozen met eenden en het hek.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow, twee vriendinnen van me hebben geprobeerd op Lowlands een badeendje voor me te scoren, maar volgens hen was het onmogelijk... Dat wordt creatief worden en op een andere manier een badeend te pakken krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |