Is goedquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:41 schreef rundin het volgende:
Millie vanilliBen ik nu ook een genie?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is goed, maar een genie? Neen... Kijk tong80 is heel bescheiden. Die laat het ons zeggen en vraagt er niet eens om
![]()
Dan ben je pas echt een genie!
De Ruyschstraat, bedoel je?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:02 schreef Gellius het volgende:
Scrutinizer! Er staan nu zelfs betimmerde plantenbakken in het nette gedeelte van de Ruysstraat! When will this stop?
Hm. Juist. Je kent ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Ruyschstraat, bedoel je?
Ik heb gehoord dat dit soort plantenbakken ook nog langs de gehele Ceintuurbaan, Roelof Hartstraat en Van Baerlestraat komen te staan.quote:
Af en toe een plaatje posten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nog meer tips? ik schrijf mee
Damn. Een klassieke omtrekkende beweging.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat dit soort plantenbakken ook nog langs de gehele Ceintuurbaan, Roelof Hartstraat en Van Baerlestraat komen te staan.
Zoiets?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Af en toe een plaatje posten.
En dan niet alle tips tegerlijk maar post voor post.
Daar gaan we weerquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar gaan we weer![]()
Overigens keek ik hier rond het middaguur en zag ik ook dat het Jagger was. Maar ik post nooit in de baas z'n tijd, dat is namelijk onfatsoenlijkMaar als we het dus over genieën hebben...
Lurken is net zo schuldig als posten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik post nooit in de baas z'n tijd, dat is namelijk onfatsoenlijk
Je denkt toch niet dat ik uuuuren aan het lurken ben, hè. Daar heb ik helemaal geen tijd voor, ik ben aan het werkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:22 schreef wyccie het volgende:
Lurken is net zo schuldig als posten.
Wyccie is een keurig meisje.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
Waar is ze danLigt ze te pitten omdat ze de beest heeft uitgehangen in Portugal?
Dat zou wyccie nooit doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ik bedoel ook dat ze haar tong heeft uitgestoken naar de suppoost van een museum, of zo.
Ze zou me teleurstellen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
Toen hij net even wegkeek! Vast wel.
Ik denk dat ze opgetreden heeft met een volksdansgroep.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
Wat denk jij dan dat ze in Portugal heeft gedaan?
Haha, ik zit gewoon voor de tv.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je een afspraakje met haar in het Holland Heineken Huis?
Yep wel heel onverwacht zoals haar carierre is gegaanquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 13:42 schreef Z het volgende:
Zo'n schoonheid, met zo'n tongval, blijft apart.
Nergens voor nodig. De suppoosten daar zijn allemaal erg vriendelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
Ik bedoel ook dat ze haar tong heeft uitgestoken naar de suppoost van een museum, of zo.
In Nederland ook hoor, vooral de nachtwakers zijn heel aardig.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 18:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. De suppoosten daar zijn allemaal erg vriendelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |