Een riviertje in zweden. Een vendelzwaaier zwaait naar die rivier.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:45 schreef wyccie het volgende:
Wat is een vendel?
Nou lokaal, er zijn best een hoop riviertjes in Zweden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een riviertje in zweden. Een vendelzwaaier zwaait naar die rivier.
Een erg lokale sport dus.
Dat weet ik niet zeker, ik ben al meer dan 25 jaar niet in Zweden geweest.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:51 schreef brother52 het volgende:
Dat wel, maar die heten niet allemaal Vendel neem ik aan.
Misschien is het vendelzwaaien in Zweden wel in strijd met de Europeesche regels en dus verboten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:55 schreef qonmann het volgende:
Toen was Zweden nog geen lid van de EU
er is veel veranderd sindsdien..misschien zelfs namen van rivieren
met censuur ?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou wyccie een Chinees internet-abonnement hebben? Dat ze maar 1 minuut per dag verbinding heeft?
Ah, altijd handig voor wanneer je een gat in de muur hebt.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:01 schreef peaceman het volgende:
Een Vlaamse schrijver/dichter.
Maar een goed einde wordt langer onthouden dan een goed begin.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind dichters zo negatief, ik vind openers over het algemeen veel positiever.
Een goed einde? Daar is geen beginnen aanquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar een goed einde wordt langer onthouden dan een goed begin.
Dat is wel erg negatief voor iemand die openers positief vindt....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een goed einde? Daar is geen beginnen aan
Dan ga ik maar even douchen, m'n poriën gaan daar van open.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is wel erg negatief voor iemand die openers positief vindt....
mooi, dan kun je straks even die kerel zijn naam raden, zodat je die porien weer kunt dichtenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan ga ik maar even douchen, m'n poriën gaan daar van open.
Die lui zijn juist 24/7 online en gamen zichzelf de dood in.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou wyccie een Chinees internet-abonnement hebben? Dat ze maar 1 minuut per dag verbinding heeft?
Alleen als je in Limburg woont....quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:16 schreef wyccie het volgende:
Is een vendelzwaaier dan hetzelfde als een vaandeldrager?
Als die vaandeldrager dronken is of lijdt aan ADHDquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:16 schreef wyccie het volgende:
Is een vendelzwaaier dan hetzelfde als een vaandeldrager?
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:01 schreef peaceman het volgende:
Een Vlaamse schrijver/dichter.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:25 schreef brother52 het volgende:
Dan is het één van de nightwriters.
Das dan nu zo'n beetje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:42 schreef tong80 het volgende:
Over 2 uur ben ik 24 uur wakker.
Weltyrusten tongquote:Ik ga zo weltyrusten zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |