Duh, ik heb de DVD nog aan. Filmpje Lost in Translation (voor de tiende keerquote:
hihihihiquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
bah..![]()
gaat snel zappen om te zien
Jij bent de mod.quote:
quote:
* LL pakt handboeienquote:
Vast wel. Ik zou zeggen google je rotquote:
*proest*quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast wel. Ik zou zeggen google je rot
Waarom wil ik niet klikken?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:25 schreef JortK het volgende:
http://www.megarotic.com/video/?v=XUTOVMVJ
Kijk hoe die kerel eruit ziet
miss vanwege het woord erotic in de titel?quote:
icm met kerel wssquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
miss vanwege het woord erotic in de titel?
Dan wil ph toch juist wel..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
miss vanwege het woord erotic in de titel?
Dacht ik het nietquote:
ALsof dat mij ooit heeft tegengehoudenquote:
Dat is ook weer waarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
ALsof dat mij ooit heeft tegengehouden
Ik zie niets bijzonders, eigenlijk. Een niet zo nuttig filmpje zonder close ups, een dude met bril en een kokosmatquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar
Hij kwam langs op IRC, en ik klikte en ik moest ook lachen
Wij moesten denken aan deze kerel:quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie niets bijzonders, eigenlijk. Een niet zo nuttig filmpje zonder close ups, een dude met bril en een kokosmat
weet ik meteen dat ik niet hoef te klikken.. bedanktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie niets bijzonders, eigenlijk. Een niet zo nuttig filmpje zonder close ups, een dude met bril en een kokosmat
Dat dusquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet ik meteen dat ik niet hoef te klikken.. bedankt
neukt die dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:34 schreef JortK het volgende:
[..]
Wij moesten denken aan deze kerel:
[ afbeelding ]
Its a dirty job, but someone has to do it.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
weet ik meteen dat ik niet hoef te klikken.. bedankt
Oh, dan maak ik ook geen kansquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neukt die dan?
moet er niet aan denken
zelfs IK heb mn grenzen
We zijn je dankbaarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Its a dirty job, but someone has to do it.
je offert je wel op he..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Its a dirty job, but someone has to do it.
en datquote:
Je bent herman?quote:
NO way!quote:
Ik kan wel net zo goed dansenquote:
geeft niet, je hoeft niet te dansen onder het neukenquote:
Hahahahquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geeft niet, je hoeft niet te dansen onder het neuken
Dat scheelt. Al die pudding op de murenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geeft niet, je hoeft niet te dansen onder het neuken
Gelukkigquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:39 schreef JortK het volgende:
Ik heb Ph gezien, en hij lijkt absoluut niet op Herman
Ik drink geen bier, dat scheeltquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:39 schreef JortK het volgende:
Lik ik wel opquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat scheelt. Al die pudding op de muren
Hij lijkt op Vin Diesel he?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:39 schreef JortK het volgende:
Geilquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Lik ik wel op
nou gaan we de foute kant op..
[..]
Hij lijkt op Vin Diesel he?
hey .. een meid mag dromen he
Er zijn meer topics hoorquote:
Ja, ik ben soms een beetje in een koopdrang.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:45 schreef Fha het volgende:
Ja hoi! Morgen dus weer nieuwe dingen kopen ook?
Nou..bieden maar hehquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:45 schreef Ladylike het volgende:
http://motoren.marktplaat(...)-gillera-runner.html
dit kan toch niet?
geeft niet, ik ookquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik ben soms een beetje in een koopdrang.
Link sturen naar politiequote:
Doe datquote:
Doeegquote:
doeiquote:
Die is de beste!quote:
Die met kers oid is ook wel heel lekkerquote:
Die vind ik neit zoquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die met kers oid is ook wel heel lekker
Mja inderdaadquote:
T is toch wel lekker dat spul eigenlijk, allemaal danquote:
Morgen maar weer kopenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is toch wel lekker dat spul eigenlijk, allemaal dan
Ik ben het vergeten.. (net als de helft van mn boodschappenquote:
Nou ja, hoe kan jequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben het vergeten.. (net als de helft van mn boodschappen)
Ik was er niet helemaal bij met mn hoofdquote:
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 23:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik was er niet helemaal bij met mn hoofd
Ghehehequote:
Goed puntquote:
Ahquote:
Ja, zo belachelijk vroeg opstaan kan echt nietquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:35 schreef Fha het volgende:
Dank jeIk moet zo toch echt maar een keer mn bed in..
Nee iddquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, zo belachelijk vroeg opstaan kan echt niet
Nog een treinofielquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:19 schreef Pheno het volgende:
Straks naar interhobbyMet mijn pa. Kan hij kijken of hij het N-spoor ziet zitten , of toch H0 wilt gaan
Hij wilt meedoen, dus ik kan moeilijk in spoor Z gaan werken dan
Tof!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:19 schreef Pheno het volgende:
Straks naar interhobbyMet mijn pa. Kan hij kijken of hij het N-spoor ziet zitten , of toch H0 wilt gaan
Hij wilt meedoen, dus ik kan moeilijk in spoor Z gaan werken dan
Mja, H0 heeft mijn voorkeur als ik de zolder bij mijn ouders kan gebruiken. Anders ga ik voor spoor N of zelfs Z.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tof!Qua gedetailleerdheid zou ik voor H0 gaan, qua ruimte biedt N ruimere mogelijkheden voor een grotere baan
. ik vind het ergens ook wel ironisch dat ik in een kamertje van 3x2 een H0-baan heb opgebouwd en mijn vader een derde deel van een kamer die 1,5 keer zo groot is, gebruikt voor zijn N-baan
.
Ik hoop nog op een mailtje dat mijn vitrine kan worden opgehaald vandaag.
Wat een geile tijdenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:01 schreef Ladylike het volgende:
hey Pheno
@ Papier: ik moet van 19.30 tot 05.00u werken, kan gelukkig dus van de zon genieten
Arme jij
Tis ook een geile clubquote:
Ik heb regelmatig middagdiensten zoals komende week. Maar het weer houd daar niet altijd rekening mee...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:01 schreef Ladylike het volgende:
hey Pheno
@ Papier: ik moet van 19.30 tot 05.00u werken, kan gelukkig dus van de zon genieten
Arme jij
Middagdiensten zijn kut..quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig middagdiensten zoals komende week. Maar het weer houd daar niet altijd rekening mee...
Hier waait een wind die het toch net wat minder lekker maakt in strandkleding... en er zijn wolkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:48 schreef Ladylike het volgende:
Dan is het goed
* LL trekt zwarte bikini aan
tis echt lekker weer he
Kleine loopt in zn blote kont, dus het is warm genoeg hierquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier waait een wind die het toch net wat minder lekker maakt in strandkleding... en er zijn wolken.
Knutsel zequote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:11 schreef Pheno het volgende:
Ah, ik ga maar eens naar mijn pa toe, eens kijken of ik hem ook weer aan het knutselen kan krijgen
Veel plezier!quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:11 schreef Pheno het volgende:
Ah, ik ga maar eens naar mijn pa toe, eens kijken of ik hem ook weer aan het knutselen kan krijgen
quote:
een gat van een halve meter.. dat is voor een 10-ling?quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ben ff naar de Praxis..
Lasdraad halen voor mn ventje..
Blijkt dat de klant een toch iets groter gat had dan gedacht (ongeveer een halve meter meer)
Och, betekent voor ons meer opbrengsten
kan ze beter doen als jij er nog niet in zit danquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:12 schreef Klonk het volgende:
ik wil fietsen, maar mijn lieve vriendin wil mijn fietskleding eerst nog strijken...
Nee.... laatste allerlaatste hoofdstuk nog. Vanavond nog ff dusquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 09:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh Dr34m3r
Is je boek uit?
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 14:12 schreef Klonk het volgende:
ik wil fietsen, maar mijn lieve vriendin wil mijn fietskleding eerst nog strijken...
Je bent gewoon geen vrouw vrouw.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Strijken
. En dat vrijwillig
.
Niet inruilen die, volgens mij heb je een goeie te pakken.
aaaahwquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 15:08 schreef indahnesia.com het volgende:
En eentje voor Pheno
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |