Kan ik me wel voorstellen hoor, hij is (ook nog) niet echt bekend in Nederland denk ik.quote:Op maandag 25 augustus 2008 10:41 schreef tong80 het volgende:
Alles goed.
Ik kende jouw man ecvht niet
Volgens mij heb jij zowat alle records op Fok! in handen. En toch ben je zo gewoon gebleven, huldequote:Op maandag 25 augustus 2008 15:09 schreef tong80 het volgende:
Heb ik het record goeiemorgen zegen zonder5 een plaatje inmiddels ver5broken ?
Geniaal zou ik die houding van Tong willen noemen...quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij zowat alle records op Fok! in handen. En toch ben je zo gewoon gebleven, hulde
Nu weer beter?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Net wakker en een slecht humeur.
Mwah. Gister tot half 4 's nachts gewerkt, morgen om 8 uur 's ochtends beginnenquote:
Aangezien ze in de verste verte niet op mevrouw Olin lijkt, zal het idd wel Jane Birkin zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 07:58 schreef Gellius het volgende:
Ik dacht even dat het Lena Olin was, maar het zal wel Jane Birkin zijn.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
En kreeg net een mailtje van een vriendin. Heeft dit weekend te maken gehad met zinloos geweld, twee vrienden van haar zijn in elkaar geslagen, zijzelf heeft een gebroken neus opgelopen
Ja, zo heet dat geloof ik. Grappige 'nieuws'berichtjes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:42 schreef Gellius het volgende:
Kladblok?
Die ken ik, dat is die mevrouw die bekend werd door de Birkin bag, van Hermès!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:17 schreef Wickedangel het volgende:
Aangezien ze in de verste verte niet op mevrouw Olin lijkt, zal het idd wel Jane Birkin zijn.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:33 schreef Z het volgende:
Het is de enige serie die ik volg, dus is het een leuke serie.
Das uit de tijd van Joris Driepinter en Japie Kingkorn....quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:26 schreef tong80 het volgende:
Popla van plezier.
Dat is van voor jouw tijd denk ik.
Drie glazen melok per dagquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:39 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Das uit de tijd van Joris Driepinter en Japie Kingkorn....
Een bekende Bommelaar wordt nog steeds de Bums genoemd. Vanwegen het brood dat ie bezorgdequote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:42 schreef fotoloog het volgende:
'King korn vond ik best wel lekker brood,en melk van Veralac
In die tijd had je van die voetbalplaates verzamelbums met alle eredivisie elftallen met een wit hoofd, en dan kocht je een pakkie voetbalplaatjes voor 10 cent en die plakte je eroverheen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een bekende Bommelaar wordt nog steeds de Bums genoemd. Vanwegen het brood dat ie bezorgde
Paniniquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:50 schreef fotoloog het volgende:
[..]
In die tijd had je van die voetbalplaates verzamelbums met alle eredivisie elftallen met een wit hoofd, en dan kocht je een pakkie voetbalplaatjes voor 10 cent en die plakte je eroverheen...
Dick van Dijk had ik altijd dubbel.Vasovic was zeldzaam..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |