Emanuelson denkt dat de Nederlandse spelers zich bij de achterste vlaggenpaal plaatsvinden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:31 schreef Mr-Sander het volgende:
Echt he, die verdediging
Drenthe
Eigenlijk gewoon het hele team
Had jij het nou over voldoendes bij Nederlands....quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Emanuelson denkt dat de Nederlandse spelers zich bij de achterste flaggenpaal plaatsvinden.
je had ook best #2 mogen openenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik had de laatste post in #1, dus dan mag ik hier best posten
Bullshit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:31 schreef -SG- het volgende:
Nou dat voorbeeld was misschien extreem maar wat ik wil zeggen is dat Drenthe toch echt een miskoop van Real is.
Meestal zijn er dan wat mensen die het geweldig vinden om een topic te openen, dus als je dan een OP probeert te maken ben je alweer te laat omdat iemand je voor is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
je had ook best #2 mogen openen
mwah.. hij heeft Nederland er nu een paar keer doorheen geholpen, maar zo goed is ie nu ook weer nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:34 schreef daWeasel het volgende:
Tsja zolang het 1-0 staat dan houden ze een kans. Argentinie heeft gewoon geluk dat Sibon er niet in staat. Die schiet er zo 5 in als hij wil, die gekke Drent.
Kan jij niet 1 keer normaal typen?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:35 schreef Dagoduck het volgende:
jhet tournooi heeft steun nodig
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
mwah.. hij heeft Nederland er nu een paar keer doorheen geholpen, maar zo goed is ie nu ook weer niet
Ik hoop dat ik er naast zit, maar ik vrees een kansloze nederlaag vandaag
Inderdaad, ik denk dat Sibon omgekocht is door de Argentijnen en nu zogenaamd geblesseerd is.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:34 schreef daWeasel het volgende:
Tsja zolang het 1-0 staat dan houden ze een kans. Argentinie heeft gewoon geluk dat Sibon er niet in staat. Die schiet er zo 5 in als hij wil, die gekke Drent.
En wat hebben we dat verdiendquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:36 schreef tybalt2 het volgende:
we worden vast olympisch kampioen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |