Ja.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
O, je had die shit liever aan willen horen?
Mijn roosterquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:49 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 is terug.
Ik heb mn rooster, hij gaat wel ;-).
MA: 09.00 - 17.00 (Hmmzz.)
DI: 09.00 - 16.00 (Mweh..)
WO: 08.00 - 16.00 (Mweh..)
DO: 08 - 14.00 (Yihaaaa!)
VR: 09.00 - 12.30 (KLAPPERRRR!)
Ja, maar ik heb dit jaar niet veel vakken waar ik geregeld huiswerk van krijg, en ik kan drie dagen in de week uitslapenquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm de vrijdag is wel tof maar die andere dagen is natuurlijk een stuk minder
oohh kijk eens aan.. dat is toch best wel te doenquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:09 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dit jaar niet veel vakken waar ik geregeld huiswerk van krijg, en ik kan drie dagen in de week uitslapen
Bij ons op school is het om 1) de verplichte 1040 uren te halen 2) drop-outs te voorkomen 3) mensen die gaan werken af te schrikken.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oohh kijk eens aan.. dat is toch best wel te doen![]()
Maar ook bij borisz zie ik een dag van na 17:00.. dat was in mijn tijd nog niet zo.
Tja universiteit hequote:Op maandag 18 augustus 2008 15:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oohh kijk eens aan.. dat is toch best wel te doen![]()
Maar ook bij borisz zie ik een dag van na 17:00.. dat was in mijn tijd nog niet zo.
Grappig dat ze het rooster tegenwoordig ook gaan motiverenquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:22 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Bij ons op school is het om 1) de verplichte 1040 uren te halen 2) drop-outs te voorkomen 3) mensen die gaan werken af te schrikken.
Die vermoeidheid komt er vandaag en morgen pas uit zekerquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:18 schreef Glacier het volgende:
Middag
Heb net ff een uurtje geslapen, dat Lowlands is toch best wel vermoeiend
Ik vermoed van wel..ben ook wat ziekig eigenlijkquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:20 schreef borisz het volgende:
Die vermoeidheid komt er vandaag en morgen pas uit zeker
quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:48 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel..ben ook wat ziekig eigenlijk
Thnxquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:17 schreef -Hans- het volgende:
Beterschap Glacier !![]()
Hit Me TV stonden toch ook op Lowlands? Heeft iemand die gasten nog zien optreden want ik heb er op 3FM nog niets van gehoord.
Lost dat mijn hoest en koortsig gevoel ook op? Ik heb vanmiddag al wat geslapen overigensquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:18 schreef borisz het volgende:
Ongevraagd Medisch Advies
Het advies is: Slapen![]()
Dat is dan 30 euro voor dit consult
Die plaat is ècht tof.quote:
Hier moet je toch wel vrolijk van worden!quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:52 schreef -Hans- het volgende:
Eej Toma !!!
Geweldige plaat zeg van Anita meyer- why tell me why
quote:
Doe mij maar Rihanna. Alleen al vanwege haar mooie kontjequote:Geweldige plaat zeg van Anita meyer- why tell me why
Zanger vind ik echt goedquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:29 schreef Glacier het volgende:
[..]
Thnx
Ik heb Hit Me TV gezien op Lowlands (was niet de bedoeling, maar We Are Scientists was een beetje saai). Ondanks dat het de derde keer was dat ik ze live zag, was het weer leuk!
haha ja die mag er zeker wezen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:54 schreef toma het volgende:
[..]
Doe mij maar Rihanna. Alleen al vanwege haar mooie kontje
Dat bedoel ik. Er is zoveel volk dat bij de naam Anita Meyer meteen denkt dat het ruk is... Open your mind, people! Het swingt nl. de freakin' pan uit.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha ja die mag er zeker wezen.
Sersjee, absoluut ! Toen ik de plaat sinds lang tijd weer hoorde had ik niet verwacht dat het van f*cking Anita Meijer was. 't is gewoon echt een fijne plaat zeg.
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:00 schreef Sersjee het volgende:
Dat bedoel ik. Er is zoveel volk dat bij de naam Anita Meyer meteen denkt dat het ruk is... Open your mind, people! Het swingt nl. de freakin' pan uit.
Nee, nog niet bijgkomen, maar dat geeft niet. Als ik wel was bijgekomen was het niet echt Lowlands (festival) geweest.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:04 schreef Broekie het volgende:
[..]
Al een beetje bijgekomen van het Lowlands avontuur?
Nog blauwe plekken opgelopen bij het uitdelen van de badeenden?
Het zag er ook heel gevaarlijk uit!quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:13 schreef Maricha het volgende:
En die blauwe plekken heb ik er gelukkig niet aan over gehouden, maar scheelde niet veel....ppffff vond het heel eng!
Ik heb echt mijn best gedaan om overal naar toe te gooien, maar zat bijna klem tussen de bezoekers, dozen met eenden en het hek.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Ow, twee vriendinnen van me hebben geprobeerd op Lowlands een badeendje voor me te scoren, maar volgens hen was het onmogelijk... Dat wordt creatief worden en op een andere manier een badeend te pakken krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |