Nee, maar in z'n algemeenheid heeft de Argentijnse ploeg toch echt meer kwaliteit.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Schei toch uit. Riquelme is al een tijdje over de top. Gago heeft wel talent maar heeft het ook nog niet laten zien, ook niet bij Madrid. Mascherano is een nuttige waterdrager, die maken in principe ook het verschil niet.
eigenlijk niet, maar dat mag je als nederlander niet zeggenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:05 schreef denthemen het volgende:
Ik heb de 1e helft niet kunnen zien, is 1-1 terecht?
Nee, die kan niet meespelen. Die is blank.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:05 schreef Yonjuuni het volgende:
Is Luijckx geblesseerd ofzo?
Foppe gooit hem er nooit in, terwijl die andere verdedigende mids stuk voor stuk bar slecht spelen deze Spelen.
Geef hem maar een kans zou ik zeggen, hij kan het moeilijk slechter doen dan de rest.
Evert ookquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die Argentijnen geilen op Maradona
Jij niet danquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die Argentijnen geilen op Maradona
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:06 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, die kan niet meespelen. Die is blank.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al die Argentijnen geilen op de dochter van Maradona
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:07 schreef valek het volgende:
Is er ergens een stream op internet waar ik deze wedstrijd kan kijken?
quote:
Die is daar netquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:07 schreef GGMM het volgende:
Maduro heeft best een dikke kop.
Ben trouwens benieuwd waar hij heengaat, geloof dat hij weg mocht bij Valencia.
Hij maakt niet echt indruk op de Spelen, dus dat zou best eens een moeilijk verhaal kunnen worden. Tenzij hij genoegen neemt met Real Valladolid of zo.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:07 schreef GGMM het volgende:
Maduro heeft best een dikke kop.
Ben trouwens benieuwd waar hij heengaat, geloof dat hij weg mocht bij Valencia.
nog niet.,... maar dat komt vanzelfquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:08 schreef marcodej het volgende:
Is het "Wonder van Shanghai" al voorbij gekomen bij Evert?
Nee, maar een oeuvreprijs zit er wel in.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:09 schreef denthemen het volgende:
Kunnen we Evert ook voor goud nomineren?
Ja, maar we hebben geld nodig. En de nieuwe trainer mag de keeper niet, dus moet er een keeper komen. Daar is geen geld voor, dus moet Maduro worden verkocht. Lijkt me vrij logisch.quote:
We?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben geld nodig. En de nieuwe trainer mag de keeper niet, dus moet er een keeper komen. Daar is geen geld voor, dus moet Maduro worden verkocht. Lijkt me vrij logisch.
Samen met VDH dan. Dekselse klasbakkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, maar een oeuvreprijs zit er wel in.
Hoe durf je een doorsneesporter als VDH in 1 adem met Evert te noemenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Samen met VDH dan. Dekselse klasbakken
Ja, ik weet niet hoe het bij PSV zit, maar ook na een slecht seizoen blijven we de club trouwquote:
Toen ik op invoeren klikte wist ik dat een grote fout begingquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hoe durf je een doorsneesporter als VDH in 1 adem met Evert te noemen.
Als je fan bent hoor je bij de club en mag je 'we' zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |