Oh een nieuw topicquote:Op zondag 17 augustus 2008 12:04 schreef Piles het volgende:
Wat zijn jullie allemaal laat vandaag
Goedemorgen
Ik hou het voorlopig op 'aanwezig'quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:29 schreef on_air het volgende:
[..]
Het lijkt erop. Maar zo voelt het niet.
*schrik*quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:38 schreef Piles het volgende:
BOE!
Staat bij mij ook nog steeds hoog op de lijst met goede nummersquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:36 schreef -Hans- het volgende:
Eine gute morgen !![]()
ready or not van de Fugees blijf ik toch wel een erg aardige single vinden.
Vond dat wel coolquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:20 schreef Feivel1 het volgende:
Live door je performance heen lachen..
quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ouders Katy Perry niet blij met 'I kissed a girl'
Kortzichtige Amerikanen![]()
![]()
.
Ik moest er ook al om lachen jaquote:Op zondag 17 augustus 2008 16:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
En tevens, ben ik overigens de enige die die headset die de producers 'dragen' echt lomp groot is?
Ik stoor me er niet aan ;-)quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
En tevens, ben ik overigens de enige die die headset die de producers 'dragen' echt lomp groot is?
Zijn gewoon standaard intercom headsets.quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ahh, ik kijk naar de webcam, waar ik Maricha zag heupwiegen op dit nummerquote:Op zondag 17 augustus 2008 17:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs beeld bij (via 3VOOR12CENTRAL).
Op de webcam?quote:
Ow wacht ik ken m. Gaat ie zoiets als: "Tu tu dududud tu tu tu bam bam tu tu du du bam du tu tu ! TU TU TU TU TU DU DU BAM BAM BOEM BOEM !" ?quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:40 schreef borisz het volgende:
Ik zoek gvd een plaat, alleen die plaat heeft geen tekst en ik weet ook geen artiest. Maar die melodie heb ik in mijn kop hangen.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
* verwacht grote donderbuien hier in de straat, er heerste gespannen sfeer hier, overbuur jongen heeft weer een meisje verkracht en kennissen en familie kwamen verhaal halen, politie is nu weg, zoontje lief is nog niet thuisgekomen.
ja dat is hier ook t geval. Alleen zit er zo'n 50 meter tussen mijn overburen omdat er een pleintje tussen ligt.quote:Op zondag 17 augustus 2008 19:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dure koophuizen (280k) tussen sociale huur (400 euro huur)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |