* Sirolf moet morgen ook weer beginnen...quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben er ook, en heb juist vakantie
quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:17 schreef Sirolf het volgende:
Daarin ga ik toch dat stuk hout van je maar eens ophalen Piles.
Jij vermaakt je wel?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:48 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
je vraagt nu al de hele avond wat iedereen van Lowlands vond. Maar wat vond je er zelf nou van?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:07 schreef MichielV het volgende:
Hallowlands!
Lees de OP eens.quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:20 schreef toma het volgende:
Leg eens uit Maricha, (ik post nog niet zo lang in dit topic). Wat is jouw taak bij 3FM? Want volgens mij ben je niet een standaard user. Of sla ik de plank nou helemaal mis?
Ik ben producer van MetMichielquote:Op maandag 18 augustus 2008 00:20 schreef toma het volgende:
Leg eens uit Maricha, (ik post nog niet zo lang in dit topic). Wat is jouw taak bij 3FM? Want volgens mij ben je niet een standaard user. Of sla ik de plank nou helemaal mis?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:31 schreef muisje-eliza het volgende:
DAMN...tis al half 1![]()
truste allemaal![]()
Nou dat vind ik dus ook!quote:
Op de radio klinkt het wat minder inderdaad (vond de LIVE-opname net niet zo heel erg goed klinken), maar live zijn ze zéér okay!quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:59 schreef toma het volgende:
Ik weet niet waarom. Maar ik ben niet zo kapot van the Infadels
Wat doet pijn?quote:Op maandag 18 augustus 2008 07:32 schreef on_air het volgende:
Oh... nu doet het pijn.
Morrie!quote:Op maandag 18 augustus 2008 08:32 schreef Sersjee het volgende:
Kent iemand Alexander Curly nog? Brakheid...
O, en goedemorgen
Eric Prydz - Pjanooooquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:05 schreef cosmick het volgende:
Wat is de MH eigenlijk?
Santagold is wel ok !quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:05 schreef cosmick het volgende:
Ha Hans!
Zaterdagnacht nog wel ff LowLands op tv gekeken; vooral SantaGold vond ik wel ok!
Zag gisteren nog een nummer van Pharell (wat ik over het algemeen superkut vind) mét dezelfde Santagold. en dat was verrassend grappig!
Wat is de MH eigenlijk?
En met Ekdomquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:13 schreef -Hans- het volgende:
Ojee, de arbeidsvitaminen zijn natuurlijk net begonnen.. Kan de radio wel weer om.
Roos past veel beter in de avond, imo. Misschien een kwestie van wennen maar op een of andere manier vond ik de combi ook niet heel geslaagd. Nog 2 weken Arbeidsvitaminen lang en daarna een uurtje korter.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
En met Ekdom. Die Roos vond ik eigenlijk niet zo denderend als ik eerlijk ben.
Mensen die verder kijken dan hun neus lang is en/of hun oren groot zijn kennen het natuurlijk al ja-ren.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:15 schreef Sersjee het volgende:
Wat een prachtig nummer is dit toch... Jammer dat zo weinig mensen het kennen.
Lijkt me wel, hij was gisteravond ook al te horen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Mensen die verder kijken dan hun neus lang is en/of hun oren groot zijn kennen het natuurlijk al ja-ren.
Zou Mr. Rab Radio er vanmiddag ook weer zijn?
Zou de rest weer in slaap gevallen zijn?quote:Op maandag 18 augustus 2008 09:52 schreef -Hans- het volgende:
Al een half uur stil hier? Wakker worden !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |