ive got soul but im not a soldierquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:01 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik krijg zo de tyfus van deze kutreclame.
Nederland heeft echt geen spelers die net zo goed zijn als Riquelme, Gago en Mascherano hoorquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:01 schreef Pedroso het volgende:
Goede ploeg, dat Argentinië maar alleen Messi is een absolute topper. Voor de overige spelers hoeft Nederland niet onder te doen. In potentie hebben wij met vooral Babel en Drenthe spelers die ook het verschil kunnen maken (natuurlijk niet zo goed als Messi, maar dat is niemand). Hopen maar dat Messi een mindere 2e helft heeft, alleen dan maken we kans.
Check!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:02 schreef GGMM het volgende:
Die man die de hele tijd 'Check!' zegt in die keukenreclame mogen ze van mij best afschieten.
Nou, Messi is misschien de enige speler die je tot de beste spelers van de wereld kunt rekenen, maar spelers als Agüero, Riquelme, Mascherano en Gago zijn nog steeds beter dan alles wat wij hebben.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:01 schreef Pedroso het volgende:
Goede ploeg, dat Argentinië maar alleen Messi is een absolute topper. Voor de overige spelers hoeft Nederland niet onder te doen. In potentie hebben wij met vooral Babel en Drenthe spelers die ook het verschil kunnen maken (natuurlijk niet zo goed als Messi, maar dat is niemand). Hopen maar dat Messi een mindere 2e helft heeft, alleen dan maken we kans.
Ik denk dat De Haan bang was voor een tweede gele kaart en dat kan ik wel begrijpen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:04 schreef -SG- het volgende:
So, die wissel hadden we niet verwacht!
Schei toch uit. Riquelme is al een tijdje over de top. Gago heeft wel talent maar heeft het ook nog niet laten zien, ook niet bij Madrid. Mascherano is een nuttige waterdrager, die maken in principe ook het verschil niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:02 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nederland heeft echt geen spelers die net zo goed zijn als Riquelme, Gago en Mascherano hoor
Maar Maduro heeft nog geen geel.quote:
Maduro komt erin hoor!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:02 schreef WeebI het volgende:
[..]
Nederland heeft echt geen spelers die net zo goed zijn als Riquelme, Gago en Mascherano hoor
Daar was het wachten op inderdaad. Zat in de 1e helft al dicht tegen zijn 2e aan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik denk dat De Haan bang was voor een tweede gele kaart en dat kan ik wel begrijpen.
Hierop wil ik toch even smakelijk lachen. Gago was samen met Casillas absoluut de beste speler van de laatste twee maanden van de afgelopen competitie.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:04 schreef Pedroso het volgende:
Gago heeft wel talent maar heeft het ook nog niet laten zien, ook niet bij Madrid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |