Zou de rest weer in slaap gevallen zijn?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:52 schreef -Hans- het volgende:
Al een half uur stil hier? Wakker worden !
Opzich natuurlijk geen verkeerde zaak om eens echt aan het werk te gaan. Moet ik ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou de rest weer in slaap gevallen zijn?
Of zijn ze gewoon weer aan het werk gegaan?
Ik zit semi-verplicht thuis vandaag. De bouw schiet gewoon dusdanig niet op dat ik vandaag daar toch geen ene fuck uit kan voeren...quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou de rest weer in slaap gevallen zijn?
Of zijn ze gewoon weer aan het werk gegaan?
dat dusquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ikalvast op de aankondiging van Fascination van Alphabeat
.
Teller staat op 373quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ikalvast op de aankondiging van Fascination van Alphabeat
.
3FM zorgt in z'n eentje ervoor dat dat de meest gedraaide plaat van NL is. Blof kan toch nauwelijks méér gedraaid zijn...quote:
Onderschat 538 niet, daar komt ie zowat elk half uur voorbij.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
3FM zorgt in z'n eentje ervoor dat dat de meest gedraaide plaat van NL is. Blof kan toch nauwelijks méér gedraaid zijn...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Onderschat 538 niet, daar komt ie zowat elk half uur voorbij.
Heel blij.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dus we mogen nog blij zijn op 3FM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |