Net als Viola Holtquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mart gaat dat ook vast nog doen, dat schilderen
Ik begreep je niet verkeerd. Ik vind dat je ze niet kan vergelijkenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoooo ik vind Brood top.
Begrijp me eens niet verkeerd.
klopt, zeker bij die chineese kleuterklas..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:26 schreef Manu82 het volgende:
Ik vind het toch een soort van competitievervalsing die vrouwensport. Sommigen hebben toch minder grote tieten en hebben dan minder weerstand en die kinderen hebben nog heulemaal geen tieten
Er komt bij de Wild naar mijn gevoel een beetje veel Brood terug.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik begreep je niet verkeerd. Ik vind dat je ze niet kan vergelijken
Nee, dat ben ik. Hé, da's wel een leuke!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga heul mijn BH niet verbranden
Dat maakt Bong wel uit jahquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga heul mijn BH niet verbranden
Ik geef je heulemaal geen gelijk. Wil na het zuipen wel graag thuis gebracht wordenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Juud geeft, net zoals alle anderen NMNS gelijk omdat hij vrouwen haat die rijbewijzen hebben.
Is het ook. Ik heb hier een schilderij waar ik elke dag nog vrolijk van word. Ik denk dat heel veel mensen het een raar gedrocht vinden maar ik moet zo lachen om het ratje en het botje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er komt bij de Wild naar mijn gevoel een beetje veel Brood terug.
Maar wie ben ik he, kunst is zo persoonlijk.
Goeie vraag!quote:
Wanneer ik op de brandstapel sta. Dat zal dan vanavond of morgen zijn.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:31 schreef Dementor het volgende:
Wanneer vind de rituele verbranding der BH's plaats?
Op het hangende tieten festival, de derde dinsdag in septemberquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:31 schreef Dementor het volgende:
Dat dus en pics graagquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:31 schreef Dementor het volgende:
Wat is er nou aan, kijken naar een brandende BH?quote:
moeten we dan een standbeeld maken of een film,of beidenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Wanneer ik op de brandstapel sta. Dat zal dan vanavond of morgen zijn.
Daar kijken wij dan ook heul niet naarquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat is er nou aan, kijken naar een brandende BH?
Niks, maar de regel is toch pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat is er nou aan, kijken naar een brandende BH?
[ afbeelding ]
Gaat dit ook op voor LS en zijn dagelijkse ronde?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Niks, maar de regel is toch pics or it didn't happen
LS staat vanaf vandaag voor Lopende Spermabankquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gaat dit ook op voor LS en zijn dagelijkse ronde?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
LS staat vanaf vandaag voor Lopende Spermabank
Buufquote:
PeterNB zit INMIDDELS WEER THUISquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
PeterNB zit nog steeds thuis met z'n hoofd op het bureau bonkend van de hoofdpijn e
Ben je nog steeds niet lekker?quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
is dat een afkorting voor rotterdammer
Ik had nog leasebakken van broers willen vermelden, maar dacht "dat is zo persoonlijk voor sommigen".quote:
Dat blijft je wel bij om een of andere reden. Ik kan heul goed tegen grapjes, dus ook daarover...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had nog leasebakken van broers willen vermelden, maar dacht "dat is zo persoonlijk voor sommigen".
Leer je tijd es indelen, boodschappen doe je tussen de wedstrijden doorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tijd voor boodschappen, doeg
Ik heb: verleid iedere vrouw....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:21 schreef Manu82 het volgende:
Hahhahaah,
Mart Smeets staat nu in de google ads
Dus? Moet Nuckchen de bandrecorder aanslingeren? (doe mij een kopie, mop).quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou ben niet 'het ventje als vanouds' maar het is allemaal draaglijk.....
Voor jullie doe ik alles. Al moet ik kotsend en slapend achter 'het radiomeubel' kruipenquote:
Ik heb: foto's van mooie vrouwenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb: verleid iedere vrouw....
Kopietjes ALSJEBLIEFT niet meer openbaar maken (de links er naartoe dan).quote:
Doe ik!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus? Moet Nuckchen de bandrecorder aanslingeren? (doe mij een kopie, mop).
Maar de streams staan toch ook gewoon op FOK!?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Kopietjes ALSJEBLIEFT niet meer openbaar maken (de links er naartoe dan).
Iedereen mag het voor eigen gebruik opnemen, doorsturen aan vrienden en
kenissen maar de links graag niet op Fok! (of Youtube..)
DANK U !!!
Volgens mij bedoelt hij dat het niet de bedoeling is dat onbekende debielen de uitzending kunnen misbruiken....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar de streams staan toch ook gewoon op FOK!?
Ik snap em niet.
Ja. maar dat is anders.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik snap em niet.
Als het binnen Fok! zou blijven is het allemaal niet zo erg.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik snap em niet.
Nou ja. Oh!quote:
Ik kan me dat best voorstellen dat het niet leuk is om opeens op youtube te staan, al is dat wel moeilijk te sturen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:35 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als het binnen Fok! zou blijven is het allemaal niet zo erg.
Maar ik wil niet dat het op youtube en rapidshare komt alsjeblieft.
(De 5 huub-fokradio-dingen zijn toch ineens nu van youtube
weg !!)
Bekende debielen dan?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij dat het niet de bedoeling is dat onbekende debielen de uitzending kunnen misbruiken....
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:39 schreef PeterNB het volgende:
Snel voorbereiden van je programma is niet leukNormaal begin ik lekker op mijn
gemak op vrijdagochtend..................................
Moet nog een leuk (licht-toegankelijk) jazz plaatje hebben voor vanavond.
Suggesties ?
Heb je al plannen voor vanavond?quote:
Nope, bel denk ik welquote:
Als het echt moet kan het via youtube zelf omdat ik de 'eigenaar' van de show ben.quote:
Jazz?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:39 schreef PeterNB het volgende:
Snel voorbereiden van je programma is niet leukNormaal begin ik lekker op mijn
gemak op vrijdagochtend..................................
Moet nog een leuk (licht-toegankelijk) jazz plaatje hebben voor vanavond.
Suggesties ?
Oh oké. Hoe zit dat met Rapidshare enzo dan want er zijn al wel linkjes ergens te vinden, toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Als het echt moet kan het via youtube zelf omdat ik de 'eigenaar' van de show ben.
Alleen moet bij Youtube zoiets met schriftelijke formulieren waarin je hele lappen
tekst als verklaring moet typen, ondertekenen en faxen of snailmailen.
Een hoop gedoe dus...
Ja probeer iedere vrijdag van 'alles wat' te draaien tussen de verzoekjes door.quote:
DIe rapidshare dingen zijn nogal moeilijk te vinden als je niet weet waar de link staatquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh oké. Hoe zit dat met Rapidshare enzo dan want er zijn al wel linkjes ergens te vinden, toch?
Nahhhh neeee... Iets moderners, vlotters, maar niet te ingewikkeld en niet te slaapverwekkend.quote:
Je vroeg erom.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nahhhh neeee... Iets moderners, vlotters, maar niet te ingewikkeld en niet te slaapverwekkend.
Oh verschrikkelijk. Zou ik ook niet willen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 14:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
vervalt vanzelf na een tijdje. Op Youtube sta je de rest van je leven vast
Is ook lekker, maar niet echt wat ik zoek.........quote:
Ook niet helemaal wat ik zoek. Hoewel een FOCUSje misschien wel lekker is..quote:
O jasses, wat een jeukmuziek zegquote:
Ja, kriebelt lekker.quote:
Tja, dat heb je als je Jazz zoekt...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Neah, is te mainstream......te poppy......te gewoontjes.....(en slaapverwekkend)
Ik krijg altijd zin om iemand te slaan van Jazz...quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:03 schreef Juud79 het volgende:
Sorry, ik quote mezelf, dat was niet de bedoeling, dat gebeurd er nu als ik naar Jazz luister....
Dan zullen we zoiets maar niet draaienquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:01 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ow en ik word licht aggressief van Jazz....
Weet je, vorig jaar ben ik naar Rita Reijs geweest. Het moest, hoor. Ik ben weggerend en heb buiten Remi staan te roken. En ik toen maar denken dat ze dood was. Nou, mooi niet!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin om iemand te slaan van Jazz...
Wij maar zoeken, komt hij met een eigen meningquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan zullen we zoiets maar niet draaien
We slaan de jazz wel over vanavondquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tja, dat heb je als je Jazz zoekt...
Zal je net zien!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Weet je, vorig jaar ben ik naar Rita Reijs geweest. Het moest, hoor. Ik ben weggerend en heb buiten Remi staan te roken. En ik toen maar denken dat ze dood was. Nou, mooi niet!
Heeft je man daar ook al verplicht om naar mee te gaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Weet je, vorig jaar ben ik naar Rita Reijs geweest. Het moest, hoor. Ik ben weggerend en heb buiten Remi staan te roken. En ik toen maar denken dat ze dood was. Nou, mooi niet!
Peter, de only Jazz van DGKquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wij maar zoeken, komt hij met een eigen mening
Tja Peter.... ik vrees dat de boodschap toch een beetje is dat je moet opkenkeren met je jazz.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:04 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dan zullen we zoiets maar niet draaien
Nee, die wil naar Metallica en Maiden. Ik hoef dan niet mee, hoor. Dus nee, Rita is zijn ding niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heeft je man daar ook al verplicht om naar mee te gaan
Hoe bedenk je het om daar naartoe te gaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Gelul.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja Peter.... ik vrees dat de boodschap toch een beetje is dat je moet opkenkeren met je jazz.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zal je net zien!![]()
En jij maar kou vatten, omdat die lui tegen mekaar in willen muzieken.
Mijn vader zweert anders bij Brainbox.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:09 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hoe bedenk je het om daar naartoe te gaanvergissingen maakt iedereen, zo zat ik eens bij Jan Akkerman, in de pauze gillend naar huis gegaan... wat een drama...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja Peter.... ik vrees dat de boodschap toch een beetje is dat je moet opkenkeren met je jazz.
Toen viel opeens alles op z'n plaats en hoefde je nooit meer een sessie bij te wonen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn vader zweert anders bij Brainbox.![]()
Maar dat verklaart dan wel weer een hoop enzo. Over mij. en dingen.
En elkaar zo tevreden aan kijken ook: kijk ons gaanquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:10 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Met hun bassen. Mijn God, wat een kolere-instrumenten. Die hoofden er dan ook zo serieus bij. Dat kan toch niet!
Vast niet.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:12 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Jij bent de enige Jazz-liefhebber onder ons?
Barbaren! Zo leren jullie nooit wat over 'de muziek'quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:09 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En elkaar zo tevreden aan kijken ook: kijk ons gaan![]()
Ik denk dan: kijk ff op je papiertje want volgens mij spelen jullie niet van hetzelfde blaadje. Hebben ze dat niet eens.![]()
Geen wonder dat het niet klinkt als iedereen maar wat voor zich uitspeelt.
Dat wordt hier meer gewaardeerd denk ik............quote:
Nee, zo'n kogelwerper, Brian schijnt wel het vuurtje aangewakkerd te hebbenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Brian & Amanda ? Die moesten toch de opening ook doen ?
Yep! Hij heeft alles bedacht en geregisseerd!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:19 schreef Dementor het volgende:
Zat Brian achter de opening van de OS?
Nee, achter die van Amanda toch?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:19 schreef Dementor het volgende:
Zat Brian achter de opening van de OS?
Ik zal eens even in het ups-systeem voor je kijken.........quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:24 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op gasten, rijden!
Ik wil nog weg hier.
Maar maar ik heb alles heel netjes geregeld met zo'n infonotice!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:27 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik zal eens even in het ups-systeem voor je kijken.........
Computer says no!
Even kijken.........................klikkerdeklik..........rikketik...........................computer says no!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar maar ik heb alles heel netjes geregeld met zo'n infonotice!
[ afbeelding ]
Yeah but, no but..quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Even kijken.........................klikkerdeklik..........rikketik...........................computer says no!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Even kijken.........................klikkerdeklik..........rikketik...........................computer says no!
Nou, als je geen luisteraars wil ben je op de goede wegquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat wordt hier meer gewaardeerd denk ik............
Barbaren...........'*jantje smit in database dan maar intik*
Nou, vertel! Wat heb je besteld?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar maar ik wil mijn pakketjes!
Je mist zijn lach.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:38 schreef blomst het volgende:
is HiDiHo ook aanwezig???
Nou, no need for Jazz and Jantje Smit dan.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
![]()
@de buurvrouw: het is een TALKshow!!!
Keiveel sunjars.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, vertel! Wat heb je besteld?![]()
Ik zie al weken hele mooie laarzen en het wordt groter dan ik terwijl ik had afgesproken met mezelf dat ik 3 weken geen pakketjes meer mocht ontvangen want de postbode en ik gaan elkaar bij de voornaam noemen en hij weet de tijden al wanneer ik thuis ben. Het wordt genant gewoon.
Pabo gaat via TNT hoor!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar maar ik wil mijn pakketjes!
UPS wil TNT overnemen, so there.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:38 schreef Manu82 het volgende:
Ik heb net m'n bacardi tas ontvangenTNT is toch beter
Heidi is vandaag nog niet gesignaleerdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:38 schreef blomst het volgende:
is HiDiHo ook aanwezig???
En het is vanavond RELLEN en OORLOG dus er wordt zowiezo weinigquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, no need for Jazz and Jantje Smit dan.
Nee maar ik kan wel lachen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:39 schreef blomst het volgende:
is hier nog iemand buiten hidiho om die verstand heeft van computers?
ik doe graag alsof.................:)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:39 schreef blomst het volgende:
is hier nog iemand buiten hidiho om die verstand heeft van computers?
nee, niet rellen, ik ben naar mijn werk, en dan mis ik alles weer.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En het is vanavond RELLEN en OORLOG dus er wordt zowiezo weinig
muziek gedraaid.................................but just in case...
Die rel van 1,5 jaar oud, die?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:39 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En het is vanavond RELLEN en OORLOG dus er wordt zowiezo weinig
muziek gedraaid.................................but just in case...
Gawd, gaat er weer een ouwe koe gereanimeerd worden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Die rel van 1,5 jaar oud, die?
Dan ga ik mijn record-druk alvast invetten.
De rel van de oprichting van Fok!, Lobasca's rel, de irc-rellen, de commottieomhuub-rel,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Die rel van 1,5 jaar oud, die?
Dan ga ik mijn record-druk alvast invetten.
ik wil het werkgeheugen van mijn pc wat beter hebben, hoe kom ik er achter wat in mijn pc past?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
ik doe graag alsof.................:)
Zolang het maar niet gaat over de bank van Scanman.Of eigenlijk die van de buren. Dus.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:42 schreef Manu82 het volgende:
Gaan we het ook nog hebben over de scheiding tussen de SC en COS![]()
![]()
![]()
Het slimste is in jouw geval de kast openmaken en het oude geheugen eruit halen en danquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:43 schreef blomst het volgende:
[..]
ik wil het werkgeheugen van mijn pc wat beter hebben, hoe kom ik er achter wat in mijn pc past?
Nou, inmiddels is het gewoon een sectie geworden.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Gawd, gaat er weer een ouwe koe gereanimeerd worden?
Ik ga mijn oude ondertitel maar weer eens afstoffen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, inmiddels is het gewoon een sectie geworden.
Oeh, nu wordt het helemaal leuk. Regel eens dat Gert, APK en Scanman bellenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zolang het maar niet gaat over de bank van Scanman.Of eigenlijk die van de buren. Dus.
Ben jij daadwerkelijk the girl next door?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ga mijn oude ondertitel maar weer eens afstoffen.
Als de koe al aan het ontbinden is heeft reanimeren geen zin.
ja dat naar de winkel was het doel, maar moet dan echt die kast open, kan ik niet ergens een nummer vinden zodat ik weet wat er in mijn pc past?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:44 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Het slimste is in jouw geval de kast openmaken en het oude geheugen eruit halen en dan
naar de winkel gaan om gelijkwaardig (of totaal nieuw) geheugenstripje(s) te kopen.
Dat is wel Über-rellenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oeh, nu wordt het helemaal leuk. Regel eens dat Gert, APK en Scanman bellen
Ik geloof dat LS daar een balletje over wilde opwerpen jaquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:42 schreef Manu82 het volgende:
Gaan we het ook nog hebben over de scheiding tussen de SC en COS![]()
![]()
![]()
woepsie, ik bedoelde natuurlijk mijn Sig.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ben jij daadwerkelijk the girl next door?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 13:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Goeie vraag!Wie ben je eigenlijk?!
![]()
Binnen windows is dat niet zo makkelijk te vinden. Als je een goed bios hebt kan hetquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:46 schreef blomst het volgende:
[..]
ja dat naar de winkel was het doel, maar moet dan echt die kast open, kan ik niet ergens een nummer vinden zodat ik weet wat er in mijn pc past?
Waar moet ik op antwoorden?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
woepsie, ik bedoelde natuurlijk mijn Sig.
Eerst jij antwoorden
[..]
Oh en dan TL er ook nog bijquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik geloof dat LS daar een balletje over wilde opwerpen ja
oke bedanktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:48 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Binnen windows is dat niet zo makkelijk te vinden. Als je een goed bios hebt kan het
daar instaan (dat is op DEL of F2 drukken zodra je opstart om in het bios te komen)
Maar daar zal het merk ook niet bijstaan en het slimste is gehuegen van hetzelfde merk
te kopen.
Nah, Gert, APK én Scanman moeten eerst bellen hè. En die kans acht ik eigenlijk gelijk aan nulquote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:50 schreef blomst het volgende:
dan ga ik nu mijn pc slopen, maar hoe ziet het eruit?
straks sta ik in de winkel met de videokaart
Het zijn dunne groene stripjes met zwarte 'blokjes' eropquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:50 schreef blomst het volgende:
dan ga ik nu mijn pc slopen, maar hoe ziet het eruit?
straks sta ik in de winkel met de videokaart
Inhaken!quote:
Het ging mij om de tekst icm de foto.quote:
Zullen wij elkander ooit begrijpen?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het ging mij om de tekst icm de foto.
Duw voordat je aan de slag gaat even je vinger tegen de ijzeren aard-dingetjesquote:
Ik heb hem op dvdquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Inhaken!
Die serie heb ik gewoon helemaal gezien he!![]()
Loes Luca..............quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Inhaken!
Die serie heb ik gewoon helemaal gezien he!![]()
Hard.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:54 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)wenst_jaap_dood.html
Als je op een ijsschots moet, dan ben je toch niet gelijk dood? Wel koud maar Jaap trekt dat wel een jaartje of 10.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:54 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)wenst_jaap_dood.html
Zo moeilijk ben ik niet te doorgronden hoor.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zullen wij elkander ooit begrijpen?
Mákkelijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je op een ijsschots moet, dan ben je toch niet gelijk dood? Wel koud maar Jaap trekt dat wel een jaartje of 10.
Loes Luca is een tof wijf, die is trouwens anderhalve week geleden wakker geworden met haar man dood naast zich in bed.... Gevalletje jammer joh, had een acute hartstilstand gekregen terwijl hij sliep.quote:
Zonder spareribs en M&M's.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je op een ijsschots moet, dan ben je toch niet gelijk dood? Wel koud maar Jaap trekt dat wel een jaartje of 10.
Ik vind het wel een creatieve verwensing eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh wow.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Loes Luca is een tof wijf, die is trouwens anderhalve week geleden wakker geworden met haar man dood naast zich in bed.... Gevalletje jammer joh, had een acute hartstilstand gekregen terwijl hij sliep.
Tjemig!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Loes Luca is een tof wijf, die is trouwens anderhalve week geleden wakker geworden met haar man dood naast zich in bed.... Gevalletje jammer joh, had een acute hartstilstand gekregen terwijl hij sliep.
Dat is wel heel triest zeg, maar een mooiere dood kan je je eigenlijk niet wensen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 15:57 schreef Juud79 het volgende:
[..]
21:00uur exactquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:09 schreef Manu82 het volgende:
Hoe laat begint het gedonder eigenlijk?
Ik heb haar ooit mijn huis uit moeten duwen!quote:
Drink thee.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:15 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat ga ik niet redden denk ik. Zit weer helemaal in te storten.
Helpt dat? Ook tegen Migraine-aftermath?quote:
Het werkt als het toverdrankje uit Asterix.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Helpt dat? Ook tegen Migraine-aftermath?
Moet je aan Fan vragen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 16:57 schreef debuurvrouw het volgende:
Oei, goeie shit dus.![]()
Merk? type? waar te koop??
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:33 schreef Juud79 het volgende:
Kan iemand nog even de link dumpen van de PPPS
ja telaat zit al het dubbele in, maar toch bedanktquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:47 schreef APK het volgende:
Blomst, als je dit proggie download kun je precies zien welk geheugen je hebt:
http://www.filehippo.com/download_cpuz/
Te laat vrees ik.
Tot hoe laat duurt het?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 17:47 schreef PeterNB het volgende:
[..]
PetersPrietPraatShow: http://92.48.87.11:8040/listen.pls
Indien bovenstaande link niet werkt, probeer één van de volgende links:
Windows Media Player http://mixstream.net/stream/473/listen.asx
Real Player http://mixstream.net/stream/473/listen.ram
Default player http://mixstream.net/stream/473/listen.m3u
Winamp / iTunes http://mixstream.net/stream/473/listen.pls
Port 80 (Winamp) http://mixstream.net/stream/473/listen:80
TELEFOONNUMMER 06-30 31 94 98
Dat verschilt, meestal wanneer Peter het zat is stopt de uitzending maar iig tot 23:00uur (daarna ligt het eraan of er nog bellers zijn etc.)quote:
Moet even kijken hoe laat ik thuis ben, dan bel ik wel ffquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:01 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Tot er niemand meer belt............
Je bent welkom..........quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet even kijken hoe laat ik thuis ben, dan bel ik wel ff
Of het blijft gewoon zeer rustigquote:
Ben mijn haar voor de derde keer aan het kammen.......quote:
Hey Bongetje.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Of het blijft gewoon zeer rustig
Hoi Disana
Kunnen we eindelijk beoordelen of je nou wel of geen beer bentquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:30 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ben mijn haar voor de derde keer aan het kammen.......
(Eenmalig vanavond: experiment met webcam)
Ik dénk dat het erg mee gaat vallen en het een rustige show wordt met hier en daar een beller (LS, ik, BQ etc) het standaard "rijtje"quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Hey Bongetje.
Denk je? Peter kondigde rellen aan, ik vertrouw het niks![]()
Dus je gaat echt bellen? Hartstikke leuk. Gaat wel goed hoor, dj Peet loodst je er met gemak doorheen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet zo nog naar vrijmibeau om moed in te drinken
Ja maar alleen mijn haar komt in beeld hoorquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk beoordelen of je nou wel of geen beer bent![]()
Heb er eigenlijk niet zoveel zin in, RL contact is juist de oorzaak van het hele conflict met LSquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus je gaat echt bellen? Hartstikke leuk. Gaat wel goed hoor, dj Peet loodst je er met gemak doorheen.
Knap dat je het toch doetquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar alleen mijn haar komt in beeld hoor
Mss na een paar biertjes niet meerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Eens kijken of ik er niet zenuwachtig van wordt dat er op mijn handen
gekeken wordt
Ik wil met jou in de uitzending!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk niet zoveel zin in, RL contact is juist de oorzaak van het hele conflict met LS
Oh ja, dat was ik even vergeten: dikke kans dat hij belt als jij belt. Ik snap van zijn hele probleem niets, ik zeg het eerlijk. Je stond gewoon te kijken, nou en, niet iedereen heeft zin de kar te trekken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb er eigenlijk niet zoveel zin in, RL contact is juist de oorzaak van het hele conflict met LS
Dat was toch superkort? Wat zit je dan te kammen.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:33 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar alleen mijn haar komt in beeld hoor
tegen niemand verder vertellen he: www.justin.tv/peternbquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:42 schreef Disana het volgende:
Trouwens, aan een WinAmp link hebben we dan niets...
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:36 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Eens kijken of ik er niet zenuwachtig van wordt dat er op mijn handen
gekeken wordt
Ja maar Peter, we willen in je geamuseerde, pissige, nerveuze of doodvermoeide gezicht kunnen kijken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:43 schreef PeterNB het volgende:
[..]
tegen niemand verder vertellen he: www.justin.tv/peternb
Ach een kotsende biskwie hebben we nog niet gehad opquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
maar bellen lukt echt niet, sorry.
ik lurk ook vanavondquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
Jullie zijn op oorlogssterkte en ik hang kotsend boven de pot (dacht dat ik een kater had, was ook zo, maar dat duurt niet de hele dag).Peet, je hebt me aangestoken, eikel.
![]()
Ik kijk af en toe mee maar bellen lukt echt niet, sorry. Veel plezier FOK!kers, ik lurk mee.
Meid je wordt oud, je kunt niet meer zo goed tegen de drankquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
Jullie zijn op oorlogssterkte en ik hang kotsend boven de pot (dacht dat ik een kater had, was ook zo, maar dat duurt niet de hele dag).Peet, je hebt me aangestoken, eikel.
![]()
Ik kijk af en toe mee maar bellen lukt echt niet, sorry. Veel plezier FOK!kers, ik lurk mee.
Beterschapquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
![]()
Gal spuwen!!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:49 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ach een kotsende biskwie hebben we nog niet gehad op
de radio dus eh.....
BETERSCHAP!
Inderdaad! John de Mol wil een dode realityspeler, wij willen een kotsendequote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Meid je wordt oud, je kunt niet meer zo goed tegen de drankEn jij gaat gewoon wel bellen, dan heb jij de primeur van een kotsende beller.
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
jaaa ehhh.... dan wordt het een show van een kwartier als jij ook al niet meer belt!!
welnee......... er zijn nog een héleboel mensen die nog nooit gebeld hebben die mogen ook een keerquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:52 schreef PeterNB het volgende:
[..]
jaaa ehhh.... dan wordt het een show van een kwartier als jij ook al niet meer belt!!
Ja maar met jou in de uitzending kom ikzelf zo lekker op gang. Dan voel ik me nietquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
welnee......... er zijn nog een héleboel mensen die nog nooit gebeld hebben die mogen ook een keer
Ik drink zelfs Huub onder de tafel, echt wel.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:50 schreef Disana het volgende:
Meid je wordt oud, je kunt niet meer zo goed tegen de drankEn jij gaat gewoon wel bellen, dan heb jij de primeur van een kotsende beller.
Misschien dat Heidi of Tipsch dat wil doen en dat we kunnen pm'en voor de link ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:53 schreef blomst het volgende:
word het ook weer opgenomen?
Ja nou, maar ik had de eerste poes die het niet deed. Dus niet flauw zijn hoor, en bellen!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik drink zelfs Huub onder de tafel, echt wel.![]()
Ja doei, de eerste jankert zijn tijdens de PPPS vind ik meer dan genoeg.
kotser hebben we nog niet gehadquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik drink zelfs Huub onder de tafel, echt wel.![]()
Ja doei, de eerste jankert zijn tijdens de PPPS vind ik meer dan genoeg.
komt best wel goed joh, er zullen vast wel mensen zijn die bellen......quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:57 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar met jou in de uitzending kom ikzelf zo lekker op gang. Dan voel ik me niet
zo zenuwachtig meer enzo.
(Ga nu mijn ritueeltjes uitvoeren, tot laterz)
Kom op Fan, jij kan zo lekker kletsen, dan is het ijs meteen gebroken, en als er 1 schaap over de dam is volgen er meer (om maar eens een paar spreekwoorden erin te gooien)quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
welnee......... er zijn nog een héleboel mensen die nog nooit gebeld hebben die mogen ook een keer
Darling?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien dat Heidi of Tipsch dat wil doen en dat we kunnen pm'en voor de link ?
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kom op Fan, jij kan zo lekker kletsen, dan is het ijs meteen gebroken, en als er 1 schaap over de dam is volgen er meer (om maar eens een paar spreekwoorden erin te gooien)
Ah., laat mij nou ook eens lekker lurken.... er zijn er zoveel die nog niet gebeld hebben.....quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kom op Fan, jij kan zo lekker kletsen, dan is het ijs meteen gebroken, en als er 1 schaap over de dam is volgen er meer (om maar eens een paar spreekwoorden erin te gooien)
Jammer de bijtjes vragen stellen we maar uit. Het beste en beterschap BQ.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
![]()
Ik kijk af en toe mee maar bellen lukt echt niet, sorry. Veel plezier FOK!kers, ik lurk .
Gedraag Je!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:03 schreef Manu82 het volgende:
en nu ga ik echt ff naar de kroeg, ben zo terug, die lui zitten er toch al vanaf een uur of 6 dus zijn zo naar de kloten
Ik heb jou nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Ah., laat mij nou ook eens lekker lurken.... er zijn er zoveel die nog niet gebeld hebben.....
die wil ook wel eens horen
Nee effe dicht gedaan zodat Peter me geen smeekbede's kan sturen vanavond om te bellenquote:
Yeah.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Nee effe dicht gedaan zodat Peter me geen smeekbede's kan sturen vanavond om te bellen
want dan ben ik weer zo'n softie dat ik het toch ga doen.
slim hé
fan jij hoort toch bij de PPPSquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Nee effe dicht gedaan zodat Peter me geen smeekbede's kan sturen vanavond om te bellen
want dan ben ik weer zo'n softie dat ik het toch ga doen.
slim hé
Dan bel ik jou welquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb wel eens gebeld![]()
een héél enkel keertje maar hoor en héél kort
hou nou op........quote:
Ja, dat kloptquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik neem vanavond geen telefoon opquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan bel ik jou wel![]()
Schapppppppies doen..Tot later
Ja maar FAN, moet ik dan helemaal zonder jou in de PPPS,quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hou nou op........
ik wist het wel..... jullie gaan mij overhalen, maar ik heb een plan![]()
ik ga vanavond met koptelefoon op lekker schilderen zodat ik de cos niet kan lezen en ook jullie
smeekbede's niet kan zien, en dan MOETEN jullie wel zelf bellen
nouhouquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar FAN, moet ik dan helemaal zonder jou in de PPPS,nouhou, pwetty pwease?
![]()
Daarom! Je belt nou maar es een keer langer dan 2 minuten!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Daarom! Je belt nou maar es een keer langer dan 2 minuten!
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nouhou![]()
we zien het wel oké. maar ik begin niet hoor dit keer![]()
ik luister wel en als er iets leuks is of ik wil iets kwijt, gooi ik me kwasjes in het water en bel ik misschien
hé zie je nou, ik ben een softie.........
komt omdat ik jou lief vindt![]()
maar ik beloof niks..... er zijn een heleboel mensen die nooit gebeld hebben eerlijk is eerlijk en misschien
doen ze dat nu wel een keer....
is toch ook leuk
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Daarom! Je belt nou maar es een keer langer dan 2 minuten!
Is goed. Rond 22hquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh, ik ben nu eindelijk gewoon een keertje thuis vanavond, dus kondig maar aan en ik bel wel!
![]()
achter die watjes zitten misschien wel hele leuke mensenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De mensen die niet eerder hebben gebeld gaan die dat nu wl doen dan? Volgens mij zijn en blijven het watjes, pluisjes.![]()
Maak je wel even een foto als het af is?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
achter die watjes zitten misschien wel hele leuke mensen![]()
en ik ga nu snel weg hier lekker aan mijn supermannetje verder schilderen anders ben ik straks
gewoon wéér de klos![]()
ik HOOR jullie later !!!!!!!!!
Da's waar, wie weet, maar als het heel stil is wel bellen hoor!quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 20:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
achter die watjes zitten misschien wel hele leuke mensen![]()
en ik ga nu snel weg hier lekker aan mijn supermannetje verder schilderen anders ben ik straks
gewoon wéér de klos![]()
ik HOOR jullie later !!!!!!!!!
Waarschijnlijk NIET, heb HiDi gePMmed eerder vanavond maar geen RE: gehad dus denk dat ie niet aanwezig is, en tipsch is er ook (nog) niet dus helaas pindakaasquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 19:53 schreef blomst het volgende:
word het ook weer opgenomen?
Ah joh, nog 17 minuutjes, dat houd je toch nog wel vol? Kun je als eerste beller en dan lekker je mandje in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |