Bij mijn werk zijn een aantal veranderingen bedacht door iemand met een goede babbel. Het lijkt er echter op dat hij er maar bar weinig van begrijpt en dat een aantal wijzigingen alleen ten behoeve van hemzelf zijn. Alle, jarenlang beproefde, logica is overboord gezet. Alsof de letters van je toetsenbord ineens in alfabetische volgorde gezet zijn met uitzondering van de letters J en X, P en C. Verder moet je verticaal schrijven om het horizontaal uitgeprint te krijgen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:14 schreef wyccie het volgende:
Ik heb hetzelfde met mijn studie.
Nagenieten van Portugal?quote:Vandaag weer bijna een hele dag verspild aan niets doen. Maar dat is ook wel lekker in de vakantie. Nu maar eens lekker op bed gaan lezen en filmpje kijken.
Zal ik er 1 doen dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 03:31 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij is er momenteel niks te raden.
Het is geniale cover van een nummer met daarin een ding waar elke man weleens met in de knoop zit.quote:Op maandag 25 augustus 2008 04:16 schreef tong80 het volgende:
Geen idee. Niet mijn genre ben ik bang
De nightwriter van Diaan staat nog open volgens mij.quote:Op maandag 25 augustus 2008 03:31 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij is er momenteel niks te raden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |