wow, die is vet gemaakt!!quote:
quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:20 schreef Mr_DG het volgende:
Zag net Erica Terpstra op TV en zag wel enige gelijkenis met Onur. Kan iemand daar een PS van maken? Kan het zelf niet namelijk.
dat vraag ik mij ook af...quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:10 schreef P0rt0 het volgende:
Heeft Baas zich trouwens al gemeld hier/
quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:16 schreef StarGazer het volgende:
Ik mis deze nog in de opening:
[ afbeelding ]
quote:
Hulde! Mooi gemaaktquote:
mag photoshop wel?quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:39 schreef cerror het volgende:
Lahumdreamer, flikker de fuck op met die kutpaint van je. serieus.
Als het niet offtopic is, sure.quote:
nee ik ben daar klaar mee(in deze topic)quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Als het niet offtopic is, sure.
Maar ik heb zo'n gevoel dat je weer dat voetbalgelul gaat posten....
Shit die echo is serieus naar!quote:
Ik zou het maar in zijn geheel achterwege laten en nu photoshoppen of optyfen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:44 schreef lahumdreamer het volgende:
[..]
nee ik ben daar klaar mee(in deze topic)
En in ONZ.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:44 schreef lahumdreamer het volgende:
[..]
nee ik ben daar klaar mee(in deze topic)
GMTA.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou het maar in zijn geheel achterwege laten en nu photoshoppen of optyfen.
Een beetje, maar dat was om jouw geestelijke beperking.quote:Op zondag 17 augustus 2008 23:51 schreef lahumdreamer het volgende:
oke oke maar eerlijk antwoorden.. niet gelaggen?
Het was gewoon baas dus ontopicquote:Op zondag 17 augustus 2008 23:59 schreef cerror het volgende:
Ruiseart en lahumdreamer. Nu echt met de godsgruwelijkegodkankersnelheid opsodetiefen met die pleurisposts.
Dan werk je blijkbaar bij een lokale sociale werkplaats met zo'n "baas"...quote:Op maandag 18 augustus 2008 00:00 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Het was gewoon baas dus ontopic
* En bedien je eens van wat normaler taalgebruik zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |