Emanuelson denkt dat de Nederlandse spelers zich bij de achterste vlaggenpaal plaatsvinden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:31 schreef Mr-Sander het volgende:
Echt he, die verdediging
Drenthe
Eigenlijk gewoon het hele team
Had jij het nou over voldoendes bij Nederlands....quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Emanuelson denkt dat de Nederlandse spelers zich bij de achterste flaggenpaal plaatsvinden.
je had ook best #2 mogen openenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik had de laatste post in #1, dus dan mag ik hier best posten
Bullshit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:31 schreef -SG- het volgende:
Nou dat voorbeeld was misschien extreem maar wat ik wil zeggen is dat Drenthe toch echt een miskoop van Real is.
Meestal zijn er dan wat mensen die het geweldig vinden om een topic te openen, dus als je dan een OP probeert te maken ben je alweer te laat omdat iemand je voor is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
je had ook best #2 mogen openen
mwah.. hij heeft Nederland er nu een paar keer doorheen geholpen, maar zo goed is ie nu ook weer nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:34 schreef daWeasel het volgende:
Tsja zolang het 1-0 staat dan houden ze een kans. Argentinie heeft gewoon geluk dat Sibon er niet in staat. Die schiet er zo 5 in als hij wil, die gekke Drent.
Kan jij niet 1 keer normaal typen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:35 schreef Dagoduck het volgende:
jhet tournooi heeft steun nodig
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. hij heeft Nederland er nu een paar keer doorheen geholpen, maar zo goed is ie nu ook weer niet
Ik hoop dat ik er naast zit, maar ik vrees een kansloze nederlaag vandaag
Inderdaad, ik denk dat Sibon omgekocht is door de Argentijnen en nu zogenaamd geblesseerd is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:34 schreef daWeasel het volgende:
Tsja zolang het 1-0 staat dan houden ze een kans. Argentinie heeft gewoon geluk dat Sibon er niet in staat. Die schiet er zo 5 in als hij wil, die gekke Drent.
En wat hebben we dat verdiendquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:36 schreef tybalt2 het volgende:
we worden vast olympisch kampioen
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het gerucht gaat dat Bakkal heeft gescoord
Hoe komen ze toch aan Argentijnen als ze die variant trainen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"dit was een variant die de Argentijnen niet kenden"
Nee natuurlijk niet, het was briljant om die bal via de rug van een Argentijn te passen ...
assistquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:38 schreef At_Fundum het volgende:
Mooie variantZie de speler naar z'n hoofd grijpen als die de assist geeft
Had wel wat weg van de variant van Minke Booij vanochtend.quote:
Maar dat geldt natuuuurlijk niet voor het Nederlands elftalquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:37 schreef teamlead het volgende:
"verwende voetbaljongetjes"
kan het misschien nog een tandje denigrerender
Wat zijn rappertsquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:39 schreef Schimpie het volgende:
Al die rapperts van Nederland zijn zeker niet verwend.
rap = een muzieksoortquote:
Ryan 'Rio' Babelquote:
En terechtquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:41 schreef Wilskracht het volgende:
Op Ned1 gaan ze om 16.30 uit voor de 100m finale voor mannen
doe nog us.. misschien helpt hetquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:41 schreef Jojoortje het volgende:
GODVER, was beneden eten maken
Goal gemist
Lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:41 schreef Wilskracht het volgende:
Guzman dan? Loopt ook aardig naast zn schoenen bij tijd en wijlenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:40 schreef Freeling het volgende:
precies, drenthe is toch wel het summum van verwend voetbaljochie.
quote:
16.20 zelfs al, en terecht.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:41 schreef Wilskracht het volgende:
Als die jongen gouden tanden toch spang vindt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:40 schreef Freeling het volgende:
precies, drenthe is toch wel het summum van verwend voetbaljochie.
Serieus? wat triest. Al die schijntsporten waar niemand wat om geeft vallen in het niets met voetbal.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:41 schreef Wilskracht het volgende:
wat eten we?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:41 schreef Jojoortje het volgende:
GODVER, was beneden eten maken
Goal gemist
het is debiel, niet terzake kundig onnodig denigrerend naar mensen met meer talent in hun pink dan de commentator in zijn hele leven en gewoon irritantquote:
Pfff, voetbal heeft hier niets te zoeken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus? wat triest. Al die schijntsporten waar niemand wat om geeft vallen in het niets met voetbal.
Koningsnummer van de OS, idioot.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Serieus? wat triest. Al die schijntsporten waar niemand wat om geeft vallen in het niets met voetbal.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan ook de streams kijken. De 100 meter finale is belangrijker dan een kwartfinale Olympisch voetbal.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:42 schreef Wilskracht het volgende:
Ze zouden ook ned2 of ned3 kunnen gebruiken
[..]
Ja, alles omgooien voor een voetbalwedstrijd die je anders misschien wel 20 minuten moet onderbreken. Ze hebben enorm veel streams beschikbaar, kun je die gebruiken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:42 schreef Wilskracht het volgende:
Ze zouden ook ned2 of ned3 kunnen gebruiken
[..]
Ken je hem?!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:42 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Guzman dan? Loopt ook aardig naast zn schoenen bij tijd en wijlen
das een grapje toch?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Behalve bij nederlandquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij voetbal kan je ook mensen zien rennen
Wat denk je dat meer gewaardeerd wordt, goud op Olympisch voetbal of op de 100 meter?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:41 schreef teamlead het volgende:
[..]
doe nog us.. misschien helpt het
Nog belangrijker dan de finale Olympisch voetbal zelfs.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Je kan ook de streams kijken. De 100 meter finale is belangrijker dan een kwartfinale Olympisch voetbal.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:44 schreef kraakschandaal het volgende:
[..]
Nog belangrijker dan de finale Olympisch voetbal zelfs.
Dan zouden ze beter de hele dag op alle drie zenders kunnen uitzenden. Voor Hockey wordt het ook niet gedaan, waarom dan wel voor voetbal? Wees blij dat het voetbal nog voor hockey kwam een paar dagen geleden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het alsnog wel triest, ze zouden ook over kunnen gaan naar Ned. 2 of 3.
ik ben aangenaam verrast door deze standquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:46 schreef koemleit het volgende:
en zo is het bij rust 1-1 vanwaar dat negatievisme?
Jij weer met je reacties die niemand leest.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Ryan Babel gaat het heupschot van Sebastian Rusculleda geleerd, een Argentijnse stagaire bij Ajax en oud-speler van River Plate.
wrooeuummquote:
Goed punt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dan zouden ze beter de hele dag op alle drie zenders kunnen uitzenden. Voor Hockey wordt het ook niet gedaan, waarom dan wel voor voetbal? Wees blij dat het voetbal nog voor hockey kwam een paar dagen geleden.
Optimistquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn 0-5 voorspelling gaat niet meer lukken. Dan maar 1-5
Was dat niet Gaston Sangoy?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Ryan Babel gaat het heupschot van Sebastian Rusculleda geleerd, een Argentijnse stagaire bij Ajax en oud-speler van River Plate.
Stream op nos.nl/osquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:49 schreef teamlead het volgende:
waar is het voetbal te volgen tijdens die 100m finale? just in case
http://www.nos.nl/os en dan onder livequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:49 schreef teamlead het volgende:
Ja, dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Was dat niet Gaston Sangoy?
Sport1, of gaan ze daar op alle zenders PL uitzenden?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:49 schreef teamlead het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:50 schreef Droopie het volgende:
http://os2008.nos.nl/live/index/kanaal/10
ben je voor arg. ofso?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:53 schreef Pedroso het volgende:
Dramatisch begin. een zegen dat die 1-0 viel. Daarna konden ze de zenuwen van zich af gooien. Ben alleen bang dat er nog wel een rode kaart valt. Ze maken veel overtredingen, zeker Sno moet gaan oppassen.
Sport 1 Extra heeft Nederland - Argentiniequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sport1, of gaan ze daar op alle zenders PL uitzenden?
Fout, hij heeft het geleerd van Gaston Sangoy, ook een Argentijs stagiar, maar dan van Boca Juniors. Sangoy was een spits en Rusculleda een middenvelder.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Nederland gaat zeker niet voor het fair play klassementquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:53 schreef Pedroso het volgende:
Dramatisch begin. een zegen dat die 1-0 viel. Daarna konden ze de zenuwen van zich af gooien. Ben alleen bang dat er nog wel een rode kaart valt. Ze maken veel overtredingen, zeker Sno moet gaan oppassen.
Nu nog, maar even kijken of dat na vieren nog zo is, maar dat zal wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Sport 1 Extra heeft Nederland - Argentinie
hij zegt:quote:
Dat is maar goed ook, die fout hebben we al te vaak gemaakt.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nederland gaat zeker niet voor het fair play klassement
Ja toen lag de wedstrijd tenminste openquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
hij zegt:
een zege dat ze die 1-0 scoorde :S
Ja en wat zegt die daarna dan?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
hij zegt:
een zege dat ze die 1-0 scoorde :S
Waarom post je dat hierquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:55 schreef Dagoduck het volgende:
he weer nederlandse bergbeklimmers dood ik weet
al welke port ik niet ga doen!!
zijn al de 20e dit jaar
Ik ben bang dat ze het uiteindelijk op pure kwaliteit verliezen, maar als ze ervoor geknokt hebben is dat zeker geen schande.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:56 schreef marcodej het volgende:
Ze vechten er iig voor en zijn zeker niet kansloos!
Dat dachten we ook van België, en die hebben het ook gered, ondanks een man-minder-situatie van meer dan een uur.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze het uiteindelijk op pure kwaliteit verliezen, maar als ze ervoor geknokt hebben is dat zeker geen schande.
verkeerde speler en verkeerde club, maar toch bedankt voor het feitjequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:46 schreef Asskicker14 het volgende:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik krijg zo de tyfus van deze kutreclame.
Mwoh, Italie heeft vorig jaar niet eens de halve finale van het Jeugd EK gehaald en zich alleen maar geplaatst omdat Engeland niet mee doet, de Argentijnen zijn echt van een ander kaliber.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:59 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dat dachten we ook van België, en die hebben het ook gered, ondanks een man-minder-situatie van meer dan een uur.
ive got soul but im not a soldierquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik krijg zo de tyfus van deze kutreclame.
Nederland heeft echt geen spelers die net zo goed zijn als Riquelme, Gago en Mascherano hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:01 schreef Pedroso het volgende:
Goede ploeg, dat Argentinië maar alleen Messi is een absolute topper. Voor de overige spelers hoeft Nederland niet onder te doen. In potentie hebben wij met vooral Babel en Drenthe spelers die ook het verschil kunnen maken (natuurlijk niet zo goed als Messi, maar dat is niemand). Hopen maar dat Messi een mindere 2e helft heeft, alleen dan maken we kans.
Check!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:02 schreef GGMM het volgende:
Die man die de hele tijd 'Check!' zegt in die keukenreclame mogen ze van mij best afschieten.
Nou, Messi is misschien de enige speler die je tot de beste spelers van de wereld kunt rekenen, maar spelers als Agüero, Riquelme, Mascherano en Gago zijn nog steeds beter dan alles wat wij hebben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:01 schreef Pedroso het volgende:
Goede ploeg, dat Argentinië maar alleen Messi is een absolute topper. Voor de overige spelers hoeft Nederland niet onder te doen. In potentie hebben wij met vooral Babel en Drenthe spelers die ook het verschil kunnen maken (natuurlijk niet zo goed als Messi, maar dat is niemand). Hopen maar dat Messi een mindere 2e helft heeft, alleen dan maken we kans.
Ik denk dat De Haan bang was voor een tweede gele kaart en dat kan ik wel begrijpen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:04 schreef -SG- het volgende:
So, die wissel hadden we niet verwacht!
Schei toch uit. Riquelme is al een tijdje over de top. Gago heeft wel talent maar heeft het ook nog niet laten zien, ook niet bij Madrid. Mascherano is een nuttige waterdrager, die maken in principe ook het verschil niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:02 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nederland heeft echt geen spelers die net zo goed zijn als Riquelme, Gago en Mascherano hoor
Maar Maduro heeft nog geen geel.quote:
Maduro komt erin hoor!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:02 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nederland heeft echt geen spelers die net zo goed zijn als Riquelme, Gago en Mascherano hoor
Daar was het wachten op inderdaad. Zat in de 1e helft al dicht tegen zijn 2e aan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat De Haan bang was voor een tweede gele kaart en dat kan ik wel begrijpen.
Hierop wil ik toch even smakelijk lachen. Gago was samen met Casillas absoluut de beste speler van de laatste twee maanden van de afgelopen competitie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:04 schreef Pedroso het volgende:
Gago heeft wel talent maar heeft het ook nog niet laten zien, ook niet bij Madrid.
Nee, maar in z'n algemeenheid heeft de Argentijnse ploeg toch echt meer kwaliteit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schei toch uit. Riquelme is al een tijdje over de top. Gago heeft wel talent maar heeft het ook nog niet laten zien, ook niet bij Madrid. Mascherano is een nuttige waterdrager, die maken in principe ook het verschil niet.
eigenlijk niet, maar dat mag je als nederlander niet zeggenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:05 schreef denthemen het volgende:
Ik heb de 1e helft niet kunnen zien, is 1-1 terecht?
Nee, die kan niet meespelen. Die is blank.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:05 schreef Yonjuuni het volgende:
Is Luijckx geblesseerd ofzo?
Foppe gooit hem er nooit in, terwijl die andere verdedigende mids stuk voor stuk bar slecht spelen deze Spelen.
Geef hem maar een kans zou ik zeggen, hij kan het moeilijk slechter doen dan de rest.
Evert ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die Argentijnen geilen op Maradona
Jij niet danquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die Argentijnen geilen op Maradona
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, die kan niet meespelen. Die is blank.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die Argentijnen geilen op de dochter van Maradona
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:07 schreef valek het volgende:
Is er ergens een stream op internet waar ik deze wedstrijd kan kijken?
quote:
Die is daar netquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:07 schreef GGMM het volgende:
Maduro heeft best een dikke kop.
Ben trouwens benieuwd waar hij heengaat, geloof dat hij weg mocht bij Valencia.
Hij maakt niet echt indruk op de Spelen, dus dat zou best eens een moeilijk verhaal kunnen worden. Tenzij hij genoegen neemt met Real Valladolid of zo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:07 schreef GGMM het volgende:
Maduro heeft best een dikke kop.
Ben trouwens benieuwd waar hij heengaat, geloof dat hij weg mocht bij Valencia.
nog niet.,... maar dat komt vanzelfquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:08 schreef marcodej het volgende:
Is het "Wonder van Shanghai" al voorbij gekomen bij Evert?
Nee, maar een oeuvreprijs zit er wel in.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:09 schreef denthemen het volgende:
Kunnen we Evert ook voor goud nomineren?
Ja, maar we hebben geld nodig. En de nieuwe trainer mag de keeper niet, dus moet er een keeper komen. Daar is geen geld voor, dus moet Maduro worden verkocht. Lijkt me vrij logisch.quote:
We?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben geld nodig. En de nieuwe trainer mag de keeper niet, dus moet er een keeper komen. Daar is geen geld voor, dus moet Maduro worden verkocht. Lijkt me vrij logisch.
Samen met VDH dan. Dekselse klasbakkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar een oeuvreprijs zit er wel in.
Hoe durf je een doorsneesporter als VDH in 1 adem met Evert te noemenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Samen met VDH dan. Dekselse klasbakken
Ja, ik weet niet hoe het bij PSV zit, maar ook na een slecht seizoen blijven we de club trouwquote:
Toen ik op invoeren klikte wist ik dat een grote fout begingquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe durf je een doorsneesporter als VDH in 1 adem met Evert te noemen.
Als je fan bent hoor je bij de club en mag je 'we' zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |