krabbelen ze lekker veel?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:00 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
De konijn van een vriendin van mij heeft buffy in haar lijst
Hmm.. WTF?quote:Beschrijving: Ben jij ook fan van IKEA?
Is er in jouw interieur niets anders te vinden?
Is jouw levensmotto; "vergis je niet in de prijs"???
Dan ben je hier op de juiste plek!
Betuig je enthousiasme over IKEA en sluit je aan bij de enige echte IKEA Fan-hyve!!!!
dat soort dingen moet je gaan krabbelen naar ze, gaan ze rellen op je hyvesquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:08 schreef RobDrop het volgende:
Tering wat een onzin zeg, hebben die mensen OF geen vrienden OF geen leven?????
IKEA hyves is nog erger, wie gaat er nou vrijwillig naar die toko toe?
Ik probeer al een paar minuten om die link naar hyves te krijgen, is die site altijd zo retetraag?
Nou eindelijk...... http://ikea-nl.hyves.nl/losers........
het komt er wel op neer jaquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:22 schreef MissGolightly het volgende:
Dat doen toch alleen oude wijven (tantes, moeders, oma's die hyves 'ontdekt' hebben) ?
Die moet je dus gewoon weren van hyves en dan komt het helemaal goed.quote:
Straks zoeken ze me thuis op en slaan ze me met tafelpoot Annifrid totalloss.....quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat soort dingen moet je gaan krabbelen naar ze, gaan ze rellen op je hyves
Goed plan; word ik misschien nog de meest gehate persoon op Hyves!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:10 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dat soort dingen moet je gaan krabbelen naar ze, gaan ze rellen op je hyves
Wat dacht je van EN geen vrienden EN geen levenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:08 schreef RobDrop het volgende:
Ik probeer al een paar minuten om die link naar hyves te krijgen, is die site altijd zo retetraag?
Nou die site gaat over het Eurovisie Songfestival hoor!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
Nou, ik zag laatst iemand met een R.I.P.-gifje en daaronder stond tenenkrommend: "wilt u ook een leuke overlijdenskrabbel sturen? Ga naar www.blablabla.nl!"
![]()
Dus eigenlijk het niveau van de gemiddelde Fokker, maar dan 30 jaar ouder?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:46 schreef Hymen_Copter het volgende:
Wat dacht je van EN geen vrienden EN geen leven
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:18 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nou die site gaat over het Eurovisie Songfestival hoor!
Idem voor H&Mquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:08 schreef RobDrop het volgende:
Nee man. Hyves is supersupersuper snel. Net als Fok! De Telegraaf is wel een trage site.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:08 schreef RobDrop het volgende:
Dat kan niet, die zitten allemaal al op Fokquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 11:46 schreef Hymen_Copter het volgende:
[..]
Wat dacht je van EN geen vrienden EN geen leven
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:18 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dus eigenlijk het niveau van de gemiddelde Fokker, maar dan 30 jaar ouder?
"Like everyone else, I had become aquote:
quote:
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:57 schreef MikeyMo het volgende:
Je hebt mensen die gebruiken op Hyves
mijn hond heeft niet eens een hyvequote:
dan ben je traag van begrip aangezien dat woord het eerste woord is in de TTquote:
Zulke. Niet zo'n.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:17 schreef maartenducrot het volgende:
TS is gewoon jaloers dat hij niet zo'n mooie krabbels krijgt.
Godver. Ik zit via twee mensen in m'n lijst 3 stappen van die kuthond af. En ik heb al een hekel aan jack russels...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:57 schreef MikeyMo het volgende:
Bekijk ook vooral niet de profielen van
Henny
Buffy (een profiel van een hond!)
Whehe hij wilt dadelijk ook nog vriendjes wordenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:49 schreef Catbert het volgende:
[..]
Godver. Ik zit via twee mensen in m'n lijst 3 stappen van die kuthond af. En ik heb al een hekel aan jack russels...
Sory hoor.quote:
quote:Heej Buffy ga jij al slapen ?ikke nog niet hoor .
Moet ook nog uitgelaten worden .
Het wordt morgen mooi weer Buffy dus geniet ervan .
Kusjessssss van mij ,MAX .
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
We have a winner!![]()
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
We have a winner!![]()
[ afbeelding ]
Ik wou bijna hetzelfde topic gaan openenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:57 schreef MikeyMo het volgende:
Je hebt mensen die gebruiken op Hyves smilies in hun krabbels. Kan, is niets mis mee, mits juist en niet overdadig gebruikt.
Nu heb je een nieuwe trend en het is te guur voor woorden. Mensen van middelbare leeftijd die elkaar elke dag berichtjes sturen met "fijne donderdag", "leuke zaterdag toegewenst" en zulks. Allemaal vergezeld met zulke plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk bijvoorbeeld eens naar Willem. Tig krabbels van vrouwen van middelbare leeftijd die elke dag een plaatjeskrabbel posten met een boodschap als "fijne zaterdag" Zie ook bovenstaanden.
En ik irriteerde me al aan mensen die kitscherige gifanimaties hadden van brandende kaarsjes e.d.:
Maareh WTF... moet ik nou straks ook al mijn vrienden elke dag even een "fijne <insert dag>" gaan wensen? Het zal wel weer iets zijn wat de chromosoomteveelclub heeft bedacht. Hopelijk blijft het ook iets van hún.
Henny
Mijn klacht: mensen met mentale retardatie die net aan een computer kunnen bedienen en wansmakelijke plaatjes posten.
Yupquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 19:26 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb deze geplaatst op de site van mijn schoonmoe (ook zo'n fotokrabbelaar)
NSFW!
http://www.mikeymo.nl/zaterdag.jpg
Eens gaat het voor altijd down.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:03 schreef B.E.D het volgende:
Hyves is down.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:04 schreef slindenau het volgende:
[..]
Sorry is met dubbel R jawohl.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 05:21 schreef Nosh het volgende:
Hyves ís toch ook het kneuterigste vriendenboekje denkbaar? Alles in dat koddige prozac-Nederlands, met hun 'krabbels' en hun 'tikken'. En dan lekker veel smilies, want straks moet je nog met woorden duidelijk maken dat je op dit moment je aftrekt op de foto's van 'ZoMerKaMp 2L 2008'.
En die hyves zelf ook hè? Anti-Hyves (Raymond schijnt geschrokken te zijn dat mensen Piet Paulusma dood willen), 'wordt lid van deze hyves want dan gaat kanker weg'-hyves, hyves over de afgekloven mascottes van studentenverenigingen, en hyves voor mensen die met de wereld willen delen dat ze eigenlijk wel hun HELE interieur bij de Xenos hadden willen kopen. En dan maar lekker invullen met welke 'brands' jij 'down' bent, want wat is er nu makkelijker dan een aangekochte identiteit?
Dit is slechts de overtreffende trap. Kampers en dikke lelijke opgegeven hormonenmonsters die hun voortuin en huis al hebben veranderd in verzamelingen van betonnen kabouters en kitscherige hardijzeren meubeltjes, en nu de digitale wereld op komen schrikken met hun bloedirritante aanwezigheid.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 05:21 schreef Nosh het volgende:
Hyves ís toch ook het kneuterigste vriendenboekje denkbaar? Alles in dat koddige prozac-Nederlands, met hun 'krabbels' en hun 'tikken'. En dan lekker veel smilies, want straks moet je nog met woorden duidelijk maken dat je op dit moment je aftrekt op de foto's van 'ZoMerKaMp 2L 2008'.
En die hyves zelf ook hè? Anti-Hyves (Raymond schijnt geschrokken te zijn dat mensen Piet Paulusma dood willen), 'wordt lid van deze hyves want dan gaat kanker weg'-hyves, hyves over de afgekloven mascottes van studentenverenigingen, en hyves voor mensen die met de wereld willen delen dat ze eigenlijk wel hun HELE interieur bij de Xenos hadden willen kopen. En dan maar lekker invullen met welke 'brands' jij 'down' bent, want wat is er nu makkelijker dan een aangekochte identiteit?
Dit is slechts de overtreffende trap. Kampers en dikke lelijke opgegeven hormonenmonsters die hun voortuin en huis al hebben veranderd in verzamelingen van betonnen kabouters en kitscherige hardijzeren meubeltjes, en nu de digitale wereld op komen schrikken met hun bloedirritante aanwezigheid.
quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:03 schreef servus_universitas het volgende:
Überhaupt Hyves, een jaar of twee geleden was het nog hot, een jaar geleden was het een soort gemeengoed, maar nu is het echt not done meer.
Het is wel Fok he, moet je altijd met een korreltje zout nemenquote:Op zondag 17 augustus 2008 10:45 schreef 100procent het volgende:
Hyves is leuk en die plaatjes zijn wel grappig soms.![]()
Sommige mensen kunnen echt niks meer hebben tegenwoordig.![]()
http://willem65976.hyves.nl/quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:45 schreef 100procent het volgende:
Hyves is leuk en die plaatjes zijn wel grappig soms.![]()
Sommige mensen kunnen echt niks meer hebben tegenwoordig.![]()
quote:Hoi Willem, bedankt voor je krabbel.Bij mij ligt Hyves eruit,ze zouden tot vanmorgen 9 uur iets up-daten.Ik ben via de e-mail op jouw site gekomen, dus geen plaatje.Maar ik wens je wel een prettige zondag.groeten Marian
quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:11 schreef Viswijfje het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt ze ook zelf maken!!!! weet je hoe kicken!!!
quote:Op zondag 17 augustus 2008 11:07 schreef Remzz het volgende:
Ik stel me ook allemaal van die kampers voor die die plaatjes in elkaar knutselen
Wat is daar nu leuk aan? Wat een verspilling van opslagcapaciteit en bandbreedte zegquote:Op zondag 17 augustus 2008 11:11 schreef Viswijfje het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt ze ook zelf maken!!!! weet je hoe kicken!!!
het ziet er heel mooi uit lekker vrolijk en is ook makkelijk! ik ben niet zo goed met fotoshop maar dit is lachen!!! ik heb er ook al een over yvonne gemaakt!! wat is haar hyve??quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:02 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Wat is daar nu leuk aan? Wat een verspilling van opslagcapaciteit en bandbreedte zeg.
Wat is haar hyve? Dat vraag je aan mij? Ik weet helemaal niets van Hyves, laat staan dat ik de hyve weet van Yvonne.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
het ziet er heel mooi uit lekker vrolijk en is ook makkelijk! ik ben niet zo goed met fotoshop maar dit is lachen!!! ik heb er ook al een over yvonne gemaakt!! wat is haar hyve??
Shit, nu val ik helemaal door de mandquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 23:04 schreef slindenau het volgende:
[..]
Sorry is met dubbel R jawohl.
Ontkenningsfase..quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:08 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Wat is haar hyve? Dat vraag je aan mij? Ik weet helemaal niets van Hyves, laat staan dat ik de hyve weet van Yvonne.
Inderdaad. Iemand moet een DDoS-aanval op Hyves uitvoeren.quote:Op zondag 17 augustus 2008 12:02 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Wat is daar nu leuk aan? Wat een verspilling van opslagcapaciteit en bandbreedte zeg.
Twee jaar geleden wilde ik al een DDoS-aanval op de site plaatsen.quote:Op zondag 17 augustus 2008 10:03 schreef servus_universitas het volgende:
Überhaupt Hyves, een jaar of twee geleden was het nog hot, een jaar geleden was het een soort gemeengoed, maar nu is het echt not done meer.
op die krabbelpagina staan standaard linkjes die je kunt kopieren...quote:Op zondag 17 augustus 2008 16:09 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hoe krabbel je nou een plaatje? Even wat mensen irriteren.
Dit maak je alleen maar om mensen kankerhard te irriteren, kan niet andersquote:Op maandag 18 augustus 2008 09:39 schreef MikeyMo het volgende:
omg
[ afbeelding ]
Maandag is trouwen nb gratis bij veel gemeentehuizen... hbben die droeftoeters dat soort dingen niet eens door?
http://www.hyves.nl/widget/categorieen/?cat=fotoquote:Op maandag 18 augustus 2008 14:26 schreef Viswijfje het volgende:
weet iemand hoe je zo plaatje op je hyve kan zetten? want dat lukt me niet!!
Als je op krabbelstart.nl kijkt hoef je alleen maar die code te kopieëren en te plakken. Veel moeilijker kan het niet zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2008 14:26 schreef Viswijfje het volgende:
weet iemand hoe je zo plaatje op je hyve kan zetten? want dat lukt me niet!!
oh ja, alsof er ook echt een kaars brandtquote:Ik brand deze kaars voor alle dierbaren die niet meer onder ons zijn.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 07:52 schreef Maartel het volgende:
Zou je nou ook ruzie krijgen als je een dag vergeet een fijne dag te wensen? Lig je er dan helemaal uit bij Willem?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:42 schreef Qwea het volgende:
http://beertje-bauer.hyves.nl/
god wat een drama
quote:ja meis ik doe alles weg fan frans ik ben zo boos op hem en meerdere fan ik ben erg verdrietig maar ik ben er klaar mee ik heb jaaren betaald en liep veel concerten af en nu ben je gewoon een nummer jaaren ben je fan voor sorry hoor maar kan er niets aan doen ik blyf wel op hyves hoor zuss :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( dikke kus v ag
de konijn..........quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:00 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
De konijn van een vriendin van mij heeft buffy in haar lijst
WTF !quote:Op woensdag 15 oktober 2008 06:39 schreef MikeyMo het volgende:
Guurste profiel evah!
http://wilmaa65.hyves.nl/
quote:Goedemorgen
Ik kijk naar de vogels,
ik kan ze niet volgen.
Ik kijk naar de zee,
en staar in de golven.
Ik kijk naar de blaadjes
ze gaan in de wind.
Ik kijk naar de zon,
die mij zo verblindt.
Ik kijk naar de regen,
die valt in de plas.
Ik kijk naar de bloem,
die er gister nog was.
De regen gaf water,
de zon gaf haar kracht.
De blaadjes beschermden,
bij dag en bij nacht.
Maar de vogels
namen haar met zich mee.
En de bloem is nu ergens,
ergens op zee.
en jou draag ik in mn hartje mee
fijne woensdag
Liefs en knuff van Qtjuh
Voor de dagdienst slaven.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Heel erg bedankt!
Hier is een zebra voor je fysiek.
[ afbeelding ]
ik ken er een in het echt, you don't wanna knowquote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:20 schreef Remzz het volgende:
Ik vraag me af wat voor mensen dit in het echt zijn
Beeld je eens een vergrote caravan in die vastgespijkerd staat aan de grond met witte gordijntjes voor de ramen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:20 schreef Remzz het volgende:
Ik vraag me af wat voor mensen dit in het echt zijn
mensen die 'meseum' ipv museum onder een foto zetten kun je sowieso niet serieus nemenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 06:39 schreef MikeyMo het volgende:
Guurste profiel evah!
De realiteit is hard.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:01 schreef MikeyMo het volgende:
er is trouwens een boze Frans bauer fan
[..]
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 06:39 schreef MikeyMo het volgende:
Guurste profiel evah!
Prachtigquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:13 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!
Ik klikte en ze kon kennelijk zien wie er op haar profiel zijn geweest. Ze zit nu mij te krabbelen!![]()
Help & *kras!
http://bodyofwork.hyves.nl/
Dat dan wel weer ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Prachtig, en ze heeft ook meteen het mooiste plaatje uitgezocht
"We krabbelen!"quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:26 schreef yvonne het volgende:
Welke ongelooflijke idioot heeft het woord "krabbels"bedacht?
Alleen van dat woord alleen al gaat ie spontaan hangen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:31 schreef Mr.J het volgende:
[..]
"We krabbelen!"
Serieus zaterdagavond gehoord bij 't uitgaan.
+1.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:26 schreef yvonne het volgende:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:13 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!
Ik klikte en ze kon kennelijk zien wie er op haar profiel zijn geweest. Ze zit nu mij te krabbelen!![]()
Help & *kras!
http://bodyofwork.hyves.nl/
Ze hebben op de Hyves ook een chatprogramma: de Kwekkerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:26 schreef yvonne het volgende:
Als je nog meer hyves wil bezoeken als ramptoerist kun je dit uitzetten. Het is even zoeken, maar als je op hyves ingelogd bent en dan bij: home --> mijn account --> privacy --> statistieken kijkt. Daar kun je aangeven dat niemand je laatste bezoek kan zien. Misschien een tip voor de volgende keer.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:13 schreef Mr.J het volgende:
Normaal replyen alleen leuke dames met "Hoi, ik zag dat je even mijn profiel bezocht wanneer kom je op de koffie?".quote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:47 schreef AltTab het volgende:
Als je nog meer hyves wil bezoeken als ramptoerist kun je dit uitzetten. Het is even zoeken, maar als je op hyves ingelogd bent en dan bij: home --> mijn account --> privacy --> statistieken kijkt. Daar kun je aangeven dat niemand je laatste bezoek kan zien. Misschien een tip voor de volgende keer.
Had je ook zeker niet verdiend, dit wens je niemand toe natuurlijk..quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:03 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Normaal replyen alleen leuke dames met "Hoi, ik zag dat je even mijn profiel bezocht wanneer kom je op de koffie?".
Deze ellende had ik niet verwacht.
Ik denk dat het van clubs.nl komt. Een jaar of 5 geleden had je deze zooi daar ook al allemaal.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:16 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Had je ook zeker niet verdiend, dit wens je niemand toe natuurlijk..![]()
Deze hype komt zeker van myspace ofzo, daar zie je ook teringveel van dit soort rommel. 1999 all over again..
En bedankt!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 16:26 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
asjeblieft.
ikmeenhethoor...
Ofquote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:31 schreef Mr.J het volgende:
[..]
"We krabbelen!"
Serieus zaterdagavond gehoord bij 't uitgaan.
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:59 schreef miodzio het volgende:
Die plaatjes vragen om een paint topic in onzin, zodat er wél leuke plaatjes uitkomen.
Tevens, wordt lid van: http://anti-krabbelplaatjes.hyves.nl/
Wat?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Kun je ze nu ook al via de post krijgenquote:Via hyves.nl/kaartje kunnen vrienden kaarten per post versturen. Als je je adres invult, kan jij ze ook ontvangen! Uiteraard ziet niemand jouw adres. Klik hier om het in te vullen!
..en dan wordt die pagina helemaal volgespamt met de meest verschrikkelijke glitterende figuurtjes.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:59 schreef miodzio het volgende:
Die plaatjes vragen om een paint topic in onzin, zodat er wél leuke plaatjes uitkomen.
Tevens, wordt lid van: http://anti-krabbelplaatjes.hyves.nl/
OMG OMG OMG " Fijn dat we nu vriendjes zijn, poot Fikkiequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:57 schreef MikeyMo het volgende:
Je hebt mensen die gebruiken op Hyves smilies in hun krabbels. Kan, is niets mis mee, mits juist en niet overdadig gebruikt.
Nu heb je een nieuwe trend en het is te guur voor woorden. Mensen van middelbare leeftijd die elkaar elke dag berichtjes sturen met "fijne donderdag", "leuke zaterdag toegewenst" en zulks. Allemaal vergezeld met zulke plaatjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk bijvoorbeeld eens naar Willem. Tig krabbels van vrouwen van middelbare leeftijd die elke dag een plaatjeskrabbel posten met een boodschap als "fijne zaterdag" Zie ook bovenstaanden.
En ik irriteerde me al aan mensen die kitscherige gifanimaties hadden van brandende kaarsjes e.d.:
Maareh WTF... moet ik nou straks ook al mijn vrienden elke dag even een "fijne <insert dag>" gaan wensen? Het zal wel weer iets zijn wat de chromosoomteveelclub heeft bedacht. Hopelijk blijft het ook iets van hún.
Henny
Mijn klacht: mensen met mentale retardatie die net aan een computer kunnen bedienen en wansmakelijke plaatjes posten.
Daar heb ik een maat van me vanochtend blij mee gemaaktquote:
Dat was ik.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 18:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
..en dan wordt die pagina helemaal volgespamt met de meest verschrikkelijke glitterende figuurtjes.
Wel humor eigenlijk.
Sowieso.. mensen die een hyves maken voor alles.
z'n Hyves was anders mooi gewist gisteraafquote:Op maandag 15 december 2008 12:11 schreef yvonne het volgende:
Ik ben benieuwd wat die Johan van H ( peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr de vries gisteravond) voor krabbels gebruikte
Ik heb daar geen last van, heb je niet gewoon verkeerde vrienden?quote:Op maandag 15 december 2008 12:24 schreef Painted_Horse het volgende:
Dit is precies de reden dat ik radicaal gekapt ben met Hyves.
Ik word helemaal tureluurs van al die FW shit en hierboven getoonde plaatjes.
omaatjuhquote:
Offensive!!!1111quote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
We have a winner!![]()
[ afbeelding ]
M'n eetlust, m'n slaap, m'n ogen, wat doe je nu?quote:Op woensdag 17 december 2008 17:25 schreef Enslaved het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mensen die dr profiel niet zien
En dan niet eens zelfgemaaktequote:Op woensdag 17 december 2008 17:16 schreef Enslaved het volgende:
Dit spant toch wel de kroon...
http://cola43.hyves.nl/
Nu is haar profiel ook alleen zichtbaar voor vriendenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan niet eens zelfgemaakte![]()
![]()
van zo'n saaaiitt![]()
edit: ik ga er een mail sturen met: je bent lelijk
wel eerst ff me profiel op dicht zette
EDIT: anders gaat ze me onder plaatjeskrabbele![]()
![]()
maar mailen kan altijd (heheh)quote:Op woensdag 17 december 2008 18:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nu is haar profiel ook alleen zichtbaar voor vrienden
Een Mojito drinken met Els?quote:
haar gebruikersnaam is cola...quote:Op woensdag 17 december 2008 18:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Een Mojito drinken met Els?
Gelukkig dat kan ook nog![]()
![]()
![]()
Dan valt FOK! nog meequote:Op woensdag 17 december 2008 19:01 schreef James1988 het volgende:
Oh my god, ik wist dat er paupers in Nederland woonden, maar zoveel?
Ik schaam me voor mijn land. Maar elders zal het niet veel beter zijn, vrees ik...
Nee maar dat stond dus bij die lijst van tikken en als vriend toevoegen enzoquote:Op woensdag 17 december 2008 18:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
haar gebruikersnaam is cola...
dusik denk dat t een colaatje wordt
Hyvesquote:Op woensdag 17 december 2008 19:04 schreef James1988 het volgende:
[..]
FOK! is wel oké, zeker de kwaliteitsusers.
Hyves en consorten zijn echt té sneu
en een week later is het ruzie want dan heeft de ene het vriendje van de ander afgepaktquote:Op woensdag 17 december 2008 21:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En dan die domme certificaten die ze elkaar geven.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2008 22:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en een week later is het ruzie want dan heeft de ene het vriendje van de ander afgepakt
Je kan altijd nog op de 'dit is niet OK' knop drukken!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan niet eens zelfgemaakte![]()
![]()
van zo'n saaaiitt![]()
edit: ik ga er een mail sturen met: je bent lelijk
wel eerst ff me profiel op dicht zette
EDIT: anders gaat ze me onder plaatjeskrabbele![]()
![]()
Deze bedoel je ?quote:Op donderdag 18 december 2008 11:12 schreef fathank het volgende:
Ik heb hier op fok anders ook regelmatig verschillende "Seals of approval" gezien
quote:Op donderdag 18 december 2008 11:47 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Deze bedoel je ?
[ afbeelding ]
quote:
Inclusief jpeg artifactsquote:Op woensdag 17 december 2008 21:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
En dan die domme certificaten die ze elkaar geven.![]()
[ afbeelding ]
Meest willekeurige plaatje ooitquote:
Oeh, leukquote:Op maandag 16 februari 2009 16:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Meest willekeurige plaatje ooit
Ik ga er eentje maken van een zieke olifant in een glitterstring met "Water is nat" erbij
dat dusquote:Op maandag 16 februari 2009 18:30 schreef Arcturus het volgende:
Dit topic wordt om de zoveel weken gekickt
quote:Op maandag 16 februari 2009 18:30 schreef Arcturus het volgende:
Dit topic wordt om de zoveel weken gekickt
RAAP ME OPquote:Op zondag 22 februari 2009 03:30 schreef ach het volgende:
FIjne zondad namens Riek mensen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 februari 2009 03:30 schreef ach het volgende:
FIjne zondad namens Riek mensen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|