Nee. Maar nu je 't zegt, ze heeft zeker iets van haar weg!quote:
O jee, ik ben juist heel mainstream.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
Nee. Wel een actrice, niet heel erg bekend, meer in het alternatieve circuit.
Dat valt me dan weer tegen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
O jee, ik ben juist heel mainstream.
Ach, wat vervelend. Hoe is 't nu met haar?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ze heeft veel films gemaakt met haar man, maar hij is inmiddels overleden.
Wel goed, geloof ik. Ze ging meer richting mainstream na zijn overlijden. Inmiddels zal ze toch tegen de zeventig lopen? Even zoeken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach, wat vervelend. Hoe is 't nu met haar?
Godzijdank heeft die niks over de US of A te zeggenquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Mag ze dan van Donner al met pensioen?
Hoeveel vingers heeft hij eigenlijk aan z'n rechterhand?quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:00 schreef Gellius het volgende:
Weet die man wel waar een oculair voor dient? Of is het een geograaf?
Scherp. Zeer scherp. I smell a rat.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoeveel vingers heeft hij eigenlijk aan z'n rechterhand?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:09 schreef Scrutinizer het volgende:
M'n hoofd doet het niet echt vandaag. Het zal de maansverduistering wel zijn.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:15 schreef NoCigar het volgende:
Het is Gena Rowlands van o.m. het prachtige Woman under inflence.
Tong heeft niets gemist hoor. Tong lurkt heel veel maar post niet heel vaak.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:54 schreef Gellius het volgende:
Wat jammer dat Tong dit heeft moeten missen.
Misschien heeft ze het hele weekend naar haar iPod geluisterd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:02 schreef Gellius het volgende:
Diaan houdt toch niet van livemuziek?
Ondanks dat ik erg weinig zin had, heb ik me prima vermaaktquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was 't wat? Lowlands, bedoel ik.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
De Echo tent is speciaal voor zwangeren, zeker?
Heb je weer werk dan? Of is het nog je oude werk?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga naar m'n werkIk weet nu al dat het een drama wordt vandaag. En er zullen nog vele drama's volgen.
Zelfde soort werk, zelfde werkgever. Hoewel ik nu al begin, pas vanaf 2 september een contract. Tot nu toe hebben ze zich werkelijk aan geen van alle afspraken gehouden en zijn er deze zomer héle vreemde beslissingen genomen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je weer werk dan? Of is het nog je oude werk?
Thanksquote:In ieder geval heel veel succesen sterkte met al die drama's!
Nou dat geeft hoop voor de toekomstquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zelfde soort werk, zelfde werkgever. Hoewel ik nu al begin, pas vanaf 2 september een contract. Tot nu toe hebben ze zich werkelijk aan geen van alle afspraken gehouden en zijn er deze zomer héle vreemde beslissingen genomen.
[..]
quote:Thanks
Amerikaans TV-Ikoonquote:
Je kunt beter een plaatje posten zoals we 'm wél kennen.quote:
Is goedquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:41 schreef rundin het volgende:
Millie vanilliBen ik nu ook een genie?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is goed, maar een genie? Neen... Kijk tong80 is heel bescheiden. Die laat het ons zeggen en vraagt er niet eens om
![]()
Dan ben je pas echt een genie!
De Ruyschstraat, bedoel je?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:02 schreef Gellius het volgende:
Scrutinizer! Er staan nu zelfs betimmerde plantenbakken in het nette gedeelte van de Ruysstraat! When will this stop?
Hm. Juist. Je kent ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Ruyschstraat, bedoel je?
Ik heb gehoord dat dit soort plantenbakken ook nog langs de gehele Ceintuurbaan, Roelof Hartstraat en Van Baerlestraat komen te staan.quote:
Af en toe een plaatje posten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog meer tips? ik schrijf mee
Damn. Een klassieke omtrekkende beweging.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dit soort plantenbakken ook nog langs de gehele Ceintuurbaan, Roelof Hartstraat en Van Baerlestraat komen te staan.
Zoiets?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Af en toe een plaatje posten.
En dan niet alle tips tegerlijk maar post voor post.
Daar gaan we weerquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar gaan we weer![]()
Overigens keek ik hier rond het middaguur en zag ik ook dat het Jagger was. Maar ik post nooit in de baas z'n tijd, dat is namelijk onfatsoenlijkMaar als we het dus over genieën hebben...
Lurken is net zo schuldig als posten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik post nooit in de baas z'n tijd, dat is namelijk onfatsoenlijk
Je denkt toch niet dat ik uuuuren aan het lurken ben, hè. Daar heb ik helemaal geen tijd voor, ik ben aan het werkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:22 schreef wyccie het volgende:
Lurken is net zo schuldig als posten.
Wyccie is een keurig meisje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
Waar is ze danLigt ze te pitten omdat ze de beest heeft uitgehangen in Portugal?
Dat zou wyccie nooit doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ik bedoel ook dat ze haar tong heeft uitgestoken naar de suppoost van een museum, of zo.
Ze zou me teleurstellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
Toen hij net even wegkeek! Vast wel.
Ik denk dat ze opgetreden heeft met een volksdansgroep.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
Wat denk jij dan dat ze in Portugal heeft gedaan?
Haha, ik zit gewoon voor de tv.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je een afspraakje met haar in het Holland Heineken Huis?
Yep wel heel onverwacht zoals haar carierre is gegaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:42 schreef Z het volgende:
Zo'n schoonheid, met zo'n tongval, blijft apart.
Nergens voor nodig. De suppoosten daar zijn allemaal erg vriendelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ik bedoel ook dat ze haar tong heeft uitgestoken naar de suppoost van een museum, of zo.
In Nederland ook hoor, vooral de nachtwakers zijn heel aardig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. De suppoosten daar zijn allemaal erg vriendelijk.
Night at the Museum laat het allemaal zienquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
...., vooral de nachtwakers zijn heel aardig.
Da';s waar, daar hebben we www.buienradar.nl voor:quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe moet ik dat nou weten, ik kan toch niet op twee (of drie, of vier) plaatsen tegelijk zijn?![]()
De buitjes zijn onder mij doorgegaan zie ikquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:43 schreef Wickedangel het volgende:
Daar had ik net gekekenEn zag dat de buien vanaf Engeland recht over mijn huis trokken
Namens Diaan:quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 01:34 schreef Wickedangel het volgende:
Hoe moet ik dat nou weten, ik kan toch niet op twee (of drie, of vier) plaatsen tegelijk zijn?![]()
Diaan, is het een muzikant? Komt me heel bekend voor.
Namens Wickedangel:quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Namens Diaan:
Is geen muzikant...
Een riviertje in zweden. Een vendelzwaaier zwaait naar die rivier.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:45 schreef wyccie het volgende:
Wat is een vendel?
Nou lokaal, er zijn best een hoop riviertjes in Zweden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een riviertje in zweden. Een vendelzwaaier zwaait naar die rivier.
Een erg lokale sport dus.
Dat weet ik niet zeker, ik ben al meer dan 25 jaar niet in Zweden geweest.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:51 schreef brother52 het volgende:
Dat wel, maar die heten niet allemaal Vendel neem ik aan.
Misschien is het vendelzwaaien in Zweden wel in strijd met de Europeesche regels en dus verboten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:55 schreef qonmann het volgende:
Toen was Zweden nog geen lid van de EU
er is veel veranderd sindsdien..misschien zelfs namen van rivieren
met censuur ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou wyccie een Chinees internet-abonnement hebben? Dat ze maar 1 minuut per dag verbinding heeft?
Ah, altijd handig voor wanneer je een gat in de muur hebt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:01 schreef peaceman het volgende:
Een Vlaamse schrijver/dichter.
Maar een goed einde wordt langer onthouden dan een goed begin.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind dichters zo negatief, ik vind openers over het algemeen veel positiever.
Een goed einde? Daar is geen beginnen aanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar een goed einde wordt langer onthouden dan een goed begin.
Dat is wel erg negatief voor iemand die openers positief vindt....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een goed einde? Daar is geen beginnen aan
Dan ga ik maar even douchen, m'n poriën gaan daar van open.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is wel erg negatief voor iemand die openers positief vindt....
mooi, dan kun je straks even die kerel zijn naam raden, zodat je die porien weer kunt dichtenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan ga ik maar even douchen, m'n poriën gaan daar van open.
Die lui zijn juist 24/7 online en gamen zichzelf de dood in.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou wyccie een Chinees internet-abonnement hebben? Dat ze maar 1 minuut per dag verbinding heeft?
Alleen als je in Limburg woont....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:16 schreef wyccie het volgende:
Is een vendelzwaaier dan hetzelfde als een vaandeldrager?
Als die vaandeldrager dronken is of lijdt aan ADHDquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:16 schreef wyccie het volgende:
Is een vendelzwaaier dan hetzelfde als een vaandeldrager?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:01 schreef peaceman het volgende:
Een Vlaamse schrijver/dichter.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:25 schreef brother52 het volgende:
Dan is het één van de nightwriters.
Das dan nu zo'n beetje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:42 schreef tong80 het volgende:
Over 2 uur ben ik 24 uur wakker.
Weltyrusten tongquote:Ik ga zo weltyrusten zeggen
Bij mijn werk zijn een aantal veranderingen bedacht door iemand met een goede babbel. Het lijkt er echter op dat hij er maar bar weinig van begrijpt en dat een aantal wijzigingen alleen ten behoeve van hemzelf zijn. Alle, jarenlang beproefde, logica is overboord gezet. Alsof de letters van je toetsenbord ineens in alfabetische volgorde gezet zijn met uitzondering van de letters J en X, P en C. Verder moet je verticaal schrijven om het horizontaal uitgeprint te krijgen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:14 schreef wyccie het volgende:
Ik heb hetzelfde met mijn studie.
Nagenieten van Portugal?quote:Vandaag weer bijna een hele dag verspild aan niets doen. Maar dat is ook wel lekker in de vakantie. Nu maar eens lekker op bed gaan lezen en filmpje kijken.
Zal ik er 1 doen dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 03:31 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij is er momenteel niks te raden.
Het is geniale cover van een nummer met daarin een ding waar elke man weleens met in de knoop zit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 04:16 schreef tong80 het volgende:
Geen idee. Niet mijn genre ben ik bang
De nightwriter van Diaan staat nog open volgens mij.quote:Op maandag 25 augustus 2008 03:31 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij is er momenteel niks te raden.
Kan ik me wel voorstellen hoor, hij is (ook nog) niet echt bekend in Nederland denk ik.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:41 schreef tong80 het volgende:
Alles goed.
Ik kende jouw man ecvht niet
Volgens mij heb jij zowat alle records op Fok! in handen. En toch ben je zo gewoon gebleven, huldequote:Op maandag 25 augustus 2008 15:09 schreef tong80 het volgende:
Heb ik het record goeiemorgen zegen zonder5 een plaatje inmiddels ver5broken ?
Geniaal zou ik die houding van Tong willen noemen...quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij zowat alle records op Fok! in handen. En toch ben je zo gewoon gebleven, hulde
Nu weer beter?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Net wakker en een slecht humeur.
Mwah. Gister tot half 4 's nachts gewerkt, morgen om 8 uur 's ochtends beginnenquote:
Aangezien ze in de verste verte niet op mevrouw Olin lijkt, zal het idd wel Jane Birkin zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:58 schreef Gellius het volgende:
Ik dacht even dat het Lena Olin was, maar het zal wel Jane Birkin zijn.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
En kreeg net een mailtje van een vriendin. Heeft dit weekend te maken gehad met zinloos geweld, twee vrienden van haar zijn in elkaar geslagen, zijzelf heeft een gebroken neus opgelopen
Ja, zo heet dat geloof ik. Grappige 'nieuws'berichtjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:42 schreef Gellius het volgende:
Kladblok?
Die ken ik, dat is die mevrouw die bekend werd door de Birkin bag, van Hermès!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
Aangezien ze in de verste verte niet op mevrouw Olin lijkt, zal het idd wel Jane Birkin zijn.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:33 schreef Z het volgende:
Het is de enige serie die ik volg, dus is het een leuke serie.
Das uit de tijd van Joris Driepinter en Japie Kingkorn....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:26 schreef tong80 het volgende:
Popla van plezier.
Dat is van voor jouw tijd denk ik.
Drie glazen melok per dagquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:39 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Das uit de tijd van Joris Driepinter en Japie Kingkorn....
Een bekende Bommelaar wordt nog steeds de Bums genoemd. Vanwegen het brood dat ie bezorgdequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:42 schreef fotoloog het volgende:
'King korn vond ik best wel lekker brood,en melk van Veralac
In die tijd had je van die voetbalplaates verzamelbums met alle eredivisie elftallen met een wit hoofd, en dan kocht je een pakkie voetbalplaatjes voor 10 cent en die plakte je eroverheen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een bekende Bommelaar wordt nog steeds de Bums genoemd. Vanwegen het brood dat ie bezorgde
Paniniquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:50 schreef fotoloog het volgende:
[..]
In die tijd had je van die voetbalplaates verzamelbums met alle eredivisie elftallen met een wit hoofd, en dan kocht je een pakkie voetbalplaatjes voor 10 cent en die plakte je eroverheen...
Dick van Dijk had ik altijd dubbel.Vasovic was zeldzaam..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |