Nee. Maar nu je 't zegt, ze heeft zeker iets van haar weg!quote:
O jee, ik ben juist heel mainstream.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
Nee. Wel een actrice, niet heel erg bekend, meer in het alternatieve circuit.
Dat valt me dan weer tegen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
O jee, ik ben juist heel mainstream.
Ach, wat vervelend. Hoe is 't nu met haar?quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
Ze heeft veel films gemaakt met haar man, maar hij is inmiddels overleden.
Wel goed, geloof ik. Ze ging meer richting mainstream na zijn overlijden. Inmiddels zal ze toch tegen de zeventig lopen? Even zoeken.quote:Op zondag 17 augustus 2008 01:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach, wat vervelend. Hoe is 't nu met haar?
Godzijdank heeft die niks over de US of A te zeggenquote:Op zondag 17 augustus 2008 01:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Mag ze dan van Donner al met pensioen?
Hoeveel vingers heeft hij eigenlijk aan z'n rechterhand?quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:00 schreef Gellius het volgende:
Weet die man wel waar een oculair voor dient? Of is het een geograaf?
Scherp. Zeer scherp. I smell a rat.quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoeveel vingers heeft hij eigenlijk aan z'n rechterhand?
quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:09 schreef Scrutinizer het volgende:
M'n hoofd doet het niet echt vandaag. Het zal de maansverduistering wel zijn.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 02:15 schreef NoCigar het volgende:
Het is Gena Rowlands van o.m. het prachtige Woman under inflence.
Tong heeft niets gemist hoor. Tong lurkt heel veel maar post niet heel vaak.quote:Op zondag 17 augustus 2008 15:54 schreef Gellius het volgende:
Wat jammer dat Tong dit heeft moeten missen.
Misschien heeft ze het hele weekend naar haar iPod geluisterd.quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:02 schreef Gellius het volgende:
Diaan houdt toch niet van livemuziek?
Ondanks dat ik erg weinig zin had, heb ik me prima vermaaktquote:Op maandag 18 augustus 2008 12:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Was 't wat? Lowlands, bedoel ik.
quote:Op maandag 18 augustus 2008 12:12 schreef Scrutinizer het volgende:
De Echo tent is speciaal voor zwangeren, zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |