Heb je weer werk dan? Of is het nog je oude werk?quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga naar m'n werkIk weet nu al dat het een drama wordt vandaag. En er zullen nog vele drama's volgen.
Zelfde soort werk, zelfde werkgever. Hoewel ik nu al begin, pas vanaf 2 september een contract. Tot nu toe hebben ze zich werkelijk aan geen van alle afspraken gehouden en zijn er deze zomer héle vreemde beslissingen genomen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je weer werk dan? Of is het nog je oude werk?
Thanksquote:In ieder geval heel veel succesen sterkte met al die drama's!
Nou dat geeft hoop voor de toekomstquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zelfde soort werk, zelfde werkgever. Hoewel ik nu al begin, pas vanaf 2 september een contract. Tot nu toe hebben ze zich werkelijk aan geen van alle afspraken gehouden en zijn er deze zomer héle vreemde beslissingen genomen.
[..]
quote:Thanks
Amerikaans TV-Ikoonquote:
Je kunt beter een plaatje posten zoals we 'm wél kennen.quote:
Is goedquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:41 schreef rundin het volgende:
Millie vanilliBen ik nu ook een genie?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is goed, maar een genie? Neen... Kijk tong80 is heel bescheiden. Die laat het ons zeggen en vraagt er niet eens om
![]()
Dan ben je pas echt een genie!
De Ruyschstraat, bedoel je?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:02 schreef Gellius het volgende:
Scrutinizer! Er staan nu zelfs betimmerde plantenbakken in het nette gedeelte van de Ruysstraat! When will this stop?
Hm. Juist. Je kent ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Ruyschstraat, bedoel je?
Ik heb gehoord dat dit soort plantenbakken ook nog langs de gehele Ceintuurbaan, Roelof Hartstraat en Van Baerlestraat komen te staan.quote:
Af en toe een plaatje posten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog meer tips? ik schrijf mee
Damn. Een klassieke omtrekkende beweging.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dit soort plantenbakken ook nog langs de gehele Ceintuurbaan, Roelof Hartstraat en Van Baerlestraat komen te staan.
Zoiets?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Af en toe een plaatje posten.
En dan niet alle tips tegerlijk maar post voor post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |