Zou de rest weer in slaap gevallen zijn?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:52 schreef -Hans- het volgende:
Al een half uur stil hier? Wakker worden !
Opzich natuurlijk geen verkeerde zaak om eens echt aan het werk te gaan. Moet ik ookquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou de rest weer in slaap gevallen zijn?
Of zijn ze gewoon weer aan het werk gegaan?
Ik zit semi-verplicht thuis vandaag. De bouw schiet gewoon dusdanig niet op dat ik vandaag daar toch geen ene fuck uit kan voeren...quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou de rest weer in slaap gevallen zijn?
Of zijn ze gewoon weer aan het werk gegaan?
dat dusquote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ikalvast op de aankondiging van Fascination van Alphabeat
.
Teller staat op 373quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ikalvast op de aankondiging van Fascination van Alphabeat
.
3FM zorgt in z'n eentje ervoor dat dat de meest gedraaide plaat van NL is. Blof kan toch nauwelijks méér gedraaid zijn...quote:
Onderschat 538 niet, daar komt ie zowat elk half uur voorbij.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
3FM zorgt in z'n eentje ervoor dat dat de meest gedraaide plaat van NL is. Blof kan toch nauwelijks méér gedraaid zijn...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Onderschat 538 niet, daar komt ie zowat elk half uur voorbij.
Heel blij.quote:Op maandag 18 augustus 2008 10:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dus we mogen nog blij zijn op 3FM?
Nogal jaquote:
dat was even een knuffelmomentquote:Op maandag 18 augustus 2008 11:50 schreef Feivel1 het volgende:
Ekdom en Veenstra zijn elkaar weer tegengekomen...
En dan te bedenken dat ik ze op 5 mei al live heb gezien. Toen was het nog leuk...quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:36 schreef -Hans- het volgende:
SlamFM draait zowaar ook de nieuwe van Alphabeat (), maar wat een bagger plaat is dat weer zeg. Soort van vernieuwde versie van Fascination.. maar ja, alles beter dan Fascination..
quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat was even een knuffelmoment?
Vroeger.....quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik ze op 5 mei al live heb gezien. Toen was het nog leuk...
Hoe zijn die gasten trouwens live? opname van 3FM vind ik zwaar ruk klinken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 11:54 schreef Sirolf het volgende:
En dan te bedenken dat ik ze op 5 mei al live heb gezien. Toen was het nog leuk...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:06 schreef gerbenp het volgende:
Hier ben ik ook weer, nog een weekje vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |