Gebruik dan de .png versiequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:18 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het heel erg slecht, ik kan da nie.
Op zijn superdudes staatquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:33 schreef porsche1 het volgende:
[..]
dat zal wel 8 weken naar turkije, of langer dat hij school mist.
Gebruik je paint ? Anders had je bij dat plaatje ff multiply in moeten drukken. Dan is het witte weg.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:18 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het heel erg slecht, ik kan da nie.
Ik denk dat er had moeten staan: 'School/Werk/Uitkering': Geen school en geen werkquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:49 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Op zijn superdudes staat
School/Werk: ''Geen school''
-edit- weet het al.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:03 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gebruik je paint ? Anders had je bij dat plaatje ff multiply in moeten drukken. Dan is het witte weg.
Een grotere lul had ik ook niet verwacht.quote:
God, als je die beter in kon blenden, dat zou echt een classic zijn!quote:
Je bedoelt dezequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 17:35 schreef msnk het volgende:
Wie heeft die ene 'If Cancer Had a Face' nog? Die op z'n 4chan was gemaakt.
PM als het tegen forum regel is please
Was al gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:23 schreef OldJeller het volgende:
[ afbeelding ]
Deze baas laat zich verzorgen door z'n knechten.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:49 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Je bedoelt deze
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:48 schreef J-Bee het volgende:
[ afbeelding ]
nu niet gaan relle hea porsche
quote:
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 18:48 schreef J-Bee het volgende:
[ afbeelding ]
nu niet gaan relle hea porsche
quote:
k*nker wat een gay lol.quote:
quote:
te slecht die kop, niet dat ik het kan.quote:
Is deze al eens gepost op het fok forum?quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:38 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Nu nog 2 grote ronde oren op ze kop
ik dacht het nog niet.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:38 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Is deze al eens gepost op het fok forum?
Komt me bekent voor.,..
Lijkt me sterk, net zelf gemaaktquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:38 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Is deze al eens gepost op het fok forum?
Komt me bekent voor.,..
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, net zelf gemaakt
quote:
die buik is best wel vies van die neeegherquote:
imagechan + major baasness =quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:50 schreef HostiMeister het volgende:
deze was té makkelijk
[ afbeelding ]
Hoe kun je haar zo verminkenquote:
Ze mag wel op mijn stok springen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 14:21 schreef Ruiseart het volgende:
Allison Stokke, polstokhoogspringster uit de VS
[ afbeelding ]
Baasloze foto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:43 schreef zagevent het volgende:
Photoshop heb ik niet, en met paint is zoiets onmogelijk, maar wie kan er eentje maken met hem en Miami Vice (wordt dan Miami Baas)
Op zo'n afbeelding ofzo.
[ afbeelding ]
door zun kutkopquote:Op zondag 17 augustus 2008 15:57 schreef __Saviour__ het volgende:
heeft die gast nou iets geflikt dat ie zo'n topic verdient of komt het alleen door z'n hoofd
wow, die is vet gemaakt!!quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:20 schreef Mr_DG het volgende:
Zag net Erica Terpstra op TV en zag wel enige gelijkenis met Onur. Kan iemand daar een PS van maken? Kan het zelf niet namelijk.
dat vraag ik mij ook af...quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:10 schreef P0rt0 het volgende:
Heeft Baas zich trouwens al gemeld hier/
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:16 schreef StarGazer het volgende:
Ik mis deze nog in de opening:
[ afbeelding ]
quote:
Hulde! Mooi gemaaktquote:
mag photoshop wel?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:39 schreef cerror het volgende:
Lahumdreamer, flikker de fuck op met die kutpaint van je. serieus.
Als het niet offtopic is, sure.quote:
nee ik ben daar klaar mee(in deze topic)quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Als het niet offtopic is, sure.
Maar ik heb zo'n gevoel dat je weer dat voetbalgelul gaat posten....
Shit die echo is serieus naar!quote:
Ik zou het maar in zijn geheel achterwege laten en nu photoshoppen of optyfen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:44 schreef lahumdreamer het volgende:
[..]
nee ik ben daar klaar mee(in deze topic)
En in ONZ.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:44 schreef lahumdreamer het volgende:
[..]
nee ik ben daar klaar mee(in deze topic)
GMTA.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou het maar in zijn geheel achterwege laten en nu photoshoppen of optyfen.
Een beetje, maar dat was om jouw geestelijke beperking.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:51 schreef lahumdreamer het volgende:
oke oke maar eerlijk antwoorden.. niet gelaggen?
Het was gewoon baas dus ontopicquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:59 schreef cerror het volgende:
Ruiseart en lahumdreamer. Nu echt met de godsgruwelijkegodkankersnelheid opsodetiefen met die pleurisposts.
Dan werk je blijkbaar bij een lokale sociale werkplaats met zo'n "baas"...quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:00 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Het was gewoon baas dus ontopic
* En bedien je eens van wat normaler taalgebruik zeg.
quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:52 schreef barry-man het volgende:
[ link | afbeelding ]
ps. Hoe krijg ik mijn afbeelding net zo graat als bij de andere?heb pas weinig gepost
Die tering kneus fotoshoppen oke.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:32 schreef WurM het volgende:
[..]
BaasBabe
[ afbeelding ]
Mooi lichaam wel
aaaahw kun je nou nooit meer fappen op die foto omdat je dan de hele tijd baasje ze kop voor je ziet?quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Die tering kneus fotoshoppen oke.
Maar verneuk niet dat lekkere sportwijf.
Ik zal ff kijken wat ik kan doen.quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:33 schreef CraniuM het volgende:
[..]
had het dan op die kerel van de efteling gedaan!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 16:35 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken wat ik kan doen.
quote:Garfunkel- Geplaatst op zaterdag 16-08-2008 00:33
Jouw neus lijkt op een gember, whehe.POSSESSION! Geplaatst op zaterdag 16-08-2008 14:50
Hej Perenneus!![]()
Garfunkel- Geplaatst op zondag 17-08-2008 17:41
1 kutto voor je gemberneus
hahaha die is goed!quote:
LoLz... Ik wilde hem deze keer maar eens niet maken.quote:
Deze is echt geniaalquote:
Klasse!quote:
Holle bolle baas...quote:
Ook op z'n hyves zijn berichten verwijderd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:29 schreef DomMAXx het volgende:
berichten bij zijn profiel zijn verwijderd....
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:27 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Holle bolle baas...
[ afbeelding ]
Twee keer was al genoeg hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:36 schreef Charizma het volgende:
Lange frans en baas B nog niet gezien
haha okay dan heb ik die gemistquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 15:38 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Twee keer was al genoeg hoor
Woon in een grotquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:06 schreef Frater. het volgende:
[ afbeelding ]
(Daffyd - The only gay in the village. - voor als je in een grot woont en 'm niet kent)
Ben niet zo bekend in de gay scene. Dus wellicht kan jij er meer over vertellen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 16:06 schreef Frater. het volgende:
[ afbeelding ]
(Daffyd - The only gay in the village. - voor als je in een grot woont en 'm niet kent)
Little Britain.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:51 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Ben niet zo bekend in de gay scene. Dus wellicht kan jij er meer over vertellen?
Hij klopt preciesquote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:51 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Hij klopt precies![]()
![]()
![]()
Godsamme hey, één van de mooiste soeps tot nu toe.
wtfquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:05 schreef lahumdreamer het volgende:
BonJovi
A.F.C.A dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:37 (#298)
dONER kebab heb ik nog niet gezien
ga naar ACHMET's SHOP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |