KX inderdaad...quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dolf was volgens mij veel eerder hiermee, als zal Stenders het op z'n eigen zender wel eerder onder de aandacht gebracht hebben denk ik
Ik was gisteravond, -nacht en vanochtend in jouw stadje! Was weer errug gezellig...quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Gaaf dat ze zometeen de Editors live gaan uitzenden
Dat is hier ook het geval jaquote:Op zondag 17 augustus 2008 19:53 schreef toma het volgende:
[..]
ja dat is hier ook t geval. Alleen zit er zo'n 50 meter tussen mijn overburen omdat er een pleintje tussen ligt.
Ooh tof ja ! mooie periode om in de stad te zijn want het stikt er nu helemaal van leuke studentes.quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik was gisteravond, -nacht en vanochtend in jouw stadje! Was weer errug gezellig...
En dan op pad zijn met 30 voetballers... Niet iedereen heeft in het hotel geslapenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh tof ja ! mooie periode om in de stad te zijn want het stikt er nu helemaal van leuke studentes.
Editors![]()
Hahaquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En dan op pad zijn met 30 voetballers... Niet iedereen heeft in het hotel geslapen
Haha, hoeveel zijn er zo laveloos geworden dat ze niet meer wisten dat ze in groningen warenquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
En dan op pad zijn met 30 voetballers... Niet iedereen heeft in het hotel geslapen
Blijf ik zeker even luisteren !quote:Op zondag 17 augustus 2008 22:58 schreef Sirolf het volgende:
Zometeen Veenstra vanuit Hilversum met de Lowlands afterparty.
Geinig dat die gast bij jullie speeltquote:Op zondag 17 augustus 2008 22:57 schreef Sersjee het volgende:
Ook erg grappig: Arjan de Zeeuw speelt nu bij ons, was dus ook mee en sliep dus ook in dat cheapass hotel op de slaapzaal. Zijn commentaar: "het is iets anders dan ik gewend ben..."
Ik heb er gisteren weinig van gehoord (behalve Campingradio dan), want ik zat de hele dag in de Efteling.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:06 schreef borisz het volgende:
Ik heb echt niks van Lowlands meegekregen
Vriend van de trainer, dus ach. Erg leuke vent trouwens.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geinig dat die gast bij jullie speeltHij zal inderdaad wel wat anders zijn gewend want ik lees dat hij ook in Engeland heeft gespeeld.
Ik ben verslaafd aan de OS dus ja ik heb nu sportzomer aan staanquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb er gisteren weinig van gehoord (behalve Campingradio dan), want ik zat de hele dag in de Efteling.
JIj verslaaft aan sport ,dat heb nou nog nooit aan je gemerktquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan de OS dus ja ik heb nu sportzomer aan staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |